Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy


qraq_pk

Rekomendowane odpowiedzi

Kuźwa gra ktoś w Pistol whip??? 

 

Nie ogarniam troche tej gry. Dziś kupiłem bo polecali jako rytmiczną strzelankę w klimatach techno i jak Synth Riders siadło niemiłosierne że z żoną ciśniemy codziennie po 2h (a mamy powyzej 40 lat) tak zachęcony czymś podobnym skusiłem się na Pistol whip. 

 

Tam jest jakieś story? Jak ustawić poziom trudności? Po lewej są jakies upgrady itd ale jak wezmę coś to trudność wzrasta i ginę. Jest jakis easy mode albo co? Multum najebali tego zamiast za rączkę prowadzić od początku. 

 

Od czego zacząć? 

Edytowane przez sajmon34
Odnośnik do komentarza

Przymierzam się do zakupu, wiec szybkie pytania dla posiadaczy i obeznanych:

 

- czy wersje dostępne w sklepach są identyczne, czy trzeba patrzeć na jakieś różne regiony, numerki etc?

- kupuje całość za 2999 zł i mam komplet gotowy do podłączenia i uzywania, czy jeszcze osobno kamerka, marakasy, zasilacze i jakieś dodatki? xd

- w zestawie bez gry jest jakieś demo chociaż, by sprawdzić czy sprzęt działa? Ewentualnie na PSN coś za free w abonamencie można wyrwać na wstępne testy? Bo jak kojarzę, gier z vr1 nie odpalę.

 

 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, _Red_ napisał:

Przymierzam się do zakupu, wiec szybkie pytania dla posiadaczy i obeznanych:

 

- czy wersje dostępne w sklepach są identyczne, czy trzeba patrzeć na jakieś różne regiony, numerki etc?

- kupuje całość za 2999 zł i mam komplet gotowy do podłączenia i uzywania, czy jeszcze osobno kamerka, marakasy, zasilacze i jakieś dodatki? xd

- w zestawie bez gry jest jakieś demo chociaż, by sprawdzić czy sprzęt działa? Ewentualnie na PSN coś za free w abonamencie można wyrwać na wstępne testy? Bo jak kojarzę, gier z vr1 nie odpalę.

 

 

Jaka kamerka do vr 2 nie potrzebna a dema są na psn

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, sajmon34 napisał:

Kuźwa gra ktoś w Pistol whip??? 

 

Nie ogarniam troche tej gry. Dziś kupiłem bo polecali jako rytmiczną strzelankę w klimatach techno i jak Synth Riders siadło niemiłosierne że z żoną ciśniemy codziennie po 2h (a mamy powyzej 40 lat) tak zachęcony czymś podobnym skusiłem się na Pistol whip. 

 

Tam jest jakieś story? Jak ustawić poziom trudności? Po lewej są jakies upgrady itd ale jak wezmę coś to trudność wzrasta i ginę. Jest jakis easy mode albo co? Multum najebali tego zamiast za rączkę prowadzić od początku. 

 

Od czego zacząć? 

 

Pistol Whip jest świetne :) 

 

W tej grze nie chodzi o tryb story, a po prostu o czysty gameplay, wczucie się w muzykę i strzelanie do rytmu. Są co prawda 2 "kampanie" (2089 i Smoke & Thunder), które mają krótkie cutscenki, ale to po prostu kolejne, bardzo dobre kawałki. Mi chyba nawet łatwiej w nich było się wkręcić w rytm niż w pozostałych. Na początek nie ruszaj modyfikatorów po lewej i włącz sobie po tryb Arcade i wybierz kawałek, który ci się podoba. Po wybraniu piosenki masz do wyboru czy chcesz grać jedną spluwą czy dwoma oraz 3 poziomy trudności, w tym łatwy. Po czasie będziesz go sobie na pewno zwiększał. 

Edytowane przez A_Bogush
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, _Red_ napisał:

Przymierzam się do zakupu, wiec szybkie pytania dla posiadaczy i obeznanych:

 

- czy wersje dostępne w sklepach są identyczne, czy trzeba patrzeć na jakieś różne regiony, numerki etc?

- kupuje całość za 2999 zł i mam komplet gotowy do podłączenia i uzywania, czy jeszcze osobno kamerka, marakasy, zasilacze i jakieś dodatki? xd

- w zestawie bez gry jest jakieś demo chociaż, by sprawdzić czy sprzęt działa? Ewentualnie na PSN coś za free w abonamencie można wyrwać na wstępne testy? Bo jak kojarzę, gier z vr1 nie odpalę.

 

 

Szczęśliwie w pudełku jest komplet niezbędny do grania.

Nie ma już żadnych kamer ustawianych na telewizorach, 5 kabli i innych zasilaczy.

Wyciągasz z pudła, wpinasz do PS5 i grasz. 

Ewentualnie możesz rozważyć zakup stacji ładującej do kontrolerów (w pudełku jest kabel do ładowania, identyczny jak do DualSense'a) oraz słuchawki. Te ostatnie są jak w telefonach, wiec szału nie ma.

 

Jest kilka dem do pobrania na psstore. M.in. SW, bębny i jeszcze kilka. Nie jest ich zbyt wiele. SW raczej najfajniejsze, ale zależy w co byś chciał zagrać.

 

Ja polecam zestaw z Horizonem. Dokładasz 200 zł, ale zyskujesz świetny tytuł startowy, który wysoko zawiesza poprzeczkę konkurencji.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, marcinwks napisał:

Szczęśliwie w pudełku jest komplet niezbędny do grania.

Nie ma już żadnych kamer ustawianych na telewizorach, 5 kabli i innych zasilaczy.

Wyciągasz z pudła, wpinasz do PS5 i grasz. 

Ewentualnie możesz rozważyć zakup stacji ładującej do kontrolerów (w pudełku jest kabel do ładowania, identyczny jak do DualSense'a) oraz słuchawki. Te ostatnie są jak w telefonach, wiec szału nie ma.

 

Jest kilka dem do pobrania na psstore. M.in. SW, bębny i jeszcze kilka. Nie jest ich zbyt wiele. SW raczej najfajniejsze, ale zależy w co byś chciał zagrać.

 

Ja polecam zestaw z Horizonem. Dokładasz 200 zł, ale zyskujesz świetny tytuł startowy, który wysoko zawiesza poprzeczkę konkurencji.

Chyba że kupuje vr 1 w cenie vr 2 no to tam kabli było zasilaczy też 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, MaZZeo napisał:

 

Po prawie tygodniu obcowania z PS VR2 jestem bardzo zadowolony. Kupiłem go głównie z myślą o GT7, więc resztę gier trochę póki co olewam, ale przetestowałem demka Horizona i Star Wars i jest niezła zabawa. Ciężko jednak powiedzieć coś więcej bo są zbyt krótkie, ale mechanika szczególnie w Horizon jest fajna. Fizycznie jedynie po pierwszym razie obcowania z VR potem mnie brzuch bolał jakieś 30 minut, ale nie jakoś nadzwyczajnie. Głowa kompletnie nie boli.

 

Jeśli chodzi o GT7 to powiem ze VR to jest game changer i ciężko już grać bez niego. Wpierw nie byłem jakoś zachwycony jakością obrazu, ale tak jest jeśli ktoś się przerzuca z niedużego OLEDa 4K gdzie gęstość pikseli jest bardzo duża. Tutaj mamy 2K na oko a ekran jest bardzo blisko oczu, wiec lekka pikseloze trochę widać, jednak przy dobrym dopasowaniu do głowy i regularnym wycieraniu ekranu w środku hełmu nie ma do czego się przyczepić w zasadzie. Moim zdaniem feeling VR > płaski obraz na OLED.

 

Jazda Zonda R na Interlagos albo Porsche 917 na mokrym Spa to jest coś wspaniałego i miałem ogromnego banana na ryju.

 

Czekam aż mi sie odblokuje multiplayer bo immersja w wyścigu gdzie trzeba non stop obserwować lusterka musi być niesamowita :banderas: 

 

9236EC18-15D7-49A3-A96F-4EA1BA7911B0.jpeg

Pełna profeska. Pozdro

Edytowane przez dragonosi
Odnośnik do komentarza

Oddałem swój egzemplarz do MM. Tak bezproblemowej obsługi nigdy nie widziałem. Kobieta, która przyjmowała zwrot nawet nie zajrzała do środka, a argument o błędniku przyjęła ze stoickim spokojem, tak, jakby takich zwrotów było kilka dziennie :teehee:

Edytowane przez Chabera
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Oldboy napisał:

Ponad 5 mln rozeszło się na starcie także dobrze wróży to na przyszłość i Sony zadowolone a mówiłem że mam nosa do takich zakupów.:lul:

 

Skąd to info? 5 milionów to sprzedało w kilka lat PSVR.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Oldboy napisał:

https://www.videogameschronicle.com/news/sony-believes-playstation-vr2-has-a-good-chance-of-outselling-the-original/

 

Tym samym przebiło sprzedaż pierwszego VR także liczę na mocne wsparcie na przyszłość.

 

Przecież artykuł mówi jedynie, że liczą że sprzedaż przebije tę z PSVR. Dalej nie ma oficjalnych liczb co w przypadku Sony jest równoznaczne, że sprzedaż nie spełniła oczekiwań.

Odnośnik do komentarza

nie podoba mi się jak Sony to rozgrywa, sprzęt wyszedł a oni nawet standów w marketach nie dali nigdzie, słabo bo takie GT7 by pewnie sprzedało mi ten sprzęt

 

przy VR1 był większy push :/ i okazja do testu i hypu, a tak to czekam na jakieś fajne bundle bo killer appy widzę 2 sztuki (GT7 i Resi Village) tylko mało szumu wokół tego 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, jimmyyy8 napisał:

Podobno wczorajszy update PS5 poprawił znacząco sweet spot w goglach. Jeszcze nie sprawdzałem, ale różne źródła to potwierdzają.

 

Ciekawe, że to softem szło podkręcić.


Sweet spot bez zmian, poprawili śledzenie gałek ocznych. Teraz lepiej wyostrza obraz tam, gdzie patrzymy, nie ruszając głową. Podobno :)

Edytowane przez Lukaszoss
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...