Opublikowano 24 października24 paź 16 hours ago, KrYcHu_89 said:Tylko jeszcze by sie chciało jednego, żeby to były dobre gry, a trochę im do magii starych części brakuje hehehe.Czy oni naprawdę na Switchu 2 też nie zrobią rewolucji w formule i oprawie, tylko dalej beda klepać te 30 milionowe sztosy, masakra.To już Fifa lepsza, bo ładna przynajmniej.Dokładnie, nie jestem zadowolony z dobrych wyników tak mało postaranych gier. Za mała presja na twórców żeby wydać coś bardziej pod dzisiejsze standardy.
Opublikowano 25 października25 paź Mam możliwość kupienia NS2 w trochę niższej cenie ale z dystrybucji niemieckiej. Z gwarancją i eshopem nie będzie problemów? Na coś muszę uważać?
Opublikowano 25 października25 paź Nie będzie. Europa jako całość to jeden region a region eshopu nie ma znaczenia.
Opublikowano 28 października28 paź Jakby kogoś interesowało to ball x pit dostało dzisiaj wersje s2. 60fps w docku 90fps w handheldzie. Obraz ostry co jest miłe bo 99% indyków na s2 to rozmazane gówno w wersji s1.
Opublikowano 30 października30 paź Kur.a nie da się przeboleć tej praktyki ale jakby nie walili tym jeban*m napisem na pół pudła to było by trochu lżej. Piękne byłyby te pudełka
Opublikowano 30 października30 paź Z tym, że akurat ta praktyka już istnieje od dawna, po prostu Nintendo zbiera największe baty bo nadali temu nazwę i walą napisem na pół pudełka zamiast małego disclaimera "Internet download required" I dobrze, bić po piętach bambusową pałą dla przykładu. Xbox drugi w kolejce do jebania
Opublikowano 30 października30 paź 9 minut temu, Bzduras napisał(a):po prostu Nintendo zbiera największe baty bo nadali temu nazwęNie zbierają batów, bo nadali temu nazwę, tylko dlatego że poszli na całość i skala na Switchu 2 jest bezprecedensowa, a co najgorsze wydają puste karty tytułów, które na PS4/PS5/Switch 1 są na nośniku w całości (chociażby te Residenty, Dragon Quest ostatnio, Cronos, Hogwart Legacy, Yakuzy, Hitman, Persona, Final VII Remake, Street Fighter 6, ogólnie multiplatformy).Zaraz przyjdzie Ojczyznosław i powie, że na plejce też trzeba patch pobrać. Gówno, a nie trzeba. W 90% tytułów można, nie trzeba. Niechlubnym wyjatkiem są te wypusty Microsoftu i Ubisoftu z kilkoma GB danych, ale oni już się dawno pogubili.
Opublikowano 30 października30 paź Tak powinno to być załatwione. A przy okazji - na początku stycznia AC otrzyma ulepszenie pod NS2.
Opublikowano 30 października30 paź 7 minut temu, jimmy napisał(a):Nie zbierają batów, bo nadali temu nazwę, tylko dlatego że poszli na całość i skala na Switchu 2 jest bezprecedensowa, a co najgorsze wydają puste karty tytułów, które na PS4/PS5/Switch 1 są na nośniku w całości (chociażby te Residenty, Dragon Quest ostatnio, Cronos, Hogwart Legacy, Yakuzy, Hitman, Persona, Final VII Remake, ogólnie multiplatformy).Nadal jednak, trend Game Key Disc u innych wydawców istniał już na długo przed tym co oni zrobili, a jednak dopóki nikt się nie wychylał to tylko najwięksi zapaleńcy wiedzieli, że na płycie są jakieś śmieciowe ilości danych i bez internetu nie pograsz. Nintendo jebnęło trailerem z wyjaśnieniem konceptu i od tamtej pory słusznie dostają po dupie. Może jest tak jak mówisz, może jest tak jak ja mówię - nie wiem, musi przyjść gregu i wyłożyć FAKTY, bo to co napisałem to niestety tylko OPINIA.
Opublikowano 30 października30 paź Szkoda ryja strzępić na te marudzenia na gamecardy. Drzyjcie szaty do woli
Opublikowano 30 października30 paź Capcom nienawidzi fizycznych nośników więc nawet przez sekundę się nie łudziłem że będzie inaczej
Opublikowano 30 października30 paź Przynajmniej tym razem nie jest to cloud version. Kto pamięta takie cuda?
Opublikowano 31 października31 paź To było chore. Gra w chmurze, działająca fatalnie i kosztująca pełną cenę.
Opublikowano 31 października31 paź Najgorsze jest że te key-karty są praktycznie wszędzie. Pojawiło się modne tłumaczenie devow, że to przez prędkości ale ja w to średnio wierzę mając na uwadze jak spoko działają gry na np SD odpalane z zwykłych memorek gdy ich port na S2 już jest na game-karcie. Zwykle lenistwo i cięcie kosztów wydawców bo pewnie tych gier co faktycznie potrzebują super prędkości odczytu czy zajmują więcej niż 64gb jest garstka obecnie
Opublikowano 31 października31 paź 2 hours ago, Daffy said:Najgorsze jest że te key-karty są praktycznie wszędzie. Pojawiło się modne tłumaczenie devow, że to przez prędkości ale ja w to średnio wierzę mając na uwadze jak spoko działają gry na np SD odpalane z zwykłych memorek gdy ich port na S2 już jest na game-karcie. Zwykle lenistwo i cięcie kosztów wydawców bo pewnie tych gier co faktycznie potrzebują super prędkości odczytu czy zajmują więcej niż 64gb jest garstka obecnieNo właśnie to tłumaczenie z wydajnością jest z dupy, tym bardziej że już przez dwie generacje ten sam problem jest z bluray, który rozwiązano przez instalowanie gier na dysk. Więc zamiast game-key cardów mogli dopuścić użycie tańszych wolniejszych pamięci i instalowanie gier z cartów. No ale to Nintendo więc niedasie.
Opublikowano 31 października31 paź 6 minut temu, _Shaman_ napisał(a):No właśnie to tłumaczenie z wydajnością jest z dupy, tym bardziej że już przez dwie generacje ten sam problem jest z bluray, który rozwiązano przez instalowanie gier na dysk. Więc zamiast game-key cardów mogli dopuścić użycie tańszych wolniejszych pamięci i instalowanie gier z cartów. No ale to Nintendo więc niedasie.Dobrze, ze to zewnetrzni wydawcy tylko praktykuja i nikt wam dildosa pod dupsko nie nastawia zmuszajac do kupna tych wydan ;)Zostaje jeszcze alternatywa w formie plyty na XSX czy PS5 Edytowane 31 października31 paź przez Pierre Deck
Opublikowano piątek o 17:525 dni 7 godzin temu, _Shaman_ napisał(a):No właśnie to tłumaczenie z wydajnością jest z dupy, tym bardziej że już przez dwie generacje ten sam problem jest z bluray, który rozwiązano przez instalowanie gier na dysk. Więc zamiast game-key cardów mogli dopuścić użycie tańszych wolniejszych pamięci i instalowanie gier z cartów. No ale to Nintendo więc niedasie.Jest kilka powodów, dla których instalowanie gier nie jest dla tego sprzętu idealne, aczkolwiek znając życie - głównym powodem dla Nintendo jest utrudnienie piractwa. Można tego nie lubić, nie popierać, no ale nie ma w tym nic specjalnie z dupy lol. Firmy od lat poświęcają wiele, by ograniczyć piractwo i do pewnego stopnia im się udaje, bo nowe konsole czasem nie są łamane przez lata od premiery; z racji na to, że to właściwie ostatnia konsola z ekskluzywnymi grami, Switch na pewno znowu będzie celem nr 1 dla piratów; kto wie, ile miliardów oczekuje Nintendo zarobić na tym, że może Switch 2 będzie się opierał dłużej, niż bodaj 15 miesięcy poprzednika.
Opublikowano piątek o 19:455 dni Złamanie poprzednika nie przeszkodziło mu sprzedawać się jak poyebany. I gierki i hardware. Teoria o piractwie nie trzyma się w ogóle kupy. Nie nośnik Był przyczyną jego złamania a wzięcie tegry bez wyłączenia trybu debug
Opublikowano wtorek o 07:392 dni Nintendo opublikowało wyniki: Switch 2 - 10,36 mln Mario Kart World - 9,57 mlnDonkey Kong Bananza - 3,49 mln Switch - 154,01 mln (brakuje 0,1 mln do Nintendo DS)Mario Kart 8 Deluxe - 69,56 mln Super Mario Galaxy 1+2 -Super Mario Galaxy i Pokémon Legends Z-A nie mają jeszcze wyników
Opublikowano wtorek o 08:252 dni Jakbyś żył w Azji to pewnie serwery caly czas na full by były.Ale to jest niesamowite że kolejne mario kart i tyle sprzedanych kopii a taki ctr wykręcił taką samą liczbę wiele lat po premierze dopiero.
Opublikowano wtorek o 08:422 dni 1 hour ago, funditto said:Nintendo opublikowało wyniki:Switch 2 - 10,36 mlnMario Kart World - 9,57 mlnDonkey Kong Bananza - 3,49 mlnSwitch - 154,01 mln (brakuje 0,1 mln do Nintendo DS)Mario Kart 8 Deluxe - 69,56 mlnSuper Mario Galaxy 1+2 -Super Mario Galaxy i Pokémon Legends Z-A nie mają jeszcze wynikówSą jakieś informacje do do czasu w jakim te wyniki były osiągane? Ciekawe czy sprzedaż Switcha 2 się rozpędza czy zwalnia w ostatnim czasie.
Opublikowano wtorek o 09:002 dni Pewnie po premierze zwolniła a na święta się rozpędzi.Mogę być już forumowym analitykiem?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.