Opublikowano 11 czerwca11 cze W przyszłym tygodniu patch poprawiający graficzkę w ruchu Edytowane 11 czerwca11 cze przez GearsUp
Opublikowano 11 czerwca11 cze Autor Kilka ciekawostek z analizy df:– For resolution in Fast Fusion, 1080p, 1440p, 4K resolutions available– End result isn’t that high as the game is upscaling from a much lower base pixel count– Shin’en seems to be using the Switch 2 variant of DLSS to the extreme– Ex: Going from 612p to 4K with DLSS requires a lot of interpolation, causing serious visual artifacts and crazy visual breakup– Fast RMX on Switch actually runs at a higher resolution with a more stable image because of this
Opublikowano 11 czerwca11 cze To 4k/60fps quality mode na 77 calach to musi być jakis żart, bo jakościowo jest gorzej niż jakieś PC czy PS5/Series z FSR 1.0 ultra quality, ale jak na Switcha okej... :)
Opublikowano 11 czerwca11 cze No właśnie się zastanawiałem przez chwilę czy coś mam nie tak poustawiane jak włączyłem na dużym ekranie. Mam nadzieję, że to ogarną.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie
Opublikowano 11 czerwca11 cze 4 minuty temu, Daffy napisał(a):To jednak dlss nie taki magiczny?Przy takiej rozdziałce bazowej i docelowej każda inna metoda upscalingu by wypadła jeszcze gorzej
Opublikowano 11 czerwca11 cze 49 minut temu, Daffy napisał(a):To jednak dlss nie taki magiczny?Z 612p do 4K? Nie wiem kto tam na takie coś wpadł.57 minut temu, GearsUp napisał(a):Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnieBez sensu, jak mają DLSS powinni zawsze z niego korzystać zamiast TAA, wystarczy spojrzeć na SF6 jak wygląda jakość obrazu na XSX z TAA, a jak w dużo niższej bazowej rozdzielczości upscalowana przez DLSS na S2.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Ciekawi mnie cała eksluzywność tej serii na Nintendo... Czy to decyzja deweloperów/wydawcy (bo takie Nano Assault wydali też na inne platformy), czy jednak Nintendo jakoś "zachęciło" samych twórców na wyłączność tego tytułu 🤔
Opublikowano 20 czerwca20 cze Kilka godzin gry za mną. Bawię się znakomicie. W trybie przenośnym Fast Fusion prezentuje się kapitalnie. Niesamowite, że została wyceniona na zaledwie sześćdziesiąt złotych.
Opublikowano 21 czerwca21 cze https://www.psxextreme.info/topic/128158-fast-fusion/page/3/#findComment-5479566No tak gracze chwalą gierkę za wizualia, ale wychodzi na to, że wcale nie jest tak fajnie. I poprzedni port z WiiU na Switch momentami prezentuje się lepiej.Twórcy już zapowiedzieli patch, który ma przywrócić sposób skalowania z Fast RMX, który w praktyce broni się lepiej niż najnowsze technologie z NS2.Ja osobiście oceniam gierkę, jak wygląda w ruchu, a nie w stop-klatce. Ale jak widać gracze są dzisiaj bardzo wymagający 😅
Opublikowano 22 czerwca22 cze W dniu 6.06.2025 o 14:13, ogqozo napisał(a):Tak jak pisałem wyżej, jest to tym razem nowa gra, wszystkie trasy są nowe, nowa kampania, nowa (tytułowa) mechanika. W sumie dziwne, że gra kosztuje tylko 60 zł.No może dlatego że ta kampania to w sumie 12 tras i 3 poziomy trudności. Trochę mało mimo wszystko, ale jak będą aktualizować za free to czapki z głów.
Opublikowano 23 czerwca23 cze źle się wyraziłem - chodziło mi o to, że 60 zł to właśnie uczciwa cena.
Opublikowano 24 czerwca24 cze Dziwna decyzja żeby nie podnieść po prostu bazowej rozdziałki przy używaniu DLSS tylko z bomby dać tryb który w ogóle nie używa upscalera. Ciekawe jak to będzie się ruszać i wyglądać.
Opublikowano 24 czerwca24 cze Jeżeli natywnie potrafią wyciągnąć tak wysoką rozdziałkę w docku to oznacza, że coś jest nie tak z tą implementacją DLSSa w tej grze
Opublikowano 24 czerwca24 cze true, true, jeżeli w docku dają 1440p, to z DLSS ta gra powinna wyglądać jak żyleta. Super, że tak szybko dochodzą 3 nowe trasy!
Opublikowano 24 czerwca24 cze W dniu 23.06.2025 o 08:23, easye napisał(a):źle się wyraziłem - chodziło mi o to, że 60 zł to właśnie uczciwa cenanie chcieli 86 złociszy jak za rozszerzony port Fast Racing Neo z WiiU na Switch (aka Fast RMX)? nie wspominali nic o nieokiełznanej inflacji? do tego darmowy update dodający nową zawartość, i kilka ulepszeń w rozgrywce?dziwne... 🤔
Opublikowano 26 czerwca26 cze Autor Na tv jeszcze nie sprawdzałem ale przenośnie ten tryb pure grafiki to jest trolling jakiś, totalne brzydactwo
Opublikowano 26 czerwca26 cze Czyli jednak DLSS dobrze zaimplementowany ^^ po co oni to włączali? Żeby pokazać ile daje DLSS w grach?
Opublikowano piątek o 08:175 dni Chyba jeszcze nikt o tym nie wspominał, ale opcja łączenia pojazdów jest bardzo fajna. Możecie złączyć ze sobą dwie maszyn by dostać unikalną z nowymi statystykami.Mało tego, jak fuzja Wam się nie spodoba to można ponownie rozdzielić pojazdy i połączyć z innymi.Jest dodatkowe menu z fuzjami, gdzie możecie sprawdzić co połączyliście i co z tego wyszło. To menu pozwala Wam też szybko wrócić do jakiejś poprzedniej fuzji. Nie trzeba na nowo łączyć pojazdów i pamiętać, które się połączyło z jakim.Ja zrobiłem fajną maszynkę z klasą A+.Ktoś zrobił coś potężniejszego?PS. W dodatku taka fuzja nie wpływa tylko na klasę pojazdu i statystyki, ale również na nowy wygląd pojazdu. No mega to jest. Edytowane piątek o 08:185 dni przez Emtebe
Opublikowano piątek o 10:235 dni Nie zagłębiałem się jakoś bardzo w ekran z pojazdami, i dopiero wczoraj, mając już kilkanaście godzin grania na liczniku, zauważyłem, że jest taka opcja xdFajna sprawa, zrobiłem taki z acc i boost na max i top speed tak na 3/4 skali mniej więcej
Opublikowano piątek o 10:365 dni Ja już mam rakietę z max speed i max acc, klasa A++, boost na 3/4. Chyba lepszej nie da się zrobić, bo już mam wszystkie pojazdy a nic ponad A++ mi nie wychodzi.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.