Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
4 godziny temu, MaZZeo napisał(a):

Na tym krótkim gameplayu widziałem przynajmniej 2-3 animacje żywcem wzięte z Destiny. Wygląda jak jakiś projekt robiony po godzinach pomiędzy sezonami w D2.

Oni to niby od 5 czy 6 lat robią :D Najlepsze jak wczoraj słuchałem u różnych streamerów wywiadów z devami i w przypadku dość wielu kwestii odpowiadali, że jeszcze rozważają, czekają na feedback itd. Premiera za niecałe pół roku, a u nich podstawowe tematy są nadal work in progress. Chciałbym też zobaczyć, jak ktoś sprawnie na padzie ogarnia zarządzanie ekwipunkiem, bo interfejs wyglądał tam okropnie.

Edytowane przez wrog

  • Odpowiedzi 96
  • Wyświetleń 4,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Na razie jest tylko mowa o tej zamkniętej alfie, ale na pewno dadzą jakąś betę przed premierą.

Edit: Jednak wymsknęło się o becie:

Edytowane przez wrog

Opublikowano

Bronie w ogóle nie mają odrzutu. Celujesz w jedno miejsce, walisz seria cały magazynek a i tak trafiasz. Nic nie idzie w górę czy cokolwiek.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak tam frakcje killer?

Ahahaha

Opublikowano

Gorzej niż dramatycznie to wygląda, w Sony to chyba koszmary w tej stylistyce już mają, co za wtopa z kupnem bungie i polityką wyplucia po trupach jakiegoś gaasa

Opublikowano

Dzieci w robloxie robią ładniejsze gry

Opublikowano

Bullet magnetism(czytaj aimbot) na myszce jest z defaultu w opcjach na ON kekw Niech ta "gra" zdechnie jak najszybciej.

Opublikowano

Ten styl graficzny to raczej po to aby gra zadziałała nawet na tosterze, tylko to tworzy dysonans bo budynki i konstrukcje wyglądają jak z jakiegoś Mirrors Edge a roślinność jak z Zeldy BotW. No i jeśli celują w jak największą ilość graczy, w tym takich którzy korzystają z 10 letnich tanich PCtów to to powinno być F2P. A tak nie wyobrażam sobie że jakiś casual wyskoczy z 30-50$ mając pod ręką Fortnite, CoD Warzone, Apex Legends itd.

Opublikowano

To musi być jakiś troll albo mod zmieniający grafikę w Minecrafta, bo aż nie chce mi się wierzyć że oni to klepali przez 8 lat i wygląda tak źle.

Opublikowano

Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Opublikowano

To trochę wygląda jak build gdzie jeszcze tekstury nie są gotowe i są tymczasowe fillery.

Opublikowano
10 minut temu, Square napisał(a):

Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Raczej nie przez to bo max 18 graczy jednocześnie to malutko. Apex ma 60 a wygląda jak z kolejnej generacji w porównaniu do tego, MAG na PS3 radził sobie z 256. Nawet doliczając boty które się pałętają to nie wiem czy jednocześnie będzie z 30 na ekranie (jeśli nikt z nikim nie będzie się strzelał i wszyscy pójdą w jedno miejsce).

Opublikowano

No to może wina alfy, ale pokazywać coś starego to niezbyt dobry ruch.

Opublikowano

Taką wybrali stylistykę i np. to jak wygląda roślinność czy teren to nie wina tekstur czy modeli tylko oświetlenia a dokładnie normalek. Dosłownie to zrobili

Spoiler

i nie dość że wygląda to płasko to nie komponuje się dobrze z resztą otoczenia. Mogą to spokojnie zmienić ale czy to zrobią to nie wiadomo.

Opublikowano
32 minuty temu, Square napisał(a):

build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Nazywają to premierą, ale to się bardziej zapowiada na early access z minimum contentu. Inna sprawa, że porządnego rozwoju ta gra może nigdy nie doczekać, Sonka nie miała skrupułów żeby gwałtownie ściąć głowę Concorda. Ale bajzel z tym Bungo.

Opublikowano

Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Zależy od mapy. Dire Marsh to obecnie "największa" mapa, gdzie mamy 18 graczy, czyli 6 teamów po 3 osoby.

Na drugiej mapie Perimeter, może być chyba max 12 graczy i jest dużo mniejsza.

Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content".

Przeglądając reddita, jakakolwiek krytyka od razu jest minusowana przez sekciarzy bungo z tekstem "to alpha"... Kurwa graczyki, najgorszy sort. Pamiętam dokładnie co było z alpha Destiny i grą na premierę. Zawód roku wtedy dla wielu, tutaj szykuje się podobnie. U Bungo to już klasyka wydać grę w Early Access i łatać ją "w locie".

Niech puszczą w końcu open betę dla normalnych ludzi, a nie tylko hamburgerów i się oceni w praniu czy to cokolwiek warte czy zdechnie po miesiącu.

Edytowane przez Patricko

Opublikowano
5 minut temu, Patricko napisał(a):

Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content".

No na tym pokazie to właśnie wyglądało na jedno i to samo. Czwarta mapa to chyba po premierze ma być dodana.

Gra mnie nie interesuje, ale jestem ciekaw następstw słabego odbioru.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.