Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem


jarken

Rekomendowane odpowiedzi

po co w ogóle słuchac kogoś kto widział tę gre na żywo i wie jak wygląda i jak gra odnosi się do słów które DICE mówiło? Po co w ogóle wierzyć osobą które grały już w BF3 na PS3? Lepiej samemu po filmikach z yt i screenach mówić że BF3 wygląda za(pipi)iście i słuchać sie forumowych ekspertów. Nie bądźcie hipokrytami, widocznie BF3 nie spełnia takich obietnic jakimi DICE sie przechwalało i można to usłyszeć właśnie po relacjach z ps3site, gamezilla czy tvgry.pl Gra miała nieznacznie odstawać od wersji na PC a wyczytać można ze różnica jest ogromna między obydwoma wersjami, nie wiem może trzeba będzie poczekać jednak na bete i przekonać sie czy tak jest.

Edytowane przez mersi
  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

I wyjdzie na to, ze Panowie z DICE sami sobie wykopią dołek bo im więcej tego czytam i oglądam wychodzi na to, że Call of Duty cichaczem zgarnie cały tort bez agresji i tej całej szopki. Opieranie całego sukcesu na wersji PC w dzisiejszych czasach jest dla mnie deko niedorzeczne.

Mundrusiom z forum podziękujemy za ich cenne uwagi...

Odnośnik do komentarza

widocznie BF3 nie spełnia takich obietnic jakimi DICE sie przechwalało

 

to już wiemy, ale stwierdzanie, że gra to graficzny crap to pokaz wygórowanych wymagań i ślepiej wiary w zapewnienie developera... więc proponuję powtórkę serii:

  • jedyne do czego mają zastrzeżenie to naciągane obietnice DICE o grafice a tu przełomu nie ma która na pewno nie ma poziomu Uncharted 3
  • A kto oczekiwał poziomu Uncharted 3? Błagam...
  • i kto słucha chłopaków z ps3site.pl? Błagam...

Odnośnik do komentarza

graphic whores ftw!

 

ja jak to przy każdej grze multi napisze że grafika dla mnie to dodatek, jeśli te ich zapewnienia to był zwykły shittalk to ok, jakoś tą grę muszą sprzedać (przy głupotach wygadywanych przez Acti przy okazji każdego CoDa to i tak nic) ale niech nam dzadzą dobre multi. Póki co wiemy że dostaniemy przeglądarke serwerów. Ja jestem już w połowie szczęśliwy, druga połowa to balans i stała animacja.

 

O grafice tak czy tak wole się przekonać samemu, nie jest to coś co mogło by zaważyć no kupnie tej gry przeze mnie.

Odnośnik do komentarza

po co w ogóle słuchac kogoś kto widział tę gre na żywo i wie jak wygląda i jak gra odnosi się do słów które DICE mówiło? Po co w ogóle wierzyć osobą które grały już w BF3 na PS3? Lepiej samemu po filmikach z yt i screenach mówić że BF3 wygląda za(pipi)iście i słuchać sie forumowych ekspertów. Nie bądźcie hipokrytami, widocznie BF3 nie spełnia takich obietnic jakimi DICE sie przechwalało i można to usłyszeć właśnie po relacjach z ps3site, gamezilla czy tvgry.pl Gra miała nieznacznie odstawać od wersji na PC a wyczytać można ze różnica jest ogromna między obydwoma wersjami, nie wiem może trzeba będzie poczekać jednak na bete i przekonać sie czy tak jest.

Całkowita prawda, tylko że trzeba też być nieźle ograniczonym żeby wierzyć, że gra będzie wyglądała na konsolach tak jak na pierwszych prezentacjach gameplay-u z PC.

Cóż, jednak te jęki zawiedzenia były do przewidzenia... Najbardziej DICE zrąbało sprawę, że z konsol pokazują niemal ten sam gameplay co był prezentowany na PC przez co dają możliwość porównania obu wersji i pokazania różnic(Pokaz JF vs pierwsze gameplay-e). Gdyby na konsolach pokazywali urywki z innych misji, w zupełnie innym środowisku to jęki zawodu mogłyby być trochę mniejsze, a tak wepchnęli najaranych ludzi w ręce Kottica, który jakby nie patrzeć pokazuje MW3 takie jakie jest naprawdę.

Odnośnik do komentarza

Co do grafiki to chyba oczywiste, że gra multiplatformowa nie będzie wyglądać lepiej niż ta która jest pisana tylko pod jedną platformę by wycisnąć z niej ile tylko się da. Zapewne gra będzie wyglądała bardzo dobrze na każdej z platform, ale w ich skali. Poziom wykonania bankowo będzie wyższy niż w przypadku COD. Z resztą czy ktoś z was chce kupić B3 tylko z powodu oprawi video?

Odnośnik do komentarza

Nie wiem po co takie ciągłe narzekania. Dawno już pokazano porównanie grafiki na obu platformach i mimo, że widać różnicę (co było oczywiste) gra wcale źle nie wygląda. Ot małe porównanie:

 

PCshot.jpg

PS3shot.jpg

 

czy np

pc-fire.jpg

ps3-fire.jpg

 

Jakość obu filmików, z których shoty zaczrpnięto jest praktycznie ta sama, więc patrząc na porównanie nie ma wcale tak źle.

A pamiętajcie, że jeszcze ani jeden filmik (poza paroma ujęciami) ani nawet żaden screenshot z wersji konsolowej nie został publikowany w jakiejś normalnej jakości.

Odnośnik do komentarza

Moja wypowiedź na temat "chłopaków" z ps3site.pl była żartem bo poziom tego "portalu" jest już małą legendą (dlatego dodałem :) ) ale jeśli kolejna osoba oprócz serwisu grytv mówi ze graficznie jest słabo to widocznie coś w tym jest. Osoby te widziały grę na tv tak jak ona wygląda a nie offscreen tak jak my i maja prawo do wypowiedzi na temat grafiki. Ktoś tu napisał że jak mogą oceniać grafikę jak tylko przemieszczają sie wąskimi tunelami - no ja widziałem tez akcje na zewnątrz które więcej mogą powiedzieć o grafice i o destrukcji której nie ma w ogóle (odpadające kafelki ze ścian to w killzonie 2 mamy)... inna osoba napisała że EA wybrała najgorszy moment w grze do prezentacji... jasne bo widziałeś te inne momenty w grze i wiesz że są lepsze ;) . Dodatkowo cała akcja w coopie odbywa się w nocy a jak wiemy w środowisku nocnym można ukryć niedoróbki graficzne więc można się spodziewać że gra może wygladac jeszcze gorzej jak będziemy mieć akcje w dzień.. może tak być ale nie musi.... zobaczymy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A kto gra na hardcore? Błagam...

 

BTW w takich warunkach to bym sobie pograł....

 

bf3dx.jpg

co w tym warunkach takiego fajnego?

gralem w takich a nawet w lepszych i powiem ze nic specjalnego.

lepiej sie gra na 40c. tv w domu

co do hc to wiadomo frag whores ;p

 

ale przynajmniej wy(pipi)ali ten zwalony matchmaking. Moze dziekit emy bf3 nie zdechnie na konsolach jak bc2

Edytowane przez szpic
Odnośnik do komentarza

po co w ogóle słuchac kogoś kto widział tę gre na żywo i wie jak wygląda i jak gra odnosi się do słów które DICE mówiło? Po co w ogóle wierzyć osobą które grały już w BF3 na PS3? Lepiej samemu po filmikach z yt i screenach mówić że BF3 wygląda za(pipi)iście i słuchać sie forumowych ekspertów. Nie bądźcie hipokrytami, widocznie BF3 nie spełnia takich obietnic jakimi DICE sie przechwalało i można to usłyszeć właśnie po relacjach z ps3site, gamezilla czy tvgry.pl Gra miała nieznacznie odstawać od wersji na PC a wyczytać można ze różnica jest ogromna między obydwoma wersjami, nie wiem może trzeba będzie poczekać jednak na bete i przekonać sie czy tak jest.

Całkowita prawda, tylko że trzeba też być nieźle ograniczonym żeby wierzyć, że gra będzie wyglądała na konsolach tak jak na pierwszych prezentacjach gameplay-u z PC.

Ja wiedzialem, ze singlowy fault line na Ps3 bedzie znacznie slabszy na konsole. Ale jak zobaczylem trailer Operation Metro oraz alphe na PC, ktora wzgledem singlowego fault line (PeCetowego) wyglada bardzo slabo, to nadzieja rozblysla dla konsolowiczow. Zreszta sam Butcher powiedzial, ze Bf3 na Ps3 bedzie wygladaj jak balszakowa alph'a. Niestety te co-op rozwial nadzieje. Moze to i wyglada lepiej niz BFBc2, czy inne FPS' na konsole, ale DICE od kilku miesiecy zaszczepialo w naszych umyslach za(pipi)iste PC gameplay'e, przez ktore swiadomie lub nie, filtrujemy ten choojowo wygladajacy co-op footage. Sorry DICE, gdyby nie wasze karty graficzne za 2000 zeta, to moglibyscie jedynie robic loda Koticko'wi. Wydawanie Bf3 na P3 i Xbox'a 360, to zly pomysl.

Odnośnik do komentarza

po co w ogóle słuchac kogoś kto widział tę gre na żywo i wie jak wygląda i jak gra odnosi się do słów które DICE mówiło? Po co w ogóle wierzyć osobą które grały już w BF3 na PS3? Lepiej samemu po filmikach z yt i screenach mówić że BF3 wygląda za(pipi)iście i słuchać sie forumowych ekspertów. Nie bądźcie hipokrytami, widocznie BF3 nie spełnia takich obietnic jakimi DICE sie przechwalało i można to usłyszeć właśnie po relacjach z ps3site, gamezilla czy tvgry.pl Gra miała nieznacznie odstawać od wersji na PC a wyczytać można ze różnica jest ogromna między obydwoma wersjami, nie wiem może trzeba będzie poczekać jednak na bete i przekonać sie czy tak jest.

Całkowita prawda, tylko że trzeba też być nieźle ograniczonym żeby wierzyć, że gra będzie wyglądała na konsolach tak jak na pierwszych prezentacjach gameplay-u z PC.

Ja wiedzialem, ze singlowy fault line na Ps3 bedzie znacznie slabszy na konsole. Ale jak zobaczylem trailer Operation Metro oraz alphe na PC, ktora wzgledem singlowego fault line (PeCetowego) wyglada bardzo slabo, to nadzieja rozblysla dla konsolowiczow. Zreszta sam Butcher powiedzial, ze Bf3 na Ps3 bedzie wygladaj jak balszakowa alph'a. Niestety te co-op rozwial nadzieje. Moze to i wyglada lepiej niz BFBc2, czy inne FPS' na konsole, ale DICE od kilku miesiecy zaszczepialo w naszych umyslach za(pipi)iste PC gameplay'e, przez ktore swiadomie lub nie, filtrujemy ten choojowo wygladajacy co-op footage. Sorry DICE, gdyby nie wasze karty graficzne za 2000 zeta, to moglibyscie jedynie robic loda Koticko'wi. Wydawanie Bf3 na P3 i Xbox'a 360, to zly pomysl.

To jest właśnie moja gadka o ograniczeniach pismaków. Butcher dał się złapać w ten PR-owski blablabla i też zaraz przeczytamy o tym jaka ta gra jest nieładna. Czy nikt z redaktorów jakiegokolwiek pisma bądź serwisu nie widział tych gameplayów, nie widział jak ta gra wygląda w wersji pre alpha na PC? Zresztą po co ja pytam skoro ci sami ludzie pisali o tym, że przecież ta gra nie będzie wyglądać tak jak na filmikach(jeszcze przed prezentacjami u JF), a teraz wielkie oburzenie i zniesmaczenie, że gra nie wygląda tak jak na PC. No ja p... Ludzie.

Odnośnik do komentarza

Tu nie chodzi o wersję na PC-ta, bo ten konsolowy BF3 to nie są nawet wyżyny konsolowe. Nie ma sensu wymieniać takich Gearsów3, czy Uncharted 3, bo to znacznie wyższa półka. Tylko niech nikt nie pisze o zniszczeniach, bo jedyne co do tej pory pokazali to skrypt z budynkiem, który będzie też w MW3. Na tej prezentacji z tvgry gość próbował strzelać po drewnianych zabudowaniach i nie było żadnego efektu. Nie wspominając już o totalnych głupotach, gdzie nie da się nawet zabić zakładnika (model postaci bardzo słaby). Hype wokół tej gry jest ogromny, DICE sami nakręcali całą tą machinę czym ta gra nie będzie i czego ich silnik nie potrafi, a jaka jest prawda, to widać. Mam tylko nadzieję, że recenzenci nie zapomną o tym i rzetelnie podejdą do oceny tych wszystkich obiecanek.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Sami dobie dodajecie różne rzeczy, brak zniszczeń, grafika jak wersja alpha na konsoli...Ludzie może trochę przystopujmy i poczekajmy do bety...

Obiecywano wiele i wiele słów na pewno było przesadzonych ale nie róbmy z BF3 na konsole kompletnej porażki jak co nie którzy tu wieszczą a nawet twierdzą że tytuł powinien pozostać na PC.

 

WTF ???

Odnośnik do komentarza

Wiecie że wszystko oceniacie na podstawie gameplaya z nocnej mapki na której mało co widać?

 

Jakby wam przed premierą pokazali footage z Nelson Bay to też byście trolowali że BC2 brzydki jest.

 

Jak nie podoba się grafika to proponuje kupno MW3, rotfl.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Yano a tych fruwających rpg na lewo i prawo nie widziałeś ?? Przynajmniej one powinne zostawic jakis ślad zniszczeń. Tak czy siak, nie przesadzajmy gra na pewno będzie bardzo dobra i będziemy sie dobrze przy niej bawic tak samo jak przy nowym COD MW3, który moim zdaniem wygra jeśli chodzi o sprzedaż. Obydwie gry dobrze się sprzedadzą i obydwie gry będą bardzo dobre i będą rządzić razem obok siebie.... do czasu aż nie powróci nowy Ghost Recon :P ... chciałbym. hehe

Odnośnik do komentarza

" jednej z najlepszych gier tego roku, a może nawet najlepszego FPS-a wszech czasów" - po tym pierwszy tekscie już odechciało mi się czytać... B3 i gra wszech czasów lol... a za rok wyjdzie kolejna część i też będzie grą wszechcxasów ? to ten "wszech czas" to jakis krótki dla ea jest :)

 

Noi jak ja mam brac nap oważnie ten serwis jak oni taki tekstami lecą... a póżniej wielke załamanie bo jednak B3 nie jeste grą wszech czasów a nawet "jakich kolwiek czasów" :)

 

 

ps na tą chwile to najbardziej kręci mnie nowy Ghost Recon... nowy gameplay w temacie.

Edytowane przez LiSoQuan
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Przed chwilą wróciłem do domu z targów.

 

Pierwszego dnia , we środę (dzień bez publiczności) skierowałem się od razu do stanowiska EA. Kurs na MIGa 21 i szybko odnalazłem stanowisko z BF. Kolejka nie odstraszała (żadna gra nie przebiła pod tym względem Diablo 3), stanąłem najpierw do PS3 (nie było jeszcze opisane, że ps3-coop, a pc-multi). Jak staliśmy w kolejce to podeszła do nas sympatyczna hostessa z iPadem prezentując różne gry EA. Po chwili okazało się, że to Polka mieszkająca w Niemczech, więc czekanie upłynął milej.

 

PS3

Po pierwsze - stanowisko było do bani - TV 25-28 cali miałem jakieś przed pół metra przed oczami. Dzięki temu na dzień dobry zostałem zaatakowany teksturami jakości rzygów zmieszanych z kupą. Słaba jakość potęgowana oglądaniem tego z bliska (pad był na krótkim łańcuchu) zwalała z nóg i robiła największe negatywne wrażenie. Pamiętajmy jednak - to wersją ALFA, tak tłumaczyli goście z EA. Ja sobię to tłumaczę zrobioną na szybko optymalizacją, żeby tylko działało płynnie :) Natomiast animacja była przecudowna - postać drugiego gracza ruszała się jakby była "oskryptowana", jakbym nie wiedział, że gram z człowiekiem to ktoś mógłby mi wkręcić, że to bot z zaprogramowaną animacją. Otwieranie drzwi, bieg, strzelanie, kucanie - wszystko na najwyższym poziomie. Poza tym światła wyglądały ładnie, dźwięk brzmiał dobrze.

 

Coop ma być oddzielną kampanią kilku (gdzieś czytałem, że 6?) misji, składających się w jedną historię. Jeśli nie wprowadzą jakiś "co-opowych" elementów to ten tryb będzie nijaki, brakuje czegoś odróżniającego go od kampani singlowej. Mogliśmy "spotować" selectem wrogów i wskrzeszać się na wzajem gdy jeden za bardzo dostał. Misja mogłaby być przechodzona w pojedynkę. Na konferencji zaprezentowano ją bardzo "teatralnie" i w duchu współpracy, a level tak naprawdę był bardzo wąski i polegał na "normalnej" eliminacji kolejnych wrogów.

IMO padło hasło "wstawmy coopa" - to chłopaki wstawili, żeby nie można było powiedzieć że CoD lepszy bo go ma.

 

PC

Prezentacja na komputery odbywała się w dwóch fazach - najpierw zamykali ludzi w sali z tego zdjęcia:

bf3dx.jpg

i pokazywali znany wszystkim od 3 miesięcy fragment kampanii. Po nim następował krótki tutorial do CQ na Caspian Boarder, 2 słowa od community managera Daniela “zh1nt0″ Matrosa i 64 zgromadzone osoby wbijały na drugą salkę ze stanowiskami. Niestety trafiliśmy na jakieś problemy techniczne - najpierw musieliśmy czekać 10 min, a jak już zaczęliśmy rozgrywkę to zjadł nas gigantyczny lag i po 5 minutach wyprosili całą grupę. Jedynym pozytywnym elementem tej prezentacji była koszulka XXL z napisem Battlefield3 - w sam raz do noszenia w niej ziemniaków.

 

Nowa mapa jest typowa pod rozwałkę w pojazdach - uboga w budynki, sporo drzew i nierówności terenu, ale do dyspozycji drużyn były czołgi, transportery opancerzone, buggie, śmigłowce i samoloty. Tak jak Operation Metro może służyć do chwalenia się grafiką, tak tutaj jest można chwalić się typowo battlefieldowym gameplayem. Gdyby nie problemy techniczne, to zapowiadało się bosko.

 

Korzystając z lagów pobawiłem się customizacją klas postaci.

Inżynier - w jednym slocie na gadget ma wyrzutnię rakiet (były ze 3 do wyboru, nazw nie pamiętam). W drugi slot można zamiast wiertarki można włożyć.. zdalnie sterowanego robota (WALL-E?) do rozbrajania bomb (chyba). Nie jestem pewien czy zamiast wiertarki można było włożyć miny przeciw pojazdom, czy miał je support, heh.

Assault - defibrylatora nie można było zmienić, natomiast apteczka była wymienna na podlufowy granatnik czy też shotgun, czyli tak jak assault w bc2.

Recon - do końca nie pamiętam, na pewno miał magiczne kulki, ale, uwaga, można było go wyposażyć w mały UAV, nieuzbrojony, ale z możliwością zoomowania. Mam nadzieję, że nie jest on zdolny do roadkilli.

Support - na 90% widziałem u niego claymore, na 10% miał też miny. Paczka ammo była niezmienialna. Reszty nie pamiętam.

 

Według mnie EA było słabo przygotowane technicznie do tych pokazów, ot co. Ta cała targowa atmosfera tworzenia kolejek do zamkniętych pomieszczeń z możliwością grania 15 min w grę, która pojawi się na rynku w ciągu 2-3 miesięcy jakaś tak dziwna jest. Niby to zamknięte i nie można fotografować, a potem i tak na tv-gry czy na konfie pokazują to samo. Wygląda to jak próba tworzenia jakiejś wyjątkowości oraz nakręcanie hype'u. I nie mówię tylko o BFie, ale o większości prezentowanych gier, do których ludzie stali w kolejkach, a które i tak ukażą się jesienią.

 

edit: odnośnie sterowania - na pc nóż był włączany jak broń, pod "5" chyba, na ps3 pod R2.

Edytowane przez oTOMo
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...