April 13Apr 13 4 godziny temu, MaZZeo napisał(a):Na tym krótkim gameplayu widziałem przynajmniej 2-3 animacje żywcem wzięte z Destiny. Wygląda jak jakiś projekt robiony po godzinach pomiędzy sezonami w D2.Oni to niby od 5 czy 6 lat robią :D Najlepsze jak wczoraj słuchałem u różnych streamerów wywiadów z devami i w przypadku dość wielu kwestii odpowiadali, że jeszcze rozważają, czekają na feedback itd. Premiera za niecałe pół roku, a u nich podstawowe tematy są nadal work in progress. Chciałbym też zobaczyć, jak ktoś sprawnie na padzie ogarnia zarządzanie ekwipunkiem, bo interfejs wyglądał tam okropnie. Edited April 13Apr 13 by wrog
April 14Apr 14 Na razie jest tylko mowa o tej zamkniętej alfie, ale na pewno dadzą jakąś betę przed premierą.Edit: Jednak wymsknęło się o becie: Edited April 14Apr 14 by wrog
April 14Apr 14 Bronie w ogóle nie mają odrzutu. Celujesz w jedno miejsce, walisz seria cały magazynek a i tak trafiasz. Nic nie idzie w górę czy cokolwiek.
April 24Apr 24 Gorzej niż dramatycznie to wygląda, w Sony to chyba koszmary w tej stylistyce już mają, co za wtopa z kupnem bungie i polityką wyplucia po trupach jakiegoś gaasa
April 24Apr 24 Ja tam nie spisuję jej na straty - Bungie ma ogromne know-how jeśli chodzi o gry sieciowe, potrafią w gunplay, a i bardziej niewyróżniające się gry zdobywały popularność na rynku.
April 24Apr 24 Bullet magnetism(czytaj aimbot) na myszce jest z defaultu w opcjach na ON Niech ta "gra" zdechnie jak najszybciej.
April 24Apr 24 Ten styl graficzny to raczej po to aby gra zadziałała nawet na tosterze, tylko to tworzy dysonans bo budynki i konstrukcje wyglądają jak z jakiegoś Mirrors Edge a roślinność jak z Zeldy BotW. No i jeśli celują w jak największą ilość graczy, w tym takich którzy korzystają z 10 letnich tanich PCtów to to powinno być F2P. A tak nie wyobrażam sobie że jakiś casual wyskoczy z 30-50$ mając pod ręką Fortnite, CoD Warzone, Apex Legends itd.
April 24Apr 24 To musi być jakiś troll albo mod zmieniający grafikę w Minecrafta, bo aż nie chce mi się wierzyć że oni to klepali przez 8 lat i wygląda tak źle.
April 24Apr 24 Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.
April 24Apr 24 To trochę wygląda jak build gdzie jeszcze tekstury nie są gotowe i są tymczasowe fillery.
April 24Apr 24 10 minut temu, Square napisał(a):Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.Raczej nie przez to bo max 18 graczy jednocześnie to malutko. Apex ma 60 a wygląda jak z kolejnej generacji w porównaniu do tego, MAG na PS3 radził sobie z 256. Nawet doliczając boty które się pałętają to nie wiem czy jednocześnie będzie z 30 na ekranie (jeśli nikt z nikim nie będzie się strzelał i wszyscy pójdą w jedno miejsce).
April 24Apr 24 Taką wybrali stylistykę i np. to jak wygląda roślinność czy teren to nie wina tekstur czy modeli tylko oświetlenia a dokładnie normalek. Dosłownie to zrobiliSpoileri nie dość że wygląda to płasko to nie komponuje się dobrze z resztą otoczenia. Mogą to spokojnie zmienić ale czy to zrobią to nie wiadomo.
April 24Apr 24 32 minuty temu, Square napisał(a):build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.Nazywają to premierą, ale to się bardziej zapowiada na early access z minimum contentu. Inna sprawa, że porządnego rozwoju ta gra może nigdy nie doczekać, Sonka nie miała skrupułów żeby gwałtownie ściąć głowę Concorda. Ale bajzel z tym Bungo.
April 24Apr 24 Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.Zależy od mapy. Dire Marsh to obecnie "największa" mapa, gdzie mamy 18 graczy, czyli 6 teamów po 3 osoby. Na drugiej mapie Perimeter, może być chyba max 12 graczy i jest dużo mniejsza.Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content". Przeglądając reddita, jakakolwiek krytyka od razu jest minusowana przez sekciarzy bungo z tekstem "to alpha"... Kurwa graczyki, najgorszy sort. Pamiętam dokładnie co było z alpha Destiny i grą na premierę. Zawód roku wtedy dla wielu, tutaj szykuje się podobnie. U Bungo to już klasyka wydać grę w Early Access i łatać ją "w locie". Niech puszczą w końcu open betę dla normalnych ludzi, a nie tylko hamburgerów i się oceni w praniu czy to cokolwiek warte czy zdechnie po miesiącu. Edited April 24Apr 24 by Patricko
April 24Apr 24 5 minut temu, Patricko napisał(a):Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content".No na tym pokazie to właśnie wyglądało na jedno i to samo. Czwarta mapa to chyba po premierze ma być dodana.Gra mnie nie interesuje, ale jestem ciekaw następstw słabego odbioru.
April 25Apr 25 Bez solo queue na premierę czyli kopanie się po czole z randomami i wpierdol od zorganizowanych teamówBungie to musi być jakaś pralnia pieniędzy.
April 25Apr 25 28 minut temu, jimmy napisał(a):kopanie się po czole z randomami i wpierdol od zorganizowanych teamówCzy tak nie wygląda każda gra online?
April 25Apr 25 Zazwyczaj gry online pozwalają na wariant w którym nie grasz przeciwko party tylko wszyscy są dobrani przez matchmaking z puli pojedynczych graczy. Jak rozumiem z tego komunikatu tutaj takiej opcji nie będzie: kolejkujesz się sam, dobiera Ci dwóch innych randomów, ale pozostałe trójki na mapie to mogą być już dobrze zorganizowane klany.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.