Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The First Berserker: Khazan

Featured Replies

  • Odpowiedzi 82
  • Wyświetleń 7,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Beta PS5 (11.10-20.10):   Europa: MKNC-CGHH-D9XR 4NTC-56MD-55TX RJXM-FHJK-XNC5 L4H7-54RP-L4GD 5NNH-F46N-CPQE 7TQ4-F5LR-9TB5 MCH4-79H8-AQRQ   USA: CPLK-5DF2-REEK 6

  • Wygląda jak gra prosto z generatora soulslike'ów. Nie mówię, że to źle, gatunek cały czas ma swoich fanów i w większości wychodzą z tego solidne produkcje, ale jak ktoś już się nagrał w takie gry, to

Opublikowano

Polscy recenzenci chyba nie podołali i coś nie wrzucają, gra ponoć dosyć trudna :ogor:

Opublikowano

Ja tam zamówiłem u dejwa-  czekam na piątek. Wersja na PS5.

Opublikowano

Wymieniłem punkty PlayStation star na kaskę i sobie już człowiek pyka w Berserkera. Progres z demka się przenosi więc i kilka trofików wystrzeliło od razu przy uruchomieniu.

 

Opublikowano

Jedyne co mi się podobało w tej grze to okładka, ale po obejrzeniu recek dodane do wishlisty.

Opublikowano

Mi styl graficzny usiadł, ktoś w recenzji napisał że świat jest pusty i martwy. Pełna zgoda. 

Opublikowano

Wygląda jak gra prosto z generatora soulslike'ów. Nie mówię, że to źle, gatunek cały czas ma swoich fanów i w większości wychodzą z tego solidne produkcje, ale jak ktoś już się nagrał w takie gry, to może się porzygać przy kolejnej, która w sumie chyba nie oferuje nic świeżego. Styl graficzny trochę jak Code Vein, klimat jak w Nioh, walka w stronę Stellar Blade. Na razie podziękuję, ale za jakiś czas jak już naprawdę nie będę miał w co grać, to pewnie się skuszę.

Opublikowano

Tak dawno nie w grałem w nic wymagającego, że nie wytrzymałem i kupiłem tańszy klucz na ten wczesny dostęp, choć tego nie pochwalam :/, to co do gry nie zawiodłem się, bossowie są ciężcy i wytrzymali dosyć, sama sieczka przeciwników jest jak w NioHu + parry jak z Lies of P, animacje są świetne i płynne, są trzy głównie bronie, każda ma swoje specjalne zdolności i drzewko rozwoju, ogólnie mocno wciąga jak na razie, tak chyba mógłby wyglądać Nioh 3 gdyby Team Ninja poszło po rozum do głowy :gayos:

Opublikowano
W dniu 3.02.2025 o 23:17, Beelzeboss napisał(a):

a ty nie jestes subskrybentem usługi

skąd w ogóle info, że gra ma się pojawić w Game Passie?

Opublikowano

Bossowie w tej grze to poziom Sekiro, nie ma szans, że polecisz jak przecinak i pokonasz niektórych poniżej 30 min, jest ciężko, ale gra się wyśmienicie, jak razie najlepszy soulslike 2025 :banderas:

Opublikowano

Niedawno czytałem artykuł, gdzie twórcy mówili coś o poziomie trudności. Mniej więcej po kilku porażkach miała się pojawiać opcja zmiany poziomu trudności. Faktycznie tak jest?

Opublikowano
25 minut temu, genjuro napisał(a):

Niedawno czytałem artykuł, gdzie twórcy mówili coś o poziomie trudności. Mniej więcej po kilku porażkach miała się pojawiać opcja zmiany poziomu trudności. Faktycznie tak jest?

Walczyłem z jednym bossem ponad godzinę i ani razu nie pojawia się taka opcja, można samemu w opcjach zmienić poziom na easy.

Opublikowano
3 godziny temu, genjuro napisał(a):

Niedawno czytałem artykuł, gdzie twórcy mówili coś o poziomie trudności. Mniej więcej po kilku porażkach miała się pojawiać opcja zmiany poziomu trudności. Faktycznie tak jest?

U mnie się pojawiło po dwóch porażkach z mobkami. Oczywiście poziomu nie obniżyłem ;)

Edytowane przez Plackus

Opublikowano
13 godzin temu, devilbot napisał(a):

Narazie nerfią gierkę jak pojebani bo Kiszczak utknął na 2 bosie

 

https://insider-gaming.com/the-first-berserker-khazan-nerfs-hardest-bosses-in-patch/

 

zrobiłem vipera przed nerfem i w sumie nie dziwię się, że poszedł pod nóż, dwa paski i cztery fazy, a to trzecia misja i czas na uczenie się mechanik, a nie półgodzinną batalię ze zmianami tempa

Opublikowano
1 hour ago, golab said:

 

zrobiłem vipera przed nerfem i w sumie nie dziwię się, że poszedł pod nóż, dwa paski i cztery fazy, a to trzecia misja i czas na uczenie się mechanik, a nie półgodzinną batalię ze zmianami tempa

Z souls-likami jest tak, że w niektórych tego typu produkcjach okno parry / dodge pasuje Ci od pierwszej minuty lub za chu.ja nie mozesz tego wyczuc. Mnie w Beserkerze usiadlo od razu. Vipera (też przed nerfem) pyknalem po 8 próbach. Nie był to jednak spacerek bo trzeba było być cały czas skupionym i pamiętać każdą sekwencje ruchu / ataku.  Zdaje sobie więc sprawę że dla niektórych ten mobek przed nerfem był nie do zrobienia, a mówimy o 2 bossie w grze..

 

Abstrahując od powyższego, dla mnie GOTY.  System walki, to jak gra wynagradza gracza za bycie uważnym / cierpliwym, loot, styl graficzny. Jedyny minus póki co - poukrywane moby w miejscach w których w ogóle się nie spodziewasz, że coś wyskoczy - taki lekki dick move. Reszta top. 

Opublikowano

Ale balans w tej grze to leży, to chyba nie jest normalne, że bijesz 15 min bossa w pierwszej połowie po to by zginąć później od dwóch ciosów, matematyka jest źle zrobiona.

Opublikowano

Opinie dobre, ale gra wyglada dosc generycznie. Obejrzalem jeden filmik jak gra fightincowboy i zero podjarki.

Opublikowano

2 godziny walki z ostatnim bossem, ale to było epickie starcie, absolutne kino :banderas:Trzeba to powiedzieć jasno, azjaci znowu to zrobili, kolejna udana koreańska gra. Ogólnie tu nie ma słabo zaprojektowanych bossów, zapamiętam większość z nich, przez tę świetną walkę z nimi, zastrzeżenie mam jedynie do skalowania życia oponentów i rozwiązanie z misjami rodem z Nioha, co mi średnio odpowiada, bo gra wymusza trochę grind za wyższym levelem, inaczej będziesz mało co bił przeciwników. Nie mogę się teraz doczekać na nowych bossów w DLC  :pepegasm:. Polecam, naprawdę warto dać tej grze szansę!

Opublikowano

Czyli klasycznie. Trzeba poczekać z pół roku, aż znerfią najtrudniejszych bossów, potem grę na luzie przejść i wbić do tematu z tekstami typu: "to z tym Viperem mieliście problem? Padł przy pierwszej próbie. W ogóle łatwa ta gra jakaś, a po opiniach spodziewałem się trudniejszej przeprawy."

No to do przeczytania za kilka miesięcy.

Opublikowano

Chyba takich dużych nerfów nie będą robić, jest tryb easy do wyboru, jakby ktoś nie radził sobie z bossami.

Opublikowano

A kupiłem sobie wczoraj i chwilę pograłem, bardzo solidna produkcja się zapowiada, walka płynna i widzę po drzewkach skilli że przemyślana i nad tym posiedzili, w ogóle kolejna gierka od koreańskich randomów a dowozi tym co najważniejsze czyli gameplayem. Nie jest to żadne drewno. Taki miks NioH/Stellara i szczypta Sekiro, widać inspiracje każdym z tych tytułów ale ma to jakąś swoją tożsamość. Dotarłem dopiero do huba więc jak z początku takie wrażenia to później z kolejnymi skillami musi być elegancko. Najbardziej siadły mi duale i w to pakuję punkciki.

No i wszystko to pięknie wygląda w cel shadingowej oprawie. Dodatkowy plus bo się wyróżnia jeszcze stylem.

Opublikowano

Niestety słaba gra, bardzo mało mobków, do tego ciągle ci sami. Level design lokacji bardzo słaby. Npc bez polotu a bossowie z przesadzonym paskiem HP.
System walki spoko ale ta gra to nieudany slasher z elementami soulslike.

Opublikowano

Po 70h mogę napisać że gra jest świetna. Model walki w tej grze to jeden z najlepszych pod względęm grywalności, multum możliwości na pokonanie Bossów, którzy są bardzo wymagający na normalu , mają dużo Hp , niekiedy też mają dwie fazy, trzeba się uczyć ich ataków, zachowań, jak danego przeciwnika "ugryźć". Walki przeważnie długie, parowanie wraz z unikami potrzebne na równi. Samym parowaniem bardzo ciężko pokonać oponenta, trzeba to łączyć, plus jakieś dodatkowe mocniejsze ataki z drzewka umięjętności także trzeba wykorzystywać w walce, są różne przedmioty do rzucania "orby kule" które się wytwarza u kowala także pomagają można przeciwnika podpalić, zatruć itd, spada mu wtedy HP i jest łatwiej. Zgadzam się że świat jest pusty ale właśnie przez to jest taki posępny, brudny.Myślę że to zamierzony efekt.

Dalej są genialnie zaprojektowane lokacje nawiązujące do Elden Ringa a nawet Bloodborne, gotyckie warownie, katedry, podziemia, pustkowia itd. Gry nie skończyłem jeszcze, mam 75% wszystkich misji głównych oraz pobocznych.

Gra oferuje sporo znajdziek , dzienników do znalezienia, soulstonów (orbów czerwonych) oraz garnków które są poukrywane na danym levelu. Bronie dropią z przeciwników, im macie większy poziom to i bronie/zbroje/przedmioty

także wypadają mocniejsze.

Oceniam grę na solidne 9 po zobaczeniu większości lokacji oraz bossów, genialna smutna posępna muzyka w dalszych poziomach ala Elden Ring robi niesamowity klimat i specyficzna grafika dopełniają tą grę.

Polecam dla fanów souls / souls-lików, pozycja obowiązkowa.

 

Kilka fotek

IMG_20250405_231924.jpg

IMG_20250405_232026.jpg

IMG_20250405_231718.jpg

Fotki z Khazana PS5 Pro

IMG_20250405_231916.jpg

IMG_20250405_231635.jpg

IMG_20250405_231502.jpg

 

Foto PS5 PRO

IMG_20250405_231729.jpg

IMG_20250405_231752.jpg

IMG_20250405_232013.jpg

Edytowane przez panborysek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.