Skocz do zawartości

Mario Kart World

Featured Replies

Opublikowano

Niby nic odkrywczego ponad to co wiadomo o tej części nie pokazali ale chwała Bogu że będą jakieś misje w tym otwartym świecie więc będzie co robić poza online

  • Odpowiedzi 260
  • Wyświetleń 11,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Na chuj unikać ataków jadąc na 1. miejscu i robić sobie skróty w grze wyścigowej xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

  • maciucha
    maciucha

    Tak. Kto pierwszy w pchlim targu

  • Kurwa ponad 200h w mk8d a tu doba nie minęła i już mi się grać nie chce, jestem rozczarowany world, przerost formy nad treścią

Opublikowano

No dokładnie, Forza Horizon to JESZCZE nie jest, ale idą w dobrym kierunku. Czuć przez to ewoulcje serii

Opublikowano

Takie pierdoły do robienia gdy czekamy na ekipe do grańska. No szkoda że dalej nie ma normalnego singla dla prawdziwych graczy

Opublikowano

Wazne zeby bylo wiecej grania niz czekania na granie w trybie multiplayer, bo w MK8D dawno mi sie odechcialo przez to grac

Wazne zeby trasy zaprojektowano pod system nowych trikow bo te kombosy z jazda po scianach, poreczach, szosie i tak na zmiane to moze byc game changer

Fajnie, ze woda wyglada jak w Wave Race i fajnie ze mozna grac pingwinem i krowa no i fajnie, ze beda ciuchy za czipsy w koncu jakies mario fashion moze powstanie

Luigi z piccka zrobil mi dzien

Opublikowano
2 godziny temu, Pupcio napisał(a):

Takie pierdoły do robienia gdy czekamy na ekipe do grańska. No szkoda że dalej nie ma normalnego singla dla prawdziwych graczy

Też tego nie rozumiem. Aż się prosi o jakąś fajną kampanię, zwłaszcza jak dostajemy otwarty świat i pierdyliard możliwości spędzania w nim czasu w postaci dziesiątek wyzwań.

Ale to jest Nintendo - tego nie pomalujesz.

Opublikowano

No ten free roam to lekki zawód jednak. Przy takim progu cenowym to ja już chcę więcej contentu.

Wkurwia mnie ten lektor w tym nintendo. Taki pedzio, masakra. Powinien byc super męski głos do takiej gierki.gigabeta

Opublikowano

Jeżeli ten Nintendo Direct miał pokazać ilość nowej zawartości gry, która usprawiedliwiała by podniesienie tak mocno progu cenowego gierki z tej kultowej serii, to wydaje mi się, że się to nie udało.
Reedycja Mario Kart 8 podniosła chyba zbyt mocno poprzeczkę, a samo Nintendo za bardzo zachłysnęło się sukcesem popularności Ósemki z WiiU na Switch.


Ja - jako zagorzały miłośnik Ósemki od 2014 roku nie widzę tutaj tak znamiennego skoku jakości, aby tak mocno przepłacać za nową produkcję.

Jako gracz - mam - za przeproszeniem - w dupie te wszystkie wyliczenia inflacji (jakoś w Japonii nie biorą tego pod uwagę; do tego nie ima się to też za bardzo to do tegorocznych wycen premier na "pierwszym" Switch). Coś tu naprawdę jest nie tak.

Cena nowej konsoli do gier - to cena nowych gier. Jak tak to ma wyglądać, to chyba podziękuję ...albo powrócę na zatokę piratów...

Edytowane przez Damk

Opublikowano

Gdyby oznaczyli ten pokaz jako rozbudowany zwiastun, a nie Direct to myślę, że ludzie byliby bardziej wyrozumiali. Przez to spodziewali się czegoś więcej niż tylko prezentacji informacji, które już znaliśmy. A Nintendo powinno zrobić jakiś pokaz na sterydach pokazujący czemu wysoko cena jest usprawiedliwiona.

Opublikowano
1 minutę temu, Butt napisał(a):

Gdyby oznaczyli ten pokaz jako rozbudowany zwiastun, a nie Direct to myślę, że ludzie byliby bardziej wyrozumiali. Przez to spodziewali się czegoś więcej niż tylko prezentacji informacji, które już znaliśmy. A Nintendo powinno zrobić jakiś pokaz na sterydach pokazujący czemu wysoko cena jest usprawiedliwiona.

No o to jest złość bo niby ten direct miał udowodnić że gra zasługuje na tą cenę więc z automatu podbiło to oczekiwania, a wyszedł rozbudowany preview o wszystkim co wiadomo od pokazu s2

Opublikowano

Mnie direct wręcz utwierdził w przekonaniu że chyba ich pojebało na głowe z ceną za takie coś pawel

Opublikowano

Cena zjebana, bundle z grą fajnie wyceniony, nie zmienia to faktu że dla mnie ta część prezentuje się na razie fenomenalnie, spokojnie szybko 100h pęknie.

Opublikowano
  • Autor

Nie no brak prawdziwego story jak u konkurenta sprzed 25 lat to straszny zawód, zważywszy na fakt, że już taki golf czy tennis szły w tym kierunku, a tu znowu krok w tył.

Opublikowano

Teraz Indiana Jones wyszedł na PS5 i też jest na stronie za 80 euro widzę, czy w tamtym temacie też wszyscy tylko pytają, czy "uzasadnili cenę" czy "nie uzasadnili ceny". Gierka do pyknięcia w 15 godzin swoją drogą, jeśli ktoś nie grał.

Opublikowano
18 minut temu, ogqozo napisał(a):

Teraz Indiana Jones wyszedł na PS5 i też jest na stronie za 80 euro widzę, czy w tamtym temacie też wszyscy tylko pytają, czy "uzasadnili cenę" czy "nie uzasadnili ceny". Gierka do pyknięcia w 15 godzin swoją drogą, jeśli ktoś nie grał.

No ale Indy nie jest grą dla dzieci. sonkassie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

World pierwotnie był planowany jako tytuł na switcha1, jednak musiałby być wtedy ograniczony do 12 graczy i pomimo cięć w oprawie chodził w 30fps stąd zdecydowali że to idealny tytuł na switcha2 by nie ograniczać koncepcji

Opublikowano

Nic takiego oczywiście nie padło, nikt w wywiadzie nie mówił że "chodzilo w 30 fps", tyle o tym jest wspomniane, że rozważali taką ewentualność, acz niezbyt chętnie.

Gra była na wczesnym etapie i nigdy nie zdecydowali, jak właściwie osiągnąć wszystkie cele, jakie postawiono - otwarty świat, rytm pory dnia i pogody, nowe wizualia, 24 zawodników, split screen, 60 klatek. Gra tak sobie szła dość ciężko, bo nie chcieli z niczego rezygnować, z dodatkami do poprzednika "kupującymi im czas", aż pojawił się temat przejścia na nową konsolę. Twórcy wspominają, że mieli już ogólną wizję specyfikacji systemu w 2020 roku, acz finalne dev kity dostali nieco później.

Oczywiście, pełna wizja gry jak obecnie nie była do pogodzenia z 60 klatkami, tyle mówią, ale to chyba oczywiste. Przejście na nową konsolę było oddechem ulgi, bo oznaczało, że każdy mógł zrealizować nagle to, co chciał (wszystkie elementy rozgrywki, a także więcej obiektów na trasach, grafik itd.), a ponadto można było nieco dodać ponad plan.

Twórcy czują, że osiągnęli perfekcję gatunku w poprzedniku, jeśli chodzi o gameplay, a fani chcą znanego sobie uczucia od Mario Karta, i ważnym punktem było dorównanie poprzednikowi w każdym detalu, choć było to trudne. Ma się w to grać tak, jak w ósemkę - czy to dobrze, to kwestia gustu dla gracza... Na pewno tak się poczułem, chwytając gierkę na początku prezentacji - mimo że nie grałem od lat prawie w ogóle, to gra w ciągu minuty była dla mnie ogólnie jasna.

Niemniej, dodać trzeba było coś nowego - z racji otwartego, "realnego" świata, tym razem gra ma sporo prostych, a tradycyjnie Mario Kart oparty był na zakrętach i driftowaniu. Bez dodania czegoś, jazda po prostej byłaby dość nudna. Stąd więc pojawiły się wall ride i rail ride. "Przeczytaliśmy w jakiejś książce: deskorolka tworzy w mieście nieskończone możliwości ze zwykłego kawałka drewna. To była inspiracja. Tricki mogą otworzyć nieskończone możliwości nawet na prostej powierzchni czy gruncie".

Twórcy bardzo chcieli świata, który jest bogaty w detale, wydaje się zamieszkany itd. Pogoda niby mija w tempie godziny w minutę, ale nie ma płynnych przejść - skupiono się na tym, by zwiększyć częstotliwość określonych pór dnia i nocy, w których plansza wypada w określony sposób. Brzmi to trochę jak Xenoblade, powiedzmy.

Ile tras? Trudno to porownać: "tutaj wyścigujesz się nie tylko na trasach. Obszary pomiędzy to też obszary wyścigu. Więc są różne trasy rozsiane po świecie, i jeśli pododajemy wszelkie możliwe odmiany, liczba spokojnie przekracza 100". "Szukając przystępności i funu w tym obszernym świecie, dramatycznie wzrosła ilosć kontentu, jaki musieliśmy stworzyć, w sensie grafiki, programowania oraz audio. To oznacza też, że rozgrywka jest bardziej zróżnicowana, niż wcześniej".

Uczucie gry tym razem ma stawiać na "playfulness" - to słowo miało idealnie oddać coś, co twórcy czuli w pierwszym Mario Karcie i chcieli to oddać dziś. Na trasach ma być żywo i mniej edgy niż w ósemce, a bardziej wesoło. Przykładowo, pojazdy są teraz bardziej zaokrąglone i mają bardziej vibe zabawki z detalami niczym dodanymi rękami twórcy, niż sci-fi. Postaci mają bogatą mowę ciała. No i 24 zawodników, bo przy obszernych trasach, robiło się pustawo mając tylko 12.

Muzycznie - każdy utwór trasy ma dodane swoiste intro i outro, do którego będzie przechodzić, tak by, niezależnie od czasu grania, mieć uczucie, że muzycznie zaczyna się i kończy kawałek. Granie w Knockout będzie więc też jak słuchanie kompilacji utworów. Z kolei na potrzeby swobodnego jeżdżenia, twórcy stworzyli "szafę grającą" na ponad 200 kawałków, będących nowymi aranżacjami różnych melodii z serii Mario.

Genezą jedzenia była chęć pokazania bohaterów w szerszym kontekście, dacia uczucia żywego świata. Wyszła z tego sieć drive-through "Yoshi's", która będzie miała punkty rozsiane po świecie. Potem zadecydowano, że dobrze to pasuje do połączenia z systemem kostiumów, bo zwykły sklep z kostiumami kazałby się zatrzymywać, a taki drive-through maczek robi się przejazdem.

Aż jestem zdziwiony, że im się chciało to robić na Switcha, bo Mario Kart to ostatnia gra, która czegoś potrzebuje, nadal będąc żyłą złotą dla Nintendo z nowych sztuk. W swoim jedenastym roku fiskalnym, gra poszła w ponad 6 milionach sztuk - drugie miejsce dla Nintnedo w roku, tylko lekko za nowym Mario Party.

Niemniej, wygląda na to, że gra była już od wielu lat tworzona z myślą o nowym Switchu.

Ogólnie ciekawy wywiad, jest kilka fanartów, w tym ten, który był genezą krowy.

Ask the Developer Vol. 18: Mario Kart World — Part 1 - News - Nintendo Official Site

Opublikowano
31 minut temu, jimmy napisał(a):

Będą jakieś forumowe wyścigi?

Tak. Kto pierwszy w pchlim targu tokar

Opublikowano

Chyba pierwszy raz pokazali całą misje. Przypomina się Mario Kart DS ze swoimi singlowymi misjami. Jak będzie ich dużo i będą tak różnorodne jak ja DSie to myślę że będzie dobrze, miło je wspominam.

Edytowane przez tlas

Opublikowano

Do mnie ta gierka to tylko multiplayer, ten open world samemu traktuje tylko jako dodatek, fajnie że są misje, będzie co robić w między czasie, a koncepcja pozwala na rozbudowę aktywności w najbliższych latach bo mocno wątpię że na S2 doczekamy się kolejnej części

Opublikowano

No oni codziennie wrzucają na tą swoją appke te misje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.