Skocz do zawartości

PS Network FAQ


rastafuraj

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy trafiłem z tematem ale...

 

dzisiaj o 12 włączyłem konsole i przy logowaniu do PSN wyskoczył komunikat, że mail lub hasło jest nieprawidłowe (od zawsze mam ustawione automatyczne logowanie, więc nie ma bata, że cos przypadkowo zmieniłem).

Dałem opcję zmieniania hasła przez pytanie pomocnicze i ok, teraz działa. Później sprawdzałem swoją pocztę i dzisiaj o 7:59 dostałem maila od playstation.net zatytułowanego:

"PlayStation®Network Password Change".

 

Treść:

' This email confirms that your PlayStation®Network password account has

been changed successfully.

 

If you did not change your password...

This email has been sent to you because the password for the relevant

PlayStation®Network account has been changed.

If you did not change your password, please contact Customer Support at

the following address:

 

networksupport@eu.playstation.com

 

The PlayStation®Network Team'

 

Czyli co.. ktoś dobierał się do mojego konta? Slyszeliście o podobnej sytuacji, gdzie samo zmienia się hasło?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

na pewno było, ale muszę wiedzieć w tej chwili :(

mam radiówkę 1 mb - czy granie przez neta jest uciążliwe? Jaki kabelek trzeba dokupić?

 

 

ps. rany, nie wiem czy to stuprocentowo dobrze dobrany temat :F

 

to jest dobry temat

Edytowane przez Square
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie nie :) chodzi mi o moje konta. Konsola raz już padła, naprawiłem ją, ale nie wiem ile pociągnie. Jeżeli padnie kolejny raz, to nie wiem czy będzie sens naprawiać ją ponownie, czy lepiej kupić nową, a starą - sprzedać na części/schować do szafy i naprawić za czas jakiś. W takim wypadku wolałbym mieć uwolnione sloty. Znacie jakiegoś maila do Sony czy jest tylko telefon kontaktowy?

 

@sakiu, Old_Kyo - dzięki ;)

Edytowane przez triboy17@o2.pl
Odnośnik do komentarza

Dziś rano na mojej skrzynce wylądował taki email:

Temat: PlayStation®Network Password Change

 

This email confirms that your PlayStation®Network password account has been changed successfully.

 

If you did not change your password...

This email has been sent to you because the password for the relevant PlayStation®Network account has been changed.

If you did not change your password, please contact Customer Support at the following address:

 

networksupport@eu.playstation.com

 

The PlayStation®Network Team

 

Rozumiem, że ktoś zmienił moje hasło. Ja wtedy spałem. Popołudniu nie mogłem się zalogować na konsoli. W końcu zmieniłem hasło i wszystko zabanglało. Do mojego konta ma dostęp mój brat i kolega z pracy, mówili mi, że nic nie robili, ja im wierzę. Czy to znaczy, że ktoś wbił mi się na konto i zmienił hasło?

Edytowane przez Pryxfus
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...