Opublikowano 24 października24 paź 16 hours ago, KrYcHu_89 said:Tylko jeszcze by sie chciało jednego, żeby to były dobre gry, a trochę im do magii starych części brakuje hehehe.Czy oni naprawdę na Switchu 2 też nie zrobią rewolucji w formule i oprawie, tylko dalej beda klepać te 30 milionowe sztosy, masakra.To już Fifa lepsza, bo ładna przynajmniej.Dokładnie, nie jestem zadowolony z dobrych wyników tak mało postaranych gier. Za mała presja na twórców żeby wydać coś bardziej pod dzisiejsze standardy.
Opublikowano 25 października25 paź Mam możliwość kupienia NS2 w trochę niższej cenie ale z dystrybucji niemieckiej. Z gwarancją i eshopem nie będzie problemów? Na coś muszę uważać?
Opublikowano 25 października25 paź Nie będzie. Europa jako całość to jeden region a region eshopu nie ma znaczenia.
Opublikowano wtorek o 18:374 dni Jakby kogoś interesowało to ball x pit dostało dzisiaj wersje s2. 60fps w docku 90fps w handheldzie. Obraz ostry co jest miłe bo 99% indyków na s2 to rozmazane gówno w wersji s1.
Opublikowano czwartek o 12:572 dni Kur.a nie da się przeboleć tej praktyki ale jakby nie walili tym jeban*m napisem na pół pudła to było by trochu lżej. Piękne byłyby te pudełka
Opublikowano czwartek o 12:592 dni Z tym, że akurat ta praktyka już istnieje od dawna, po prostu Nintendo zbiera największe baty bo nadali temu nazwę i walą napisem na pół pudełka zamiast małego disclaimera "Internet download required" I dobrze, bić po piętach bambusową pałą dla przykładu. Xbox drugi w kolejce do jebania
Opublikowano czwartek o 13:152 dni 9 minut temu, Bzduras napisał(a):po prostu Nintendo zbiera największe baty bo nadali temu nazwęNie zbierają batów, bo nadali temu nazwę, tylko dlatego że poszli na całość i skala na Switchu 2 jest bezprecedensowa, a co najgorsze wydają puste karty tytułów, które na PS4/PS5/Switch 1 są na nośniku w całości (chociażby te Residenty, Dragon Quest ostatnio, Cronos, Hogwart Legacy, Yakuzy, Hitman, Persona, Final VII Remake, Street Fighter 6, ogólnie multiplatformy).Zaraz przyjdzie Ojczyznosław i powie, że na plejce też trzeba patch pobrać. Gówno, a nie trzeba. W 90% tytułów można, nie trzeba. Niechlubnym wyjatkiem są te wypusty Microsoftu i Ubisoftu z kilkoma GB danych, ale oni już się dawno pogubili.
Opublikowano czwartek o 13:242 dni Tak powinno to być załatwione. A przy okazji - na początku stycznia AC otrzyma ulepszenie pod NS2.
Opublikowano czwartek o 13:252 dni 7 minut temu, jimmy napisał(a):Nie zbierają batów, bo nadali temu nazwę, tylko dlatego że poszli na całość i skala na Switchu 2 jest bezprecedensowa, a co najgorsze wydają puste karty tytułów, które na PS4/PS5/Switch 1 są na nośniku w całości (chociażby te Residenty, Dragon Quest ostatnio, Cronos, Hogwart Legacy, Yakuzy, Hitman, Persona, Final VII Remake, ogólnie multiplatformy).Nadal jednak, trend Game Key Disc u innych wydawców istniał już na długo przed tym co oni zrobili, a jednak dopóki nikt się nie wychylał to tylko najwięksi zapaleńcy wiedzieli, że na płycie są jakieś śmieciowe ilości danych i bez internetu nie pograsz. Nintendo jebnęło trailerem z wyjaśnieniem konceptu i od tamtej pory słusznie dostają po dupie. Może jest tak jak mówisz, może jest tak jak ja mówię - nie wiem, musi przyjść gregu i wyłożyć FAKTY, bo to co napisałem to niestety tylko OPINIA.
Opublikowano czwartek o 13:252 dni Szkoda ryja strzępić na te marudzenia na gamecardy. Drzyjcie szaty do woli
Opublikowano czwartek o 13:412 dni Capcom nienawidzi fizycznych nośników więc nawet przez sekundę się nie łudziłem że będzie inaczej
Opublikowano czwartek o 20:132 dni Przynajmniej tym razem nie jest to cloud version. Kto pamięta takie cuda?
Opublikowano piątek o 01:262 dni To było chore. Gra w chmurze, działająca fatalnie i kosztująca pełną cenę.
Opublikowano piątek o 07:322 dni Najgorsze jest że te key-karty są praktycznie wszędzie. Pojawiło się modne tłumaczenie devow, że to przez prędkości ale ja w to średnio wierzę mając na uwadze jak spoko działają gry na np SD odpalane z zwykłych memorek gdy ich port na S2 już jest na game-karcie. Zwykle lenistwo i cięcie kosztów wydawców bo pewnie tych gier co faktycznie potrzebują super prędkości odczytu czy zajmują więcej niż 64gb jest garstka obecnie
Opublikowano piątek o 09:571 dzień 2 hours ago, Daffy said:Najgorsze jest że te key-karty są praktycznie wszędzie. Pojawiło się modne tłumaczenie devow, że to przez prędkości ale ja w to średnio wierzę mając na uwadze jak spoko działają gry na np SD odpalane z zwykłych memorek gdy ich port na S2 już jest na game-karcie. Zwykle lenistwo i cięcie kosztów wydawców bo pewnie tych gier co faktycznie potrzebują super prędkości odczytu czy zajmują więcej niż 64gb jest garstka obecnieNo właśnie to tłumaczenie z wydajnością jest z dupy, tym bardziej że już przez dwie generacje ten sam problem jest z bluray, który rozwiązano przez instalowanie gier na dysk. Więc zamiast game-key cardów mogli dopuścić użycie tańszych wolniejszych pamięci i instalowanie gier z cartów. No ale to Nintendo więc niedasie.
Opublikowano piątek o 10:041 dzień 6 minut temu, _Shaman_ napisał(a):No właśnie to tłumaczenie z wydajnością jest z dupy, tym bardziej że już przez dwie generacje ten sam problem jest z bluray, który rozwiązano przez instalowanie gier na dysk. Więc zamiast game-key cardów mogli dopuścić użycie tańszych wolniejszych pamięci i instalowanie gier z cartów. No ale to Nintendo więc niedasie.Dobrze, ze to zewnetrzni wydawcy tylko praktykuja i nikt wam dildosa pod dupsko nie nastawia zmuszajac do kupna tych wydan ;)Zostaje jeszcze alternatywa w formie plyty na XSX czy PS5 Edytowane piątek o 10:041 dzień przez Pierre Deck
Opublikowano piątek o 17:521 dzień 7 godzin temu, _Shaman_ napisał(a):No właśnie to tłumaczenie z wydajnością jest z dupy, tym bardziej że już przez dwie generacje ten sam problem jest z bluray, który rozwiązano przez instalowanie gier na dysk. Więc zamiast game-key cardów mogli dopuścić użycie tańszych wolniejszych pamięci i instalowanie gier z cartów. No ale to Nintendo więc niedasie.Jest kilka powodów, dla których instalowanie gier nie jest dla tego sprzętu idealne, aczkolwiek znając życie - głównym powodem dla Nintendo jest utrudnienie piractwa. Można tego nie lubić, nie popierać, no ale nie ma w tym nic specjalnie z dupy lol. Firmy od lat poświęcają wiele, by ograniczyć piractwo i do pewnego stopnia im się udaje, bo nowe konsole czasem nie są łamane przez lata od premiery; z racji na to, że to właściwie ostatnia konsola z ekskluzywnymi grami, Switch na pewno znowu będzie celem nr 1 dla piratów; kto wie, ile miliardów oczekuje Nintendo zarobić na tym, że może Switch 2 będzie się opierał dłużej, niż bodaj 15 miesięcy poprzednika.
Opublikowano piątek o 19:451 dzień Złamanie poprzednika nie przeszkodziło mu sprzedawać się jak poyebany. I gierki i hardware. Teoria o piractwie nie trzyma się w ogóle kupy. Nie nośnik Był przyczyną jego złamania a wzięcie tegry bez wyłączenia trybu debug
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.