Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 80,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano
6 godzin temu, Rtooj napisał(a):

To zależy, ja np. wolę ściągać, idzie o wiele szybciej niż kopiowanie, i konsola nie musi być włączona :)

Wiesz dużo zależy od internetu gayos

IMG_7146.jpeg

Opublikowano

K#rwa, początek trzeciego Epizodu i umieram z potężnego napromieniowania sporą dawką cringe'urolleyes
Do tej pory było znośnie a tu takie nawarstwienie kojimizmów, że aż muszę to rozchodzić - chłop mógłby już trochę wydorośleć na starość.

Opublikowano

Ale ja lubię jego wizjonerstwo czy gameplayowe rozwiązania, albo np reżyserię cut-scenek - po prostu mógłby ograniczyć debilizmy.

Opublikowano

Narobiłem bigosu i zrobiłem pierwszy krater.

Spoiler

Zamiast grupki kolesi wyszedł jeden olbrzym z mazi i mnie wciągnął. Kojimbo aleś ty mnie zaskoczył.

Opublikowano

Tak jeszcze wracając do tego, czemu mnie drażnią te dziecinne pomysły Hideo...
Ponieważ jest to gra fabularna, mająca super hiper cut-scenki, masę postaci odegranych przez znane mordy i próbuje nam jakąś historię opowiedzieć.
No więc ja siedzę i staram się wciągnąć, całkiem spoko się wczuwam, a tu nagle jeb -

Spoiler

gadająca kukuiełka i to jeszcze animowana metodą poklatkową.


Na koniec drugiego Epizodu miałem scenkę, która pewnie miała

Spoiler

wywołać jakieś wzruszenie, albo chociaż poruszenie, a ja mam to w dupie, bo Kojima nie umie pisać poważnych scen i postaci, na których nam zależy, a jego gierki nigdy nie wywołają u mnie tego, co np bez problemu osiągnęła (wielokrotnie zresztą) Ekspedycja 33.

A chciałbym, bo lubię czuć w gierkach jakieś emocje, skoro już mają rozwiniętą i mocno eksponowaną warstwę fabularną.

Opublikowano

Akurat te odstępstwa od normy w cutscenkach i mocno wyeksponowane różnorodne postacie są całkiem spoko i mówię to jako osoba nie lubiący narcystycznego kojimy.

Opublikowano

U mnie wywołuje to ten słynny dysonans ludonarracyjny - fajne post-apo, postacie prawie jak żywe, fotorealistyczna grafika, a tu jeb - gadająca małpa, albo coś w tym stylu.
No nigdy do tego nie przywyknę i przez to zawsze będę z politowaniem patrzył na warstwę fabularną jego gier (a mam wrażenie, że z każdym kolejnym tytułem chłop coraz bardziej odlatuje). Całe szczęście, że gameplayowo jest super, no ale chciałbym kiedyś otrzymać pełen pakiet.

Opublikowano

Jest też duża część osób które pewnie nie łaziło by 10 godzin z pakunkami bez nagrody w postaci skrawka fabuły.

Dla mnie to się ładnie zazębia, polatanie między 3-4 bazami, ciągle nowy sprzęt, boss, fabuła, zwrot akcji, nowe tereny itd.

Opublikowano

No nie ma co sie tym denerwować, czy czuć zażenowanie bo to było do przewidzenia i można sie bylo nastawić. W szczególności, że to druga część. Ja właśnie tego oczekiwałem i to dostałem. Na razie i tak jeszcze nie jestem usatysfakcjonowany kojimizmem w tej grze i mam nadzieję, że jeszcze dojebie do pieca.

Opublikowano

No mi też to siedzi, a gadająca kukiełka TOP, zajebisty voice-acting i bardzo miło się słucha co ma do powiedzenia.
Nie to co irytujący Mimir z GoWa xD
Kolejne scenki fabularne dowożą, jednak jest tu masa odtwórczości względem jedynki. I też mi jeszcze za mało Kojimizmów. Już się może opatrzyło po jedynce xd

Opublikowano
3 godziny temu, Wredny napisał(a):

Ciekaw jestem, czy ktoś juz rozkminiał ten cały aspekt "sieciowy" Death Stranding i na jakiej zasadzie to działa.
Bo ja uważam, że podobnie jak te niby 150 graczy w CoD Warzone jednocześnie na mapie to ściema - coś w stylu tego, co Murray kłamał o No Man's Sky.

Jasne, jest tu jakiś generator mniej lub bardziej wiarygodnych ksywek, ale teraz np niby jakiś "Mestis95" polajkował mi drabinę - wlazłem w PSN Profiles, zerknąłem na jego profil i chłop ostatnio grał w 2018 roku, więc ściema - takie drivatary z Forzy i tyle.
Ciekawe czy jest jakiś klucz doboru takich ksywek z PSN? Bo ten akurat na profilu ma MGSV, więc może stamtąd się ten nick wziął, bo tam też ten aspekt online był i jakieś zgody się zatwierdzało.

Mógł mieć zmienione ustawienia prywatności profilu PSN, ale aż z ciekawości sprawdziłem(wyszukiwarka w konsoli) to co podałeś i chłop ma normalnie nabite 5h gry i 10 trofeów w Death Stranding 2, więc nie jest to żaden avatar.

Opublikowano
28 minut temu, Szermac napisał(a):

No mi też to siedzi, a gadająca kukiełka TOP, zajebisty voice-acting i bardzo miło się słucha co ma do powiedzenia.
Nie to co irytujący Mimir z GoWa xD
Kolejne scenki fabularne dowożą, jednak jest tu masa odtwórczości względem jedynki. I też mi jeszcze za mało Kojimizmów. Już się może opatrzyło po jedynce xd

Każda wizyta pod prysznicem w pewnym momencie była zagrożona wizytą napalonego grubasa.

Opublikowano
5 minut temu, jar3czek napisał(a):

z ciekawości sprawdziłem(wyszukiwarka w konsoli) to co podałeś i chłop ma normalnie nabite 5h gry i 10 trofeów w Death Stranding 2, więc nie jest to żaden avatar.


Faktycznie, teraz też to widzę, więc może jakiś problem z synchronizacją był wcześniej, bo u mnie typ nieaktywny był od 7 lat i DS2 nie miał na profilu.
No to ciekawa sprawa, może jednak to prawdziwe jestnotbad

Opublikowano

Po tej malutkiej aktualizacji chyba znikneło migotanie tekstur. Gram na amatorze w trybie wydajności i ta gra jest piękna, że ja jebiefsg

Opublikowano
4 godziny temu, Wredny napisał(a):

U mnie wywołuje to ten słynny dysonans ludonarracyjny - fajne post-apo, postacie prawie jak żywe, fotorealistyczna grafika, a tu jeb - gadająca małpa, albo coś w tym stylu.
No nigdy do tego nie przywyknę i przez to zawsze będę z politowaniem patrzył na warstwę fabularną jego gier (a mam wrażenie, że z każdym kolejnym tytułem chłop coraz bardziej odlatuje). Całe szczęście, że gameplayowo jest super, no ale chciałbym kiedyś otrzymać pełen pakiet.

notsure .

Odloty nie są złe.

Opublikowano

To Hideo, trzeba przywyknąć. Za mną dwie godziny i dokładnie tego oczekiwałem - powtórnej przeprawy przez nowe, wyjęte chyba żywcem z amerykańskich pocztówek krajobrazy. Ogarnę się do południa ze wszystkim i lecę z paczkami.

Opublikowano

Pierwszy boss padł i faktycznie jest znacznie lepiej jeżeli chodzi o walkę, nie jest to jeszcze Returnal ale względem jedynki sporo naprawiono. Kojima sporo w grze dodał i ułatwił, to nie jest tylko sequel i tam gdzie kulała jedynka tutaj jest już topowo. Podoba mi się narracja samej gry, sporo Lore do przypomnienia w korpusie oraz mechaniki. Super patent z zalewaniem terenu po obfitych opadach i tworzenie się rzek :). Super też że jest więcej przerywników bo tego mi w Ds1 brakowało a chciało się więcej (no oprócz zakończenia). Pora niedługo opuścić Meksyk i udać się dalej. Grafika na pro dalej pieści zmysły ciekawe jakie widoczki czekają dalej

Edytowane przez Whisker

Opublikowano

Jestem po pierwszej walce z tajemniczym czlowiekiem, nie dość że zobaczyłem jedną z najpiękniejszych scen w historii gamingu, to walka pokazuje że realnie poprawiono ją względem jedynki. Coś jak walka wręcz w Horizon 2 względem Horizon 1, w końcu sprawia przyjemność.

Ciekawe kiedy oficjalny artbook.

Opublikowano

No kozak te momenty, a jak jeszcze wjeżdża z Tomorrow późnieej banderas

Opublikowano

Motyw z urodzinami zajebisty fsg

Miałem nosa żeby ustawić go na dniach

Opublikowano
3 godziny temu, Whisker napisał(a):

Grafika na pro dalej pieści zmysły ciekawe jakie widoczki czekają dalej

Jeszcze lepsze i do tego bardziej różnorodne. Ja co prawda na amatorze ale takie odczucie będzie podobne.

Edytowane przez Qbon

Opublikowano

Pierwszy raz w tej generacji poczułem że gra to next gen. Te widoki są jak życie, przerywniki tak samo. Jak zeszła lawina to mi szczena opadła, a siur wstał.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 4