Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PERSONA 3

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

Patrząc na Atlusa, to dziwne, że nie ma wersji na PS3 :leo:.

Oprócz rozdziałki i paru bajerów to ich gry raczej by i na tym poszły. Stylistycznie nadrabiają ale cała reszta to już tak średnio u nich od lat.

 

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 130,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra ta polska wersja językowa

  • Pograłem godzinkę wczoraj. To moja pierwsza stycznośc z wersją nie-portable i jestem zachwycony. Świetne uczucie tak sobie pobiegać po tych lokacjach które do tej pory byly tylko renderami z kamerą um

Opublikowano

Gierka zamówiona, mimo, że przechodziłem ja już kilka razy: P3, P3:FES i tą wersję na PSP to wszystko było bardzo dawno temu, więc takie odświeżenie się przyda:)

Opublikowano

 

Niech mi ktoś wytłumaczy, bo nigdy nie grałem w P3. Tartarus to jest jedyny dungeon, który się powiększa wraz z postępami fabuły jak mementos w P5R? Są też inne dungeony?

 

Opublikowano

Robisz piętra aż do pokonania bossa, później czekasz aż ruszy fabuła w normalnym świecie. Taki mementos tylko jeszcze gorszy i milion razy dłuższy. Innych dungeonów brak. Po prostu co x pięter lekko Ci się zmieni oprawa i muzyka. Jednym słowem koszmar.:szopenhauer:

Opublikowano

A oni nic nie zmieniają? Bo z tego co słyszałem to wszyscy, jednoznacznie krytykują ten jeden element gry.

Opublikowano

No z tego co wiem to poza lekkim liftingiem graficzki to nie ale @Suavek bardziej śledzi newsy to może coś wie więcej. 

Dla mnie to największa wada bo ja personki gram głównie dla szkolnego gameplayu A dungeony traktuje jak przykry obowiązek chociaż w p5 zrobili je takie super że tam akurat chętnie wracałem, przy og trójki umierałem jak miałem wracać do tartarusa

Opublikowano

Mementos nie były takie złe, także może jak zerknęli trochę w ich stronę przy robieniu Reload to JAKOŚ TO BĘDZIE.

Edytowane przez tlas

Opublikowano

Zmęczenie usunęli już w P3P. Tzn. status pozostał i miał wpływ na walkę, ale drużyna nas nie opuszczała z tego powodu po powrocie na pierwsze piętro. Można było za jedną wizytą spokojnie dobić do najwyższego dostępnego w danej chwili piętra, a resztę miesiąca poświęcić na socjal.

 

Tartarus z Reload mimo wszystko wygląda jak Mementos. Te pojedyncze dodatki i urozmaicenia w systemie walki wiele tutaj nie zmienią. To nadal jeden wielki i raczej monotonny dungeon, tym razem z większą ilością świecidełek i odskoczni.

 

Aczkolwiek sporo może zależeć od poziomu trudności, jeśli chodzi o odbiór Tartarusa. A co do tego mam pewne obawy, czy nie będzie za niski, jak P5R. Szczególnie po dodaniu tych ataków specjalnych i jeśli faktycznie usuną wpływ zmęczenia na efektywność walki.

 

Na plus, że podobno zaangażowanie drużyny w trakcie eksploracji ma być większe, tj. dodatkowe dialogi, komentarze itp.

Opublikowano

Zmian dość sporo:

 

- brak zmęczenia

 

- bieg

 

- auto-recovery jednym przyciskiem (jest też dodatkowy mechanizm że zbierasz fragmenty i za 7 możesz się uleczyć na maksa)

 

- nowe interaktywne obiekty, masowe skarby na ziemi/w wazach, indywidualne skarby wymagające kluczy

 

- dodatkowe scenki i rozmowy postaci, w tym z nowymi postaciami (raczej randomowymi, typu "kolejna zagubiona osoba, uratuj ją")

 

- dodatkowi mocniejsi przeciwnicy (złoci ORAZ wielcy, z jeszcze większymi nagrodami)

 

- zmiany w Monad, z tego co rozumiem to teraz losowo zawsze mogą pojawić się "drzwi do Monad" z wyjątkowo trudym przeciwnikiem i za nim wyjątkowo fajnym skarbem. Część skarbów czy kostiumów ma być do zdobycia tylko poprzez wyjątkowo trudne serie walk w takich dodatkowych pokojach

 

 

To wszystko sam dungeon, nie mówiąc o zmianach w systemie walki czy umiejętnościach Fuuki. Ogółem powinno być to odczuwalne unowocześnienie Tartarusa.

 

"Persona 3 Reloaded" Sanada, Mizuru, and Fuka's new battle uniforms, introduction of "Tartarus", characters that can be met in the city, and other latest information will be released one after another! | Persona Channel | What's new in the Persona series (p-ch.jp)

Opublikowano
2 godziny temu, Suavek napisał:

Zmęczenie usunęli już w P3P. Tzn. status pozostał i miał wpływ na walkę, ale drużyna nas nie opuszczała z tego powodu po powrocie na pierwsze piętro. Można było za jedną wizytą spokojnie dobić do najwyższego dostępnego w danej chwili piętra, a resztę miesiąca poświęcić na socjal.

 

Tartarus z Reload mimo wszystko wygląda jak Mementos. Te pojedyncze dodatki i urozmaicenia w systemie walki wiele tutaj nie zmienią. To nadal jeden wielki i raczej monotonny dungeon, tym razem z większą ilością świecidełek i odskoczni.

 

Aczkolwiek sporo może zależeć od poziomu trudności, jeśli chodzi o odbiór Tartarusa. A co do tego mam pewne obawy, czy nie będzie za niski, jak P5R. Szczególnie po dodaniu tych ataków specjalnych i jeśli faktycznie usuną wpływ zmęczenia na efektywność walki.

 

Na plus, że podobno zaangażowanie drużyny w trakcie eksploracji ma być większe, tj. dodatkowe dialogi, komentarze itp.

Atlus jak to Atlus dowalą pewnie pewnie jeszcze jakieś uber Persony w płatnych DLC, których z defaultu wiadomo lepiej nie ruszać, bo grę popsują swoją mocą. 

Opublikowano
6 minut temu, michu86- napisał:

Jeny ale przychlast, grę obrzydza.

Fajnie biega xD 

Opublikowano
13 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

 

 

 

O żesz c0rwa jaka krindżuwa xD aż mi się wstyd zrobiło że gram w gry :obama:

Opublikowano

o kurczę,aż mnie zęby rozbolały od tego trailera.:rofl:

komu ma się to podobać? 

Opublikowano
9 minut temu, banzai napisał:

o kurczę,aż mnie zęby rozbolały od tego trailera.:rofl:

komu ma się to podobać? 

Ta animacja biegu z 0:48 to na pewno będzie temat niejednego mema xD. 

Opublikowano
11 minut temu, banzai napisał:

komu ma się to podobać? 

67387-49a7a6a18b13c3ac55fdc9fe7b01ecb4.j

 

Ta (anty)reklama to miał być jakiś zamierzony meme, czy inne nawiązanie do wczesnych lat 2000? Bo chyba coś komuś nie wyszło...

Opublikowano

W sumie spoko brakuje w ostatnich latach memicznych rzeczy, wszystko zbyt profesjonalne i nie ma się z czego pośmiać

Opublikowano
2 hours ago, Suavek said:

67387-49a7a6a18b13c3ac55fdc9fe7b01ecb4.j

 

Ta (anty)reklama to miał być jakiś zamierzony meme, czy inne nawiązanie do wczesnych lat 2000? Bo chyba coś komuś nie wyszło...

o jezusie przenajswiętszy..

:rofl:

teraz kogo to pomysł był,sega murica czy majkrosoft?

Opublikowano

Ja ostatecznie sprawdze w GP ale zostawie do ogrania na Steam jak cena spadnie ponizej 200zl i bede mial na to czas.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.