Opublikowano poniedziałek o 13:392 dni Premiera 05.02.2026 Edytowane poniedziałek o 13:432 dni przez Plackus
Opublikowano poniedziałek o 14:202 dni No i elegansior, czekałem na datę. Jest nawet wcześniej niż się spodziewałem!
Opublikowano poniedziałek o 15:512 dni Podobno najgorsza część serii. Ciekawe, czy zmienią dużo w samej rozgrywce, bo gra otrzymała swego czasu mocne bęcki za bycie za długim i zbyt nudnym jRPG z najgorszym backtrackingiem w historii serii.
Opublikowano poniedziałek o 17:362 dni Wyglada na to, że dostajemy remake każdego Dragon Questa w kilku wersjach before GTA VI.A teraz myślę, że serio SE powinno już dać sobie trochę luzy z DQ i zabrać się za Finale i Chrono Trigger/Cross.
Opublikowano poniedziałek o 18:082 dni Co powstaje jakiś remake od SE to się słyszy, żeby w końcu ruszyli z Chrono Triggerem i naprawdę jestem ciekawy kiedy to zrobią i jaki będzie odzew. Muszą to też zrobić dobrze, bo to jest jedna z ich większych legend i jrpg, który często jest wymieniany na szczycie różnych top coś tam. No tutaj to nie mogą tego skopac. A co do tego DQ, to sam tytuł sugeruje, że będą jakieś zmiany, gameplay prezentuje się super, więc nic tylko czekać.
Opublikowano poniedziałek o 18:102 dni 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):Podobna najgorsza część serii. Ciekawe, czy zmienią dużo w samej rozgrywce, bo gra otrzymała swego czasu mocne bęcki za bycie za długim i zbyt nudnym jRPG z najgorszym backtrackingiem w historii serii.Uh ah podobno, źródłem tej ciekawostki jest środek twojej dupy
Opublikowano poniedziałek o 18:142 dni 3 minuty temu, tlas napisał(a):Uh ah podobno, źródłem tej ciekawostki jest środek twojej dupyMożesz rozwinąć? Czytałem wiele niepochlebnych opinii o tej części, grałeś, że tak boli?
Opublikowano poniedziałek o 18:202 dni To może ty rozwiń mój drogi, bo na razie to ty rzuciłeś tezą bez poparcia jej jakąkolwiek argumentacją. Coś gdzieś słyszałeś i chuj xd. Z nas dwóch to ja grałem w siódemkę, ale tłumaczyć ci co jest pięć nie mam zamiaru, bo po co.
Opublikowano poniedziałek o 18:222 dni 1 minutę temu, tlas napisał(a):To może ty rozwiń mój drogi, bo na razie to ty rzuciłeś tezą bez poparcia jej jakąkolwiek argumentacją. Coś gdzieś słyszałeś i chuj xd. Z nas dwóch to ja grałem w siódemkę, ale tłumaczyć ci co jest pięć nie mam zamiaru, bo po co.Wiele recenzji wielu wersji.Infamous for being one of the biggest, most bloated JRPGs ever made, Dragon Quest VII is one of the few where 100 hours worth of gameplay is believable, and not just for the perfectionists who have to see and do everything within a game. Pacing within the game is so laborious that you’ll not even fight your first enemy until two hours into the game, and throughout the adventure you’ll continue to backtrack back and forth, revisiting places and wandering over familiar grounds over and over again in order to simply follow the largely linear narrative along.
Opublikowano poniedziałek o 18:252 dni It is hard to make an RPG as classic as Dragon Quest VII. The series is known for not trying vastly different things in its mainline entries, rather sticking to a strict established formula that never disappoints its most hardcore fans, especially in Japan where it remains the absolute favourite role-playing experience for most. It is long and it moves slowly with its story, with lots of things to see and do on the side, and levelling up being very slow; however, it never gets boring and manages to hook players with a loveable story and characters served masterfully through witty dialogue, good visuals (if not technically very impressive), and a fantastic soundtrack by maestro Sugiyama-san. It feels very classic in its execution, yes, but the relative non-linearity and all things loveable about the game mentioned previously do contribute to making the long adventure a pleasant trip that never grows tedious. Fragments of the Forgotten Past is a great RPG through and through, masterfully remade for the 3DS, that offers what is perhaps the best value for money on the system in terms of RPG adventuring.
Opublikowano poniedziałek o 18:252 dni http://www.genericide-blog.com/2018/02/dragon-quest-7-100-hour-rpg.html?m=14 minuty temu, tlas napisał(a):To może ty rozwiń mój drogi, bo na razie to ty rzuciłeś tezą bez poparcia jej jakąkolwiek argumentacją. Coś gdzieś słyszałeś i chuj xd. Z nas dwóch to ja grałem w siódemkę, ale tłumaczyć ci co jest pięć nie mam zamiaru, bo po co.No fajnie i jak backtracing i gra w stosunku do DQ XII, VIII czy 3 remake, więc które graliśmy? Perfekcyjny?Jednakże czytałem też zapowiedź twórców, że te przestarzałe elementy beda wycięte z reimagined, by gra była mniejsza, a właściwie bardziej konkretna.
Opublikowano poniedziałek o 18:282 dni https://www.thegamer.com/dragon-quest-7-reimagined-content-cuts-casino-scenarios/Regarding the cut scenarios, Horii said the decision was made to remove the ones which contained the least ties to the main story. As Japanese gaming publication Dengeki puts it, this was done "in order to speed up the overall tempo and provide a more intense story experience." Again, yes, Dragon Quest 7 is infamously cumbersome. It meanders a ton. That, however, is part of its charm to so many of us; we'll see how it shakes up here.1 minutę temu, tlas napisał(a):nie wiem wyjebane xd zagraj to się dowieszEkhmm, okey, jak wyjdzie to pewnie sprawdzę, wersją OG nie jestem zainteresowany.
Opublikowano poniedziałek o 18:412 dni 27 minut temu, agst napisał(a):Co powstaje jakiś remake od SE to się słyszy, żeby w końcu ruszyli z Chrono Triggerem i naprawdę jestem ciekawy kiedy to zrobią i jaki będzie odzew. Muszą to też zrobić dobrze, bo to jest jedna z ich większych legend i jrpg, który często jest wymieniany na szczycie różnych top coś tam. No tutaj to nie mogą tego skopac.A co do tego DQ, to sam tytuł sugeruje, że będą jakieś zmiany, gameplay prezentuje się super, więc nic tylko czekać.Square Enix wyraźnie testuje rzeczy na Dragon Questach, Legend of Manach i innych Star Oceanach, wrzucają remake'i na co najmniej 4 roznych silnikach, 3D, 2D, HD-2D, HD-3D, to coś z DQVII to jakieś izometryczne-3D.Z tymi najbardziej kultowymi grami, które często nie mają nawet remasterów, a są ich własnością, czyli CT, Xenogears czy FF IX wyraźnie czekają, myślę, że ten moment nadejdzie w 2026.Wyłączając oczywiscie FF VII, bo takiego budżetu nikt inny nie dostanie.
Opublikowano poniedziałek o 22:422 dni Oni po prostu klepią dragon questy, bo targetem jest głównie rynek japoński który ma jebla na ich punkcie. Po co maja sie ladowac w jakies xenogears, ktore wtedy sie nie sprzedalo i dzis tez by remake kupila garstka internetowych nerdow.
Opublikowano poniedziałek o 23:242 dni Wydanie tej gry tuż po poprzednich Dragon Questach dziwi - projekt zapowiada się naprawdę ciekawie i powinien dostać trochę atencji. Wygląda ślicznie, na swój sposób. Trochę chyba za bardzo starali się być "wierni" oryginałowi mimo wszystko, ale nowe efekty i modele to naprawdę uroczy wariant typowego sweet remake'u.Co do zawartości... tak, siódemka jest uważana za pewnego "Dragon Questa dla koneserów", dla ludzi którzy naprawdę mają czas się wgłębić w najbardziej "tru" Dragon Questa. Gra nie jest tak kultowa jak części 5 czy 6, potem zaś 8 podbiło serca na Zachodzie, 9 w Japonii, 11 znowu na Zachodzie, więc sumarycznie ta odsłona pozostała czarną owcą, jak na tę serię. Dlaczego, to już nieraz mówiono - tradycjonalizm, bardzo powolne tempo, bardzo długa opowieść która też nie jest ciągła i docenia się ją dopiero po 100 godzinach klepania często banału. Nasza główna ekipa jest nierówno zarysowana, mija wieeele godzin zanim mamy więcej osób w zespole, a fragmentaryczna struktura scenariusza sprawia, że mało czujemy z nimi związku. To najmniej przystępna dla nie-dragonquestowców część serii.Czy ta zawartość się zmieni? Tak, Reimagined odpowie na zarzuty o "zbyt rozwlekłą grę" (i stało się to na prośbę samego Horego). Rzadko developer remake'u chwali się USUNIĘCIEM zawartości, ale Square Enix tak reklamuje grę - zapowiadając usunięcie trzech lokacji/wątków w drugim rozdziale, mających mało wspólnego z głównym wątkiem (dla jasności: te trzy wątki to nie taka duża część gry, ale zawsze coś hehe). Ma też być inaczej działający Mysterious Fragment, ale w sumie nie rozumiem, jak. Zniknie wiele aktywności pobocznych i minigierek (w tym jakże pożerające czas kasyno, choć jest hipoteza, że to dlatego, by gra nie dostała podwyższonej kategorii wiekowej w Europie z racji pokazywania hazardu - nie sprawdzałem, czy prawdziwa, ale tak czy siak nie ma za czym płakać, nikomu dzisiaj życia nie zmieni to kasyno). Tak czy siak, będą też nowe rzeczy i treści fabularne (bardziej związane z głównym wątkiem - np. dzieciństwo głównego i Maribel), ale gra ma jakoś tam odpowiadać na zarzuty i być bardziej "zwięzła", według twórców. Czy to dobrze? Hm... fani DQ7 (są tacy! Tuziny!) zazwyczaj cenią sobie właśnie te indywidualne, niedosłownie powiązane scenariusze. Po części metoda na tę grę właśnie w tym się zawiera i obserwujemy powoli wypełniającą się całość (powoooli), ale najbardziej chciałbym po prostu przyspieszenia i ciekawszego sterowania. Pomijając sam scenariusz, ta gra to masa typowego oldskulowego latania do kolejnego miasta, poznanie historii, rozwikłanie jej, powrót do teraźniejszości, i tak dalej. Jest to wszystko właściwie robione po kolei, więc mimo ogromnej długości gry nie mamy specjalnie luźnej eksploracji. System klas też dopiero po wieeeeelu godzinach zaczyna dawać jakieś możliwości (a przewijanie skilsów w menusach było absurdalne, już nie pamiętam jak to wyglądało na 3DS-ie).
Opublikowano wtorek o 14:541 dzień Ojj nie jeden w takim razie będzie narzekał na brak tych rzeczy. Ja sam nie wiem, zawsze mnie jakoś wkurwia jak coś wycinają, nawet jak coś dodają, ale tu nie miałem przyjemności grac więc pewnie nie przeszkodzi mi się dobrze bawić. Szkoda tylko tych mini gier jak kasyno bo uwielbiam to w grach.Ciekawe swoją drogą kiedyś remake 8, ajajaj, ależ będzie grane.
Opublikowano wtorek o 15:411 dzień 7 jest ogólnie spoko jak ktoś lub anime tasiemce, bo jak gralem w remake v1 na 3ds to miala taka epizodyczna strukture jak jakis one piece(wyspa, jakis problem na niej i historia, ktora rozwiazujemy i ruszamy dalej, a glowna fabula gdzies tam raczkuje w tle). Ale no to zarzuty, ze jest dluga w chuj nie sa przesadzone.
Opublikowano wtorek o 16:141 dzień Autor Godzinę temu, XM. napisał(a):Ciekawe swoją drogą kiedyś remake 8, ajajaj, ależ będzie grane.Wykładam kasę na stół !
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. VIII jedna z giereczek życia, jak dojebią pełnoprawny remake to się spierdaczę w spodnie z podjary.
Opublikowano 52 minuty temu52 min Ósemka ma bardziej nowoczesną prezencję, i w sumie nie wiem, jak można znacząco ją odświeżyć bez wydawania fortuny. Ale na pewno nad tym siedzą, bo gra jest ceniona na całym świecie, a też nie ma jej we współczesnym obiegu. W czasach wstecznej kompatybilności, wydanie jej na wszystkich platformach zapewni stałe źródło miłego tantiemu. Zrobienie treści w "silniku" jedenastki by całkiem mogło spasować, ale też pewnie zajmie to trochę czasu.
Opublikowano 37 minut temu37 min W VIII do poprawy jest system walki i rozwoju, bo ten co jest bazujący na tępym pakowaniu postaci (lub tworzenia ekwipunku w garnku) i korzystania w kółko z tych samych ruchów był zacofany już na premierę. W XI S o wiele lepiej się grało a w VIII do tej pory pamiętam że Yangus pod koniec gry jedyne co robił to używał przedmiotu leczącego na wszystkich bo zawsze był na końcu kolejki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.