Opublikowano 13 kwietnia13 kwi 4 godziny temu, MaZZeo napisał(a):Na tym krótkim gameplayu widziałem przynajmniej 2-3 animacje żywcem wzięte z Destiny. Wygląda jak jakiś projekt robiony po godzinach pomiędzy sezonami w D2.Oni to niby od 5 czy 6 lat robią :D Najlepsze jak wczoraj słuchałem u różnych streamerów wywiadów z devami i w przypadku dość wielu kwestii odpowiadali, że jeszcze rozważają, czekają na feedback itd. Premiera za niecałe pół roku, a u nich podstawowe tematy są nadal work in progress. Chciałbym też zobaczyć, jak ktoś sprawnie na padzie ogarnia zarządzanie ekwipunkiem, bo interfejs wyglądał tam okropnie. Edytowane 13 kwietnia13 kwi przez wrog
Opublikowano 14 kwietnia14 kwi Na razie jest tylko mowa o tej zamkniętej alfie, ale na pewno dadzą jakąś betę przed premierą.Edit: Jednak wymsknęło się o becie: Edytowane 14 kwietnia14 kwi przez wrog
Opublikowano 14 kwietnia14 kwi Bronie w ogóle nie mają odrzutu. Celujesz w jedno miejsce, walisz seria cały magazynek a i tak trafiasz. Nic nie idzie w górę czy cokolwiek.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Gorzej niż dramatycznie to wygląda, w Sony to chyba koszmary w tej stylistyce już mają, co za wtopa z kupnem bungie i polityką wyplucia po trupach jakiegoś gaasa
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Ja tam nie spisuję jej na straty - Bungie ma ogromne know-how jeśli chodzi o gry sieciowe, potrafią w gunplay, a i bardziej niewyróżniające się gry zdobywały popularność na rynku.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Bullet magnetism(czytaj aimbot) na myszce jest z defaultu w opcjach na ON Niech ta "gra" zdechnie jak najszybciej.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Ten styl graficzny to raczej po to aby gra zadziałała nawet na tosterze, tylko to tworzy dysonans bo budynki i konstrukcje wyglądają jak z jakiegoś Mirrors Edge a roślinność jak z Zeldy BotW. No i jeśli celują w jak największą ilość graczy, w tym takich którzy korzystają z 10 letnich tanich PCtów to to powinno być F2P. A tak nie wyobrażam sobie że jakiś casual wyskoczy z 30-50$ mając pod ręką Fortnite, CoD Warzone, Apex Legends itd.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. To musi być jakiś troll albo mod zmieniający grafikę w Minecrafta, bo aż nie chce mi się wierzyć że oni to klepali przez 8 lat i wygląda tak źle.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. To trochę wygląda jak build gdzie jeszcze tekstury nie są gotowe i są tymczasowe fillery.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 10 minut temu, Square napisał(a):Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.Raczej nie przez to bo max 18 graczy jednocześnie to malutko. Apex ma 60 a wygląda jak z kolejnej generacji w porównaniu do tego, MAG na PS3 radził sobie z 256. Nawet doliczając boty które się pałętają to nie wiem czy jednocześnie będzie z 30 na ekranie (jeśli nikt z nikim nie będzie się strzelał i wszyscy pójdą w jedno miejsce).
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. No to może wina alfy, ale pokazywać coś starego to niezbyt dobry ruch.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Taką wybrali stylistykę i np. to jak wygląda roślinność czy teren to nie wina tekstur czy modeli tylko oświetlenia a dokładnie normalek. Dosłownie to zrobiliSpoileri nie dość że wygląda to płasko to nie komponuje się dobrze z resztą otoczenia. Mogą to spokojnie zmienić ale czy to zrobią to nie wiadomo.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 32 minuty temu, Square napisał(a):build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.Nazywają to premierą, ale to się bardziej zapowiada na early access z minimum contentu. Inna sprawa, że porządnego rozwoju ta gra może nigdy nie doczekać, Sonka nie miała skrupułów żeby gwałtownie ściąć głowę Concorda. Ale bajzel z tym Bungo.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.Zależy od mapy. Dire Marsh to obecnie "największa" mapa, gdzie mamy 18 graczy, czyli 6 teamów po 3 osoby. Na drugiej mapie Perimeter, może być chyba max 12 graczy i jest dużo mniejsza.Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content". Przeglądając reddita, jakakolwiek krytyka od razu jest minusowana przez sekciarzy bungo z tekstem "to alpha"... Kurwa graczyki, najgorszy sort. Pamiętam dokładnie co było z alpha Destiny i grą na premierę. Zawód roku wtedy dla wielu, tutaj szykuje się podobnie. U Bungo to już klasyka wydać grę w Early Access i łatać ją "w locie". Niech puszczą w końcu open betę dla normalnych ludzi, a nie tylko hamburgerów i się oceni w praniu czy to cokolwiek warte czy zdechnie po miesiącu. Edytowane 17 godzin temu17 godz. przez Patricko
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 5 minut temu, Patricko napisał(a):Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content".No na tym pokazie to właśnie wyglądało na jedno i to samo. Czwarta mapa to chyba po premierze ma być dodana.Gra mnie nie interesuje, ale jestem ciekaw następstw słabego odbioru.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.