Opublikowano 8 października 200915 l No powiem wam ze jest na co czekac, bardzo ciekawi mnie Xboxowe demo w praktyce .
Opublikowano 8 października 200915 l Na MarketPlace nic nie ma.... niestety ;] http://www.majornelson.com/archive/2009/10/08/demo-bayonetta-japan-only.aspx
Opublikowano 8 października 200915 l Bardzo bym prosił jakby ktoś sobie założył konto na JAP. o podanie danych w celu ściągnięcia demka gdyż moje konto jest na silverze. Z góry dziekować. Ponoć demko świetne (zasłyszane od kumpla).
Opublikowano 9 października 200915 l Ale wiedz ze trzeba niec GOLDa na tym koncie by pobrac NOWOSC demowa. Widzialem ze na torrencie juz byl.
Opublikowano 9 października 200915 l No właśnie wiem. Dlatego pytam czy jakby ktoś mógł takowe założyć konto to aby łaskaw był podać dane do niego gdyż ja juz wiecej kont GOLD nie moge miec założonych. EDIT: link do dema -> http://www.megaupload.com/?d=ZGVDV3OW pobrać, rozpakować, wypalić na płytke. Jednak jakby ktoś założył konto na Japonie to byłbym wdzięczny. Edytowane 9 października 200915 l przez Mani
Opublikowano 9 października 200915 l pogralem w demko,gra mi sie niepodoba jak narazie. Design gry mi nie pasuje ,ped****ki troche Podczas gry cięzko ogarnąć co sie dzieje pelno blysków, wybuchów itp. Troche zrzynka z DMC jak dla mnie dzwięki nawet podobne.
Opublikowano 10 października 200915 l Design pedalski ? Eeee jak mozna pominąc to "cudo" którym się gra ? Te biodra, krągłości i styl w jakim chodzi wykonuje te wszelkie batalistyczne pozycje , a moment gdy dochodzi do "climaxu" i to jak pozostawia swoje wdzięki, w szczególności odkryte cztery literki zaczynam wtedy kążyć myślami zupełnie gdzie indziej Bayonetta do wczoraj była dla mnie zupełnie obca.Do czasu, byłem niezmiernie ciekaw najnowszego projektu dawnej ekipy Clover Studio i stwierdzam że ten kawałek softu uwidacznia prawdziwą robotę fachowców. Gra wymiata możliwościami, świetnym disignem, muzyką i cała ta otoczka japonskiego geniuszu którego czuć tutaj na każdym kroku ,ehhh te przemiany postaci podczas skoku w motyla i ten cien ... magia w rzeczy samej :potter: Wielkie wyróżnienie dla x360 nadchodzi, mam nadzieje że skopie d..y całej reszcie ! 8) Edytowane 11 października 200915 l przez Bushisan
Opublikowano 12 października 200915 l Troche zrzynka z DMC jak dla mnie dzwięki nawet podobne. Może dlatego, że twórcom gry Bayonetta jest ta sama osoba, która zrobiła pierwszą cześć DMC?
Opublikowano 14 października 200915 l Demko bardzo fajne, choc krotkie. Grafika ladna, gameplay swietny. System walki efekciarski, ale daje sporo funu i mozliwosci. Irytuje mnie jedynie infantylna pioseneczka w czasie walki.
Opublikowano 14 października 200915 l Mnie kamera w etapie spadania z kawalem gruzu - za blisko, za daleko, wszystko sie trzesie, nic nie widac - alej juz lepiej. Przyjemna gierka, zas tryb Easy calkiem spoko, naciszasz glownie Y - w sam raz dla ubernoobow ale gdzie tutaj przyjemnosc z grania? Wolalbym juz danie na VeryEasy niesmiertelnosci dla takich osob niz naszowanie 1 palcem igreka...
Opublikowano 21 października 200915 l Nintendogs tez posiada 40/40 - zastanawialo cie do myslenia to? Gra trafila w japonskie klimaty dlatego ma wysoka ocene
Opublikowano 21 października 200915 l W tym przypadku tyłek głównej bohaterki trafił w japońskie klimaty na tyle, aby zagarnąć 40/40.
Opublikowano 21 października 200915 l Nintendogs tez posiada 40/40 - zastanawialo cie do myslenia to? Gra trafila w japonskie klimaty dlatego ma wysoka ocene IMO Nintendogs pokazało możliwości (nie tyle graficzne) DSa i spokojnie zasłużyło u japońców, którzy (nie wszyscy) nie mogą sobie pozwolić na psiaka z krwi i kości. Pozatym demo Bayonetty utrzymało mnie w przekonaniu, że to gra z najwyższej półki i taki NG2 czy DMC4 jednak troche niżej stoją.
Opublikowano 21 października 200915 l Eeee myślę że to mocno subiektywna opinia, ja zostanę przy swoim .
Opublikowano 22 października 200915 l Zaliczyłem demo i moje wrażenia są mega-optymistyczne : sterowanie i ogólne obcowanie z grą jest przyjazne i intuicyjne, dbałość o szczegóły(tutaj nic nie jest zrobione na od(pipi)), wirtuozia w obchodzeniu się z bronią, sposoby wykańczania przeciwników są obłędne pod względem pomysłowości i widowiskowości(np. trumna z kolcami zasysa bestie i robi z nich miazgę; po walce z pierwszym bossem kostium bohaterki ożywa i schodzi z niej zamieniając się w monstrum pożerające pokonanego bossa, a ona nago przygląda się krwawemu finiszerowi, po czym kostium zgrabnie wraca na jej ciało). Nie jestem wielbicielem Devilo-slsherów, ale ten szpil jest: płynny, barwny, radosny i ożywczy. Jest w nim szczypta Devil May Cry, Ninja Gaiden i starych hack&slash 2D jak Cadillacs and Dinosaur. Wcześniej żaden trailer czy wideo-gameplay nie zachęcił mnie do tej gry, a teraz jestem skłonny uwieżyć, że maksymalna ocena w japonii jest zasłużona.
Opublikowano 7 grudnia 200915 l W nowym numerze konkurencji bardzo pozytywna recenzja i ocena 9.1/10. Piszą że gra jest prosta dla świeżaka i dosyć długa. W demko grałem i jestem zachwycony. Takich gier nam potrzeba w obecnej generacji. Pre-order złożony, przypominam że premiera już 8.01.2010.
Opublikowano 21 grudnia 200915 l Przez to demo nie mam ochoty na moje latwe crapy. Innowacyjnosci w tej grze jak na lekarstwo. Proste combosy, ladna grafika, ale calosc robi naprawde swietne wrazenie. Na razie sie jeszcze do konca nie wbilem i comobosy wchodza dosc losowo (za duzo DMC), ale zapowiada sie godny nastepca Devila. Jedyne do czego moglbym sie przyczepic to pierwsza walka: nic nie widac! Za duze zamieszanie. Pozniej jest juz o niebo lepiej. Zazdroszcze troche ludziom z prasy, bo hype jak zwykle byl nieprzecietny, a mamy po prostu dobry tytul. Fulla kupie jak juz wszyscy przejda, ale jak mowie, cisnienia specjalnego nie mam. Wielki plus dla tworcow za stylistyke: naprawde wyglada to wszystko bardzo spojnie: design postaci, przeciwnikow + muzyka <3 Edytowane 21 grudnia 200915 l przez Flik
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.