Opublikowano 15 czerwca 201014 l Nie jest bardziej kolorowo, tylko po prostu jest OGROMNY postęp w kwestii oświetlenia. Pozatym o ile w poprzednikach mielismy glownie miasta i podziemia tak tutaj mamy poziom z masa zieleni. Zmiana stylistyki zdecydowanie in plus...doda to troche swiezosci serii. Ale faktycznie postep jest znacznie wiekszy niz pomiedzy jedynka a dwojka a w ruchu gra prezentuje sie lepiej niz na fotach...to samo zreszta mozna powiedziec o Bulletstorm. UE3 przeszedl spora metamorfoze Nowy gatunek przeciwnikow rowniez zmienia nieco charakter walki, niczym w Deadspace strzelamy w kolejne macki ktore potem odpadaja. No i pod koniec filmiku to sarzujace "cos" przywodzi na mysl Pania Beserker
Opublikowano 15 czerwca 201014 l http://www.abload.de/img/84a06e.jpg http://www.abload.de/img/93v3s2.jpg http://www.abload.de/img/1024128.jpg http://www.abload.de/img/115h23z.jpg http://www.abload.de/img/gears132ws.jpg http://www.abload.de/img/27b2x2.jpg http://www.abload.de/img/37m45a.jpg http://www.abload.de/img/46e2ho.jpg http://www.abload.de/img/55f2e9.jpg http://www.abload.de/img/73z0ku.jpg
Opublikowano 15 czerwca 201014 l Heh... przecież to wygląda miejscami lepiej niż Uncharted. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że podczas gameplayu tak to będzie wyglądało... na bank nie z takim wygładzaniem krawędzi. Za takie screeny powinni zamykać do więzienia, bo potem ludzie są rozczarowani jakością grafiki w grach
Opublikowano 15 czerwca 201014 l No właśnie, poza wygładzaniem krawędzi. Nie wiem jak Wam, ale mi poszarpane krawędzie strasznie przeszkadzają. Choćby nie wiem jak piękna była grafa, to te cholerne ząbki psują cały efekt. Ale miejmy nadzieję, że w GoW 3 nie będą one drażniły. Przydałby się taki AA jak w Alan Wake
Opublikowano 15 czerwca 201014 l To jest Epic, akurat oni o grafie wiedza bardzo dużo, AA zapewne będzie, nie taki jak na fotkach. Do premiery jeszcze jakieś pół roku(pracy nad grą) tak, że zmiany IMO mogą być tylko na plus, a już jest grubo.
Opublikowano 15 czerwca 201014 l Pokaz Gyrosów genialny, tylko bardzo mi nie pasują tu szparki, do tego klimatu wielkich okutych metalem koksów.
Opublikowano 15 czerwca 201014 l Zdecydowanie najlepszy pokaz na konferencji Microsoftu i gdyby nie on, to okazałaby się totalną klapą, a tak była tylko epic failem. :] Robi wrażenie walka z Lambent Berserkerem i końcówka, gdzie COG już myśleli, że jest po wszystkim. Poza tym pokazano, że Lambent będą bardziej wymagający niż normalne Locusty i w sumie tyle.
Opublikowano 15 czerwca 201014 l Nie wiem czy wiecie, ale za poprawę grafiki w Gyrosach, ale i wszystkim co hula na UE3, bezpośrednio odpowiadają również nasi rodacy z People Can Fly, jednak z przyczyn licencyjnych nie są wymieniani w creditsach. Info z pierwszej reki :potter:
Opublikowano 15 czerwca 201014 l Creditsach czego?? Gra dział na najnowszej wersji UE 3,9(tak to nazwał Cliff w wywiadzie dla GT). PCF jest częścią Epic, więc naturalne, że pomagają jak mogą. Z reszta już przy GoW2 pomagali, tworzyli dodatkowe mapki do multi i byli wymienieni w napisach końcowych
Opublikowano 15 czerwca 201014 l Zgadzam sie z przedmowca, tzn. pokazali rzez graficzna ale na statycznych shotach latwo o retusz. Czekam na film z gejmpleju ale i te mozna tuningowac wiec pelen obaw o ich obietnice co do grafiozy (pewnie miod bedzie sie lac po kostkach) czekam na dalszy rozwoj wydarzen. Przeciez gameplay juz nam pokazano w akcji I co duzo mowic...urywa leb przy samej d*pie, kapitalne wykonanie i do tego tha dynamika. Co do dodawanego AA na screenach promocyjnych to normalne...wszystkie promoshoty tej generacji sa retuszowane (czytaj lapane w mega wysokiej rozdzielczosci, po czym resize do 1280x720 )
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Creditsach czego?? Gra dział na najnowszej wersji UE 3,9(tak to nazwał Cliff w wywiadzie dla GT). PCF jest częścią Epic, więc naturalne, że pomagają jak mogą. Z reszta już przy GoW2 pomagali, tworzyli dodatkowe mapki do multi i byli wymienieni w napisach końcowych Nawet w Shadow Complex są wymienieni
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Patrzcie na to - http://www.techday.co.nz/gameconsole/news/gears-of-war-3s-beast-mode-footage-revealed/16833/2/ Beasts Mode, to jest coś w rodzaju hordy, tyle że... jesteś teraz Locustem o_O Wachlarz od Tickera i Wretcha po Boomera. Wow. EDIT: w trakcie gry zbiera sie punkty za które możesz stać się mocniejszym locustem... nawet Berserkerem Edytowane 16 czerwca 201014 l przez MaZZeo
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Tryb Bestia Otóż chodzi o rozgrywkę podobną do tej z "Hordy", ale z kilkoma ważnymi różnicami. Przede wszystkim walczymy w roli Locustów przeciwko żołnierzom Koalicji. Zabijając ich w kolejnych falach dostajemy tokeny, które umożliwiają nam respawnowanie się innymi postaciami - od Tickerów, przez zwykłe robale, a na Berserkerach kończąc. Dlatego śmierć nie będzie oznaczała natychmiastowego końca zabawy, jak w "Hordzie". Warto również pamiętać, że niektóre Locusty mają swoje unikalne umiejętności, np. Cantus potrafi leczyć. Dostęp do nowych rodzajów postaci odblokowujemy wraz ze zdobywaniem poziomów doświadczenia. W trybie "Bestia" będą mogły grać jednocześnie cztery osoby onlinecenter.pl Edytowane 16 czerwca 201014 l przez Mefi23
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Autor E3 - Nowa postać kobieca - Samanta (Sam) Edytowane 16 czerwca 201014 l przez cichy_
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Tutaj ma ciemne włosy Przecież to blondynka. Nom będzie ciekawie jak co drugi w multi będzie grał Anią.
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Czyli po prostu do Hordy dorzucili parę dodatkowych postaci bo i tak można było grać Locustami, ale nie tymi największymi motherfuckerami
Opublikowano 16 czerwca 201014 l W hordzie można było grać Locustami? Przyznam, że już od bardzo dawna nie gram w GOW-a 2, ale nie przypominam sobie żeby była tam taka możliwość
Opublikowano 16 czerwca 201014 l A nie sorry, bo tutaj chodzi o tryb, który się Horda nazywa, ten z falami. Faktycznie tego nie ma w GoW2 by grać Locustami, to w innych trybach. 5 minut gameplayu w wysokiej rozdziałce: http://gamersyde.com/news_e3_gears_of_war_3_gameplay-9547_en.html
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Tutaj ma ciemne włosy Przecież to blondynka. Nom będzie ciekawie jak co drugi w multi będzie grał Anią. Bo to nie jest Anya...to "Sam" od Samantha, to jedna z kilku Gearslasek, która pojawi się w "trójce" bo Cliffy już w wywiadzie dla GameInformera miesiąc temu mówił że Anya to nie jedyna grywalna laska. I nie sądzę, aby w multi roiło się od "Ani" burgery i tak pozostaną przy Carmanie...Za bardzo jara ich ta postać . Z tego co wiem to w Gears'ach 3 będzie postać Tai'a jako skin do multi. Bodajże w pewnym momencie gameplay'u z Beast Mode widziałem Tai'a, ale to tylko taka ciekawostka . EDIT Tak teraz się przyjrzałem i jest i Dizzy i Tai . Zakładam że będą dostępni tylko dla tych co grali w Gears'y 2 . Edytowane 16 czerwca 201014 l przez barcelona fan
Opublikowano 16 czerwca 201014 l Wszystko pięknie,ale wątpie bym mógł wytrzymać koiecy głos podczas grania w GEARSy. No (pipi)a,ciekawe jaki odgłos będą wydawać podczas ,,skakania". Juz sie ciesze...
Opublikowano 17 czerwca 201014 l Ja mam nadzieję, że zrobią Beast vs Horde mode - wyglądało by to tak jak w L4D, 5 graczy jest CoGami, a 5 innych graczy + reszta sterowana przez AI byłoby Locustami. Byłoby genialnie. Wyczytuje na serwsiach że może się pojawić sporo nowych potworów - nowy rodzaj Boomera, opancerzony Kantus, nowe rodzaje drone'ów. Ponoć podczas gry Berserkerem masz ograniczone pole widzenia (prawidłowo, bo z tego co była mowa w GoW1 ona była ślepa), ciekawe jak to dokładnie wygląda.
Opublikowano 17 czerwca 201014 l największa różnica to dynamika która dostała mocnego kopa i porządne oświetlenie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.