Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

"Redfall sometimes feels like what you'd get if you blended the Arkane creative values with Far Cry 2 or S.T.A.L.K.E.R.," Harvey Smith

Czyli gra bardziej przypomina Far Cry lub Stalker niż coopową strzelanie w stylu Left4Dead jak się prezentowała na pierwszych materiałach. 

Odnośnik do komentarza

Już mi się podoba, zwłaszcza ten free roam. Na początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony z tego względu, że wymyślili jakieś coopowe granie, a tu wszystko powoli się klaruje z czym mniej więcej mamy do czynienia. Po prostu developer zjebał z marketingiem tej gry, jakieś szczątkowe informacje z naciskiem na onlinowe eskapady podawał i inne chuje muje dzikie węże. 

Odnośnik do komentarza

Deathpool był tak dobry, że zapomniałam jak ten słaby twór faktycznie się nazywa. Autentycznie musiałem googlować xD 

 

Nie pokładam wiary w Redfalla, ale mam nadzieję że się miło zaskoczę. Niestety wszystko co pokazali to dla mnie lampka ostrzegawcza tak samo jak przy materiałach z ich poprzedniego crapa.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Pupcio napisał:

Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować :wujaszek:

Biegasz murzynem i strzelasz, potem umierasz i biegasz od nowa. Ale oni to wymyślili :obama:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, dee napisał:

Mi tam bardziej pasuje taki oszczędny marketing niż rozkręcanie hypetrainu do porzygu. Co kończy się tym, że wszystko o grze wiesz jeszcze przed premierą. Dobre tytuły bronią się same, jakością.

Problem marketingu gier Arkane jest dezinformacja :sonkassie:

Chyba tylko Dishonored okazał się tym, czym miał być w materiałach. Prey dostał trochę hejtu, bo w niczym nie przypominał pierwowzoru, ale wyjasniło się, że wymusili na nich tą nazwę.

Odnośnik do komentarza
W dniu 7.01.2023 o 13:00, ASX napisał:

Tak.

 

Cieszy też informacja o pomocy od ID Software przy modelu strzenia, daje to nadzieje że strzelanko nie będzie tak drewniane jak w Deathloopie czy Prey.

 

Nie do końca TAK ponieważ Harvey S tworzył Dishonored 2 był team laederem. Także to nie jest tak, że tu pracują goście od Preya a Ci od Dishonored stworzyli deathloopa

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

no Harvey Smith po Dishonored 2 przeniósł się do Arkane Austin.

Ale generalnie masz rację, z tego co czytam na wikiepedii, to faktycznie nad Dishonored 2 pracowały dwa studia jednocześnie Arkane Lyon i nowe Arkane Austin. Dopiero po tej grze każde ze studiów zaczęły robić własne projekty. Lyon zrobiło Deathloopa, a Austin Preya i teraz Redfalla.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...