Skocz do zawartości

Fast Fusion

Featured Replies

Opublikowano

W przyszłym tygodniu patch poprawiający graficzkę w ruchu

Edytowane przez GearsUp

  • Odpowiedzi 58
  • Wyświetleń 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nintendo Life Exclusive: Shin'en Talks 'Fast Fusion' On Switch 2, Revea... "This will make your hands sweaty!"

  • Docked Performance - 1080p, 60fps, HDR Balanced - 1440p, 60fps, HDR Quality - Mixed 4K/1080p, 60fps, HDR - menus and HUD overlays in 4K Ultra Quality - 4K, 30fps, HDR - super sharp visuals, ultra leve

Opublikowano
  • Autor

Kilka ciekawostek z analizy df:

– For resolution in Fast Fusion, 1080p, 1440p, 4K resolutions available

– End result isn’t that high as the game is upscaling from a much lower base pixel count

– Shin’en seems to be using the Switch 2 variant of DLSS to the extreme

– Ex: Going from 612p to 4K with DLSS requires a lot of interpolation, causing serious visual artifacts and crazy visual breakup

– Fast RMX on Switch actually runs at a higher resolution with a more stable image because of this

Opublikowano

To 4k/60fps quality mode na 77 calach to musi być jakis żart, bo jakościowo jest gorzej niż jakieś PC czy PS5/Series z FSR 1.0 ultra quality, ale jak na Switcha okej... :)

Opublikowano

No właśnie się zastanawiałem przez chwilę czy coś mam nie tak poustawiane jak włączyłem na dużym ekranie. Mam nadzieję, że to ogarną.

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie

Opublikowano
  • Autor

To jednak dlss nie taki magiczny?

Opublikowano
4 minuty temu, Daffy napisał(a):

To jednak dlss nie taki magiczny?

Przy takiej rozdziałce bazowej i docelowej każda inna metoda upscalingu by wypadła jeszcze gorzej

Opublikowano
49 minut temu, Daffy napisał(a):

To jednak dlss nie taki magiczny?

Z 612p do 4K? Nie wiem kto tam na takie coś wpadł.

57 minut temu, GearsUp napisał(a):

Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie

Bez sensu, jak mają DLSS powinni zawsze z niego korzystać zamiast TAA, wystarczy spojrzeć na SF6 jak wygląda jakość obrazu na XSX z TAA, a jak w dużo niższej bazowej rozdzielczości upscalowana przez DLSS na S2.

Opublikowano

Ciekawi mnie cała eksluzywność tej serii na Nintendo... Czy to decyzja deweloperów/wydawcy (bo takie Nano Assault wydali też na inne platformy), czy jednak Nintendo jakoś "zachęciło" samych twórców na wyłączność tego tytułu 🤔

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.