Skocz do zawartości

Star Wars: The Force Unleashed


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 424
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przeczytałem cały komiks The Foce Unleashed i jestem pod małym wrażeniem. Myślałem że fabuła w grze będzie tylko głupim pretekstem to wycinania/rzucania/rażenia prądami przeciwników, a ta okazała się całkiem niezła. Zobaczymy jeszcze jak to zostanie przedstawione w grze.

 

A to gdzie taki komiks mozna kupic? Bo u mnie w kiosku u Pani Grażynki nie ma :)

Odnośnik do komentarza

Się porobiło http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933156.asp

 

Jak gra uzyskuje oceny w granicach 7/10 to znaczy, że Lucas Arts popełniło poważne błędy zaniżające jakość gameplay'u. Na pewno nie kupię gry na 7/10 tuż po premierze, nie wiem jak wy ale czuje się oszukany przez Lucas Aarts. Miałbyć hit (czyli według mnie średnia conajmniej 8,7-9,0 i wyżej) a jest jak na razie wielka kupa.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Po demku mogę stwierdzić, że jeśli pełna wersja nie jest za bardzo poprawiona pod względem gameplayu itd. to oceny są raczej słuszne.

Po pierwsze - sterowanie to jakaś kpina. Nie raz zdarzało mi się ciąć powietrze, bo postać oczywiście musi dokończyć 4-hitową serię i nijak nie da się tego cancelować. Poza tym z jednej strony to dość realistyczne, ale przeciwnicy nawet gdy umrą to nadal przyjmują kolejne szlagi. Wystarczy, że nie widzisz paska ich energii (dlaczego? O tym za chwilę...) i nie wiesz, kiedy masz przestać machać latarą, a reszta wrogów cały czas strzela...

Nie trafia do mnie również argument, że zwiększono wytrzymałość niektórych przeciwników (wytrzymują ze cztery uderzenia). Miecz świetlny to miecz świetlny i powinien wchodzić we wroga jak w masło...Że niby byłoby za łatwo? To dlatego w leciwym (lecz dobrym) "Jedi Academy" były co jakiś czas obecne pojedynki z 2, 3 jak i nie więcej mistrzami (i uczniami) Sith...?

Dwa - paski energii, o których wspomniałem, mogą być nie widoczne ze względu na tragiczną pracę kamery. Żeby było śmieszniej, przycisk centrowania obrazu jest spierniczony doszczętnie - gdy go naciskasz w biegu, to kamera przekręca się w taki sposób, by przedstawić bohatera z profilu (???)...O wiele lepiej spisuje się w tej funkcji klawisz lockowania na beczkach i innych przedmiotach możliwych do podniesienia (ale to chyba nie tak miało wyglądać)...

Trzeci punkt - jak zwykle szumne zapowiedzi związane z interakcją z otoczeniem i jak zwykle okazuje się to tylko hypem. Fizyka owszem. jest, ale kadłubowa. Przetniesz TYLKO to, co zaplanowali twórcy, a więc niewiele...Nawet przedmioty, które możesz podnosić są "nietykalne"! Wrogowi nawet rączka nie odleci (krok wstecz w porównaniu do "JA"), co by dzieci grające w ten tytuł nie były przerażone...Ekhm, tówrcy! Czy tylko ja żyję w świecie, w którym 12-latkowie zabijają swoich równieśników (sorry, nie wytrzymałem)!?!? Po co ta hipokryzja?!?! Droida przetniesz na pół, ale stormtroopera już nie (przecież i tak nie byłoby krwi, miecz WYPALA ranę!).

Nawet taki detal jak to, że rozwalasz szybę w statku kosmicznym, która zasysa (chyba) elementy otoczenia (głowy nie dam, nie zwróciłem na to należytej uwagi)), ale nie Ciebie (próbowałem wskoczyć w dziurę, nic z tego) sprawia negatywne wrażenie...

Dalej - QTE są denerwujące. Rozumiem, że to sposób na odświeżenie skostniałych zasad ale do groma, nie każdy lubi "wciskać guzik, gdy pojawia się jego wielki symbol na ekranie" jak to ładnie określił (były) szef "Team Ninja" apropo owego mechanizmu w "Heavenly Sword"...

I na koniec gwóźdz do trumny (przesadzam) - przez owe mankamenty siekanie stormtrooperów i innego tatałajstwa nie jest tak rajcujące jak powinno być! Tak, szalejąca kamera, kiepskie sterowanie przeszkadzają w grze! A to Ci nowinka! Ciekawe tylko, jak beta-testerzy tego nie zauważyli...

Żeby nie było, że zjeżdzam ten tytuł z góry do dołu:

Patenty z mocą są miłe (aczkolwiek ja zawsze przedkładałem miecz nad moce), lecz przez kiepski system walki "latarą" zostałem zmuszony do ich częstego używania (łatwiej jest porazić kogoś błyskawicami niż walczyć z kamerą), do tego doszły nowe umiejętności ("kamehameha", dashe...). Samo podnoszenie i kontrolowanie przemiotów w powietrzu tylko z początku wydaje się trudne. Gdy opanuje się zasady sterowania podniesionymi rzeczami (jedna gałka steruje w głąb, druga w płaszczyźnie "góra-dół"), spokojnie używa się mocy jak się żywnie podoba.

Dwa - fizyka, mimo że nie spełniająca pokładancyh nadziei, jest krokiem na przód w skali serii.

Trzy - granie sprawia mimo wszystko jakąś frajdę, ale czuć w powietrzu, że to mogło wyglądać inaczej, lepiej. Pomimo skaszanionego sterowania i mechanizmu kamery walka sprawia lekką przyjemność. Wszak rzucenie łatopalnego zbiornika w grupkę wrogów i rozsadzenie go mocą w ich pobliżu to patent nie w kij dmuchał!

Również design nowego typu miecza świetlnego (tonfy) to zawsze jakaś nowość (chyba, że takie "cuś" obecne było w komiksach, ale nawet w takim przypadku to nowinka na skalę gier z tej serii).

Jednak rzecz, która naprawdę ratuję tą grę to...uniwersum "Gwiezdnych Wojen" . Ta muzyka, ten klimat...Nawet największy crap zyskałby zapewne choć punkt do oceny za to, że "to produkt w niesamowitm świecie Georga Lucasa"...

Tyle, FIN.

PS: Mała prośba. Niech ktoś ustosunkuje się do mojej wypowiedzi i porówna z pełną wersją gry, to będziemy mieli pogląd na wygląd "fulla"...

Odnośnik do komentarza
podobnie z Mercami taki tytul a zwalony pier|)olony przez EA, wczesniej gre wydal LA i trzymala poziom. Gooralesko ciekawe co powiesz gdy Fallout 3 dostanie srednio 8/7 ;)

Po niektórych developerach można być pewnym jakości. Lucas Arts najwyraźniej do nich nie należy.

 

po beth mozna sie spodziewac jakosci??!$%* a to Ci nowość...

 

Co do SW:TFU gre raczej kupie mimo tego systemu walki, byc moze gra nadrobi fabula:) chociaz raczej po demku widac ze to bedzie średniak.. czy mocny zobaczymy w fullu

Odnośnik do komentarza
podobnie z Mercami taki tytul a zwalony pier|)olony przez EA, wczesniej gre wydal LA i trzymala poziom. Gooralesko ciekawe co powiesz gdy Fallout 3 dostanie srednio 8/7 ;)

Po niektórych developerach można być pewnym jakości. Lucas Arts najwyraźniej do nich nie należy.

niestety, nigdy sie nie jest niczego pewnym. Pandemic Studios stworzylo b.dobre gry - Merc1, FSW, SW Battlefront, Destroy All Humans ale Merc2 nie udalo sie im zrobic. W dzisiajszych czasach trudno zrobic gre trzymajaca poziom poprzednich czesci, duzo gier fajnie tylko na trailerach. Nietwierdze ze F3 bedzie crapem ;), sam licze na ten tytul bo wyglada na interesujacy oraz dobry klimat ma

Odnośnik do komentarza
podobnie z Mercami taki tytul a zwalony pier|)olony przez EA, wczesniej gre wydal LA i trzymala poziom. Gooralesko ciekawe co powiesz gdy Fallout 3 dostanie srednio 8/7 ;)

Po niektórych developerach można być pewnym jakości. Lucas Arts najwyraźniej do nich nie należy.

 

po beth mozna sie spodziewac jakosci??!$%* a to Ci nowość...

 

Co do SW:TFU gre raczej kupie mimo tego systemu walki, byc moze gra nadrobi fabula:) chociaz raczej po demku widac ze to bedzie średniak.. czy mocny zobaczymy w fullu

Tak jakości Danielu. To, że się tobie gry Bethesdy nie podobają nie oznacza, że są słabej jakości.

Odnośnik do komentarza

ale kurna ludzie... 7/10 to jest dobra gra... dzisiaj wszyscy czekaja na 10/10... 7/10 to nadal dobry gameplay i wciagajaca rozgrywka... poza tym warto sie zapoznac z recenzja. Too Human oceniony przez GT na 6.5/10 dla mnie byl gra na 8/10... kazdy ma inne podejscie sugerowanie sie ocenami jest gejowe...

Dziobak nie badz dupa, wyrob sobie wlasna opinie, a nie patrz jaka cos ma srednia... jak jakas zaiebista dupa w twoim gimnazjum bedzie miec niska srednia, to tez jej nie pozwolisz zrobic sobie laski?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...