Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alan Wake II

Featured Replies

Opublikowano

Wraz z tym nowym patchem (swoją drogą to tu co 2-3 dni wlatuje jakaś łatka) już drugi raz mam błąd, że po wczytaniu save nie mogę ruszyć Sagą z miejsca - nie reaguje na żadne wychylenia gałki - wszystkie inne przyciski działają, włącznie z unikiem, ale obracać kamerą i ruszać postacią nie mogę.
Reload save nie pomaga, działa tylko całkowite zamknięcie aplikacji - PS5.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 163,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • A tu dalej benchmarkiem w temacie napierdalają. A żeby was chuje niemyte i pierdolone gównem w ryju was zajebali na amen. 

  • Skonczylem wczoraj. Przegapilem jedna z reklam braci Koskela przez co 100% wpadnie dopiero przy drugim przejsciu  czekam na ng+,  mowili cos czy bedzie w tym roku?   No juz sie nie bede rozp

  • 60 ale z dyktą w oknie.

Opublikowano
Godzinę temu, Wredny napisał:

Wraz z tym nowym patchem (swoją drogą to tu co 2-3 dni wlatuje jakaś łatka) już drugi raz mam błąd, że po wczytaniu save nie mogę ruszyć Sagą z miejsca - nie reaguje na żadne wychylenia gałki - wszystkie inne przyciski działają, włącznie z unikiem, ale obracać kamerą i ruszać postacią nie mogę.
Reload save nie pomaga, działa tylko całkowite zamknięcie aplikacji - PS5.

To się chyba dzieje w przypadku jak robisz Load w momencie, gdy Twoja postać jest unieruchomiona - w sensie: pochwycona przez wroga, z którym się aktualnie szarpie. Gra tak jakby zapamiętuje, że nie masz kontroli nad bohaterem i kamerą, przenosząc ten brak kontroli to do wczytanego stanu.

To znaczy pewności nie mam, ale miałem też tak dwa razy (raz Sagą i raz Alanem) i o ile pamiętam to był jedyny element wspólny. 

Opublikowano

Ukończyłem grę na XSX i raz na samym początku gry wywaliło dźwięk, więc musiałem zresetować konsolę, a potem ze 3-4 razy przydarzyło mi się, że nie było dźwięku po załadowaniu stanu zapisu. Wtedy pomogło uruchomienie ponownie gry. W drugiej połowie przygody te błędy już mi się nie przytrafiały, więc chyba mogę powiedzieć, że jestem szczęściarzem. 

 

Wczoraj wpadła jakaś łatka (niecały 1 GB), ale nie sprawdzałem, co naprawia/psuje. 

Opublikowano

U mnie na XSX jedynie problemy z dźwiękiem właśnie jak wyżej piszesz, może przez QR? Trzeba było zamykać grę i na nowo. 

Opublikowano

U mnie na PS5 z dźwiękiem to co najwyżej synchronizację wywala. Głos nie współgra z napisami i animacjami. 

 

Raz zdarzyło mi się, że był chwilowy brak kontroli nad postacią, wydaje mi się że to kwestia tego, że postać utknęła na jakich obiektach z fizyka typu krzesełko, skrzynka. 

 

Poza tym, na mapie mam cały czas zaznaczone miejsca zagadek, które chyba już zdążyłem odkryć. 

Opublikowano

Właśnie ukończyłem grę i w sumie jestem ciekaw jak to się skończyło bo nie ma wprost powiedziane jak chyba że w dlc to wyjaśnia (albo jestem za głupi)

Opublikowano
21 godzin temu, Kmiot napisał:

To się chyba dzieje w przypadku jak robisz Load w momencie, gdy Twoja postać jest unieruchomiona - w sensie: pochwycona przez wroga, z którym się aktualnie szarpie. Gra tak jakby zapamiętuje, że nie masz kontroli nad bohaterem i kamerą, przenosząc ten brak kontroli to do wczytanego stanu.

To znaczy pewności nie mam, ale miałem też tak dwa razy (raz Sagą i raz Alanem) i o ile pamiętam to był jedyny element wspólny. 


Faktycznie teraz tak miałem, więc na pewno w tym przypadku tak będzie. Poprzednich dwóch okoliczności nie pamiętam niestety.

Ale kurde Bright Falls i okolice wieczorkiem w tej pomarańczowej poświacie to jest kuźwa coś pięknego :banderas:
18bd4302f0896-screenshotUrl-min.thumb.png.6d21e6cf0236237d67afd1aab0c1adf2.png

18bd42e821f77-screenshotUrl-min.thumb.png.7147d3e0adccb4293bcc64e09241b657.png

Opublikowano

Też gram w trybie jakości, ale ja jestem dziwny, ponieważ lubię grać w 30 fpsach :teehee:

 

Opinia po jakiś 24 godzinach. Sądząc po aczikach  to za mną jest jakieś 2/3 gry.

 

Klimat tej gry najlepiej oddaje ta emotka - :banderas:  Urzeka ciągła niepewność podczas przemierzania lasów i innych - mrocznych miejscówek z niesamowitą atmosferą. Horrory to nie moja bajka, ale AW2 jest tym dziełem, który zachęcił/ odblokował mnie do przetestowania innych gier z tego gatunku.  Fabuła ciekawi i intryguje. Nie mogę się doczekać kolejnych sesji, żeby móc odkryć(?) kolejne tajemnice tej historii. Muzyczka i udźwiękowienie są niesamowite. Zwłaszcza w "tym" jednym z rozdziale :banana:. Walka mimo iż toporna, to pasuje do tej rozgrywki.

Lecz niestety nie wszystko tak błyszczy. Denerwuje małe zróżnicowanie wśród wrogów, a także sporadyczne bugi - raz zniknie dźwięk, innym razem napisy się pochrzanią. Dodatkowo na mapie czasem zdarzają się błędy z wyświetlaniem informacji, jak np kłódki w miejscach, w których mogę przejść normalnie, bądź nie odhaczą się znalezione znajdźki u Alana.

No i imho największa rysa na tym diamencie, to moim zdaniem ( czasami) nie do końca wykorzystany potencjał niektórych lokacji.  Głównie dotyczy to rozdziałów Alana

Spoiler

np w hotelu czy tunelach metra. Atmosfera tam jest niesamowicie gęsta. Takie miejsca aż się proszą o się jakiegoś jumpscare, wyskakującego z za zakrętu wroga wroga, czy jakiegoś innego, niespodziewanie wracającego do życia. A w grze najczęściej dostajemy wyłącznie "wizje", i to trochę w za małej ilości... 

I finałowe sceny zbrodni też  bardzo zawodzą. Mamy sprawę zmierzającą do końca. Następnie wchodzimy do mrocznej lokacji w której może coś na nas wyskoczyć. I nagle znajdujemy zwłoki, po czym szybko rozmawiamy z Sagą i.... "Leć Alanie do hotelu, ponieważ teraz już możesz :balon:" Bez żadnego boss fightu, ani filmiku jak to morderstwo wyglądało... Kompletnie nic...

 

 

I bardzo mnie bolą te wady. Bo bawię się wyśmienicie, lecz chciałbym, żeby AW2 był trochę bardziej dopieszczony. 

Opublikowano

Małe zróżnicowanie wrogów to akurat argument z dupy w tej grze.

 

W grze w której wkj mogłoby w ogóle nie być i nic a nic by nie straciła.  Ufoludki mieli dorzucić z mackami na tyłkach? Wiele gier idzie często w którymś momencie w złym kierunku jeśli chodzi o przeciwników jak właśnie mackopodobne gówna.  Nawet w SP2 mnie wkuhwili nasranymi na koniec Ekhhem no jak ktoś zagra to zobaczy. Tutaj w końcu z wrogami zrobiono to tak jak trzeba.

Opublikowano

Broń bozia ufoludki - bez takich. Za opętanym sprzętem agd z poprzedniej części też nie tęsknię. Chodziło mi o to, że jak już dobrze poznamy wrogów, to Ci przestają być straszni. W takich lasach, spotykamy na krzyż opętanych i wilki... Może by wprowadzić raz na jakiś czas jakąś ucieczkę przed opętanym niedźwiedziem czy coś? W sumie u Sagi mnie to aż tak nie uwiera. Ale u Alana? Zważywszy na jego położenie, tam wrogowie tym bardziej mogliby być bardziej pokręceni...

 

A i nie czepiam się ilości przeciwników - ta jest (na razie) idealna. To , że przez 20 minut zupełnie nikt nie wyskakuje mimo tego, że atmosfera sugeruje wroga tuż za rogiem - to dla mnie mistrzostwo świata :banderas:

 

btw: SP2? 

Edytowane przez vAHeR

Opublikowano
4 minuty temu, vAHeR napisał:

Broń bozia ufoludki - bez takich. Za opętanym sprzętem agd z poprzedniej części też nie tęsknię. Chodziło mi o to, że jak już dobrze poznamy wrogów, to Ci przestają być straszni. W takich lasach, spotykamy na krzyż opętanych i wilki... Może by wprowadzić raz na jakiś czas jakąś ucieczkę przed opętanym niedźwiedziem czy coś? W sumie u Sagi mnie to aż tak nie uwiera. Ale u Alana? Zważywszy na jego położenie, tam wrogowie tym bardziej mogliby być bardziej pokręceni...

 

A i nie czepiam się ilości przeciwników - ta jest (na razie) idealna. To , że przez 20 minut zupełnie nikt nie wyskakuje mimo tego, że atmosfera sugeruje wroga tuż za rogiem - to dla mnie mistrzostwo świata :banderas:

 

btw: SP2? 

Spiderman

Opublikowano
10 godzin temu, vAHeR napisał:

Walka mimo iż toporna, to pasuje do tej rozgrywki.

 

Toporna? Moim zdaniem dobrze wykonana, strzelanie fajne. Grasz w 30? 

Opublikowano

A zostawię to tak tutaj bez powodu.

Spoiler

 

Edytowane przez LukeSpidey

Opublikowano

Zostawiłeś bez powodu 

Ale niektórym zjebales najlepszy moment ...

Opublikowano
9 godzin temu, messer88 napisał:

 

Toporna? Moim zdaniem dobrze wykonana, strzelanie fajne. Grasz w 30? 

 

Tak, w 30 klatkach na konsoli zielonych. I imho ten tryb tu pasuje, ponieważ dodaje efektu filmowości.

 

I tak jak wspomniałem - mimo, że bohaterowie nie mają mobilności takiego Nathana Drake'a, to w tym gatunku gier to pasuje. Co nie zmienia faktu, że lamię okrutnie... Jak wrogowie mnie powalą, to wciskam wszystkie przyciski na chybił trafił z nadzieją, że pomoże to szybciej wstać z ziemi :beka:

Opublikowano

Pasuje, nie pasuje. Wizualnie może pasuje. Ale poceluj sobie w 60-ciu, to poczujesz różnicę diametralną. Zagraj tak godzinę i nie wrócisz do 30-stu, przestaniesz lamić i będziesz walił headshoty 9/10 strzałów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.