April 25Apr 25 Na prezentacji mówili że jak chcesz to możesz wejść do gry solo i wtedy nikogo nie dobierze.
April 25Apr 25 No nie, w Apex Legends od 2019 nie ma trybu solo i wszystko działa sprawnie. Był tylko czasowo dwa razy.To do Jamesa.
April 25Apr 25 14 minut temu, jimmy napisał(a):Jak rozumiem z tego komunikatu tutaj takiej opcji nie będzie: kolejkujesz się sam, dobiera Ci dwóch innych randomów, ale pozostałe trójki na mapie to mogą być już dobrze zorganizowane klany.No i równie dobrze wszyscy mogą być w grze solo. Nie miałem za dużej styczności z grami online, ale np w Rocket League czy bardziej casualowowych starych grach Sony jak Uncharted/TLoU działa to dokładnie tak samo. Jak masz drużynę na x graczy, to możesz grać w zespole albo wbić solo i cię sparuje z innymi solo albo duetem np.
April 25Apr 25 Tym, którzy narzekali, że coś mało tutaj graczy, to przypominam, że ta gra nie polega wyłącznie na PVP. Oglądałem trochę shrouda i wyglądało to całkiem w porządku. Nie wiem jednak, jak będą chcieli przyciągnąć ludzi na dłużej. Ciekawi mnie co się będzie działo na tej mapie robionej pod endgame.
April 25Apr 25 Dziwna decyzja, szczególnie że w Destiny solo queue jest i najczęściej matchmaking stara się wpierw dobierać lobby dla graczy solo, dopiero potem dobiera teamy.
April 25Apr 25 O nieJak gra trafi do f2p to pewnie sprawdzę. W apexie był dramat z randomami, jak ci zginie team to wychodzisz z gry i masz nadzieję, że tym razem nie wylosuje ci noobów. Bezsens.
April 25Apr 25 Przyznam, że ten gunplay prezentuje się soczyście. Jako, że w sieciówki gram bez ekipy to mnie dobieranie do randomów nie grzeje i nie ziębi.
April 25Apr 25 53 minuty temu, WisnieR napisał(a):Dziwna decyzja, szczególnie że w Destiny solo queue jest i najczęściej matchmaking stara się wpierw dobierać lobby dla graczy solo, dopiero potem dobiera teamy.Bardzo możliwe, że Marathon będzie działał na podobnej zasadzie - mówią jedynie, że nie ma solo-only.
April 25Apr 25 38 minut temu, wrog napisał(a):Bardzo możliwe, że Marathon będzie działał na podobnej zasadzie - mówią jedynie, że nie ma solo-only.No też mi się wydaję, że to po prostu tak będzie działać, przecież to ten sam silnik i kod sieciowy. Solo only queue też niejednokrotnie było wprowadzane i testowane na trialsach ale z jakiegoś powodu się nie sprawdziło i to usunęli - tzn. wiadomo z jakiego, bo player base był za mały, żeby to działało w sensowny sposób.
April 25Apr 25 Może ja jestem dziwny ale podoba się komus jak ta gra wygląda pod względem hudu, palety barw i ogólnie pojetego kształtu? Przecież jak nawet ma to najlepszy gunplay na świecie to od samego patrzenia robi się niedobrze. Mapy wydają się puste, brzydkie. Większość animacji z Destiny więc trochę wygląda tak jakby wrzucili nowy tryb beta do D2 z mega chooyowy skórkami :) Edited April 25Apr 25 by Szymek
April 26Apr 26 W ogóle jaki masakryczny spadek gierka zaliczyła w przeciągu tych kilku dni. Rozdane zostało obecnie około 50k - 60k kodów wg danych z Discorda.Peak na Steamie był pierwszego dnia około 7k graczy. Uznajmy, że na każdej platformie było podobnie. Obecnie nie ma nawet 2k.Podobnie z wyświetleniami na Twitchu. Start był około 170k, dzisiaj ledwo 7k. Nie liczę tego 500k, kiedy był pierwszy pokaz gry i leciał stream Bungo. Z każdym kolejnym dniem będzie coraz gorzej. Ja wiem, że to alpha, ale wyniki są tragiczne i musi tam być gorąco. Chciałbym wiedzieć jak bardzo się im dupa pali.
April 26Apr 26 Nie wiem jak tragicznie są zarządzane te studia i kto tam pracuje że 300 pracowników w 4 lata stworzyło coś tak okropnie wyglądającego. Dla porównania nad Halo Reach pracowało 118 osób przez 3 lata a wygląda o wiele przyjemniej, i ma kampanię, i co-op, i hordę, i multiplayer...
April 26Apr 26 Ale tu artstyle to tylko jeden z problemów.Gra jest wręcz prostacka. Wydaje mi się, że nikt nie usiadł i nie zagrał np. w Tarkova żeby zrozumieć co sprawia, że extraction shooter uzależnia i zachęca do gry. No nie jest to prostota i szeroko pojęte "accessibility", wręcz przeciwnie xd
April 26Apr 26 Coś czuję że to będzie jeszcze większa katastrofa niż Concord. Na Concorda nikt nie czekał bo wyglądał chujowo i był robiony przez randomów a Marathon to jednak legendarne Bungie które niestety z chujem na głowy się pozamieniało. Pojebane jest to jak kończy studio które dostarczyło nam taką serię jak Halo.
April 26Apr 26 Strzelam, że podobnie jak Ubisoft, Bioware czy Rocksteady, to już jest Bungie tylko z nazwy, a wszystkie zdolniachy poszły robić coś innego. Te wszystkie studia bez swoich czołowych deweloperów to jak whisky bez alkoholu albo majonez bez jajek: niby istnieją, ale tak naprawdę chuj wie po co.
April 26Apr 26 Dobra, a czy ktoś oprócz mnie czeka? Kurcze, no trzymam kciuki za nowego gracza na rynku sieciówek + legendarny gunplay od Bungo.
April 26Apr 26 12 minut temu, Josh napisał(a):Strzelam, że podobnie jak Ubisoft, Bioware czy Rocksteady, to już jest Bungie tylko z nazwy, a wszystkie zdolniachy poszły robić coś innego. Te wszystkie studia bez swoich czołowych deweloperów to jak whisky bez alkoholu albo majonez bez jajek: niby istnieją, ale tak naprawdę chuj wie po co.Jak zatrudniają devów z concorda to co się dziwić. Chyba ich jedynym celem jest zajebanie branży. Mnie ciekawi jak by wyglądało teraz Halo jeśli bungie by je dalej robiło.
April 26Apr 26 24 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):Dobra, a czy ktoś oprócz mnie czeka? Kurcze, no trzymam kciuki za nowego gracza na rynku sieciówek + legendarny gunplay od Bungo.Ja czekam, żeby to zdechło w momencie wyjścia, bo takie wynalazki to trzeba jebać, a nie na nie czekać - pełna cena za jakąś wybrakowaną betę to jest coś, co należy potępiać, a nie "trzymać kciuki".
April 26Apr 26 35 minut temu, Wredny napisał(a):Ja czekam, żeby to zdechło w momencie wyjścia, bo takie wynalazki to trzeba jebać, a nie na nie czekać - pełna cena za jakąś wybrakowaną betę to jest coś, co należy potępiać, a nie "trzymać kciuki".xD Kolego złoty, jest naprawdę przepych na rynku, a Sony nie zamierza zrezygnować z gier Multi i niech tego nie robi.
April 26Apr 26 Godzinę temu, UberAdi napisał(a):Ale tu artstyle to tylko jeden z problemów.Gra jest wręcz prostacka. Wydaje mi się, że nikt nie usiadł i nie zagrał np. w Tarkova żeby zrozumieć co sprawia, że extraction shooter uzależnia i zachęca do gry. No nie jest to prostota i szeroko pojęte "accessibility", wręcz przeciwnie xdDla mnie to jest jakiś ewenement że BSG ze swoim spyerdolonym developmenten przez prawie 10 lat "bety" nie ma żadnego poważnego konkurenta. Ciężko dziś o nowość w poważniejszych tonach ze skomplikowanymi mechanikami, bo lepiej dołączyć do wyścigu szczurów na festiwal pompowania taniej dopaminy, bo strzelanki zostały już skazane na battlepassy i lootboxy. Dlatego nie wierzę, że w najbliższych latach dostaniemy od większego deva strzelankę osadzoną np. w drugiej wojnie światowej. To po prostu za wąskie gardło w tematyce by kosić łatwy hajs na eventach czy skinach. A irytuje to bardziej, ponieważ mamy już ugruntowane tytuły, które nigdzie się nie wybierają, dlatego Marathon wywali się na mordę. I bardzo dobrze, yebać Bungie
April 26Apr 26 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a):Dobra, a czy ktoś oprócz mnie czeka? Kurcze, no trzymam kciuki za nowego gracza na rynku sieciówek + legendarny gunplay od Bungo.Ja czekam. Mam nadzieję, że otwarta beta pozwoli należycie i w miarę dogłębnie grę przetestować. Bungo należy się danie im szansy. Kluczowy dla mnie aspekt to gunplay. Jak będzie z grubsza zbliżony do tego z Halo 5 to mogę się nawet pokusić o zakup pełniaka.
April 26Apr 26 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał(a):Dobra, a czy ktoś oprócz mnie czeka? Kurcze, no trzymam kciuki za nowego gracza na rynku sieciówek + legendarny gunplay od Bungo.Obstawiałbym tylko wroga bo on ma w Destiny pewnie z 10000 godzin.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.