Opublikowano 11 czerwca11 cze W przyszłym tygodniu patch poprawiający graficzkę w ruchu Edytowane 11 czerwca11 cze przez GearsUp
Opublikowano 11 czerwca11 cze Autor Kilka ciekawostek z analizy df:– For resolution in Fast Fusion, 1080p, 1440p, 4K resolutions available– End result isn’t that high as the game is upscaling from a much lower base pixel count– Shin’en seems to be using the Switch 2 variant of DLSS to the extreme– Ex: Going from 612p to 4K with DLSS requires a lot of interpolation, causing serious visual artifacts and crazy visual breakup– Fast RMX on Switch actually runs at a higher resolution with a more stable image because of this
Opublikowano 11 czerwca11 cze To 4k/60fps quality mode na 77 calach to musi być jakis żart, bo jakościowo jest gorzej niż jakieś PC czy PS5/Series z FSR 1.0 ultra quality, ale jak na Switcha okej... :)
Opublikowano 11 czerwca11 cze No właśnie się zastanawiałem przez chwilę czy coś mam nie tak poustawiane jak włączyłem na dużym ekranie. Mam nadzieję, że to ogarną.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie
Opublikowano 11 czerwca11 cze 4 minuty temu, Daffy napisał(a):To jednak dlss nie taki magiczny?Przy takiej rozdziałce bazowej i docelowej każda inna metoda upscalingu by wypadła jeszcze gorzej
Opublikowano 11 czerwca11 cze 49 minut temu, Daffy napisał(a):To jednak dlss nie taki magiczny?Z 612p do 4K? Nie wiem kto tam na takie coś wpadł.57 minut temu, GearsUp napisał(a):Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnieBez sensu, jak mają DLSS powinni zawsze z niego korzystać zamiast TAA, wystarczy spojrzeć na SF6 jak wygląda jakość obrazu na XSX z TAA, a jak w dużo niższej bazowej rozdzielczości upscalowana przez DLSS na S2.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Ciekawi mnie cała eksluzywność tej serii na Nintendo... Czy to decyzja deweloperów/wydawcy (bo takie Nano Assault wydali też na inne platformy), czy jednak Nintendo jakoś "zachęciło" samych twórców na wyłączność tego tytułu 🤔
Opublikowano piątek o 10:295 dni Kilka godzin gry za mną. Bawię się znakomicie. W trybie przenośnym Fast Fusion prezentuje się kapitalnie. Niesamowite, że została wyceniona na zaledwie sześćdziesiąt złotych.
Opublikowano sobota o 15:293 dni https://www.psxextreme.info/topic/128158-fast-fusion/page/3/#findComment-5479566No tak gracze chwalą gierkę za wizualia, ale wychodzi na to, że wcale nie jest tak fajnie. I poprzedni port z WiiU na Switch momentami prezentuje się lepiej.Twórcy już zapowiedzieli patch, który ma przywrócić sposób skalowania z Fast RMX, który w praktyce broni się lepiej niż najnowsze technologie z NS2.Ja osobiście oceniam gierkę, jak wygląda w ruchu, a nie w stop-klatce. Ale jak widać gracze są dzisiaj bardzo wymagający 😅
Opublikowano niedziela o 22:112 dni W dniu 6.06.2025 o 14:13, ogqozo napisał(a):Tak jak pisałem wyżej, jest to tym razem nowa gra, wszystkie trasy są nowe, nowa kampania, nowa (tytułowa) mechanika. W sumie dziwne, że gra kosztuje tylko 60 zł.No może dlatego że ta kampania to w sumie 12 tras i 3 poziomy trudności. Trochę mało mimo wszystko, ale jak będą aktualizować za free to czapki z głów.
Opublikowano poniedziałek o 06:232 dni źle się wyraziłem - chodziło mi o to, że 60 zł to właśnie uczciwa cena.
Opublikowano wczoraj o 12:57 1 dzień Dziwna decyzja żeby nie podnieść po prostu bazowej rozdziałki przy używaniu DLSS tylko z bomby dać tryb który w ogóle nie używa upscalera. Ciekawe jak to będzie się ruszać i wyglądać.
Opublikowano wczoraj o 13:06 1 dzień Jeżeli natywnie potrafią wyciągnąć tak wysoką rozdziałkę w docku to oznacza, że coś jest nie tak z tą implementacją DLSSa w tej grze
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. true, true, jeżeli w docku dają 1440p, to z DLSS ta gra powinna wyglądać jak żyleta. Super, że tak szybko dochodzą 3 nowe trasy!
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. W dniu 23.06.2025 o 08:23, easye napisał(a):źle się wyraziłem - chodziło mi o to, że 60 zł to właśnie uczciwa cenanie chcieli 86 złociszy jak za rozszerzony port Fast Racing Neo z WiiU na Switch (aka Fast RMX)? nie wspominali nic o nieokiełznanej inflacji? do tego darmowy update dodający nową zawartość, i kilka ulepszeń w rozgrywce?dziwne... 🤔
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.