Opublikowano 15 czerwca 20222 l Mnie też ten opis uspokoił. Naprawdę ostatnie o czym marzę to aby jeden z największych wydawców na świecie próbował powtórzyć sukces fortnite'a naśladując go. Niesprawiedliwe oceniłem ten tytuł.
Opublikowano 16 czerwca 20222 l Ten coop i tak będzie z dupy bo progres misji zachowuje się tylko u hosta https://www.pcgamer.com/redfalls-co-op-campaign-progress-stays-with-the-host/
Opublikowano 16 czerwca 20222 l To norma (smutna) w większości coopów obecnie. Nie wiem dlaczego nie można tego jakoś lepiej ogarnąć
Opublikowano 16 czerwca 20222 l Liczę że wzorem takiego Halo czy Gearsow gra będzie równie zajebista w singlu jak i w coopie.
Opublikowano 20 czerwca 20222 l widzę że trwa akcja odkręcania tego że Redfall to stricte coopowy shooter. Niesamowity marketing xd
Opublikowano 20 czerwca 20222 l Kto za to odpowiada? Samo Arkane czy Microsoft? Niezła dwubiegunówka.
Opublikowano 20 czerwca 20222 l Raczej samego Arcane, tak samo chujowy Deathloop miał marketing, ludzie na kolejnych pokazach błagali żeby go już nie pokazywali więcej
Opublikowano 20 czerwca 20222 l Ja tam od początku wiem, że będzie to typowy sologame z co opem, za Redfalla odpowiadają twórcy Dishonored 2. Spokojnie jest jeszcze masa czasu, żeby tooo wszytsko jasno nakreślić
Opublikowano 20 czerwca 20222 l 18 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Marketing u MSu jak zwykle kek. Akurat myślę, że bethesda ma swój oddzielny xd
Opublikowano 20 czerwca 20222 l 25 minut temu, Lord Protector napisał: Ja tam od początku wiem, że będzie to typowy sologame z co opem, za Redfalla odpowiadają twórcy Dishonored 2. Spokojnie jest jeszcze masa czasu, żeby tooo wszytsko jasno nakreślić No u mnie znacznie większe zainteresowanie.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l to prawda, Bethesda po przejęciu zachowała swój dział marketingu i to chyba on odpowiada za promocję gry. W ogóle czytałem ostatnio wypowiedzi pracowników Bethesdy i wielu z nich jest podobno zawiedzionych tym przejęciem, bo oczekiwali że przyjdzie ktoś z zewnątrz i wprowadzi porządki, a tymczasem wszystko miało zostać po staremu.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l Co oni odperdalaja od lootshotera do solo Godzinę temu, ASX napisał: to prawda, Bethesda po przejęciu zachowała swój dział marketingu i to chyba on odpowiada za promocję gry. W ogóle czytałem ostatnio wypowiedzi pracowników Bethesdy i wielu z nich jest podobno zawiedzionych tym przejęciem, bo oczekiwali że przyjdzie ktoś z zewnątrz i wprowadzi porządki, a tymczasem wszystko miało zostać po staremu. No a co się dziwić? Patrzą na inne studia ms i widzą, że można nic nie robić cały dzień więc też chcą. Tutaj jednak stoi bethesda nad głową i trzeba pracować i to produktywnie.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l Zrobiliby Dishonored 3 i wszyscy by byli zadowoleni i wiedzieli czego się spodziewać a tak robią wynalazek. Z deathloopem chyba takie samo zamieszanie było że nie wiadomo co to miało być, klasyczny single czy multi.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l no zrobiliby znowu to samo, a nie robią jakieś kombinacje z nowymi IP
Opublikowano 21 czerwca 20222 l Dokładnie, tutaj znowu jest burdel z marketingiem, nie sprzeda sie to wcale, ludzie pograją chwile w GP, powiedzą ze nie tego sie spodziewali i nara. Prey 2 albo D3 i nikt nie bedzie narzekał.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l No, fajnie że robią nowe IP tylko faktycznie tak to wyglada że kulawy marketing je zarzyna.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l 1 godzinę temu, PanKamil napisał: Co oni odperdalaja od lootshotera do solo No a co się dziwić? Patrzą na inne studia ms i widzą, że można nic nie robić cały dzień więc też chcą. Tutaj jednak stoi bethesda nad głową i trzeba pracować i to produktywnie. Gdzie Ty tam na tych materiałach widzisz looter shooter?
Opublikowano 21 czerwca 20222 l 6 minut temu, SnoD napisał: Gdzie Ty tam na tych materiałach widzisz looter shooter? Teraz już NIGDZIE. Poczytaj jednak choćby tą stronę tematu
Opublikowano 21 czerwca 20222 l Ludzie po prostu wysnuwali mylne wnioski na podstawie dostępnych materiałów. Nie pierwszy raz zresztą. Z tego co czytam jedyne co łączy tę grę z lootershooterem to to że będziemy znajdować sprzęt o różnych statystykach i będziemy dostawać XP za zabicie wrogów, no ale jeśli to wystarczy by nazwać grę lootershooterem to w takim razie takiego God of Wara też można nazwać looterslasherem.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l 1 godzinę temu, messer88 napisał: Zrobiliby Dishonored 3 i wszyscy by byli zadowoleni i wiedzieli czego się spodziewać a tak robią wynalazek. Z deathloopem chyba takie samo zamieszanie było że nie wiadomo co to miało być, klasyczny single czy multi. Ja tam się cieszę, że poszli w nowe IP. To zawsze jakaś szansa na coś nowego, tak jak w przypadku Deathloopa.
Opublikowano 21 czerwca 20222 l Autor Robienie kolejnej części gry z serii, która się nie sprzedaje to taki sobie pomysł.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.