Skocz do zawartości

Devil May Cry 4


DJ1988

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie ciągle narzekają, że DMC4 nie jest rewolucyjny. Ja mam takie pytanie: czego wy właściwie chcecie? Jakie niby zmiany może Capcom wprowadzić by ludzie powiedzieli, że kolejna część serii jest rewolucyjna? Ma się zmienić w shootera FPP? Klona RE4?

 

Naprawde, jak czytam niektóre posty to wychodzi na to, że ludzie narzekają na DMC bo to DMC.

Edytowane przez DJ1988
Odnośnik do komentarza

Widzisz ludzie to już takie istoty ;), ciągle będą narzekać (i nieważne jaką drogą pójdzie dany tytuł). Ale słuchaj kogo to obchodzi ?, DMC4 świetnie się sprzedaje (no najlepiej z serii :)) i to się liczy, a nie banda n00bów/frustratów co ma problem.

Odnośnik do komentarza

No na 100% pasuje ci backtracking przez całą gre, niewidzialne ściany, loadingi z częstotliwością miniguna... o zmiany tych rzeczy mi chodziło, bo nawet najbardziej zagorzały fanboj DMC w głębi serca wolałby uniknąć wyrzej przedstawionych rzeczy. Mamy już nową generacje a gra zawiera "buble" jakie znamy z serii za czasow PS2, ale mimo to gra jest genialna i nawet jak następna część (kurde ile już o tym wspominam:)) nic w tym kierunku nie zmieni i tak ją kupie...

Odnośnik do komentarza

To jest chodzona bijatyka przeznaczona do Masteringu ... ku**a jak by tam byl free roaming to by to wlasnie DMC zabilo z Loadingami to sie zgadzam powinno nie byc ... ale nie jest to az tak frustrujace jak dla mnie to mi nawet pomaga bo mam czas zeby odsapnac pomiedzy trudnymi walkami ... marudzicie i tyle DMC to DMC i tyle

 

Najsmieszniejsze jest to ze marudza ofermy grajace na Human nie potrafiace C0mbosa na S wykrecic xDD

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czemu z fanboyska zawzietoscia bronicie DMC, gra jest swietna nie da sie ukryc ale niektore bledy przypominaja bardziej ps2 niz ps3 i tego tez sie nie da ukryc. Po 20 minutowej instalacji oczekiwalem braku loadingow. Niewidzialne sciany w niektorych momentach totalnie psuja wrazenie, a backtracking to po prostu lenistwo tworcow. Nikt nie mowi ze ma byc free roam, jestem jak najbardziej za podzialem na misje ale po co te loadingi przy kazdych drzwiach Oo.

 

chociazby brak ograniczen typu niewidzialne sciany, animacje i kolizje jak w uncharted

 

Animacje w stylu Uncharted nie przeszłyby w grze typu DMC, gdzie muszisz mieć kontrolę na postacią w każdej sytuacji.

Nie za bardzo rozumiem co ma jedno do drugiego, wiecej animacji przy roznych kolizjach nie zaszkodzi zadnej grze

 

Najsmieszniejsze jest to ze marudza ofermy grajace na Human nie potrafiace C0mbosa na S wykrecic xDD

za to hardkorowcy jak Ty ktorzy kazda walke koncza na SS doceniaja takie smaczki jak cienie zbudowane z kwadratow wielkosci glowy bohatera reszta zwyklych graczy tego nie czuje

Odnośnik do komentarza

Fanbojska zawzietoscia ?, to raczej wy macie dziwny problem do tej gry. To nie jest Uncharted do h***, ani zaden HS. Ja rozumiem ludzi ktozy nie grali w ta serie za czasow PS2, oni moge nie wiedziec czego powinno sie oczekiwac od DMC, ale ja was prosze SKONCZCIE juz pierniczyc o tym co wam sie nie podoba, tylko przejdzmy do samej gry :).... Hmm nie wiem, ktos z was juz na powaznie podchodzil do Bloody Palace ?, jak daleko doszliscie ?.

Odnośnik do komentarza
Nie wiem czemu z fanboyska zawzietoscia bronicie DMC, gra jest swietna nie da sie ukryc ale niektore bledy przypominaja bardziej ps2 niz ps3 i tego tez sie nie da ukryc. Po 20 minutowej instalacji oczekiwalem braku loadingow. Niewidzialne sciany w niektorych momentach totalnie psuja wrazenie, a backtracking to po prostu lenistwo tworcow. Nikt nie mowi ze ma byc free roam, jestem jak najbardziej za podzialem na misje ale po co te loadingi przy kazdych drzwiach Oo.

 

chociazby brak ograniczen typu niewidzialne sciany, animacje i kolizje jak w uncharted

 

Animacje w stylu Uncharted nie przeszłyby w grze typu DMC, gdzie muszisz mieć kontrolę na postacią w każdej sytuacji.

Nie za bardzo rozumiem co ma jedno do drugiego, wiecej animacji przy roznych kolizjach nie zaszkodzi zadnej grze

 

Najsmieszniejsze jest to ze marudza ofermy grajace na Human nie potrafiace C0mbosa na S wykrecic xDD

za to hardkorowcy jak Ty ktorzy kazda walke koncza na SS doceniaja takie smaczki jak cienie zbudowane z kwadratow wielkosci glowy bohatera reszta zwyklych graczy tego nie czuje

Już kilka razy czytam ten wątek i coś czuje, że o jeden raz za dużo ... boże człowieku daj im grać... nigdy za tą serią nie przepadałem ale nie będę nikogo przekonywał na siłę, że gra jest beznadziejna. Tobie DMC się nie podoba...spoko ale wyszukujesz jakieś screeny co jest śmieszne, zachowujesz się jak jakiś PC- towiec z gry.onet.pl, który zamiast cieszyć się grą to siedzi z aparatem oraz lupą i szuka błędów gry, a jak znajdzie robi zdjęcie i jest z siebie dumny ojoj jak DUMNY. Do każdej gry można się przyczepić... widzisz ja jak gram to mam wczutę i takich błędów nawet bym nie zauważył.

Nie chcę Cię obrażać, chodzi o to, że raz napisałeś co Ci się nie podoba i luz, ale na siłę po raz 10!!! Nie jesteś pierwszą osobą, której to powiem ale rada jest bardzo prosta... nie podoba Ci sie gra?... to w nią nie graj!!, sprzedaj i daj sie nią cieszyc innym.

Odnośnik do komentarza
Ale sie rozpisales. Z lupa ? lol, jesli potrzebujesz lupy zeby zobaczyc kwadraty w tym cieniu to nie siedz tyle przy komputerze.

 

Jakie sa unlockables w grze ? Macie moze liste achievmentow ?

http://www.wikicheats.com/index.php/Devil_...XB360%29/Cheats

 

Wszystko w jednym :P

Wielkie dzieki :/

 

Są jakies taktyki na zrobienie combo SSS ? Oo

 

Czekolada - thx, sprawdze ;]

Odnośnik do komentarza
Zrobic SSS Nero, to rzaden problem. Pewne schody pojawiaja sie w przypadku Dante, moim zdaniem to wlasnie kiedy gramy tym drugim trzeba miec skilla, bo Nero to lama :).

Ja tam, po dosyć dogłębnym przejściu poprzednich trzech części, dużo lepiej się poczułem jak zaczęła się gra Dante. Znacznie łatwiej nim jest dla mnie zrobić SS, czy SSS, chociaż zgodzę się, że Nero się gra zdecydowanie prościej.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza
Ogólnie przesiadka z Nero na Dante jest dość stresująca bo wymaga zmiany taktyki o 180 stopni. Przy pierwszej planszy to nawet odruchowo wciskałem kółko by użyć łapy. Dante jest trudniej walczyć.

 

Inaczej, a nie trudniej.

Mieczem zróbcie R1+Przód+OO..... na Swordmasterze. To jedno combo już sporo zabiera + jest łatwe + daje sporo do stylu.

Yamato też nieźle kroi. R1 +przód + O. Można pokroić kilka potworów na raz na odległość. Jak dobrze rozegramy, to jednym atakiem wskoczymy na S.

 

 

Pandora zamieniona w laser jest mega mocna i potrafi nas wrzucić na SSS jeśli uda nam się kilka potworów na raz zdjąć.

 

 

Do tego odbicia na RoyalGuard dają sporo do stylu. Niektóre ataki łatwiej odbić, niż uniknąć.

Odnośnik do komentarza

Postac Dantego jest przegieta i zupelnie niepotrzebna. Raz, ze cala jego sciezka to backtracking, dwa, ze procz jednej potyczki cala ta podroz nie ma sensu (mogl zawalczyc z "tym kims" na miejscu, a nie ganiac za nim caly swiat gry, bo mu "uciekl"), a trzy ze jego czesc to zaledwie 7 krotkich misji, a ze tworcy poskapili Nero, dajac caly asortyment i zestaw ciosow Dantemu to takie mamy efekty. Machiny smierci dodawane z czestotliwoscia karabinu maszynowego. Nie zdarzylem dobrze przetestowac wszystkich stylow, juz mam zbroje. Przywidzialem zbroje i 2 misje dalej mam pandore czyniaca mnie niezniszczalnym. Ledwo z niej postrzelalem a tu kolejny orez. Nim przywdzialem ostatni scenariusz sie konczy. Szalenstwo nierownomierne rozlozenie dodatkow. Powinny byc rozciagniete na caly scenariusz (obu panow) a nie tylko Dantego. WIdac, ze chcieli dogodzic Graczom, ale lepiej byloby darowac sobie Dantego i zostawic wszytsko Nero. Ew. przeniesc czsc pomoslow do DMC5, bo juz teraz co niektore zaczynaja podpadac (rzucanie roza???).

Odnośnik do komentarza

Dante jest absolutnie pod kazdym wzgledem lepsza postacia od Nero. Zgadzam sie, ze do lapki mozna sie przyzwyczaic. Osobiscie najciezej bylo mi przebolec po zmianie chara braku przyciagania rywali. Jednka ilosc mozliwosci jakie daje Dante...5 styli 3 bronie palne 3 "biale" + mix up'y. Nie ma porownania z dzieciakiem. Skillowy Exceed imo sprawia sporo satysfakcji, ale do kombinacyjnych akcji w wykonaniu Dante, Nero daleko :/

 

edit: Komodo nie zapominaj, ze DMC to nie gra ktora przechodzi sie raz. Wszystkie zabawki i skille sa raczej niezbedne do gry na wyzszych poziomach trudnosci. Czy Dante jest niepotzrebny? Faktycznie te 7 misji to ciut malo, jednak dostajemy nowych przeciwnikow no i rozbudowana postac, ktora siekanie to czysta przyjemnosc (a o to w DMC chodzi tylko i wylacznie na dluzsza mete)

Edytowane przez Machel
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czemu czepiacie się tego backtrackingu, grając Dante stawiane są przed nami inne wyzwania, prawda wszystko idzie szybko (mówie o jego misjach). A dodanie Dante było KONIECZNE, ja sobie DMC bez Dante nie wyobrażam, poza tym na dłuższą mete gra byłyby nudniejsza gdybyśmy tłukli tylko tym Nero. Tak otrzymaliśmy grę którą aż przyjemnie masterować :/.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...