Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 95 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ale usługa PSN jest darmowa. Jak kupujesz PS3 a nie masz dostępu do netu to też żądasz od Sony dostępu do PSN bo w końcu oni zapewniają takowy ? Nie. Kupując konsole wcale nie musisz korzystać z usług

  • Beznadzieja już od tygodnia nie działa jak należy a ostatnie dni to jakiś żart "konserwacja" my ass, komunikacja z graczami zerowa jesynie jakieś paszkwile na twitterze powtarzają że próbują...no za t

  • Swoje główne konto zdeaktywuj najpierw, a nastepnie usuń użytkownika.

Opublikowano

Nie wiem czy trafiłem z tematem ale...

 

dzisiaj o 12 włączyłem konsole i przy logowaniu do PSN wyskoczył komunikat, że mail lub hasło jest nieprawidłowe (od zawsze mam ustawione automatyczne logowanie, więc nie ma bata, że cos przypadkowo zmieniłem).

Dałem opcję zmieniania hasła przez pytanie pomocnicze i ok, teraz działa. Później sprawdzałem swoją pocztę i dzisiaj o 7:59 dostałem maila od playstation.net zatytułowanego:

"PlayStation®Network Password Change".

 

Treść:

' This email confirms that your PlayStation®Network password account has

been changed successfully.

 

If you did not change your password...

This email has been sent to you because the password for the relevant

PlayStation®Network account has been changed.

If you did not change your password, please contact Customer Support at

the following address:

 

networksupport@eu.playstation.com

 

The PlayStation®Network Team'

 

Czyli co.. ktoś dobierał się do mojego konta? Slyszeliście o podobnej sytuacji, gdzie samo zmienia się hasło?

Opublikowano

No tak, tyle że tego maila dostałem dokładnie o 7:59 rano, a przy konsoli byłem dopiero o 12:00 ;). Oczywiście jak zmieniłem hasło 'na swoje' to dostałem drugiego maila z tym samym potwierdzeniem

Opublikowano

No tak, tyle że tego maila dostałem dokładnie o 7:59 rano, a przy konsoli byłem dopiero o 12:00 ;). Oczywiście jak zmieniłem hasło 'na swoje' to dostałem drugiego maila z tym samym potwierdzeniem

A to sorki nie zauważyłem. Z tego wynika, że ktoś faktycznie majstrował w Twoim koncie :mellow:

Opublikowano

Jeżeli twoje konto nie było używane do składek to rzeczywiście ktoś się do niego chyba dorwał.

Opublikowano

Wiecie co wartościowego jest na niemieckim psn oprócz Vidzone? pozdro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

na pewno było, ale muszę wiedzieć w tej chwili :(

mam radiówkę 1 mb - czy granie przez neta jest uciążliwe? Jaki kabelek trzeba dokupić?

 

 

ps. rany, nie wiem czy to stuprocentowo dobrze dobrany temat :F

 

to jest dobry temat

Edytowane przez Square

Opublikowano

Mam jeszcze inne pytanie - czy konieczny jest router by pograć na PS3 radiówką? Podłączam kabelek od neta :F, i na PS3 niby wyłapuje mi ten IP ale dalej już dupa...

Opublikowano

Spróbuj wpisać wszystko ręcznie. Miałem też tak że IP wyszukiwało a dalej lipa - jak miałem automatycznie. Później przestawiłem wszystko ręcznie i działa do dziś.

Opublikowano

Tylko, że komp mi teraz nie działa i nie wiem do końca co wpisać ręcznie ;[

 

Dzięki.

Opublikowano

Jak dokładnie robi się ten "switch" ? I co dokładnie to jest, bo nawet Googluś nie wie (albo źle się go pytam).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja mam taka jedną sprawę. Chodzi mi o dezaktywację konta w przypadku zepsutej konsoli. Czytałem na forach, że można zadzwonić do Sony i oni się tym zajmą bez konieczności naprawiania sprzętu. Prawda to?

Opublikowano

Tak można zdalnie dezaktywować, ale jeśli jest to np konto ze składek to ummm... troszkę mogą się zacząć zastanawiać po co masz aż 5 aktywacji xD

Opublikowano

Nie nie :) chodzi mi o moje konta. Konsola raz już padła, naprawiłem ją, ale nie wiem ile pociągnie. Jeżeli padnie kolejny raz, to nie wiem czy będzie sens naprawiać ją ponownie, czy lepiej kupić nową, a starą - sprzedać na części/schować do szafy i naprawić za czas jakiś. W takim wypadku wolałbym mieć uwolnione sloty. Znacie jakiegoś maila do Sony czy jest tylko telefon kontaktowy?

 

@sakiu, Old_Kyo - dzięki ;)

Edytowane przez triboy17@o2.pl

Opublikowano

Infolinia wystarczy.

Ewentualnie: kontact@pl.playstation.com.

Edytowane przez Kyo

Opublikowano

Dziś rano na mojej skrzynce wylądował taki email:

Temat: PlayStation®Network Password Change

 

This email confirms that your PlayStation®Network password account has been changed successfully.

 

If you did not change your password...

This email has been sent to you because the password for the relevant PlayStation®Network account has been changed.

If you did not change your password, please contact Customer Support at the following address:

 

networksupport@eu.playstation.com

 

The PlayStation®Network Team

 

Rozumiem, że ktoś zmienił moje hasło. Ja wtedy spałem. Popołudniu nie mogłem się zalogować na konsoli. W końcu zmieniłem hasło i wszystko zabanglało. Do mojego konta ma dostęp mój brat i kolega z pracy, mówili mi, że nic nie robili, ja im wierzę. Czy to znaczy, że ktoś wbił mi się na konto i zmienił hasło?

Edytowane przez Pryxfus

Opublikowano

Ja bym nie gdybał, tylko od razu zmienił hasła na PSN i na swojego maila...

Opublikowano

No i lepiej wysłać odpowiednie info na tego maila. Na poprzedniej stronie jest ten sam przypadek.

Opublikowano

Hasło zmieniłem od razu, emaila też wysłałem, zobaczymy co odpowie support Sony.

Opublikowano

Mam głupie pytanie :P Czy stanie się coś, jeśli ściągne np. rapidsharem jakiś plik? Czy to w ogóle jest możliwe? Blokują za takie coś konsole?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam problem z podłączeniem PS3 do sieci. Wykrywa mi adres IP, pojawia się komunikat, ze kabel od sieci został wykryty, a test połączenia wychodzi niepowodzeniem. Co się dzieje?

Opublikowano

Na jakim etapie wyskakuje błąd przy teście ?

Opublikowano

Uzyskaj adres IP: Powodzenie

Połączenie internetowe: Niepowodzenie

 

Upłynął limit czasu połączenia z serwerem (80710092)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.