Opublikowano 19 maja 202419 maj RE2+4 najrozsądniejszy wybór, jak by był zestaw 1+4 (ewentualnie 3+4) to bardziej bym się zastanawiał.
Opublikowano 19 maja 202419 maj A mozemy wrocic do ploteczek? Lepsze to niz te zabawy. Ktos ma jakies aporpo daty revealu nowej czesci? Jakis showcase czy u Geoffa?
Opublikowano 19 maja 202419 maj Logo capcomu pojawiło się wśród innych na tej imprezie Georga Kefira więc w przyszłym miesiącu święto graczy i wspólne oglądanie 50 Leona w chińskim raccoon
Opublikowano 19 maja 202419 maj Na bezludną tylko RE6, podobno najdłuższa kampania . 9 minut temu, pawelgr5 napisał(a): A mozemy wrocic do ploteczek? Lepsze to niz te zabawy. Ktos ma jakies aporpo daty revealu nowej czesci? Jakis showcase czy u Geoffa? Prawdziwe pytanie, to czy wcisną murzyna na main hero w 9
Opublikowano 19 maja 202419 maj Autor 4 minuty temu, Pupcio napisał(a): Logo capcomu pojawiło się wśród innych na tej imprezie Georga Kefira więc w przyszłym miesiącu święto graczy i wspólne oglądanie 50 Leona w chińskim raccoon Zawsze jak ktoś mówi "chiński Raccoon" to mam przed oczami RE6 ciekawe czy dziewiątka będzie miała odwróconą zebrę robiącą gałę.
Opublikowano 19 maja 202419 maj 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Na bezludną tylko RE6, podobno najdłuższa kampania . Prawdziwe pytanie, to czy wcisną murzyna na main hero w 9 Tylko pod warunkiem, ze ma japonskie korzenie i jego stary byl samurajem. Stara ekipa mocno juz przetyrana wiec ja bym wolal jakis nowy kierunek - tylko te gowna z REvelations 1 niech trzymaja z daleka. Najgorsze nowe postacie w serii ever.
Opublikowano 19 maja 202419 maj W tym dlc do 8 to chyba wychodzi, że Chris, chociaż w sumie ciężko orzec.
Opublikowano 19 maja 202419 maj Autor OMG, najlepsze były te dwa klauny w lokacji zimowej i te ich super-śmieszne żarciki. Ciekawe czemu nigdy więcej nie pojawiły się w żadnym RE. Keithem jednak spędziłem trochę czasu w trybie Raid, bo miał świetny bonusowy strój i najlepszy unikatowy skill Edytowane 19 maja 202419 maj przez Josh
Opublikowano 19 maja 202419 maj Autor Mnie wciągnął o wiele bardziej niż Mercenaries. Maxowanie ocen, robienie etapów na no damage, zdobywanie nowych przegiętych dopałek do broni, ghost ship jako końcowy turbo-wielki mega przejebany level Nie wiem jak grałeś, jak solo to mogło szybciej się znudzić, ale w coopie nawet grind nie przeszkadzał. I w sumie szkoda, że w Revelations 2 ten tryb wyglądał już zupełnie inaczej, a później całkowicie go olano. Chętnie bym przytulił coś podobnego w RE9.
Opublikowano 19 maja 202419 maj Raid bardzo spoko pożeracz czasu, ale właśnie ten w dwójce mi się bardziej podobał. Takie trochę "de best of seria", miejscóweczki, postacie, do popykania od czasu do czasu jak znalazł.
Opublikowano 19 maja 202419 maj Autor A tak jeszcze wracając do tematu potencjalnego RE1R, to chcielibyście, żeby wrócił tryb bez połączonych ze sobą skrzynek i niewidzialni przeciwnicy? Ja lubię wyzwania: Village of Shadows w RE8, Inferno w RE3, Hardcore w RE2R, Pro w rimejku Czwóreczki, wszystko machnięte legitnie bez infinitów ale tych dwóch trybów z pierwszej części nienawidzę i po zrobieniu ich raz dla trofików już nigdy do nich nie wróciłem. Niby wyzwanie, ale raczej wkurzające niż takie naprawdę trudne. Tak samo mnie to irytowało w Revelations 2. Edytowane 19 maja 202419 maj przez Josh
Opublikowano 20 maja 202420 maj 9 godzin temu, pawelgr5 napisał(a): A mozemy wrocic do ploteczek? Lepsze to niz te zabawy. Ktos ma jakies aporpo daty revealu nowej czesci? Jakis showcase czy u Geoffa? Nic nie ma, ale wszyscy, w tym ja, nastawieni na pokaz PS, który również jest niezapowiedziany, ale być może będzie w tym tygodniu xd
Opublikowano 20 maja 202420 maj 9 godzin temu, Josh napisał(a): A tak jeszcze wracając do tematu potencjalnego RE1R, to chcielibyście, żeby wrócił tryb bez połączonych ze sobą skrzynek i niewidzialni przeciwnicy? Ja lubię wyzwania: Village of Shadows w RE8, Inferno w RE3, Hardcore w RE2R, Pro w rimejku Czwóreczki, wszystko machnięte legitnie bez infinitów ale tych dwóch trybów z pierwszej części nienawidzę i po zrobieniu ich raz dla trofików już nigdy do nich nie wróciłem. Niby wyzwanie, ale raczej wkurzające niż takie naprawdę trudne. Tak samo mnie to irytowało w Revelations 2. Tryb Real Survivors byl spoko, dodawalo to sporo do samego survivalu - nie ma opcji chomikowania za duzo bo skrzynie sa nie polaczone. Co do invisible to skonczylem jeden raz jak robilem 1HD na 100% na PS4. Moze jeszcze podejde. Odrobine mozna bylo w niektorych pomieszczeniach oszukiwac bo zombiaki nadal odbijaly sie w lustrach i dobrze wymytych podlogach :). W REvelations 2 nie probowalem tego grac. Mnie ta gra sie akurat podobala ale po ukonczeniu po prostu przeskoczylem na inne gierki i nie bawilem sie nawet trybem Raid. Obecnie ogrywam po raz kolejny (powolutku) i po przejsciu obczaje na pewno wszystko inne.
Opublikowano 20 maja 202420 maj Próbowałem każdy jeden tryb dodatkowy i w każdego po 10 minutach miałem dosyć, nie lubie jedynie merce w rimejku 4ki mnie wciągnęły+ nagroda w postaci stroju zrobiła swoje. Jeszcze ten tryb z rev2 miał potencjał żeby się tym trochę dłużej pobawić
Opublikowano 20 maja 202420 maj Merce w trójce były świetne jak na pierwszą grę, która dorobiła się tego trybu. Trochę mało postaci, ale trzeba było walczyć z RNG i trochę poryzykować żeby je przejść, a punkciki na zakup nieskończonych broniek do postawki to był strzał w dziesiątkę. Bardzo miło wspominam, nawet zdejmując gogle nostalgii to nadal się broni.
Opublikowano 20 maja 202420 maj Autor To były kompletnie inne - lepsze - Merce niż to co później wprowadziło RE4, w sumie poza nazwą to niewiele te dwa tryby łączy. Jeszcze granie Nikolajem uzbrojonym w sam nóż i pistolet czyli hardkorowa przeprawa w stylu Tofu tylko z ratowaniem cywilów po drodze Gicio było też Extreme Battle z oryginalnego RE2, gdzie dało się nawet pograć Chrisem. Zamiast szukania ocalałych trzeba było znaleźć 4 bomby ukryte na posterunku policji, uprzednio przebijając się przez laboratorium i kanały i MASA przeciwników po drodze, w tym różne formy Birkina. Jakoś zawsze wolałem takie bonusowe tryby oparte na eksploracji i umiejętnym omijaniu przeciwników niż na ostrej młóćce. Edytowane 20 maja 202420 maj przez Josh
Opublikowano 20 maja 202420 maj Najlepszy tryb? Leechhunter. Działaliśmy nie pod presją czasu a miejsca w ekwipunku. Kolejność odwiedzania lokacji była dowolna i nie wiedzieliśmy, co nas czeka za drzwiami. Nie zapomnę sekcji w dolnej częśći posiadłości, gdzie rzuciło się na mnie chyba z siedem Hunterów. Na drugim miejscu postawiłbym Invisible Enemy. Musiałeś znać grę na pamięć. Na tym się wyćwiczyłem.
Opublikowano 21 maja 202421 maj Autor Od tych pogadanek wzięło mnie na kolejny maraton Residentów. Inferno w RE3 pyknięte na raz, ostatni Nemesis pięknie mnie przeorał, lekko godzinę z nim walczyłem aż przypomniałem sobie cały pattern i wyczułem uniki. Obecnie leci RE7 na Madhouse, ostatni raz ten tryb ogrywałem jakoś przy premierze, więc zdążyłem zapomnieć jaki jest popierdolony ale w taki przyjemny sposób oczywiście. Limitowane save'y (to już powinno być na normalu), Jack jeszcze bardziej zawzięcie ścigający nas po domu, inaczej rozstawione przedmioty i już na początku gry te Lickerowate grzyboludki. Segment w piwnicy i walka z Jackiem to było jakieś 20 prób, ale później zrobiło się luźniej i teraz już walczę z Marguerite. Kurde, kiedyś niespecjalnie lubiłem tego Residenta i nawet nie planowałem do niego więcej wracać przez ten widok FPP (nie lubię w grach, sorry), ale pomijając perspektywę i zmianę klimatu do dalej świetne RE, tylko replay-ability mniejsze niż w pozostałych częściach. Szkoda, że w Gold Edition nie pokuszono się o kamerkę TPP jak to zrobili w Village.
Opublikowano 23 maja 202423 maj Wiadomo, że Code Veronica na PS4 w wersji EU jest zjebany, a jak się ma sprawa z wersją na PS3 (tą bez platynki)? Ktoś się orientuje?
Opublikowano 23 maja 202423 maj Autor Tak dawno grałem w tę wersję, że już za dobrze nie pamiętam, ale na necie piszą że jest w porządku. Sam kiedyś wbiłem w niej 100% bez większych problemów, więc musi działać płynnie, inaczej nie dałbym rady z Battle Game.
Opublikowano 23 maja 202423 maj Chodzi o wersję HD na ps3/360? Zjebali z kontrastem scen przez to nowe cieniowanie. Jest dosłownie ciemno jak w dupie
Opublikowano 23 maja 202423 maj Fajna, duszniejsza wersja, 0 problemów i Claire ma ładniejszy ryjec więc śmiało możesz grać smoo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.