Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, kakus napisał:

Ja gram w Pavlov nick PolskiMurzyn77, dla mnie wypas 

Ja też zakupiłem trochę  gier na vr a ciągle jadę w pavlova jakby co mój Nick dragonosi 

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 80,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • to jeszcze ja dorzuce swoje 3 grosze bo właśnie pograłem godzinę w GT7 na kierownicy życie potoczyło się tak, że pracuje jako level designer w firmie która robi gry pod VR więc musicie wziać pod

  • Po prawie tygodniu obcowania z PS VR2 jestem bardzo zadowolony. Kupiłem go głównie z myślą o GT7, więc resztę gier trochę póki co olewam, ale przetestowałem demka Horizona i Star Wars i jest niezła za

  • Wypiłem wczoraj sobie drinka i postanowiłem sprawdzić co się stanie. Problemy wszystkie zniknęły,nawet killhouse na czas robiłem gdzie wcześniej sama strzelnica była problemem po krótkiej chwili, ehhh

Opublikowano
W dniu 12.03.2023 o 09:58, Moldar napisał:

Zero info i raczej nie będzie. Gra też jakoś turbo świetna to nie jest, więc dużo się nie traci.


No to się skusiłem na sam goły sprzęt na ten moment zamiast bundla z kodem na Horizona - po rabatach 2850 zł (czyli chyba spoko z tego co widzę w Ceneo) a na początek obadam demka z PSN czy w ogóle na rzyganie mnie nie bierze xD W Euro RTV można oddać do 30 dni jakby co, w sam raz na pobawienie się trialem Horizona i dodatkowo zachęca mnie mocno Gran Turismo 7 skoro dodali free tryb VR.

Opublikowano

Liczę, że ogarną trochę ten ghosting, w horizon bardzo widoczny, w GT ze względu na grę jest ok, ale w replay vr to nie da się patrzeć na te samochody, bo ciągle widać dwa.

Opublikowano

Ja kupiłem cały sprzęt i odpaliłem Horizon to mnie wciągnęło :D
Od niedawna odpaliłem Zenith: The last City na serwerze Dragonfruit i jak na takie MMO na VR2 jestem zadowolony ilością funkcji, dungeonami, expieniem, misjami itd. Wiadomo, CS 1.6 też był świetny na skalę globalną, a aktualnie nie umywa się do tego co mamy na rynku. Wszystko od czegoś się zaczęło ;) Teraz tylko szukam Polaków na serwerze do gildii aby było jak najwięcej osób do gry :D 

Opublikowano

Właśnie zrobiłem wstępny config. Pierwsze obserwacje:

 

- system kazał podpiąć mi kabelkiem kontrolery L i R. Prawy się zaktualizował i sparował. Potem lewy. Wyskoczył komunikat, że nie udało się zaktualizować, no to odpiąłem od kabelka USB by sprawdzić, czy dobrze wcisnąłem, a w tym czasie na ekranie poleciał pasek postępu 0 do 100% i niby proces ukończony (jednocześnie z komunikatem "nie wyciągać kabla USB") xD To teraz cholera wie jaką wersję firmware mam w kontrolerach i czy poszła aktualizacja w obu równo :F

 

- mam jakiś problem z ładowaniem USB, strasznie to kruche. Lewy kontroler nie chce mi się ładować po podpięciu do kabla USB podłączonego z tyłu konsoli (dualsense się na nim bez problemu ładują). Poprzekładałem pare razy, zresetowałem konsole - w końcu oba się ładują prawidłowo (tj. białe światło lekko pulsuje, menu PS5 "akcesoria" pokazuje oba kontrolery z zieloną błyskawicą). Ciekawe czy temat będzie wracał.

 

- chyba musze uporządkować trochę pokój, bo konsola uważa, że nie wyciągnąłem wymaganego 2x2 m (pora wywalić wózek, zabawki, stół z salonu xD)

 

- pierwsze wrażenie wizualne jakoś mnie nie zabiło (odpaliłem demo Horizon). Trochę zaleciało mi tym blurrem z PSVR1, a spodziewałem się, że zobaczę w goglach prawdziwe życie ostre jak żyleta  :D Pokręciłem trochę gałką od obiektywu, dopasowałem najlepiej jak mogłem do oczu. No ogólnie bawiłem się PSVR1 kiedyś i trochę Oculusem u kumpla, więc pewnie ciężko tu o drastycznie inny poziom. Za to fajnie trackowane są oczy - jest potencjał w grach (jesteśmy przywiązani do krzesła, przesłuchuje nas jakiś typ i "NA MNIE SIĘ PATRZ KURWIU!!! :fsg:)

 

Opublikowano

A da się jakoś sprawdzić firmware w kontrolerach vr tak jak w przypadku Dualsense? Bo ten lewy jakoś kijowo się aktualizował - wpierw fail, a potem dokończył do 100% po wyjęciu kabla wiec sam nie wiem, czy odkryłem jakiś przypadek brzegowy, że sprzęt myśli, że się zaktualizował, a to nieprawda.

 

edit

wszystko chyba działa poprawnie. Popykałem z 30 min w demo Horizona, potem strzelnica w trialu RE8 i teraz błędnik odpoczywa xd 

 

Fajnie, że trzeba działać jak w życiu - wyciągać broń, trzymać zaciśniętą w dłoni, wymieniać magazynki, odbezpieczyć spluwę etc. Ale bez wprawy to pewnie żadnego przeciwnika nie pokonam, przyzwyczajony do press shoot to win na joypadzie xd

 

Opublikowano

Wracając do tematu Pavlowa, w USA już mają "gunstocki" do questa i innych vr teraz zrobili do psvr2, gość chodzi i wali na tym takie heady jak na aimbocie dosłownie. Szkoda że cena z d00py 100$ + shiping nie wiem nawet czy do PL by wysłali.

Opublikowano

Pocisnalem dziś w demko RE8, ale w tej ciemnej skrzypiacej drewnianej chałupie odpuściłem, bo jak cos na mnie wyskoczy to chyba zejdę na zawał xd Nawet w tutorialu, gdzie wchodziliśmy do ciemnego garażu z latarką, by wymienić bezpiecznik, to już lekko mi się uginały nogi xd Jebane realistyczne wrażenie.

Opublikowano
10 godzin temu, _Red_ napisał:

Pocisnalem dziś w demko RE8, ale w tej ciemnej skrzypiacej drewnianej chałupie odpuściłem, bo jak cos na mnie wyskoczy to chyba zejdę na zawał xd Nawet w tutorialu, gdzie wchodziliśmy do ciemnego garażu z latarką, by wymienić bezpiecznik, to już lekko mi się uginały nogi xd Jebane realistyczne wrażenie.

 

Robię kolejne podejście, za każdym razem się oswajam z tym, że coś w końcu mi skoczy na ryj :) 

 

Pomaga też oglądanie Grysława na YouTube, chłop nigdy w horrory nie grał, bo zawsze miał pełne galoty, ale RE8 działa na niego terapeutycznie chyba. 

Opublikowano

Też gram w RE8, można momentami obesrać zbroje. Wilkołaki mają paskudne mordy, szczególnie pierwsze spotkanie jest megaaaaaaaa. 

Opublikowano

Odpalilem dziś pierwszy raz w życiu GT7. Nie widzę zadnego trybu quick race poza tymi wyscigami muzycznymi, no to musiało wystarczyc na próbę gogli. Karierę dopiero będę rozgrywał, auto muszę kupić itp.

 

Na początku myślę w ogóle jak tu się odpala ten VR. Założyłem gogle i nagle jestem w kokpicie, miazga. Macham jednak kontrolerami i nic - doczytałem, że gra się dualsensem, no trudno, myślałem że może rękoma będę kręcił kierownica w powietrzu.

 

Efekt prowadzenia to kosmos, jak prawdziwe życie. I jak w prawdziwym życiu szybko zbiera mi się na rzyganie xD Chociaż w realu to tylko jako pasażer, nigdy gdy prowadzę.

 

BTW ta kariera online bez możliwości restartu progresu zalatuje mi The Crew 2 i nie lubię takiego motywu:/ Czyli co, kupie nieciekawe auto i nie ma opcji na cofnięcie decyzji, jak np. w antycznym oryginalnym GT1?

 

Opublikowano

 

Pierwsza część dostała aktualizację do VR2, a 21.03 wychodzi chapter 2. Grał ktoś w jedynkę? Bo dla mnie wygląda to na kolejny tytuł warty ogrania.

Opublikowano

Ta jedynka co była za darmo w plusie to chyba wymaga wpierw updejtu za 10 dolców do wyższej wersji, cos czytałem. 

 

edit: ano, trzeba kupić Tourist Edition za 45 zł :sapek:

 

Opublikowano
2 godziny temu, gnom napisał:

Ja nie widze mozliwosci pobrania Chapter1 na VR2

 

 

 

 

Opublikowano

IMG_20230319_172649.thumb.jpg.d8a8d28ab09910014a41cd6d4192c1f5.jpg

 

Wygląda jakby bardziej się opłacało wziąć za 45 zł ten Tourist upgrade a potem za free wersję VR2, niż bezpośrednio VR2 za 10 dolców. Tracimy potencjalnie content z edycji turysty (dostępny oczywiście tylko dla VR1, ale i tak daje to więcej).

 

edit

co ciekawe edycja Tourist dopiero co była w przecenie, u nas 18 zł, zagranico 3 dolary.

Opublikowano

A tym TWD na VR jest jakaś fabułka? Czy lecimy przez hordy zombie w cel shadingu?

 

Opublikowano
9 godzin temu, YETI napisał:

 

Pierwsza część dostała aktualizację do VR2, a 21.03 wychodzi chapter 2. Grał ktoś w jedynkę? Bo dla mnie wygląda to na kolejny tytuł warty ogrania.

Właśnie. Zapowiada się kolejna niezła gierka.

Nie jestem fanem zombie czy tego uniwersum, ale obejrzałem kawałek gameplayu i wygląda to dobrze.

Zapewne poczekam na wersję pudełkową (niby ma być) i przekonam się czy warto było czekać.

 

 

Zapowiada się na kolejne udane multi strzelanie:

 

 

Edytowane przez marcinwks

Opublikowano
15 godzin temu, _Red_ napisał:

IMG_20230319_172649.thumb.jpg.d8a8d28ab09910014a41cd6d4192c1f5.jpg

 

Wygląda jakby bardziej się opłacało wziąć za 45 zł ten Tourist upgrade a potem za free wersję VR2, niż bezpośrednio VR2 za 10 dolców. Tracimy potencjalnie content z edycji turysty (dostępny oczywiście tylko dla VR1, ale i tak daje to więcej).

 

edit

co ciekawe edycja Tourist dopiero co była w przecenie, u nas 18 zł, zagranico 3 dolary.

Kurcze fajnie że chapter 1 można wyrwać za 45zł :) Szkoda że Chapter 2 179zł :/

Opublikowano
3 godziny temu, rah napisał:

Ja mam taki jak na fotce. Dokupilem jeszcze te grube naklejki na spusty i zabezpieczenie soczewek. Calosc z Ali za 110zl.2 tyg czekania. 

Stojak zajebisty ale najwieksza zmiana to te naklejki. Sense lepiej lezy w dłoni i lepiej sie wciska przyciski. Jestem zadowolony w uj. 

 

IMG_20230325_180132.jpg

IMG_20230325_180459.jpg

Edytowane przez sajmon34

Opublikowano
36 minut temu, Moldar napisał:

Straszny odpust ale ciekawa opcja z tymi naklejkami.

Do zdjecia tylko wlaczylem ten pałąk świecący :) Mam go na off. Kolorki mozna zmieniac i jakies tam mryganie.

 

Plusem tego swiecacego palaku jest ze mozna grac po ciemku w pokoju i gogle wykrywaja ten jeden jasny punkt i na jego podstawie okreslaja twoje polozenie. Latarke połóż na ziemi i spróbuj. Dodatkowo ten stojak ma dwa wejscia usb c gdzie mozna cos podlaczyc do ladowania i jedno usb.

 

Arctisy 7p pasuja na styk jak zaloze google. Sluchawki lacze bezprzewodowo. To jakby ktos pytal. 

 

Kabel usb c mam katowy z konsoli 1m.Potem dopiero polaczony jest z goglami. Do podlogi przykleilem klips ktory trzyma ten kabel i w momencie gdybym pociagnal to dalej nie pójdzie bo zaraz mam dywan i pod dywanem kolejny klips. 

 

Ale tak jak pisalem gamecharger to naklejki na spusty. 

 

 

Edytowane przez sajmon34

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.