Opublikowano wczoraj o 14:42 1 dzień W przyszłym tygodniu patch poprawiający graficzkę w ruchu Edytowane wczoraj o 14:51 1 dzień przez GearsUp
Opublikowano wczoraj o 16:10 1 dzień Autor Kilka ciekawostek z analizy df:– For resolution in Fast Fusion, 1080p, 1440p, 4K resolutions available– End result isn’t that high as the game is upscaling from a much lower base pixel count– Shin’en seems to be using the Switch 2 variant of DLSS to the extreme– Ex: Going from 612p to 4K with DLSS requires a lot of interpolation, causing serious visual artifacts and crazy visual breakup– Fast RMX on Switch actually runs at a higher resolution with a more stable image because of this
Opublikowano wczoraj o 16:16 1 dzień To 4k/60fps quality mode na 77 calach to musi być jakis żart, bo jakościowo jest gorzej niż jakieś PC czy PS5/Series z FSR 1.0 ultra quality, ale jak na Switcha okej... :)
Opublikowano wczoraj o 17:13 1 dzień No właśnie się zastanawiałem przez chwilę czy coś mam nie tak poustawiane jak włączyłem na dużym ekranie. Mam nadzieję, że to ogarną.
Opublikowano wczoraj o 17:31 1 dzień Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnie
Opublikowano wczoraj o 17:42 1 dzień 4 minuty temu, Daffy napisał(a):To jednak dlss nie taki magiczny?Przy takiej rozdziałce bazowej i docelowej każda inna metoda upscalingu by wypadła jeszcze gorzej
Opublikowano wczoraj o 18:30 1 dzień 49 minut temu, Daffy napisał(a):To jednak dlss nie taki magiczny?Z 612p do 4K? Nie wiem kto tam na takie coś wpadł.57 minut temu, GearsUp napisał(a):Z tego co zrozumiałem w tym nowym patchu ma być tryb Pure czyli czysta dynamiczna rozdziałka bez żadnych DLSSów 1440p dock, 1080p przenośnieBez sensu, jak mają DLSS powinni zawsze z niego korzystać zamiast TAA, wystarczy spojrzeć na SF6 jak wygląda jakość obrazu na XSX z TAA, a jak w dużo niższej bazowej rozdzielczości upscalowana przez DLSS na S2.
Opublikowano wczoraj o 21:59 1 dzień Ciekawi mnie cała eksluzywność tej serii na Nintendo... Czy to decyzja deweloperów/wydawcy (bo takie Nano Assault wydali też na inne platformy), czy jednak Nintendo jakoś "zachęciło" samych twórców na wyłączność tego tytułu 🤔
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.