Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Ogólnie ostatni raz kiedy ludzi to powszechnie bulwersowało był w 2013 r. kiedy Xbox chciał wprowadzić DRM dla każdej gry na swoich konsolach. Wycofali się z tego, ale minęło zaledwie kilka lat i teraz na każdej konsoli mamy w większym lub mniejszym stopniu będziemy mieli upowszechniony DRM. Teraz ludzie napiszą kilku postów krytyki na te pozbawione gier keycarty, a konsole i tak kupią, taka jest prawda.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 2 hours ago, ASX said:Ogólnie ostatni raz kiedy ludzi to powszechnie bulwersowało był w 2013 r. kiedy Xbox chciał wprowadzić DRM dla każdej gry na swoich konsolach. Wycofali się z tego, ale minęło zaledwie kilka lat i teraz na każdej konsoli mamy w większym lub mniejszym stopniu będziemy mieli upowszechniony DRM. Teraz ludzie napiszą kilku postów krytyki na te pozbawione gier keycarty, a konsole i tak kupią, taka jest prawda.Ja nie kupię. Tylko cyfra
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 3 godziny temu, Homelander napisał(a):Ja nie kupię. Tylko cyfraNo tak, ale ja pisałem o osobach dla których pełnoprawne i w pełni funkcjonalne wydania fizyczne są ważne. Te osoby pomimo swoich przekonań, nie bedą miały specjalnego wyboru i będą teraz kupować keycarty albo przerzucą się na cyfrę.Ty jesteś innym przykladem, dawno pogodziłeś się z cyfrową dystrybucją i dla ciebie brak gier na cartach to nie problem. A to że nie chcesz go kupić wynika z zupelnie innych powodów.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Pomyśleć, że Nintendo rozpoczęło coś gorszego od nachalnej digitalizacji z kodami na gry w pudełkach a mianowicie otworzyli puszkę pandory dla 3rd deweloperów otwierajac dla nich drogę pełnego lenistwa, gdzie śmierć fizycznych wydań może nastąpić właśnie w generacji dla Switcha 2, a następnie do tego obozu dołączy All-Digital następny Xbox i PS6 z doczepianem napędem za pewnie 150 euro w Europie, sprzedawane oczywiście wpierw jako Digital. Nigdy nie spodziewałbym się, że Nintendo wpadnie na pomysł wydań cyfrowych, którymi możemy się wymieniać/sprzedawać - przecież w zamyśle coś świeżego i fajnego.. ale tylko do czasu działania ich serwerów. Jeszcze horrendalne ceny microSD Express, bo tylko 256 GB pamięci w konsolce, po prostu wisienka na torcie. Przypuszczam, że może być odpływ niedzielnych graczy od N. Japonia będzie utrzymywała pewnie charty sprzedaży nowych tytułów, bo już od lat Nintendo ma tam monopol, na zachodzie może zadziać się różni.Niektórzy mniejsi devi mają trochę rozumu i wiedzą, że to kolekcjonerzy wydają najwięcej kasy na gry, więc trzeba im pogratulować. Za to ogromne korporacje wstyd jak zwykle, z wyjątkiem cedepu.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Jestem ciekaw co im z tego wyjdzie. Robili już wiele reprintów gier na NDS/3DS czy PS3.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Czy Switch 2 automatycznie poprawia rozdzielczość gier stosując AI i Dlss, czy każda potrzebuje upgradu i aktualizacji jak Zelda?
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. DLSS w Switchu 2 jest. jak się okazuje na razie, tylko czymś, co można użyć robiąc grę na Switcha 2. Nic automatycznego w sensie że ci "zrozumie" grę z zewnątrz. Jest to narzędzie dla developera, generalnie, jak wiele innych. Nintendo powiedziało, że to wybór developera, by z tego korzystać. Przydaje się w różnych rozdzielczościach - mniej pikseli w grze to zawsze możliwość wrzucenia innych rzeczy albo wyższego framerate'u itp.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Godzinę temu, easye napisał(a):Czy Switch 2 automatycznie poprawia rozdzielczość gier stosując AI i Dlss, czy każda potrzebuje upgradu i aktualizacji jak Zelda?Oni nawet nie potwierdzili czy jak uruchomisz przenośnie na switchu2 grę z switcha1 to czy odpali się w trybie zadockowanym switcha1 czy nie.To już na starcie bez patchy by mocno pomogło bo dockowy tryb gierek S1 zawsze oferował większą rozdzielczość co bardziej zgrywa się z ekranem full hd switcha 2. Żeby się nie okazało że nic nie zrobią i nagle gierka z switcha1 OLED będzie się na nim dalej lepiej prezentować niż puszczona na S2 LCD full hd bez upscallingu i niczego innego, przypominam że na S1 przenośnie często i gęsto gierki nie osiągały 720p
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Autor Teraz, Daffy napisał(a):Oni nawet nie potwierdzili czy jak uruchomisz przenośnie na switchu2 grę z switcha1 to czy odpali się w trybie zadockowanym switcha1 czy nie.A to było jakieś info, że tak ma być czy teraz mamy wierzyć każdej plotce?Godzinę temu, easye napisał(a):Czy Switch 2 automatycznie poprawia rozdzielczość gier stosując AI i Dlss, czy każda potrzebuje upgradu i aktualizacji jak Zelda?Debilizm. Automatyczny DLSS ROFL. A jak ktoś woli grać w natywnej rozdziałce?
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Nintendo rozpoczęło coś gorszego od nachalnej digitalizacji z kodami na gry w pudełkach a mianowicie otworzyli puszkę pandory dla 3rd deweloperów otwierajac dla nich drogę pełnego lenistwa, gdzie śmierć fizycznych wydań może nastąpić właśnie w generacji dla Switcha 2, a następnie do tego obozu dołączy All-Digital następny Xbox i PS6 z doczepianem napędem za pewnie 150 euro w Europie, sprzedawane oczywiście wpierw jako Digital.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Wystarczyło dać jeszcze kartridże no nie wiem...16gb i 32gb, nie wyeliminowało by wszystkich przypadków ale część devow na pewno skusiłoby się wydać całą grę mając do wyboru tańszy kardridz
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. To potwierdzone że tylko 64GB kartridże będą dostępne? Przecież to nie ma sensu tym bardziej że taki Donkey Kong niby waży 10GB więc jeśli będzie normalne wydanie fizyczne to samo Nintendo będzie zarabiało z 10$ mniej na każdym egzemplarzu w stosunku do wydania na 16GB.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Nie no nawet na takim N64 było kilka pojemności cartów więc wątpię że tu będzie tylko 8 lub 64 GB.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Żadnych nie ma, Nintendo samo produkuje te kartridże, jak sobie samo postanowi. Ile jaka linia produkcyjna kosztuje, to tylko oni wiedzą, i raczej nikomu nie powiedzą, znając życie. Fabryki na pewno nie dostają info o tym, ile kosztowało projektowanie w Japonii, sprawy prawne i celne, jakie były alternatywy pod względem wydajności dla gier itd., fabryki mają co najwyżej koszt własnych komponentów i pracy. Dokładny cały koszt zna garstka osób i jak zwykle, nie powie.Co do Switcha 1, jedyne co jakoś tam jest tajemnicą poliszynela, to jakie całkowite koszty Nintendo sobie śpiewało od wydawców (które są całościowe, z licencją itp., taki ryczałtowy haracz jak 30% dla Gabe'a). Ale jakie są dla Nintendo całościowe koszta początkowe i od sztuki, to nie ma co strzelać nawet. Jak zawsze, na pewno samo istnienie produktu jest dużo droższe, niż jego późniejsze kopiowanie.Możemy tylko na logikę zakładać, że drogie, bo generalnie jakby się opłacały taniej, to by Nintendo je robiło, czemu miałoby nie robić. Wiemy też, że Nintendo lubi robić rzeczy, które się opłacają, ale w przypadku fizycznego produktu jednorazowego sprzedawanego w cudzych sklepach, jest to raczej uniwersalne podejście.Ale ile co by kosztowało i czemu tak oferuje, tego na pewno oficjalnie (ani nawet prywatnie) nigdy nie powiedzą.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 2 godziny temu, GearsUp napisał(a):A to było jakieś info, że tak ma być czy teraz mamy wierzyć każdej plotce?Debilizm. Automatyczny DLSS ROFL. A jak ktoś woli grać w natywnej rozdziałce?no w większości exow ta natywna rozdzielczość to dramat - który mamy rok? 2006? Wszystkie gry Nintendo na telewizorze 4K wyglądają jak gówno, więc nie wiem kto chciałby grać w natywnej rozdzielczości, która nie przekracza 1080p... Pomijam już fakt, że mogliby też zwiększyć ilosc fpsów w grach - jeżeli się okaże, że do większości choćby swoich gier nie wydadzą patchy na premierę (póki co ciągle czytamy raptem o 4 tytułach), to sam chyba swoja premierową wersję oddam...
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. no na stemdecku to w splatoona, smash brossa czy gokarty online nie pogram.Do pecetowych gierek zaś mam dobrego peceta, odczuwałbym taki sam dykomfort grajac bez grafiki i plynnosci...
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Nintendo Defence Force weszło za bardzo.W każdej generacji konsol premiera nowej konsoli czy wersji PRO wiązała się z faktem poprawy starszych gierek - po to się te konsole kupuje, by grać w lepszej jakości!Jak Nintendo wyda paręnaście razy mocniejsza konsole od Switcha 1 nie poprawiając w ogóle przy tym swoich gier to będzie mocna beka.Choć z drugiej strony im dłużej o tym myślę, to będzie raczej TYPOWE NINTENDO.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 5 godzin temu, Sebas napisał(a):Kup se steam deckaAle co złego Easy napisał?Multiplatformy? Nie, Switch2 nie jest do multiplatform!Teraz mowa o grach ze S1 i przecież po coś ten DLSS jest i pewnie dałoby się zwykłym patchem zaimplementować możliwość włączenia tego. Ale dobrze wiemy że pomimo tego iż mają narzędzia to lepiej sprzedawać gotowe Switch2 Edition i upgrejdy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.