Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

Premiera ponoć Q1/Q2 2024. Przesunęli po średnim odbiorze 1 trailera i robią gameplay na wzór RE2, no zobaczymy, trochę się boję xD. 

No ale odbiór poza mordą Jamesa był raczej pozytywny:huh: W ogóle w temacie tego rimejku powstaje już sporo plotek i teorii spiskowych że nie warto się przejmować. Ostatnio czytałem jednego pracownika bloobera że to od wydawcy zależy kiedy i co pokażą. Więc to Konami teraz czeka nie wiadomo na co. 

Zaraz minie rok od trailera i nie pokazali dosłownie nic więcej, trochę to niepokojące, trzeba przyznać.

Odnośnik do komentarza
Teraz, .:marioo:. napisał:

No ale odbiór poza mordą Jamesa był raczej pozytywny:huh: W ogóle w temacie tego rimejku powstaje już sporo plotek i teorii spiskowych że nie warto się przejmować. Ostatnio czytałem jednego pracownika bloobera że to od wydawcy zależy kiedy i co pokażą. Więc to Konami teraz czeka nie wiadomo na co. 

Zaraz minie rok od trailera i nie pokazali dosłownie nic więcej, trochę to niepokojące, trzeba przyznać.

Chodzi ogólnie o ten fajny gameplay, którego Bloober nie robił do tej pory, a ponóć Konami wraz z Sony chcą bardzo 3rd Person i strzelanie (:leo:), żeby było na poziomie RE2R xD. 

Ploty plotami, ale twittery i dokumenty związane z rządowym dofinansowaniem do metod tworzenia gameplay'u do rozgrywki w grach to nie jest wzięte z doopy :D. 

h3i1e4q6orqb1.png?width=640&crop=smart&a

image.thumb.png.9b2e6685252939cd7e09382cd958001a.png

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, .:marioo:. napisał:

No dobra , ale to że jakieś studio nie zrobiło jeszcze gry ze strzelaniem to z automatu przecież ich nie skreśla, zawsze musi być ten pierwszy raz. Blooberzy mają tam jakieś ambicje i chyba doskonale wiedzą że jeśli to spieprzą to może być ich gwóźdź. Ja też trzymam kciuki.

 

Robią i pewnie na początku to wygladalo jak wyżej, więc no trochę więcej pracy, niż przy Layers of Fears mają z tym remakiem :):).

Odnośnik do komentarza

Remedy to chady. Chadem nie staje się na zawołanie :gigabeta:

Mają własny engine i realizują w nim game design dokładnie taki, jaki chcą. Tymczasem Bloober na Unrealu 5 w remaku Layers nie umie nawet poprawnie podstawić hałasu upadającej pokrywy fortepianu, czy oświetlenie.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...