Jump to content

Slitterhead - od twórcy Silent Hill & Akira Yamaoka


Figaro

Recommended Posts

Posted

Bez szału. Myslalem ze to kolejna yakuza

 

Ostatni shot mnie rozbawil a chyba nie taki byl zamiar tworcow.

 

Ale w sumie w horror-slashera to bym pyknąl. Albo w cos ala Shadow of the damned. 

Posted

Wstępnie mnie mają, ale poczekam na jakiś większy konkret. Koncept całkiem spoko, choć bardziej action horror niż survival horror trochę mnie niepokoi.

Posted (edited)

Trailer mi się kojarzył jakby DMC spotkał się z DS, a po drodze zabrali Junji Ito :) Nie wiem czy się jarać, bo nie jestem fanem horrorów nastawionych na rozwałkę, ale na ten moment to uja wiadomo więc kto wie :notbad:

Edited by Bartolinsky
  • 1 month later...
Posted

- gra jest na wczesnym etapie produkcji

- zwiastun miał być swoistym zaprezentowaniem projektu i w oparciu o reakcje będą mogli dostosować budżet i zatrudnić ludzi

- to ma być głównie horrorowata gra akcji

- "tworząc Silent Hill, chciałem zrobić coś, czego jeszcze nie było. Dziś jest wiele dobrych gier określanych jako psychologiczny horror, dlatego nie zależy mi na powtarzaniu tego"

- nie ma to być jakiś produkt nostalgiczny dla fanów Silent Hilla i Siren, raczej chcą przyciągnąć nowych graczy

- dość wyjątkowe dla gry ma być osadzenie jej w mieście, które chyba jest opanowane przez potwory. Potwory będą miały więcej własnej historii i powodów niż to zazwyczaj bywa w grach horrorowych

- ogólnie widząc ten wywiad nie wiem nawet, czy 2023 brzmi realnie 

  • 9 months later...
  • 7 months later...
Posted (edited)

Nagrywane z ukrycia ziemniakiem xD
 


Chyba są ciągle na wczesnym etapie produkcji xD

 

Edited by Szermac
Posted

Wygląda jak jakieś budżetowe gówno które będzie miało oceny 5/10 i będzie za 20zł a 10 lat po premierze będzie kultową grą i ceny wskoczą na 5 bomb za sztuke:asax:

  • Upvote 2
  • 5 months later...
Posted

Czytałem wywiad o karierze Toyamy (począwszy od przerabiania grafik do wersji Mega CD Snatchera) i było też nieco o genezie Slitterhead.

 

"Po cztedziestce zobaczyłem nowy trend w branży. Wielu moich kolegów opuszczało duże firmy i zakładało własne. (...) Scena indie wydawała mi się pociągająca, bo chciałem przede wszystkim tworzyć gry. Ponadto Sony przechodziło restrukturyzację, zwłaszcza moje Japan Studio. Czuć było, że to czas na zmiany (...) Nie wyobrażałem sobie zakładania własnego studia, ale pogadałem z różnymi kolegami i z producentami Sony i okazało się, że możemy coś zrobić razem, to była świetna okazja"

 

"Docieramy do ostatnich etapów tworzenia Slitterhead. (...) Wiem, że w dzisiejszych czasach tworzenie survival horroru jest trudne, jest ich tak wiele na rynku. Ale starałem się stworzyć coś, co odbiega od standardów. Gra odbiega od moich poprzednich, są tu tematy i elementy naprawdę przerażające. Uważam, że robimy coś wyjątkowego, bardzo niestandardowego i mającego nowy, specyficzny klimat".

  • Upvote 1
  • 4 months later...
Posted

Można oczekiwać nowych materiałów na Summer Game Fest w przyszłym miesiącu, bo w zapowiedzi partnerów widnieje Bokeh Game Studio.

 

GNtcnqPWcAIrcd7?format=jpg&name=large

  • Upvote 1
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...