Skocz do zawartości

Sea of Stars


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

14 hours ago, ogqozo said:

Przeczytałem recenzje i to nie brzmi jak gra aż na poziomie Chained Echoes. Ludzie zwracają na bardzo wysoką jakość i bardzo fajne pomysły, taka super zrobiona gra, ale też piszą zazwyczaj że a) walki z czasem powszednieją, b) historia ogólnie to nie jest nic co będziecie dzieciom wspominać. Czyli w sumie trochę jak się spodziewałem po Messengerze, który też był superprzyjemną grą. 

Jak już pisałem, gra ogólnie na ok. 30 godzin.

No czyli typowy jrpg :notbad: Tyle ze gierka jest do kupienia za grosze, polowa ceny normalnej premierowej gry wiec nawet bym w to zagral. Trzeba obczaic demo.

Odnośnik do komentarza

Szkoda, że nie wydali jakiejś wersji deluxe z ost. Uwielbiam takie klimaty, i już po 30 minutach spędzonych w grze, chętnie kupiłbym tę ścieżkę na bandcampie " w ciemno" :D

 

A początek SoS jest faktycznie spokojny, wręcz relaksujący. Ciekawe, czy utrzyma równy poziom przez resztę czasu. Chained Echoes zaczynało się IMHO ciekawiej, lecz niestety druga gry połowa nie została tak dopieszczona jak początkowe godziny.

Odnośnik do komentarza

Mam tak 5H za sobą i bardzo mi się podoba. Mało erpegów zaliczam, a jak już to zwykle gierki AAA, a tutaj jest na początku lepiej niż w większości tych tytułów. Nie mogę się oderwać. 

 

W sumie może to być rekomendacja jak i ostrzeżenie ;) Tak czy inaczej podoba mi się i to bardzo.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza
45 minut temu, vAHeR napisał:

Szkoda, że nie wydali jakiejś wersji deluxe z ost. Uwielbiam takie klimaty, i już po 30 minutach spędzonych w grze, chętnie kupiłbym tę ścieżkę na bandcampie " w ciemno" :D

https://store.steampowered.com/app/2550490/Sea_of_Stars__OST/

 

Będzie też na Spotify.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Fajnie, że trzeba coś tam przyciskać podczas walki, czy to trzymać i puścić czy odbijać w odpowiednim momencie, zawsze jakaś atrakcja podczas turowych pojedynków.

 

Lubię takie małe urozmaicenia. W Legend of Dragoon były okienka do comba, w Shadow Hearts zatrzymanie strzałki w odpowiednim momencie w FF8 boosty GF, renzokuken Squalla i duel Zella.

 

Tutaj zapowiada się to równie ciekawie bo nawet można zredukować obrażenia jak się przyciśnie w odpowiednim momencie.

 

 

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza
14 minut temu, pawelgr5 napisał:

Ktos moze sie orientuje czy za muzyke odpowiada ten sam typ co w Messenger?

Tak.

 

The Messenger i SoS są ze sobą powiązane. Może nie jakoś znacząco, ale to samo uniwersum i jakieś nawiązania się przewijają, z tego co czytałem.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, michu86- napisał:

Fajnie, że trzeba coś tam przyciskać podczas walki, czy to trzymać i puścić czy odbijać w odpowiednim momencie, zawsze jakaś atrakcja podczas turowych pojedynków.

 

Lubię takie małe urozmaicenia. W Legend of Dragoon były okienka do comba, w Shadow Hearts zatrzymanie strzałki w odpowiednim momencie w FF8 boosty GF, renzokuken Squalla i duel Zella.

 

Tutaj zapowiada się to równie ciekawie bo nawet można zredukować obrażenia jak się przyciśnie w odpowiednim momencie.

 

 

Ja tego wlasnie w rpg nienawidze, lubie pochillowac, jak bede chcial czegos wymagajacego zrecznosci to odpale soulsy czy cos :rayos:

Odnośnik do komentarza
45 minut temu, pawelgr5 napisał:

Ja wlasnie jestem jak jebana sierota jak chodzi o takie mechaniki wiec jak pozniej to bedzie wrwcz wymagane (tutorial niby wprost mowi ze nie) to bede mial nerwy. (...)

 

Zawsze możesz kupić Reliki które zapewniaja różne udogodnienia typu autoblokowanie, czy więcej hapeków i odnawianie ich po każdej walce.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Shen napisał:

Ziomek skończył, 25h na liczniku, długość chyba tak akurat. Podobno na true ending juz duzo wiecej czasu trzeba poswiecic. Jutro mam nadzieje, ze cos wreszcie przysiade do konsoli.

Dla mnie trochę krotko. Ale gra na tyle mi się podoba, że pewnie będę celował w coś więcej niż tylko 1 zwykle przejście.

 

Mam 7h na liczniku, ale zaglądam w każdy kąt a nawet zagaduje każdego NPCa. 

 

Fajne zagadki środowiskowo-platformowe, przyjemny system walki, wizualnie i dźwiękowo też mi pasuje. Ta gra jest dowodem na to, że w jRPG totalnie nie jest potrzebna currentgenowa grafika a dusza.

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza

Mam na liczniku 6-7h i jest bardzo dobrze. Ogolnie gra dla kogos kto chce troche odpoczac po czyms bardziej wymagajacym. Tutaj jest ladnie, kolorowo, prosto, przyjemnie. Nic odkrywczego, ale po prostu solidny jrpg w starym stylu. Najbardziej mi sie podoba, ze gra ma ten stary klimat, to "cos" co przyciaga niczym za czasow gowniaka, kiedy wstawalo sie rano, by pograc przed wyjsciem do szkoly. Tutaj mam to samo. Zawsze przed i po robocie sobie godzinke pykne. Takze osobiscie polecam sie zapoznac. Idealna do ogrywania w jesienne wieczory. 

Edytowane przez bebbop
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

A jak fabuła oraz bohaterowie? Wystarczająco charyzmatyczni? Generalnie gra jest przegadana, czy umiarkowana w tej kwestii?

 

Niby nie mam czasu na dłuższe granie, ale przyznam, że się trochę nakręciłem na gierkę. Dopiero teraz zauważyłem, że jest demko, więc sprawdzę w weekend, bo GP nie mam.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...