Opublikowano 24 marca24 mar Polscy recenzenci chyba nie podołali i coś nie wrzucają, gra ponoć dosyć trudna
Opublikowano 24 marca24 mar Wymieniłem punkty PlayStation star na kaskę i sobie już człowiek pyka w Berserkera. Progres z demka się przenosi więc i kilka trofików wystrzeliło od razu przy uruchomieniu.
Opublikowano 25 marca25 mar Jedyne co mi się podobało w tej grze to okładka, ale po obejrzeniu recek dodane do wishlisty.
Opublikowano 25 marca25 mar Mi styl graficzny usiadł, ktoś w recenzji napisał że świat jest pusty i martwy. Pełna zgoda.
Opublikowano 25 marca25 mar Wygląda jak gra prosto z generatora soulslike'ów. Nie mówię, że to źle, gatunek cały czas ma swoich fanów i w większości wychodzą z tego solidne produkcje, ale jak ktoś już się nagrał w takie gry, to może się porzygać przy kolejnej, która w sumie chyba nie oferuje nic świeżego. Styl graficzny trochę jak Code Vein, klimat jak w Nioh, walka w stronę Stellar Blade. Na razie podziękuję, ale za jakiś czas jak już naprawdę nie będę miał w co grać, to pewnie się skuszę.
Opublikowano 25 marca25 mar Tak dawno nie w grałem w nic wymagającego, że nie wytrzymałem i kupiłem tańszy klucz na ten wczesny dostęp, choć tego nie pochwalam , to co do gry nie zawiodłem się, bossowie są ciężcy i wytrzymali dosyć, sama sieczka przeciwników jest jak w NioHu + parry jak z Lies of P, animacje są świetne i płynne, są trzy głównie bronie, każda ma swoje specjalne zdolności i drzewko rozwoju, ogólnie mocno wciąga jak na razie, tak chyba mógłby wyglądać Nioh 3 gdyby Team Ninja poszło po rozum do głowy
Opublikowano 25 marca25 mar W dniu 3.02.2025 o 23:17, Beelzeboss napisał(a): a ty nie jestes subskrybentem usługi? skąd w ogóle info, że gra ma się pojawić w Game Passie?
Opublikowano 27 marca27 mar Bossowie w tej grze to poziom Sekiro, nie ma szans, że polecisz jak przecinak i pokonasz niektórych poniżej 30 min, jest ciężko, ale gra się wyśmienicie, jak razie najlepszy soulslike 2025
Opublikowano 27 marca27 mar Niedawno czytałem artykuł, gdzie twórcy mówili coś o poziomie trudności. Mniej więcej po kilku porażkach miała się pojawiać opcja zmiany poziomu trudności. Faktycznie tak jest?
Opublikowano 27 marca27 mar Narazie nerfią gierkę jak pojebani bo Kiszczak utknął na 2 bosie https://insider-gaming.com/the-first-berserker-khazan-nerfs-hardest-bosses-in-patch/
Opublikowano 27 marca27 mar 25 minut temu, genjuro napisał(a): Niedawno czytałem artykuł, gdzie twórcy mówili coś o poziomie trudności. Mniej więcej po kilku porażkach miała się pojawiać opcja zmiany poziomu trudności. Faktycznie tak jest? Walczyłem z jednym bossem ponad godzinę i ani razu nie pojawia się taka opcja, można samemu w opcjach zmienić poziom na easy.
Opublikowano 27 marca27 mar 3 godziny temu, genjuro napisał(a): Niedawno czytałem artykuł, gdzie twórcy mówili coś o poziomie trudności. Mniej więcej po kilku porażkach miała się pojawiać opcja zmiany poziomu trudności. Faktycznie tak jest? U mnie się pojawiło po dwóch porażkach z mobkami. Oczywiście poziomu nie obniżyłem Edytowane 27 marca27 mar przez Plackus
Opublikowano 28 marca28 mar 13 godzin temu, devilbot napisał(a): Narazie nerfią gierkę jak pojebani bo Kiszczak utknął na 2 bosie https://insider-gaming.com/the-first-berserker-khazan-nerfs-hardest-bosses-in-patch/ zrobiłem vipera przed nerfem i w sumie nie dziwię się, że poszedł pod nóż, dwa paski i cztery fazy, a to trzecia misja i czas na uczenie się mechanik, a nie półgodzinną batalię ze zmianami tempa
Opublikowano 28 marca28 mar 1 hour ago, golab said: zrobiłem vipera przed nerfem i w sumie nie dziwię się, że poszedł pod nóż, dwa paski i cztery fazy, a to trzecia misja i czas na uczenie się mechanik, a nie półgodzinną batalię ze zmianami tempa Z souls-likami jest tak, że w niektórych tego typu produkcjach okno parry / dodge pasuje Ci od pierwszej minuty lub za chu.ja nie mozesz tego wyczuc. Mnie w Beserkerze usiadlo od razu. Vipera (też przed nerfem) pyknalem po 8 próbach. Nie był to jednak spacerek bo trzeba było być cały czas skupionym i pamiętać każdą sekwencje ruchu / ataku. Zdaje sobie więc sprawę że dla niektórych ten mobek przed nerfem był nie do zrobienia, a mówimy o 2 bossie w grze.. Abstrahując od powyższego, dla mnie GOTY. System walki, to jak gra wynagradza gracza za bycie uważnym / cierpliwym, loot, styl graficzny. Jedyny minus póki co - poukrywane moby w miejscach w których w ogóle się nie spodziewasz, że coś wyskoczy - taki lekki dick move. Reszta top.
Opublikowano 28 marca28 mar Ale balans w tej grze to leży, to chyba nie jest normalne, że bijesz 15 min bossa w pierwszej połowie po to by zginąć później od dwóch ciosów, matematyka jest źle zrobiona.
Opublikowano 30 marca30 mar Opinie dobre, ale gra wyglada dosc generycznie. Obejrzalem jeden filmik jak gra fightincowboy i zero podjarki.
Opublikowano 30 marca30 mar 2 godziny walki z ostatnim bossem, ale to było epickie starcie, absolutne kino Trzeba to powiedzieć jasno, azjaci znowu to zrobili, kolejna udana koreańska gra. Ogólnie tu nie ma słabo zaprojektowanych bossów, zapamiętam większość z nich, przez tę świetną walkę z nimi, zastrzeżenie mam jedynie do skalowania życia oponentów i rozwiązanie z misjami rodem z Nioha, co mi średnio odpowiada, bo gra wymusza trochę grind za wyższym levelem, inaczej będziesz mało co bił przeciwników. Nie mogę się teraz doczekać na nowych bossów w DLC . Polecam, naprawdę warto dać tej grze szansę!
Opublikowano 31 marca31 mar Czyli klasycznie. Trzeba poczekać z pół roku, aż znerfią najtrudniejszych bossów, potem grę na luzie przejść i wbić do tematu z tekstami typu: "to z tym Viperem mieliście problem? Padł przy pierwszej próbie. W ogóle łatwa ta gra jakaś, a po opiniach spodziewałem się trudniejszej przeprawy." No to do przeczytania za kilka miesięcy.
Opublikowano 31 marca31 mar Chyba takich dużych nerfów nie będą robić, jest tryb easy do wyboru, jakby ktoś nie radził sobie z bossami.
Opublikowano 5 kwietnia5 kwi A kupiłem sobie wczoraj i chwilę pograłem, bardzo solidna produkcja się zapowiada, walka płynna i widzę po drzewkach skilli że przemyślana i nad tym posiedzili, w ogóle kolejna gierka od koreańskich randomów a dowozi tym co najważniejsze czyli gameplayem. Nie jest to żadne drewno. Taki miks NioH/Stellara i szczypta Sekiro, widać inspiracje każdym z tych tytułów ale ma to jakąś swoją tożsamość. Dotarłem dopiero do huba więc jak z początku takie wrażenia to później z kolejnymi skillami musi być elegancko. Najbardziej siadły mi duale i w to pakuję punkciki. No i wszystko to pięknie wygląda w cel shadingowej oprawie. Dodatkowy plus bo się wyróżnia jeszcze stylem.
Opublikowano 5 kwietnia5 kwi Niestety słaba gra, bardzo mało mobków, do tego ciągle ci sami. Level design lokacji bardzo słaby. Npc bez polotu a bossowie z przesadzonym paskiem HP.System walki spoko ale ta gra to nieudany slasher z elementami soulslike.
Opublikowano 5 kwietnia5 kwi Po 70h mogę napisać że gra jest świetna. Model walki w tej grze to jeden z najlepszych pod względęm grywalności, multum możliwości na pokonanie Bossów, którzy są bardzo wymagający na normalu , mają dużo Hp , niekiedy też mają dwie fazy, trzeba się uczyć ich ataków, zachowań, jak danego przeciwnika "ugryźć". Walki przeważnie długie, parowanie wraz z unikami potrzebne na równi. Samym parowaniem bardzo ciężko pokonać oponenta, trzeba to łączyć, plus jakieś dodatkowe mocniejsze ataki z drzewka umięjętności także trzeba wykorzystywać w walce, są różne przedmioty do rzucania "orby kule" które się wytwarza u kowala także pomagają można przeciwnika podpalić, zatruć itd, spada mu wtedy HP i jest łatwiej. Zgadzam się że świat jest pusty ale właśnie przez to jest taki posępny, brudny.Myślę że to zamierzony efekt.Dalej są genialnie zaprojektowane lokacje nawiązujące do Elden Ringa a nawet Bloodborne, gotyckie warownie, katedry, podziemia, pustkowia itd. Gry nie skończyłem jeszcze, mam 75% wszystkich misji głównych oraz pobocznych.Gra oferuje sporo znajdziek , dzienników do znalezienia, soulstonów (orbów czerwonych) oraz garnków które są poukrywane na danym levelu. Bronie dropią z przeciwników, im macie większy poziom to i bronie/zbroje/przedmiotytakże wypadają mocniejsze.Oceniam grę na solidne 9 po zobaczeniu większości lokacji oraz bossów, genialna smutna posępna muzyka w dalszych poziomach ala Elden Ring robi niesamowity klimat i specyficzna grafika dopełniają tą grę.Polecam dla fanów souls / souls-lików, pozycja obowiązkowa. Kilka fotekFotki z Khazana PS5 Pro Foto PS5 PRO Edytowane 5 kwietnia5 kwi przez panborysek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.