Opublikowano 4 grudnia 201014 l Nie wiem czy trafiłem z tematem ale... dzisiaj o 12 włączyłem konsole i przy logowaniu do PSN wyskoczył komunikat, że mail lub hasło jest nieprawidłowe (od zawsze mam ustawione automatyczne logowanie, więc nie ma bata, że cos przypadkowo zmieniłem). Dałem opcję zmieniania hasła przez pytanie pomocnicze i ok, teraz działa. Później sprawdzałem swoją pocztę i dzisiaj o 7:59 dostałem maila od playstation.net zatytułowanego: "PlayStation®Network Password Change". Treść: ' This email confirms that your PlayStation®Network password account has been changed successfully. If you did not change your password... This email has been sent to you because the password for the relevant PlayStation®Network account has been changed. If you did not change your password, please contact Customer Support at the following address: networksupport@eu.playstation.com The PlayStation®Network Team' Czyli co.. ktoś dobierał się do mojego konta? Slyszeliście o podobnej sytuacji, gdzie samo zmienia się hasło?
Opublikowano 4 grudnia 201014 l Nikt się nie dobierał do Twojego konta. Ten e-mail to po prostu potwierdzenie zmiany hasła.
Opublikowano 4 grudnia 201014 l No tak, tyle że tego maila dostałem dokładnie o 7:59 rano, a przy konsoli byłem dopiero o 12:00 . Oczywiście jak zmieniłem hasło 'na swoje' to dostałem drugiego maila z tym samym potwierdzeniem
Opublikowano 4 grudnia 201014 l No tak, tyle że tego maila dostałem dokładnie o 7:59 rano, a przy konsoli byłem dopiero o 12:00 . Oczywiście jak zmieniłem hasło 'na swoje' to dostałem drugiego maila z tym samym potwierdzeniem A to sorki nie zauważyłem. Z tego wynika, że ktoś faktycznie majstrował w Twoim koncie
Opublikowano 5 grudnia 201014 l Jeżeli twoje konto nie było używane do składek to rzeczywiście ktoś się do niego chyba dorwał.
Opublikowano 10 grudnia 201014 l Wiecie co wartościowego jest na niemieckim psn oprócz Vidzone? pozdro
Opublikowano 19 grudnia 201014 l na pewno było, ale muszę wiedzieć w tej chwili mam radiówkę 1 mb - czy granie przez neta jest uciążliwe? Jaki kabelek trzeba dokupić? ps. rany, nie wiem czy to stuprocentowo dobrze dobrany temat :F to jest dobry temat Edytowane 19 grudnia 201014 l przez Square
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Witam czy taki ruter nada się do PS3 http://allegro.pl/tp-link-tl-mr3420-router-gsm-3g-umts-hsdpa-300mbps-i1372982066.html jeżeli nie to podajcjie mi jakiś do PS3 z wejściem USB (mam bezprzewodowy net od PLAy i modem Huawei 1750)
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Mam jeszcze inne pytanie - czy konieczny jest router by pograć na PS3 radiówką? Podłączam kabelek od neta :F, i na PS3 niby wyłapuje mi ten IP ale dalej już dupa...
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Spróbuj wpisać wszystko ręcznie. Miałem też tak że IP wyszukiwało a dalej lipa - jak miałem automatycznie. Później przestawiłem wszystko ręcznie i działa do dziś.
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Tylko, że komp mi teraz nie działa i nie wiem do końca co wpisać ręcznie ;[ Dzięki.
Opublikowano 25 grudnia 201014 l Jak dokładnie robi się ten "switch" ? I co dokładnie to jest, bo nawet Googluś nie wie (albo źle się go pytam).
Opublikowano 6 stycznia 201114 l A ja mam taka jedną sprawę. Chodzi mi o dezaktywację konta w przypadku zepsutej konsoli. Czytałem na forach, że można zadzwonić do Sony i oni się tym zajmą bez konieczności naprawiania sprzętu. Prawda to?
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Tak można zdalnie dezaktywować, ale jeśli jest to np konto ze składek to ummm... troszkę mogą się zacząć zastanawiać po co masz aż 5 aktywacji xD
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Nie nie chodzi mi o moje konta. Konsola raz już padła, naprawiłem ją, ale nie wiem ile pociągnie. Jeżeli padnie kolejny raz, to nie wiem czy będzie sens naprawiać ją ponownie, czy lepiej kupić nową, a starą - sprzedać na części/schować do szafy i naprawić za czas jakiś. W takim wypadku wolałbym mieć uwolnione sloty. Znacie jakiegoś maila do Sony czy jest tylko telefon kontaktowy? @sakiu, Old_Kyo - dzięki Edytowane 6 stycznia 201114 l przez triboy17@o2.pl
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Infolinia wystarczy. Ewentualnie: kontact@pl.playstation.com. Edytowane 6 stycznia 201114 l przez Kyo
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Dziś rano na mojej skrzynce wylądował taki email: Temat: PlayStation®Network Password Change This email confirms that your PlayStation®Network password account has been changed successfully. If you did not change your password... This email has been sent to you because the password for the relevant PlayStation®Network account has been changed. If you did not change your password, please contact Customer Support at the following address: networksupport@eu.playstation.com The PlayStation®Network Team Rozumiem, że ktoś zmienił moje hasło. Ja wtedy spałem. Popołudniu nie mogłem się zalogować na konsoli. W końcu zmieniłem hasło i wszystko zabanglało. Do mojego konta ma dostęp mój brat i kolega z pracy, mówili mi, że nic nie robili, ja im wierzę. Czy to znaczy, że ktoś wbił mi się na konto i zmienił hasło? Edytowane 6 stycznia 201114 l przez Pryxfus
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Ja bym nie gdybał, tylko od razu zmienił hasła na PSN i na swojego maila...
Opublikowano 6 stycznia 201114 l No i lepiej wysłać odpowiednie info na tego maila. Na poprzedniej stronie jest ten sam przypadek.
Opublikowano 7 stycznia 201114 l Hasło zmieniłem od razu, emaila też wysłałem, zobaczymy co odpowie support Sony.
Opublikowano 7 stycznia 201114 l Mam głupie pytanie Czy stanie się coś, jeśli ściągne np. rapidsharem jakiś plik? Czy to w ogóle jest możliwe? Blokują za takie coś konsole?
Opublikowano 23 stycznia 201114 l Mam problem z podłączeniem PS3 do sieci. Wykrywa mi adres IP, pojawia się komunikat, ze kabel od sieci został wykryty, a test połączenia wychodzi niepowodzeniem. Co się dzieje?
Opublikowano 23 stycznia 201114 l Uzyskaj adres IP: Powodzenie Połączenie internetowe: Niepowodzenie Upłynął limit czasu połączenia z serwerem (80710092)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.