Opublikowano 29 czerwca 20231 r 2 razy w parze, podobnie jak jaszczur z kosą, podobnie jak ciagła walka z okiem i nIe wiem jak w sekcjach z EMMI się można skradać, ja głównie starałem się te sekcje jak najszybciej przebiec. Bosowie fajni, ale jak na 7h gry tych paru subbossow mogli jakos urozmaicic.
Opublikowano 29 czerwca 20231 r Z subbosami się zgodzę, a co do EMMI to faktycznie były momenty, że się skradałem i były, że spier ile sił w nogach xD No ale dla mnie to był fajny aspekt, który dodawał adrenaliny
Opublikowano 29 czerwca 20231 r Dokładnie EMMI bardzo fajne sekcje, a jaka satysfakcja jak się potem wracało i można było ubić. Szczególnie od drugiej połowy gry gdzie trzeba było wpierw wybadać miejsce w którym można się ustawić do strzelania żeby nie dał rady podejść.
Opublikowano 29 czerwca 20231 r Te podwojne to najtrudniejsze momenty w grze, dopiero mi sie udalo przejsc jak zobaczylem gdzies ze najlepiej rakietami samonaprowadzajacymi bo inaczej nie dawalem rady. A glowni bossowie spoko, uczciwi, trzeba bylo troche poswiecic na nauke ich ciosow, nawet ostatni nie byl jakis mega trudny.
Opublikowano 29 czerwca 20231 r Podwójni bossowie byli dosyć łatwi, od razu przyszło mi do głowy, żeby skorzystać z samonaprowadzających się rakiet. Natomiast bardzo męczyłem się z tym złotym rycerzem z dzidą. Nie mówiąc juz o głównym bossie, też był trudny, walka była bardzo długa, monotonna, wiele razy tam zginąłem. To moje takie 2 trudne momenty w grze. Tak na marginesie dodam tylko, że podziwiam, jak ktoś pisze, że przeszedł tę grę w 7-8 godzin. U mnie to było z 17-18. Zawsze jak czytam o metroidvaniach i tego typu grach zastanawiam się, jak oni to robią, że im to tak szybko idzie. Natomiast jak czytam o grach RPG, że ktoś poświęcił załózmy 500 godzin, to mnie zastanawia "co oni tam robią?"
Opublikowano 29 czerwca 20231 r no mi Switch pokazywał 14h, a w statystykach gry na samym koncu mialem niecale 8h. No ale w sumie szedlem w miare liniowo, za bardzo nie wracalem do lokacji, gdyby byl pod koniec fast travel to byloby inaczej.
Opublikowano 30 czerwca 20231 r 17 godzin temu, KJL napisał: Podwójni bossowie byli dosyć łatwi, od razu przyszło mi do głowy, żeby skorzystać z samonaprowadzających się rakiet. Natomiast bardzo męczyłem się z tym złotym rycerzem z dzidą. Nie mówiąc juz o głównym bossie, też był trudny, walka była bardzo długa, monotonna, wiele razy tam zginąłem. To moje takie 2 trudne momenty w grze. Tak na marginesie dodam tylko, że podziwiam, jak ktoś pisze, że przeszedł tę grę w 7-8 godzin. U mnie to było z 17-18. Zawsze jak czytam o metroidvaniach i tego typu grach zastanawiam się, jak oni to robią, że im to tak szybko idzie. Natomiast jak czytam o grach RPG, że ktoś poświęcił załózmy 500 godzin, to mnie zastanawia "co oni tam robią?" Mnie też ostatni napsuł krwi i moim zdaniem był troszkę przegięty w porównaniu do pozostałych delikwentów do ubicia, chyba nawet jakieś ku Ty chu je poleciało w stronę TVka xD
Opublikowano 31 lipca 20231 r Super cześć, czekałem na switcha Oled aby ograć tą cześć i świetnie się bawiłem po raz tez kolejny uzależniając od zebrania 100%. Teraz pozostał hard, dread i boss rush
Opublikowano 29 sierpnia 20231 r Wczoraj dorwałem swój egzemplarz. Kumpel ze stanów przyleciał i mi kupił. Dwa razy skończyłem na emulatorze, to teraz pewnie przejdę jeszcze ze 4 razy.
Opublikowano 3 listopada 20231 r Na wstępie chciałbym podkreślić że Super Metroid to jedna z moich gier zycka. Switcha mam od niedawna,wczoraj zakupiłem drugą grę w wersji fizycznej,mianowicie Metroid Dread. Pierwsza jest Metroid Prime Remastered. Dread siadł mi bardziej od Prime’a. Milo posłuchać tych muzyczek ktore są tak podobne do tych z SM. Emmi bardzo fajnym motywem jest w mojej ocenie,grafika/animacja - leganckie. Mam może z 4 h nabite ale już wiem że to 8/10 gra,po skończeniu ewentualnie ocena się zmieni.
Opublikowano 3 listopada 20231 r Ja w tym roku skończyłem ponownie, ale na Hardzie i utrzymuje swoją opinię, że to najlepsza grą zagrałem na Switchu.
Opublikowano 4 listopada 20231 r Ijaaa ale mnie Kraid bije . Re we la cja E: Padł, ależ satysfakcja jest jak już się człowiek nauczył ruchow i boss padł w efektownym tańcu łamiącym paluchy Edytowane 4 listopada 20231 r przez Szajka
Opublikowano 7 listopada 20231 r Cóż,ostatni boss przede mną(chyba-chipek z dzida i tarczą w górnym biomie) ależ mi krwi napsuł wczoraj. Gierka roku dla mnie, nawet przy RE4R się tak dobrze nie bawiłem.
Opublikowano 22 listopada 20231 r Trochę się bawiłem w sequence breaking, i drugą fazę walki z Kraidem można w zasadzie na strzała skończyć jak się wcześniej bomby zgarnie.
Opublikowano 22 czerwca 202422 cze Wróciłem i przeszedłem w końcu. No ostatni boss był ciężki, ale jak pierwsza faza zaczęła wchodzić zawsze, bez straty życia albo na odnowieniu to reszta to formalność. Bossowie w tej grze naprawdę byli spoko. Nie chce mi się robić 100%, ale bardzo fajna gierka. Ciekawe kiedy M6
Opublikowano 7 lutego7 lut Ja jestem właśnie na ostatnim bossie, niezły kawał gnoja. Faza pierwsza to nie jakiś wielki problem, wystarczą trzy kontry i pada, ale faza druga to już hardcore. No ale kwestia nauki. To jest piękne w tym tytule, że na początku bossowie wydają się niemal nieśmiertelni i przepotężni, a po tym jak się ich nauczysz to padają bez straty energii, a Ty czujesz się jak
Opublikowano 7 lutego7 lut Tylko na E.M.M.I. naprawdę trzeba mieć wyczucie. Dwa momenty są na wyrwanie się, ale timing jest ciężki
Opublikowano 7 lutego7 lut Da się wyczuć kontry na EMMI? Ja wiem, że jest ten błysk, ale czas reakcji jest megakrótki. Co innego pod wodą, tam to na luzie
Opublikowano 7 lutego7 lut O to w tym chodzi że ma być możliwość, ale nie żeby na niej ciągle polegać. Od czasu do czasu mi się udaje, bo momentami można wyczuć.
Opublikowano 7 lutego7 lut Tyle razy mnie złapał, że w końcu trzeba było się jakoś tego nauczyć. Gra czeka w kolejce na kolejne przejście także sprawdzę ile było w tym szczęścia a ile wyczucia.
Opublikowano 7 lutego7 lut Ja jakiś czas temu zacząłem grać na Dread mode. Ciężko, bo padasz na strzała
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.