Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
4 godziny temu, MaZZeo napisał(a):

Na tym krótkim gameplayu widziałem przynajmniej 2-3 animacje żywcem wzięte z Destiny. Wygląda jak jakiś projekt robiony po godzinach pomiędzy sezonami w D2.

Oni to niby od 5 czy 6 lat robią :D Najlepsze jak wczoraj słuchałem u różnych streamerów wywiadów z devami i w przypadku dość wielu kwestii odpowiadali, że jeszcze rozważają, czekają na feedback itd. Premiera za niecałe pół roku, a u nich podstawowe tematy są nadal work in progress. Chciałbym też zobaczyć, jak ktoś sprawnie na padzie ogarnia zarządzanie ekwipunkiem, bo interfejs wyglądał tam okropnie.

Edytowane przez wrog

  • Odpowiedzi 97
  • Wyświetleń 4,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Na razie jest tylko mowa o tej zamkniętej alfie, ale na pewno dadzą jakąś betę przed premierą.

Edit: Jednak wymsknęło się o becie:

Edytowane przez wrog

Opublikowano

Bronie w ogóle nie mają odrzutu. Celujesz w jedno miejsce, walisz seria cały magazynek a i tak trafiasz. Nic nie idzie w górę czy cokolwiek.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak tam frakcje killer?

Ahahaha

Opublikowano

Gorzej niż dramatycznie to wygląda, w Sony to chyba koszmary w tej stylistyce już mają, co za wtopa z kupnem bungie i polityką wyplucia po trupach jakiegoś gaasa

Opublikowano

Dzieci w robloxie robią ładniejsze gry

Opublikowano

Bullet magnetism(czytaj aimbot) na myszce jest z defaultu w opcjach na ON kekw Niech ta "gra" zdechnie jak najszybciej.

Opublikowano

Ten styl graficzny to raczej po to aby gra zadziałała nawet na tosterze, tylko to tworzy dysonans bo budynki i konstrukcje wyglądają jak z jakiegoś Mirrors Edge a roślinność jak z Zeldy BotW. No i jeśli celują w jak największą ilość graczy, w tym takich którzy korzystają z 10 letnich tanich PCtów to to powinno być F2P. A tak nie wyobrażam sobie że jakiś casual wyskoczy z 30-50$ mając pod ręką Fortnite, CoD Warzone, Apex Legends itd.

Opublikowano

To musi być jakiś troll albo mod zmieniający grafikę w Minecrafta, bo aż nie chce mi się wierzyć że oni to klepali przez 8 lat i wygląda tak źle.

Opublikowano

Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Opublikowano

To trochę wygląda jak build gdzie jeszcze tekstury nie są gotowe i są tymczasowe fillery.

Opublikowano
10 minut temu, Square napisał(a):

Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Raczej nie przez to bo max 18 graczy jednocześnie to malutko. Apex ma 60 a wygląda jak z kolejnej generacji w porównaniu do tego, MAG na PS3 radził sobie z 256. Nawet doliczając boty które się pałętają to nie wiem czy jednocześnie będzie z 30 na ekranie (jeśli nikt z nikim nie będzie się strzelał i wszyscy pójdą w jedno miejsce).

Opublikowano

No to może wina alfy, ale pokazywać coś starego to niezbyt dobry ruch.

Opublikowano

Taką wybrali stylistykę i np. to jak wygląda roślinność czy teren to nie wina tekstur czy modeli tylko oświetlenia a dokładnie normalek. Dosłownie to zrobili

Spoiler

i nie dość że wygląda to płasko to nie komponuje się dobrze z resztą otoczenia. Mogą to spokojnie zmienić ale czy to zrobią to nie wiadomo.

Opublikowano
32 minuty temu, Square napisał(a):

build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Nazywają to premierą, ale to się bardziej zapowiada na early access z minimum contentu. Inna sprawa, że porządnego rozwoju ta gra może nigdy nie doczekać, Sonka nie miała skrupułów żeby gwałtownie ściąć głowę Concorda. Ale bajzel z tym Bungo.

Opublikowano

Tutaj ma być dużo graczy na mapie? Może przez to te cięcia w grafice, a i build chyba dość wczesny jak na premierę za kilka miesięcy.

Zależy od mapy. Dire Marsh to obecnie "największa" mapa, gdzie mamy 18 graczy, czyli 6 teamów po 3 osoby.

Na drugiej mapie Perimeter, może być chyba max 12 graczy i jest dużo mniejsza.

Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content".

Przeglądając reddita, jakakolwiek krytyka od razu jest minusowana przez sekciarzy bungo z tekstem "to alpha"... Kurwa graczyki, najgorszy sort. Pamiętam dokładnie co było z alpha Destiny i grą na premierę. Zawód roku wtedy dla wielu, tutaj szykuje się podobnie. U Bungo to już klasyka wydać grę w Early Access i łatać ją "w locie".

Niech puszczą w końcu open betę dla normalnych ludzi, a nie tylko hamburgerów i się oceni w praniu czy to cokolwiek warte czy zdechnie po miesiącu.

Edytowane przez Patricko

Opublikowano
5 minut temu, Patricko napisał(a):

Ogólnie ludzie narzekają, że te dwie mapy to praktycznie jedno i to samo, czyli po prostu pocięli mapę, bo silnik im nie wyrabia zapewne. Nie zdziwię się jak ta trzecia mapa to będzie wciąż to samo. Na premierę mają być 4 mapy, z czego niby ta czwarta na statku Marathon, gdzie mają być jakieś raidowe mechaniki i "end game content".

No na tym pokazie to właśnie wyglądało na jedno i to samo. Czwarta mapa to chyba po premierze ma być dodana.

Gra mnie nie interesuje, ale jestem ciekaw następstw słabego odbioru.

Opublikowano

Bez solo queue na premierę kekw czyli kopanie się po czole z randomami i wpierdol od zorganizowanych teamów

Bungie to musi być jakaś pralnia pieniędzy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1