Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 2 minuty temu, Szermac napisał(a):Co to jest to Legacy style ?No stara kamera i nie mozesz strzelać poruszając się. Animacje Snake'a są też inne (czyli jednak trochę je zmienili na potrzeby nowego sterowania). Można zmienić podczas gry.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 15 godzin temu, Bartolinsky napisał(a):Muszę ich w czymś jednak pochwalić, bo nowa aranżacja Snake Eater przez panią Cynthie jest bardzo spoko. Brzmi dojrzalej i bardziej jazzowo, a zamiast wielkiej sali w filharmonii, bardziej wyobrażam sobie mały klubik w którym można ciąć siekierą powietrze od szlugów No ciareczki były przy openingu <3.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Przechodzę właśnie mgs2 i jeśli chodzi o legacy style to dziękuję, ale nie skorzystam
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Stare kamery z MGS 1, 2, 3 są dziś absolutnie niegrywalne. Ostatnio odpaliłem tez MGS2 na Vicie i odpadłem po kilku h.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 12 minutes ago, Jakim said:Stare kamery z MGS 1, 2, 3 są dziś absolutnie niegrywalne. Ostatnio odpaliłem tez MGS2 na Vicie i odpadłem po kilku h.Po kilku h to gra się kończy
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Hehehe to Tuxedo z day1 dlc to pay2win jest xD.Szkoda, że te parezne świnki dali to jako DLC, bo aż się prosi o trofik, żeby przejść grę całym na biało.// normalnie to tuxedo też jest do zdobycia, więc luz
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Da się grać, RE5 tak się przechodziło i się żyło potem. Nawet nie bolało. Ostatnio przechodziłem MGS1 i tam była dopiero jazda z celowaniem
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Mgs1 na lajcie się celuje. Tam i tak ludziki zazwyczaj się omija albo obezwladnia by alarmu nie dawały.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. W MGS1 jest auto aim więc wystarczy klikać spust jak celownik laserowy przyklei się do przeciwnika. W MGS2 przez tryb FPP i pistolet usypiający jest jeszcze łatwiej.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Pograłem chwile i szybciutko poszedł refund żeby przypadkiem nie przekroczyć 2h w sklepie u grubego. Nie grałem w oryginał ale biorąc pod uwagę fakt, że w strzelankach/skradankach w 2004 roku mieliśmy już Dooma 3, Half Life 2 i Far Cry 1 a rok później genialny Splinter Cell Chaos Theory to ten MGS był taki se chyba.370 zł za grę (remaster) to bekaBrak jezyka polskiegoTo nie remake, a bieda remasterPoza postaciami, grafika jak z 2010 rokuStan techniczny wołający o pomstę do jezuskaLock na 60 fps w 2025Lokacje to jakaś beka xD Śmiejemy się z Bethesdy ale tutaj każde przejście do nowego korytarza wita nas loadingiemMovement jakiś taki dziwny i mało responsywnyFeeling wrażniena gry z PS2 z nakładką graficznąLiczyłem, że AI wrogów będzie ulepszone ale to nadal głąby rodem z PS2.Z plusów to ładne custscenki i nawet wciągający fabuła, ale Kojimizmy są mocne. Jak stanieje do 50 zł to sprawdzę z może innym nastawieniem. Edytowane 5 godzin temu5 godz. przez Rooofie
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Skoro aktualizacja na PS5 waży 22GB to naprawia wszystkie bolączki, prawda?PRAWDA?
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 30 minut temu, oFi napisał(a):Mgs1 na lajcie się celuje. Tam i tak ludziki zazwyczaj się omija albo obezwladnia by alarmu nie dawały.Na extreme jak lecisz na range BB/Fox to nie jest lajt
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Juz zaczeli modowac xdddCzekam oczywiście na pociąg tomek zamiast the boss na końcu 2 minuty temu, michu86- napisał(a):Na extreme jak lecisz na range BB/Fox to nie jest lajt Najgorsza to walka z mg rexem i walka z braciakiem na nim pamiętam. Trzeba się nauczyć tych walk, bo lag jest potężny przy nich.A zwykle mobki raczej nie stanowią zagrożenia jak wiesz jak się poruszać po shadow moses.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Godzinę temu, Patapon napisał(a):Skoro aktualizacja na PS5 waży 22GB to naprawia wszystkie bolączki, prawda?PRAWDA?Normalnie wszystko zapierdala, nie widziałem żadnego błędu, a już mam 5h na liczniku, pewnie jutro skończę grę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.