Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lpcl
28 minut temu, ainam102 napisał:

No i moja konsola serie X padła po miesiącu, łącznie pograłem ze 100 godzin, najpierw rano były problemy z parowaniem pada i musiałem robić twardy reset by połączyć pada, wieczorem chciałem włączyć konsole, oczywiście pad nie połączony to włączam przyciskiem i konsola uruchamia się na 30 sekund a potem wiatrak staje, brak sygnału na tv , zmieniałem gniazdka i nic to nie daje, konsola jedzie do serwisu. Znalazłem dyskusje na pomocy Microsoft i setki osób ma podobny problem, co ciekawe dotyczy to konsol wyprodukowanych w sierpniu i jeden z gości dostał nieoficjalnie wiadomość na infolinii że MS wie że jest problem z całą partią produkcyjną. Moja konsola tez wyprodukowana w sierpniu.

Moja też z sierpnia, zero problemów. 

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Michał102 napisał:

 

Jeśli to prawda, to byłby problem ma skalę RRoD. 

 

Moja też jest z sierpnia i nie mam takich problemów. 

https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/xba_console/xbox-series-x-wont-power-on/c8dbd8c2-de90-441c-85ee-3fd1de6d7346?page=1

Takich tematów po kilkaset odpowiedzi jest tam kilkanaście , na reddicie też sporo. Problem z zasilaniem i albo konsola się nie włącza , albo tak jak u mnie próbuje włączyć ale po kilku sekundach się wyłącza. Do tej pory nie miałem żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza

Konsola użytkowana od premiery 10 listopada i bez żadnych problemów. W pierwszym tygodniu miałem raz lub dwa przypadek, że podczas wracania do dasha i z powrotem do gry obraz się zawieszał i musiałem zresetować konsolę - spowodowane to było przejściem z sygnału HDR do zwykłego. Później ten problem już ani razu nie wystąpił.

 

Fantastyczny sprzęt.

Odnośnik do komentarza

U mnie też bajera, wczoraj siedziałem chyba z 5-6 godzin non stop w AC: Odyssey (która działa w 4K, więc jako-tako obciąża system) i wspaniałe to godziny były, nie zapomnę ich nigdy. Zero zwieszek, cisza i przyjemne ciepłe powietrze wylatujące u góry jako dodatek do ogrzewania mieszkania w zimowe dni ;)

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Michał102 napisał:

No u mnie to teraz mega lipa jest. 

Rozłącza się co chwilę niezależnie od odpalonej gry :(

Ale w ogóle nie chce Ci się pad sparować z konsolą czy paruje się i po kilku chwilach wyłącza się? Jeśli to pierwsze to... wystarczy odłączyć konsolę od zasilania i później znowu ją podłączyć. Po tym pady powinny się bez problemu sparować.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Mój klocek wrócił z "Autoryzowanego Serwisu Producenta", w pudełku oprócz kopii mojego zgłoszenia reklamacyjnego, znalazłem jedynie dwustronnie zapisaną (z jednej strony po polsku, z drugiej po węgiersku) kartkę A4 od Team XBOX, na której napisane było, że przepraszają za wszelkie problemy i opóźnienia, oraz to, że... przywrócili ustawienia fabryczne i mają nadzieję, że już będzie zajebiście :facepalm:
Naklejka z datą produkcji i numerem seryjnym została zastąpiona (zaklejona) podobną, na której widnieje już data "serwisowania" (05.01.2021).
Konsola w bardzo dobrym stanie wizualnym (oprócz trzymilimetrowej ryski obok wejścia na płyty).
Wczoraj nie miałem jak sprawdzić, więc tylko zostawiłem na noc, żeby ściągnęło się kilka problematycznych gierek, no i przed chwilą było testowanie.
Zacząłem (i od razu napiszę, że skończyłem) na Halo Master Chief Collection z GP, a konkretnie od części pierwszej, która zawsze najszybciej wyłączała mi konsolę, no i ... bez zmian :reggie:
Teraz nawet nie zdążyłem zagrać, bo wciąż jeszcze trwała cut-scenka z gadaniem Cortany.

Czy oni tam k#rwa w ogóle coś sprawdzają?
No i co mam teraz robić według Was? Jasne, że najlepiej bezpośrednio przez support, ale chciałbym od EURO zwrot kasy, żeby ch#jki sobie nie myślały, że się mnie tak łatwo pozbędą.
Jasne, będzie to trwało ch#j wie ile, ale mam w to wyebane - gram sobie na PS4 i dobrze mi z tym.
Jak to jest z rękojmią? Za pierwszym razem nie przystali na warunki, oferując opcję naprawy, z której skorzystałem, jednak odesłali mi dokładnie tak samo wadliwy produkt, jak był poprzednio, więc czy teraz nie mają obowiązku zwrócić kasy/wymienić na nowy?

  • WTF 3
  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.