Skocz do zawartości

Fast Fusion

Featured Replies

Opublikowano

W przyszłym tygodniu patch poprawiający graficzkę w ruchu

Edytowane przez GearsUp

  • Odpowiedzi 73
  • Wyświetleń 4,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Kilka godzin gry za mną. Bawię się znakomicie. W trybie przenośnym Fast Fusion prezentuje się kapitalnie. Niesamowite, że została wyceniona na zaledwie sześćdziesiąt złotych.

Opublikowano
  • Autor

Kilka ciekawostek z analizy df:

– For resolution in Fast Fusion, 1080p, 1440p, 4K resolutions available

– End result isn’t that high as the game is upscaling from a much lower base pixel count

– Shin’en seems to be using the Switch 2 variant of DLSS to the extreme

– Ex: Going from 612p to 4K with DLSS requires a lot of interpolation, causing serious visual artifacts and crazy visual breakup

– Fast RMX on Switch actually runs at a higher resolution with a more stable image because of this

Opublikowano

To 4k/60fps quality mode na 77 calach to musi być jakis żart, bo jakościowo jest gorzej niż jakieś PC czy PS5/Series z FSR 1.0 ultra quality, ale jak na Switcha okej... :)

Opublikowano

No właśnie się zastanawiałem przez chwilę czy coś mam nie tak poustawiane jak włączyłem na dużym ekranie. Mam nadzieję, że to ogarną.

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie

Opublikowano
  • Autor

To jednak dlss nie taki magiczny?

Opublikowano
4 minuty temu, Daffy napisał(a):

To jednak dlss nie taki magiczny?

Przy takiej rozdziałce bazowej i docelowej każda inna metoda upscalingu by wypadła jeszcze gorzej

Opublikowano
49 minut temu, Daffy napisał(a):

To jednak dlss nie taki magiczny?

Z 612p do 4K? Nie wiem kto tam na takie coś wpadł.

57 minut temu, GearsUp napisał(a):

Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie

Bez sensu, jak mają DLSS powinni zawsze z niego korzystać zamiast TAA, wystarczy spojrzeć na SF6 jak wygląda jakość obrazu na XSX z TAA, a jak w dużo niższej bazowej rozdzielczości upscalowana przez DLSS na S2.

Opublikowano

Ciekawi mnie cała eksluzywność tej serii na Nintendo... Czy to decyzja deweloperów/wydawcy (bo takie Nano Assault wydali też na inne platformy), czy jednak Nintendo jakoś "zachęciło" samych twórców na wyłączność tego tytułu 🤔

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

5MVENxA.jpeg


Kilka godzin gry za mną. Bawię się znakomicie.yahoo W trybie przenośnym Fast Fusion prezentuje się kapitalnie. mog
Niesamowite, że została wyceniona na zaledwie sześćdziesiąt złotych. notlikethis

Opublikowano

https://www.psxextreme.info/topic/128158-fast-fusion/page/3/#findComment-5479566

No tak gracze chwalą gierkę za wizualia, ale wychodzi na to, że wcale nie jest tak fajnie. I poprzedni port z WiiU na Switch momentami prezentuje się lepiej.

Twórcy już zapowiedzieli patch, który ma przywrócić sposób skalowania z Fast RMX, który w praktyce broni się lepiej niż najnowsze technologie z NS2.

Ja osobiście oceniam gierkę, jak wygląda w ruchu, a nie w stop-klatce. Ale jak widać gracze są dzisiaj bardzo wymagający 😅

Opublikowano
W dniu 6.06.2025 o 14:13, ogqozo napisał(a):

Tak jak pisałem wyżej, jest to tym razem nowa gra, wszystkie trasy są nowe, nowa kampania, nowa (tytułowa) mechanika. W sumie dziwne, że gra kosztuje tylko 60 zł.

No może dlatego że ta kampania to w sumie 12 tras i 3 poziomy trudności. Trochę mało mimo wszystko, ale jak będą aktualizować za free to czapki z głów.

Opublikowano

źle się wyraziłem - chodziło mi o to, że 60 zł to właśnie uczciwa cena.

Opublikowano

Dziwna decyzja żeby nie podnieść po prostu bazowej rozdziałki przy używaniu DLSS tylko z bomby dać tryb który w ogóle nie używa upscalera. Ciekawe jak to będzie się ruszać i wyglądać.

Opublikowano

Jeżeli natywnie potrafią wyciągnąć tak wysoką rozdziałkę w docku to oznacza, że coś jest nie tak z tą implementacją DLSSa w tej grze

Opublikowano

true, true, jeżeli w docku dają 1440p, to z DLSS ta gra powinna wyglądać jak żyleta. Super, że tak szybko dochodzą 3 nowe trasy!

Opublikowano
W dniu 23.06.2025 o 08:23, easye napisał(a):

źle się wyraziłem - chodziło mi o to, że 60 zł to właśnie uczciwa cena

nie chcieli 86 złociszy jak za rozszerzony port Fast Racing Neo z WiiU na Switch (aka Fast RMX)?
nie wspominali nic o nieokiełznanej inflacji?
do tego darmowy update dodający nową zawartość, i kilka ulepszeń w rozgrywce?
dziwne... 🤔

Opublikowano
  • Autor

Na tv jeszcze nie sprawdzałem ale przenośnie ten tryb pure grafiki to jest trolling jakiś, totalne brzydactwo

Opublikowano

Czyli jednak DLSS dobrze zaimplementowany ^^ po co oni to włączali? Żeby pokazać ile daje DLSS w grach?

Opublikowano

Chyba jeszcze nikt o tym nie wspominał, ale opcja łączenia pojazdów jest bardzo fajna. Możecie złączyć ze sobą dwie maszyn by dostać unikalną z nowymi statystykami.

Mało tego, jak fuzja Wam się nie spodoba to można ponownie rozdzielić pojazdy i połączyć z innymi.

Jest dodatkowe menu z fuzjami, gdzie możecie sprawdzić co połączyliście i co z tego wyszło. To menu pozwala Wam też szybko wrócić do jakiejś poprzedniej fuzji. Nie trzeba na nowo łączyć pojazdów i pamiętać, które się połączyło z jakim.

Ja zrobiłem fajną maszynkę z klasą A+.

20250627101307-01JYR74SCY85TCQ0K4KMRJVSTK.jpg

Ktoś zrobił coś potężniejszego?

PS. W dodatku taka fuzja nie wpływa tylko na klasę pojazdu i statystyki, ale również na nowy wygląd pojazdu. No mega to jest.

Edytowane przez Emtebe

Opublikowano

Nie zagłębiałem się jakoś bardzo w ekran z pojazdami, i dopiero wczoraj, mając już kilkanaście godzin grania na liczniku, zauważyłem, że jest taka opcja xd

Fajna sprawa, zrobiłem taki z acc i boost na max i top speed tak na 3/4 skali mniej więcej

Opublikowano

Ja już mam rakietę z max speed i max acc, klasa A++, boost na 3/4. Chyba lepszej nie da się zrobić, bo już mam wszystkie pojazdy a nic ponad A++ mi nie wychodzi.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.