Opublikowano środa o 15:114 dni Autor 1 godzinę temu, ogqozo napisał(a):Na ten moment chyba najlepiej sportowane gry na Switcha tego typu to nadal Grid AutosportOj tak, świetna gra od Mistrzów Kodu, 60 klatek na pierwszym Switchu. Szkoda, że nie wydali tego w pudle
Opublikowano środa o 15:144 dni To 11 letnia gra z epoki ps360, nawet na telefony wyszła, więc łaski nie robią, ale gra faktycznie bardzo przyjemna.
Opublikowano czwartek o 11:303 dni A propos omawianego niedawno tematu (przeze mnie) tematu szybkości kartów. Podobną rzecz, jak np. wspomniany projektant silnika Ubisoftu, powiedział dziś na TGS Naoki Hamaguchi, reżyser FF7 Rebirth."Słyszę jęki o keycardy. Rozumiem je. Ale z perspektywy developera, sprawa wygląda nieco inaczej.Zawsze jest kwestia dostępnego miejsca, i że kartridż ma jej mniej, to jest coś istotnego. Ale myślę, że główna kwestia dla developerów - na pewno dla takich jak my, robiących zaawansowane gry HD - jest prędkość. I w porównaniu do SSD, prędkość, jaką możesz użyć po prostu musi być niższa, tak już działają nośniki, fizycznie. Więc to jest ważniejsza sprawa, w kwestii robienia zaawansowanych gier na Switcha 2, bo robiąc wersję właściwie ściąganą, możesz wykorzystać prędkość SSD i mieć szybsze ładowanie. To jest raczej większy problem dla developera. To tylko moje osobiste przemyślenia, ale może fani mogą nieco zrozumieć te keycardy i zaakceptować je jako część grania, bo daje on więcej możliwości. To opcja, nie ma obowiązku z niej korzystać, ale to dodatkowa opcja dostarczenia gier fanom, i gdyby jej nie było, moglibyśmy stracić pewne możliwości i nie mogli dostarczyć gry pewnym graczom. Z naszej perspektywy, to pozwala nam dać posiadaczom Switcha bardziej zaawansowane gry, i myślę, że to dobrze. Rozumiem narzekania w tej kwestii, ale są tu dobre powody i pole do dyskusji. Z naszej perspektywy, gdyby gracze to zaakceptowali, pozwala nam to robić rzeczy, których inaczej byśmy nie mogli""Final Fantasy"-Director hofft, dass ihr Game Key Cards eines Tages mögen könnt • JPGAMES.DE
Opublikowano czwartek o 19:022 dni Czyli po co w ogóle były te drogie 64gb kardridze skoro i tak są za wolne? (A taki cyberpunk open world działa na takim xd). Nie lepiej zatem było zostać na technologii z S1 (która niesie za sobą tanią cenę nośnika i więcej opcji pojemności kardridza) i wprowadzić jedynie game-kart dla gierek które potrzebują super transferu z wewnętrznego dysku? Byłoby taniej, lepiej i wg devow co teraz się żalą wyszło by na to samo
Opublikowano czwartek o 20:142 dni Autor Grunt żeby sztosy pokroju Hades II czy Silksong wychodziły w całości na nośniku bo są idealnie skrojone pod Switcha. Wielkie AAA mnie w ogóle nie interesują na tej platformie. Póki co jedyną grą Key Card z zapowiedzianych i tych co wyszły, która mnie uwiera w formie klucza to Dragon Quest 1/2 HD
Opublikowano czwartek o 20:192 dni Godzinę temu, Daffy napisał(a):Czyli po co w ogóle były te drogie 64gb kardridze skoro i tak są za wolne? (A taki cyberpunk open world działa na takim xd). Nie lepiej zatem było zostać na technologii z S1 (która niesie za sobą tanią cenę nośnika i więcej opcji pojemności kardridza) i wprowadzić jedynie game-kart dla gierek które potrzebują super transferu z wewnętrznego dysku? Byłoby taniej, lepiej i wg devow co teraz się żalą wyszło by na to samoO ile dobrze pamiętam, to prędkość cartów na Switcha 2 to ok. 400 MB/s, SD Express to 900 MB/s, zaś wewnętrzna pamięć konsoli to ok. 2.1 GB/s. Z kolei carty na S1 mają odczyt na poziomie 90Mb/s.Fizyk wiadomo jest dla fanów pudełek, ale na Switchu 2 już powinni dać opcję instalowania gier z cartów na pamięć wewnętrzną, ale nie jako przymus. Edytowane czwartek o 20:192 dni przez chrno-x
Opublikowano czwartek o 20:412 dni Dokładnie. Prawdopodobnie jest to 400 na sekundę, rozbijając się o maksymalną obecnie prędkość eMMC (jeśli tyle osiąga). Pasowałoby to wspomnianych testów, pokazujących odpalanie np. Mario Karta i porównywanie czasów loadingu. Tak czy siak, można nadal znacznie więcej, niż na Switchu 1.Nowe kartridże są znacznie szybsze od starych. To nie tak, że nie ma korzyści. Cyberpunk byłoby jeszcze trudniej zrobić na kartridżu z prędkością przesyłu 90 MB/s, niż 400 MB/s. Włączmy tę samą grę na Switchu 2 cyfrowo oraz włóżmy do niego kartridż z S1 - tutaj to dopiero może pokazać się różnica nośnika w akcji. Przykładowo, Mario 3D World w pierwszym przypadku pokazuje nam ekran startowy po niecałych 8 sekundach, w drugim - po ponad 21 sekundach. A teraz pomyślmy o tym, że duże gry z otwartym światem często się dziś opiera właściwie w całości na doczytywaniu z nośnika. Nie wiem, czy Cyberpunk byłby możliwy na takim kartridżu w ogóle.No i jak mówię - pewną opcją byłoby instalowanie gier z kartridża i traktowanie go jako tylko narzędzia do skopiowania danych, jak wprowadzono na PS4 (w sumie to nie wiem jak na Xboksie, nigdy nie kupiłem fizyka na Xboxa lol). Gry Nintendo nie zajmują masę miejsca jak na pamięć konsoli, a ludzie instalują od dawna gry na wszystkim innym, od komórek po PS5, więc nie jest chyba nic strasznego dla ludzi. Podejrzewam, że Nintendo tego nie robi, by utrudnić piractwo.
Opublikowano czwartek o 21:152 dni 59 minutes ago, GearsUp said:Grunt żeby sztosy pokroju Hades II czy Silksong wychodziły w całości na nośniku bo są idealnie skrojone pod Switcha. Wielkie AAA mnie w ogóle nie interesują na tej platformie. Póki co jedyną grą Key Card z zapowiedzianych i tych co wyszły, która mnie uwiera w formie klucza to Dragon Quest 1/2 HDA to nie ty przypadkiem spuszczałeś się nad Cyberpunkiem i SW: Outlaws?
Opublikowano czwartek o 21:182 dni Autor 2 minuty temu, Homelander napisał(a):A to nie ty przypadkiem spuszczałeś się nad Cyberpunkiem i SW: Outlaws?Nie. Aczkolwiek obie gry chodzą zacnie na tym sprzęcie
Opublikowano czwartek o 22:592 dni 2 godziny temu, ogqozo napisał(a):Nie wiem, czy Cyberpunk byłby możliwy na takim kartridżu w ogóle.Na luzie, 400 MB/s to przecież ponad 4x szybciej niż w HDD i niewiele wolniej niż w zwykłym SSD.
Opublikowano piątek o 03:482 dni 4 godziny temu, łom napisał(a):Na luzie, 400 MB/s to przecież ponad 4x szybciej niż w HDD i niewiele wolniej niż w zwykłym SSD. 1.5-2x. Stare dyski miały 50-100. Pomijam wynalazki na 10000 rpm bo one nigdy nie były projektowane pod pc.
Opublikowano piątek o 06:202 dni 2 godziny temu, Ukukuki napisał(a):1.5-2x. Stare dyski miały 50-100. Pomijam wynalazki na 10000 rpm bo one nigdy nie były projektowane pod pc.??? HDD 50-100 (już nie wspominając o opóźnieniu), SSD i te karty do Switcha ~400 czyli 400/100 = 4 a nie 1.5
Opublikowano piątek o 06:582 dni 35 minut temu, łom napisał(a):??? HDD 50-100 (już nie wspominając o opóźnieniu), SSD i te karty do Switcha ~400 czyli 400/100 = 4 a nie 1.5 Prędkość odczytu moich HDD to spokojnie ponad 200MB w sekwencyjnym a mają już kilka lat.
Opublikowano piątek o 07:272 dni 18 minut temu, Ukukuki napisał(a):Prędkość odczytu moich HDD to spokojnie ponad 200MB w sekwencyjnym a mają już kilka lat.Ehhh przecież jak mowa o HDD to o takich które były w czasach PS4. Nikt normalny przecież nie montuje ani w konsolach ani w PCtach już HDDków a tym bardziej nie instaluje na nich nowszych gier (no i pewnie masz taką prędkość ze względu na pojemność bo odczyt w HDD 10TB będzie o wiele większy niż w 500GB). I w porównaniu do prędkości jakie były w PS4/XOne te karty do Switcha są o wiele szybsze, więc jeśli CP2077 działa na PCcie wyposażonym w zwykły SSD (500 MB/s) to też będzie działał na karcie od Switcha 2.
Opublikowano piątek o 07:372 dni Cyberpunk działa ze zwykłej karty SD. Wiem, bo tak mam go zainstalowanego
Opublikowano piątek o 08:072 dni Autor 11 minut temu, Basior napisał(a):To ma 60 klatek?No ma, jedyna niewiadoma to czy Shinobi i Ninja Gaiden będą miały prawilne fizyczne wydania na S2 czy już teraz się rzucać na pudełka
Opublikowano piątek o 08:072 dni To jak jest w tej kwestii nośników. Jeśli chcę zagrać w wymagającą grę z licznymi loadingami jak Cyberpunk albo SW, najlepiej kupić ją w wersji digital i zainstalować na wewnętrznej pamięci konsoli? A jeśli kupię wersję pudełkową, to będę miał dłuższe loadingi?
Opublikowano piątek o 08:102 dni Autor 1 minutę temu, Mustang napisał(a):To jak jest w tej kwestii nośników. Jeśli chcę zagrać w wymagającą grę z licznymi loadingami jak Cyberpunk albo SW, najlepiej kupić ją w wersji digital i zainstalować na wewnętrznej pamięci konsoli? A jeśli kupię wersję pudełkową, to będę miał dłuższe loadingi?I tu Key Carty wjeżdżają na biało bo masz licencję w łapie, najszybsze loadingi i nie masz powiązanej gry z kontem
Opublikowano piątek o 08:142 dni Autor Teraz, ASX napisał(a):Czyli masz jednocześnie wady wydania fizycznego i cyfrowegoJak stracę dostęp do swojego konta to jak Key Cart może być wadą?Jest to połączenie fizyka z digitalem z wadami typu jestem leniwą pizdą i nie chce mi się podnieść dupy i wymienić carta w slocie ale też z zaletami takimi jak właśnie najszybsze loadingi i przenośna licencja. Edytowane piątek o 08:192 dni przez GearsUp
Opublikowano piątek o 08:222 dni Chłop dalej broni tej skurwysynskiej zagrywki Nintendo, no nie wierzę. XDSuper, że coraz więcej gier MSu wychodzi z instalka na płycie - zawsze masz najnowszą wersję, zalety SSD i jeszcze możesz przenosić licencję między różnymi urządzeniami. :)
Opublikowano piątek o 08:262 dni Autor Jak ktoś pisze o zaletach Key Cartów to od razu, że broni. Dojrzej kurwa. Pisałem wcześniej, że wszystkie sztosy na S2 chciałbym widzieć w kompletnym wydaniu z całą zawartością na kartridżu. @Mustang zapytał o zależności w loadingach między róznymi opcjami na Switchu 2 więc mu odpisałem, że w grę nie wchodzi tylko digital i nośnik bo jest jeszcze trzecia opcja.
Opublikowano piątek o 08:302 dni Ale to nie jest zaleta gej carda tylko tego że gra jest w cyfrze. Game card dalej pozostaje śmieciem w tym równaniu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.