Opublikowano 27 lutego27 lut Single-player action adventure coming to PS5, Xbox, and PC (Epic) on May 22, 2025 https://x.com/shinobi602/status/1895185889971564792?s=46 Chyba nie ma tematu Edytowane 27 lutego27 lut przez elvis004
Opublikowano 27 lutego27 lut Troche zalatuje lord of the fallen i nigdy o tym nie słyszałem, a premiera juz w maju?
Opublikowano 27 lutego27 lut Patrząc na liczbę komentarzy na temat Lords of Shadow na forumie, szykuje się spore zainteresowanie. Nie ma co, gra nie wydaje się bardzo oryginalna - pierwsze, co można powiedzieć o zmianach od czasu Lords of Shadow, to na pewno że jest wiele elementów, o kurde, tego mi brakowało na rynku, soulslike'a. Tyle że Castelvania i Metroid dzięki oferowanym markom miały jakiś charakter, by z niego czerpać content. Tutaj trochę jakby brakuje wyrazistych motywów, które by zwracały uwagę w tłumie tego typu gier. Kurde, Blades of Fire, serio? Są w grze Blades? I jest fire? Przynajmniej to nastawienie na kuźnictwo brzmi jak pewien odchył. Jeszcze ekskluzyw dla Epic na rynku PC lol. Data premiery sugeruje problemy i chęć wydania gry jak jest, by przestać wtapiać kasę. ALE kto wie. Mieli cztery lata (ludzie od Metroid Dread raczej nie są związani z tym projektem, Mercury Steam ma właściwie dwie linie; ta gra raczej nie stoi na drodze projektowi tamtych. którym zapewne jest kolejny Metroid 2D).
Opublikowano 28 lutego28 lut No śmierdzi trochę stylistyką Lords of Shadow no bo od Mercury. Ale po kiego grzyba ta soulslajkowość. Dobrze, że w maju Lost Soul Aside. A to to pewnie wyląduje w Plusie po szybszym czasie od premiery.
Opublikowano 28 lutego28 lut 6 minut temu, Szermac napisał(a): Dobrze, że w maju Lost Soul Aside Tyle, że LSA wygląda jak jakieś generyczne gówno z generatora mobilek, więc chyba wolę stylistykę LotF.
Opublikowano 28 lutego28 lut 13 minut temu, Wredny napisał(a): Tyle, że LSA wygląda jak jakieś generyczne gówno z generatora mobilek, więc chyba wolę stylistykę LotF. No, ale jednak wolę już slashera niż soulslike'a kolejnego nieodFrom, gdzie walka wygląda kasztaniarsko.
Opublikowano 14 maja14 maj Kurde, mi się podoba - ma taki vibe generacji PS360 - trochę soulsów, trochę nowej formuły God of War...Poniżej półtorej godziny z kanału PlayStation Access:
Opublikowano 16 maja16 maj Też wczoraj zwróciła moją uwagę. Jak utrzyma się po premierze powyżej 60 na 100 to bierę.
Opublikowano 18 maja18 maj Siorbnąłem demko, ponieważ po prostu nie mogłem zlekceważyć i pominąć kolejnego dzieła twórców, którzy są odpowiedzialni za grę, która prawdopodobnie NIGDY nie wypadnie z krótkiej listy tych najlepszych, najwspanialszych w jakie kiedykolwiek grałem. Tą grą jest naturalnie Castlevania: Lords Of Shadow.Dema jeszcze nie ukończyłem, ale dość solidnie w nie pograłem. Co mogę już powiedzieć? Mogę powiedzieć, że całość zapowiada się fe-no-me-na-lnie!! Żeby wszystko było jasne. Gra na pewno nie charakteryzuje się wybitną oprawą. Jest schludnie, poprawnie i znośnie bym powiedział, takie powiedzmy...PS4/XOne rzekłbym. Nie w oprawie jednak jej siła. Tą jest zaś bez wątpienia po pierwsze system walki! Wymaga on dużego skupienia i szybkiego myślenia, oceny szans, oraz kombinowania jaką bronią, w jaki sposób poradzić sobie z danym niemiluchem lub ich grupą, ponieważ różne bronie są w różny sposób skuteczne na danych przeciwników, a nawet zależy to od środowiska, w jakim walczymy. Przykładowo młot z dłuuugim styliskiem okaże się fatalnym wyborem w wąskich przejściach pomiędzy budynkami, ponieważ będziemy o nie zahaczać, no chyba że będziemy kierunkować ciosy tylko z góry na dół, co na dłuższą metę na pewno się nie sprawdzi.. Młot również będzie przysłowiową packą na muchy na takiego np trolla, którego będziemy musieli załatwiać mieczem. Po drugie, gra posiada moim zdaniem absolutnie unikalny system wykuwania broni w kuźni. Ja się z czymś podobnym nigdy nie spotkałem, ale mogę się mylić, czy jest to jedyna gra z takim ficzerem. Chodzi o to, że w trakcie wykuwania broni po pierwsze decydujemy o jej kształcie, długości, wadze poszczególnych jej części, a po tym jak już o tym zdecydujemy FIZYCZNIE ją wykuwamy! Polega to na tym, że pojawiają się słupki wskaźników po całej długości ostrza i musimy tak kuć, aby nasza nowa broń uzyskała maksymalnie cztery gwiazdki jej wartości na co mamy ograniczoną liczbę uderzeń młota kowalskiego. Można nawet decydować o...kącie natarcia młota! Nie wykminiłem jeszcze do końca wszystkich meandrów tego systemu, ale jest to nad wyraz zajmujące. Gra jest bardzo wymagająca odnośnie poziomu trudności(gram na poziomie Iron). Jest bardzo zbliżona do Soulsów (chodzi też o system spawnów po śmierci) w połączeniu ze starą grą Severance: Blade Of Darkness. Kto grał w tę drugą grę ten od razu załapie o co chodzi. Z resztą BoF oraz BoD łączy osoba genialnego kompozytora muzyki tj Oscara Araujo, przez co muza jest kolejnym ekstramocnym atutem tej szpili. Na koniec powiem tak: ekstremalnie bardzo polecam Wam obczaić to demko. Szykuje się w mojej ocenie HIT, a na pewno rączy czarny koń w zestawieniu tegorocznych gier.Po tym co już widziałem na pewno kupię pełniaka.
Opublikowano 18 maja18 maj Też grałem w demo i w sumie już klepnąłem zamówienie. Może nie jestem aż tak entuzjastycznie nastawiony jak Czezare, ale podobało mi się to, czego doświadczyłem przez tę godzinkę. Nie chciałem grać dłużej, bo decyzję podjąłem i zostawiam to już sobie na pełną wersję. Walka zmyślna (cztery kierunki ciosów przypisane do przycisków pod prawym kciukiem), odcinanie kończyn trollowi, szczypta eksploracji, otwierania skrótów, intrygujący system kucia broni, w ruchu czuć trochę vibe gier z ery PS3/X360, ale przecież to żadna wada. Może po kilku godzinach odszczekam swoje słowa, ale na tę chwilę jest wystarczająco dobrze, bym dał dłuższą szansę.
Opublikowano 19 maja19 maj Zamówione, bo już gameplaye mnie przekonały, a demko tylko utwierdziło w przekonaniu.Ładnie to wygląda, ma feeling gierek z czasów siódmej generacji (co dla mnie jest plusem), dobrze się rusza i świetnie brzmi.Nie jestem do końca przekonany do designu postaci (te długie, goryle łapy naszego bohatera i bishonenowy styl chłopaczka), ale cała reszta mi się podoba.Trochę tu widzę pierwszego Lords of the Fallen (ciężar poruszania się postaci i wolne zamachy mieczem), trochę obecnego God of War (choć nawet starszy się załapał, bo te skrzynki wyglądają, jak żywcem wyjęte ze starych przygód Kratosa)...Póki co tylko ciężko przestawić mi mózg na to dziwaczne sterowanie i ginę głównie przez to, że próbuję unikać kółkiem, a atakowć jakimś R1 czy R2 - z tym będzie największy problem, muszę odstawić podobne gierki i zresetować głowę.
Opublikowano 19 maja19 maj Koleś dość przystępnie mówi o grze i wyjaśnia co i jak. Z jego filmiku wynika, że można parować ciosy. Ciekawe jak? Tego akurat szczegółowo nie wyjaśnił. Mi się to w demku ani razu nie udało. Widać to dokładnie w 1:00 filmiku i np 2:18.
Opublikowano 20 maja20 maj Ta niebieska poświata? Typowo - dobry timing. Wiele razy to robiłem w demku.Dla mnie może być czarny koń tego roku - mocno mi siadło i jak tylko ogarnę unik (bo ciężko się wyzbyć przyzwyczajeń) to będzie grane.Wygląda i rusza się światnie, walka satysfakcjonująca, wykuwanie własnych broni intrygujące, a eksploracja nagradza i wciąga - jest dobrze.
Opublikowano 20 maja20 maj Ta niebieska poświata? Typowo - dobry timing. Wiele razy to robiłem w demku.Dla mnie może być czarny koń tego roku - mocno mi siadło i jak tylko ogarnę unik (bo ciężko się wyzbyć przyzwyczajeń) to będzie grane.Wygląda i rusza się światnie, walka satysfakcjonująca, wykuwanie własnych broni intrygujące, a eksploracja nagradza i wciąga - jest dobrze.Tak, ta poświata. Rozumiem, że trzeba w odpowiednim momencie L2 wcisnąć?Wysłane z mojego motorola edge 40 neo przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 20 maja20 maj Wersja na ps5 78 na metacritic. Xbox 73 i PC 70 Edytowane 20 maja20 maj przez Lochu
Opublikowano 20 maja20 maj Takiej właśnie średniej się spodziewam - w okolicach 75 i na to liczę, bo właśnie taki vibe ma ta gierka i mega mnie to jara, bo z doświadczenia wiem, że gry z tego przedziału maja najwięcej D U S Z Y Nie mogę się doczekać pełniaka i tylko szkoda, że Clair Obscur jeszcze nie skończyłem, ale w sumie na tyle różne są to tytuły, ze chyba będę mógł je sobie przeplatać bez większego problemu.
Opublikowano 20 maja20 maj Też może się skuszę, ale dopiero po skończeniu Ekspedycji. Nie lubię grać w dema a mam jedno pytanko - jak wygląda rozwój postaci? Typowy jak w innych RPG? Edytowane 20 maja20 maj przez Lochu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.