Opublikowano 9 marca 20241 r Trofka za perfekcyjną paradę w Junon wpadła. Fajnie, że odtworzyli całą tę scenę z oryginału - tam pamiętam nawet nie mogłem wbić się postacią w maszerujący oddzial, takie to było toporne (wtedy to praktycznie jedynie z emulatorem i quick save/load zmasterowałem rezultat). Tutaj legancka gra rytmiczna do ogarnięcia. Póki co FF7R-2 to takie Like a Dragon dla finalowców: napakowane zabawkami po uszy na milion godzin, gdzie trochę się można pobawić, potem trochę robić historię i tak na zmianę. Takie spostrzeżenie jeszcze co do grafiki - ludzie narzekają, że wygląda gorzej niż Remake. Nie dość, że w Remakeu mieliśmy rynnę i malutkie obszary, to zwykle widok w tle to była jedna obrzydliwa bitmapa rozciągnięta jak z PS2. Tutaj wszystko jest 3D (np. widok z góry na mapę i ocean). Jedyne co mnie drażni wizualnie to nadmierna gamma - HDR Luminance niewiele zmienia między 0 a 10. Brightness mam na 0, a wszystko jest takie blade i za mocno rozświetlone jak się idzie w otwartych (słonecznych) lokacjach. Fajnie jakby jakiś patch to poprawił, bo oświetlenie jest słabe i psuje ładne modele postaci. Nie jest to kwestia TV bo mam dość luźne ustawienia jasności w kozag C2.
Opublikowano 9 marca 20241 r Fort condor proste strasznie. Nawet hard mode. Cleric za vanguarde to podstawa. Najlepiej trzech.
Opublikowano 9 marca 20241 r Też myślałem, że Condor Hard będzie cięższe, ale powtórzę to, co pisałem kilka stron wcześniej: Spoiler Ustawienie jednostek na Offense. 3 z 4 misji Cloud + Barret, tylko w drugiej lub trzeciej Tifa + Barret (nie pamiętam dokładnie której). Wszystko zależy od tego, którą kategorię jednostek wysyłamy najczęściej do walki. Kluczowy jest początek oraz wysyłanie takich jednostek, żeby jak najszybciej naładować pasek bohatera i umieścić go w momencie, jak atakuje nas grupa wrogów, lub bossowie. Sam spawn bohatera właściwie niszczy wszystko wokół. Czasem też warto umieścić jednostkę identyczną, jak wróg, zamiast taką, która ma przeciw niemu przewagę. Bo co z tego, że pokonamy szybciej pierwszą jednostkę wroga, skoro następna będzie kontrą właśnie dla naszej kontry? Cleric oczywiście istotny, szczególnie przy większym oddziale. W ostatniej misji też 3 trebusze musiałem ustawić, żeby ostrzelały wrogą bazę. Poszło łatwiej i szybciej, niż przypuszczałem, więc nie ma co się zniechęcać. Ja za to mam lekkie zastrzeżenia do pianina. Dziwne o tyle, że ja lubię gry rytmiczne. Po prostu pole nutek jest bardzo małe, plus mam problem, żeby skupić się dokładnie na obu z nich. Może problem tkwi w mojej wadzie wzroku, szczególnie oku lewym, ale nie zawsze wyłapię nutkę z lewego pola na czas. Szczególnie, kiedy lecą równocześnie na obu. Co prawda na razie na dwóch utworkach A zdobyłem za pierwszym razem, ale mam wrażenie, że przy innych okolicznościach miałbym lepszy wynik, bo na tle "prawdziwych" gier rytmicznych to jest poziom Easy/Normal.
Opublikowano 9 marca 20241 r 39 minut temu, _Red_ napisał: Trofka za perfekcyjną paradę w Junon wpadła. Fajnie, że odtworzyli całą tę scenę z oryginału - tam pamiętam nawet nie mogłem wbić się postacią w maszerujący oddzial, takie to było toporne (wtedy to praktycznie jedynie z emulatorem i quick save/load zmasterowałem rezultat). Tutaj legancka gra rytmiczna do ogarnięcia. Póki co FF7R-2 to takie Like a Dragon dla finalowców: napakowane zabawkami po uszy na milion godzin, gdzie trochę się można pobawić, potem trochę robić historię i tak na zmianę. Takie spostrzeżenie jeszcze co do grafiki - ludzie narzekają, że wygląda gorzej niż Remake. Nie dość, że w Remakeu mieliśmy rynnę i malutkie obszary, to zwykle widok w tle to była jedna obrzydliwa bitmapa rozciągnięta jak z PS2. Tutaj wszystko jest 3D (np. widok z góry na mapę i ocean). Jedyne co mnie drażni wizualnie to nadmierna gamma - w Remake było ustawienie brightness, a tutaj jest tylko HDR Luminance, które niewiele zmienia między 0 a 10. Wszystko jest takie blade i za mocno rozświetlone jak się idzie w otwartych (słonecznych) lokacjach. Fajnie jakby jakiś patch to poprawił, bo oświetlenie jest słabe i psuje ładne modele postaci. Nie jest to kwestia TV bo mam dość luźne ustawienia jasności w kozag C2. Tak to jest lepsze graficznie, overall. Zresztą ile tutaj tego wszystkiego jest i jakie to jest różnorodne względem jedynki Remake. Każda zona, osada, wszystko dobrze wykonane i z klimatem :).
Opublikowano 9 marca 20241 r No a ja pisałem że to nie jest trudne w Fort Condor jakie jednostki wysłać, bo to faktycznie jest oczywiste heh. Tylko jak to robić, bo ja mogę nawet wysłać te same w tej samej kolejności w to samo miejsce co ktoś kto wygrał, i mi zginą. Przykładowo "wyślij herosa on zabije wiele jak wpadnie" to wiadomo, tylko że ten heros zginie na długo zanim ten boss padnie, a cały bajer to mieć siłę rażenia na bossa bo czasu nie ma wiele, a on mocno kontruje i długo go trzeba klepać. Pianinko jest dość proste, nawet na perfecta, jedyny problem to niestety małe zgranie niektórych momentów w kwestii tego, co gramy, a tego, co mamy wciskać, to jedyne źródło pomyłek dla mnie. Klasyczny przykład to np. jak mamy trzy szybkie nutki i gra każe nam zagrać tylko pierwszą i ostatnią, co niby jest "łatwiejsze", ale wiadomo że tak naprawdę myli. Ale są też dużo gorsze fristajle.
Opublikowano 9 marca 20241 r Obejrzałem jeden filmik FC Hard na YT i też nie udało mi się go naśladować 1:1. Zagrałem po swojemu z taktyką jak pisałem wcześniej i poszło mi dosłownie 3x szybciej, niż Normal. Satysfakcja też większa w efekcie. Nie wiem, czy poziom trudności gry nie ma wpływu na poziom trudności minigierek.
Opublikowano 9 marca 20241 r 41 minut temu, Suavek napisał: Obejrzałem jeden filmik FC Hard na YT i też nie udało mi się go naśladować 1:1. Zagrałem po swojemu z taktyką jak pisałem wcześniej i poszło mi dosłownie 3x szybciej, niż Normal. Satysfakcja też większa w efekcie. Nie wiem, czy poziom trudności gry nie ma wpływu na poziom trudności minigierek. Tej ma
Opublikowano 9 marca 20241 r Czyli jak ktoś gra na easy fort condor i przechodzi na easy to ten hard co później wyskakuje na easy to tak na prawdę normal? XD
Opublikowano 9 marca 20241 r 8 minut temu, michu86- napisał: Czyli jak ktoś gra na easy fort condor i przechodzi na easy to ten hard co później wyskakuje na easy to tak na prawdę normal? XD Tak, Hard Condora jest prostszy, gdy gra jest na easy, niż gra na normal i gra na hard xD. Bo ATB ładuje się szybciej.
Opublikowano 9 marca 20241 r 21 godzin temu, wet_willy napisał: Kurwa jebana mac nienawidze was... Jak zas bedzie gowno pokoroju XV czy XVI to sie skladacie i oddajcie mi pieniadze. KIEDY OPINIA?
Opublikowano 9 marca 20241 r 30 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Tak, Hard Condora jest prostszy, gdy gra jest na easy, niż gra na normal i gra na hard xD. Bo ATB ładuje się szybciej. Udało mi się bez tego triku, w sumie najgorsze już miałem za sobą bo ten ostatni wcześniej skończyłem i to właśnie on był najgorszy, bo czasami po prostu brakowało czasu.
Opublikowano 9 marca 20241 r Jaka ta gra jest ogromna, myślałem, że ch10 to już koncowka i samo story, a to się dopiero rozkręca i jeszcze w cholerę sidecontento dookoła, pierwsze przejście to ze 100h mi zejdzie, WTF Square Enix . To jest większe niż Wiedzmin 3. Edytowane 9 marca 20241 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 9 marca 20241 r Teraz, ogqozo napisał: Zawsze było mówione to przecie O różnych grach tak się mówiło, ale tutaj to prawda :).
Opublikowano 9 marca 20241 r 55 minutes ago, _Red_ said: KIEDY OPINIA? Jak skoncze pracowac 48h w 4 dni xD Dopiero dzisiaj bede mogl po pracy pograc na powaznie bo na razie to Chocobosa odblokowalem a Chapter 1 to symulator chodzenia i wciskania L2 lub R2 o 19 koncze robote wstrzykuje Monstera bez Cukru w zyle i gram az padne. Jak zjebali Cosmo Canyon i koncowke Nanakiego ( plakalem jak mialem 14 lat ) to Nomrua jest dla mnie martwy.
Opublikowano 9 marca 20241 r Wow, 9 czap faktycznie dostarcza W końcu jakaś fajna lokacja, przerwa z minigierkami, a fabularnie lecą takie bomby, że czapki z głów. I jeszcze ta reżyseria cutscenek, nie wiem kto tam w Square odpowiada za pracę kamery, ale powinien dostać jakąś podwyżkę.
Opublikowano 9 marca 20241 r Aerith... Spoiler buahahahahahahaha... dobra, nie będzie spoilera Tak w ogóle, to w 14 rozdziale Spoiler wyłączają możliwość nagrywania, żeby nietechniczni nie wrzucali na YT nagrań.
Opublikowano 9 marca 20241 r Ja wiem, brzmi jak trochę nic-news, może poza tym że była za Helldivers, bo tak poza tym to które miejsce mogła mieć ta gra w lutym. Inne "duże" premiery w tym miesiącu to jedynie krytykowane Suicide Squad i Skull and Bones, czy też remake'i Tomb Raidera i Persony, i w sumie tyle. Reszta listy to nadal FIFA, Madden, NBA, GTA, Call of Duty itd., gry jednak sprzedają się najwięcej jak wychodzą.
Opublikowano 9 marca 20241 r "Speak with your manager" Karen xd Nawet fryzura podobna W ogóle statek robi klimat, czuję jakbym na wakacje jechał. W Costa chyba oszaleje, będzie jak w Yakuzie na Hawajach.
Opublikowano 9 marca 20241 r 4 minuty temu, _Red_ napisał: Red Karen xd Nawet fryzura podobna. Jak ja Wam wrzucę obrazek bez spoilera to będziecie płakać
Opublikowano 9 marca 20241 r 15 minut temu, sph! napisał: Jak ja Wam wrzucę obrazek bez spoilera to będziecie płakać Jak wrzucisz obrazek MARTWEJ Spoiler postaci xd to wiadomo, ale piesek żądający managera? To w co drugiej grze, żaden spojler. xd W ogóle komedia z nim, jebłem że śmiechu jak Spoiler ruszał się przebrany za człowieka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.