Opublikowano 17 września 20241 r Na decku potwierdzam jak ktoś chce wszystko na epic/high to klatkarz lepiej zablokować na 30. Ja sobie parę rzeczy obniżyłem i gram na zablokowanych 45fps.
Opublikowano 17 września 20241 r 5 minut temu, easye napisał(a): Wygląda na 30 fps na switchu. Dzięki. Tak 30 i pewnie coś tam obcięli ale i tak czekam na wersję pudełkową na S. Może do tego czasu wpadnie jakiś patch do Switcha 2
Opublikowano 17 września 20241 r nie no to jak decencik 45klateczek po lekkim grzebaniu w opcjach to tylko steam deck!
Opublikowano 17 września 20241 r 19 minut temu, easye napisał(a): nie no to jak decencik 45klateczek po lekkim grzebaniu w opcjach to tylko steam deck! Tylko i wyłącznie! s/ Bardzo dobry port
Opublikowano 18 września 20241 r Czemu oni nie dali polskiego tłumaczenia? Póki co jest tylko narrator z głosem, reszta to tekst. Rozumiem, że są łamigłówki z wyrazami, no ale mniejsze dzieciaki pewnie odpuszczą, to nie jest nasze pokolenie co miało słownik na kolanach jak się grało w Fallouta. Szkoda też, że nie ma jakiegoś trybu co-op, tym bardziej że łazi się z kompanią.
Opublikowano 18 września 20241 r W dniu 13.09.2024 o 16:17, Beelzeboss napisał(a): Spokojnie, dasz rade zrozumiec o co chodzi w grze o skakaniu pamperkiem W sumie sam sie smialem, ale kurde dzieciaka z tymi dialogami samego nie zostawie, bo muszę mu kazde zdanie tlumaczyc, a są tez zagadki językowe. Tam jest dużo słownictwa jak na 7-latka, sam musialem ze dwa razy do słownika zajrzeć xd Stylówa zajebista ogólnie, brakowało mi takiej gry.
Opublikowano 19 września 20241 r 11 godzin temu, Pupcio napisał(a): No i jak tam? Fajna gierka czy śliczna ale nudna indie wydmuszka? Ja dopiero 5 chapter i bardzo mi się podoba jednak trochę boli totalna liniowość, prostota i etapy 3d, które na razie mocno odstają od tych 2d. Na plus wielki mieszanie różnych gatunków i próba stworzenia z gry takiego Nintendo Vibe
Opublikowano 19 września 20241 r Ekstra jest, o żadnej wydmuszce nie ma tu mowy. Masa super pomysłów na łamanie 4 ściany, postacie fajne no i zajebiste łamigłówki. Sielanka.
Opublikowano 23 września 20241 r Skończone, wrażenia opisałem w właśnie skończyłem, mimo wszystko czuje się jednak lekko rozczarowany tytułem. Jak wrażenia u tych co tu grali?
Opublikowano 23 września 20241 r Totalnie się zgadzam z tym co napisałeś w 'właśnie ukończyłem'. O ile pierwsze 2 godzinki bombardowania pomysłami i chłonięcia świata przedstawionego jest super i siada idealnie. To niestety później, nadźganie dialogami i pewna prostota i wręcz mechaniczne wykonywanie rzeczy i łamigłówek rozwala pierwsze zachwyty dość skutecznie i zaczyna męczyć bułę xd
Opublikowano 23 września 20241 r Ja mam jakieś 60% gry za sobą i takie same wrażenia. Ciągłe przerywanie gameplayu dialogami robi się strasznie męczące bardzo szybko.
Opublikowano 23 września 20241 r Kruci natłoku dialogów to się nie spodziewałem w tej grze. Przed premierą myślałem że my sobie będziemy grać a w tle jakiś narrator w tym czasie będzie snuł jakieś historyjki
Opublikowano 23 września 20241 r dobrze że jeszcze nie zacząłem, miałem nadzieje na tinykina na sterydach a tu zonk
Opublikowano 23 września 20241 r Nie ma ich dużo, ale po prostu co 5 kroków postacie muszą stanąć i komentować. Wyobraź sobie jakbyś grał w Zeldunie ze SNESA i na każdym ekranie na jaki wejdziesz Link się zatrzymywał i wymieniał dwa zdania z kimś.
Opublikowano 23 września 20241 r Dokładnie, co nowy ekran to kurna jakieś komentarze, zatrzymywanie się, podchodzenie gdzieś i tłumaczenie jak krowie na rowie co się dzieje i co trzeba ogarnąć xD
Opublikowano 23 września 20241 r Jeszcze to jest durne gadanie o niczym co ekran, a sama gra jak na gatunek to fabułę ma do streszczenia w jednym zdaniu przecież. Sam narrator spoko - on akurat nie gada często i jego wstawki są bardzo spoko. Do tego do końca nie wiem czym ta gra chciała być. Ani to Zelda, ani platformer, ani przygodowka rpg z prawdziwego zdarzenia. Sklepik niby jest na updaty ale żałosny, inventory nie istnieje. Nintendo niby robi gry dla dzieci/dla każdego ale w swoich grach z reguły nie traktuje gracza jak szympansa. Tutaj prowadzenie za rękę jest tragiczne niestety.
Opublikowano 23 września 20241 r No i dodatkowo dość często potrafiłem zepsuć grę i musiałem wczytać sejwa, albo coś zrobiłem za szybko i przyblokowało inputy, albo wróg zablokował jakąś platforme, teleporty przestawały działać itp.
Opublikowano 23 września 20241 r To ja akurat na całe 8godzin tylko raz miałem przypadek że nic nie działało przy wertowaniu kartek książki ale z tego co widziałem po reddicie i reseterze to jak piszesz sporo ludzi ma problemy, wczoraj wyszedł patch co ponoć sporo bugów naprawia
Opublikowano 23 września 20241 r Skończyłem. No boli dupa, bo jak już gra pozwala Ci grac dłużej niż przez 5 minuty bez odbierania kontroli, to jest naprawdę przyjemnie. No ale niestety, takie chwile rzadko się zdarzają. Edytowane 23 września 20241 r przez Dahaka
Opublikowano 7 października 20247 paź Jestem obecnie w rozdziale 5. Te przerwy w rozgrywce za bardzo mi nie przeszkadzają, bo dialogi sa krotkie a w 3d można pobiegać trochę dłużej. Gra jest przyjemnie lajtowa. Od samego początku uwagę mą zwrócił ciepły i znajomy głos narratora. Strzelam, że znam go z serii Trine.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Włączyłem w końcu, bo dla innej gry trza było wziąć Plusa, i zaiste to wszystko lepiej brzmiało jako pomysł "gra w której dzieje się X" niż w praktyce. Gra jest pomysłowa, natomiast jest mocno robiona jak dla dziecka, czy może jak animowany film który po prostu idzie liniowo do przodu moment po momencie, chyba każda recenzja to wymieniła: - non stop pokazywanie palcem i tłumaczenie nawet najprostszych rzeczy - mało jakiegokolwiek wpływu gracza, głównie robimy jedyną rzecz jaką się w danym momencie da - wszytko jest bardzo proste i łatwe, co może i jest dobre biorąc pod uwagę ślamazarne dość sterowanie - ciekawsze bajery typu wychodzenie z książki i kombinowanie nad innymi stronami zajmują sporo czasu by zrobić to, co już dawno wymyśliliśmy - oryginalny pomysł z wielkim potencjałem na show to nie to samo, co dobrze napisany scenariusz, bo tak w szczególe to on nie jest Ogólnie to pomysł miał potencjał na danie nam takiego uczucia bycia w fajnym serialu animowanym, jak kapitalne Wandersong i Chicory Grega Lobanova, ale poszła zamiast tego w dość dosłowne tego rozumienie i kierowanie graczem mocno. Wydaje się raczej robiona z myślą o młodszym odbiorcy, gdzie np. to gadanie co chwila będzie dla nich przyjemne. Jak ktoś dał wysoką ocenę, to rozumiem, nie chcę przesadzać i robić z tego słabiaka, ale gra choć sympatyczna też jakoś wybitnie mnie nie porwała do grania, mogło być więcej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.