Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei


Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem sobie SMT IV, mam nadzieje ze fajna gierka, moja pierwsza stycznosc z seria.

Gierka nawet bardzo fajna.  Można się łatwo zrazić, na poczatku jest bardzo trudna, po 10-15 h poziom trudności staje sie umiarkowany, a później coraz lepsze fuzje, więcej dostepnych ataków demonów i robi się łatwiej. SMT IV to Dark Souls + Pokemon.

Odnośnik do komentarza

Ma ktoś platynę w P4G?

Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane.

 

Też mam z tym trofkiem problem i dlatego odstawiłem póki co P4G. Podobno ilość tych komunikatów przechodzi na kolejną grę, ale nikt nie ma pewności co do tego. Jedyny faq to ten z gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/vita/641695-persona-4-golden/faqs/65615

Odnośnik do komentarza

 

Ma ktoś platynę w P4G?

Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane.

 

Też mam z tym trofkiem problem i dlatego odstawiłem póki co P4G. Podobno ilość tych komunikatów przechodzi na kolejną grę, ale nikt nie ma pewności co do tego. Jedyny faq to ten z gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/vita/641695-persona-4-golden/faqs/65615

 

Wpadło podczas pierwszego przejścia jak robiłem Heaven drugim zestawem postaci, platyna będzie wkrótce (czyli za jakieś 40 godzin).

 

Z uwag od siebie mogę powiedzieć:

- na pewno jedną z najważniejszy rzeczy przy robieniu tego trofeum są ostatnie umiejętności Rise dzięki którym zawsze jej dialog o słabym punkcie któregoś z ceni pojawia się na początku walki.

- zrobienie wszystkich dungeonów drugim, słabszym zespołem, żeby dostać przynajmniej jakieś teksty o nich.

- spamowanie "R", "o" gdy więcej niż jeden z członków drużyny ma na sobie np. jakiś negatywny status, ponieważ Rise co któreś wyjście z analizy przeciwnika wypowie się ona na temat kogoś innego, nie tylko o postaci na którą akurat teraz ma kaprys.

- usłyszenie wszystkich unikalnych dialogów podczas starć z bossami, tu przydatny był FAQ.

 

Dużo ostrzeżeń, uwag się naczytałem o tym trofeum i myślałem, że nie uda się zdobyć bez specjalnego grindowania tekstów, ale okazało się, że jest znacznie łatwiejsze niż się wszystkim wydaje.

Albo miałem duże szczęście.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Devil Survivor2: Break Code będzie mieć premierę w USA 5 maja:

 

Devil Survivor 2: Record Breaker release date set
posted on 02.18.15 at 12:07 PM EST by Sal Romano (@salromano)
New story trailer released.

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2015/02/Record-Breaker-May-5-Date.jpg

Record-Breaker-May-5-Date.jpg

Shin Megami Tensei Devil Survivor 2: Record Breaker will launch for 3DS in North America on May 5, Atlus announced.

Here’s a brief overview of the story:

The world of Record Breaker is on the brink of non-existence. Just before the heralding of the apocalypse, when life was normal, some thrill-seekers were registering on a website that promised to deliver fake videos of their friends being killed. As people wondered what these videos could mean, an invasion began and humanity was forced to face a struggle to survive in an unprecedented catastrophe. For the main character and his friends, they stand up for humanity when the very same website uploads an application on their cell phones, summoning demons. From there, newly minted demon tamers begin the fight to survive and save the future of mankind, but the protagonist’s decisions aren’t without consequences. What he chooses may save the lives of his friends, or seal their fate.

Watch the new story trailer below, which includes a look at the Triangulum arc, the new portion of the game that adds 40 hours of new content, including new characters, settings, bosses, and more.


Read more at http://gematsu.com/2015/02/devil-survivor-2-record-breaker-release-date-set#s4UAf4q0MT8q0lkw.99
Odnośnik do komentarza

obejrzałem pierwszą część i szczerze mówiąc nie mam ochoty oglądać kolejnych

 

straszne łajno

spłycone postacie, niepasująca muzyka (niby +, że ost z gry, no ale do filmu mi nie pasował kompletnie), beznadziejna animacja, ogólnie nuda whui

 

mogli zrobić z tego normalną serie czy dwie na jakieś 50 odcinków,  w formie slice of life, wrzucić historie z social linków i dać głównym bohaterom się lepiej rozwinąć. W chwili obecnej to jest takie puste skakanie z punktu a do punktu b bez tego "pomiędzy", które sprawiało, że się bardziej angażowałeś w całą historię. meh

Odnośnik do komentarza

Akurat o animacji nie mogę złego słowa powiedzieć, gdyż anime jest jako ogół bardzo ładne i efektowne.

 

Co do reszty, to crapem filmu nie nazwę, ale także pod wrażeniem nie byłem. Po prostu ekranizacje Person ogółem to kiepski pomysł, gdyż tracą one połowę swego uroku, który wynika z właściwego grania i samodzielnego przeżywania przygód i konwersacji z różnymi NPC. Oglądanie tego samego w mocno skróconej formie czyni całość nierzadko wręcz komiczną. Jako fanservice film jest ok, ale tylko tyle.

Odnośnik do komentarza

Spisałem swoje uwagi na poprzedniej stronie:

 

 

 

Ma ktoś platynę w P4G?

Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane.

 

Też mam z tym trofkiem problem i dlatego odstawiłem póki co P4G. Podobno ilość tych komunikatów przechodzi na kolejną grę, ale nikt nie ma pewności co do tego. Jedyny faq to ten z gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/vita/641695-persona-4-golden/faqs/65615

 

Wpadło podczas pierwszego przejścia jak robiłem Heaven drugim zestawem postaci, platyna będzie wkrótce (czyli za jakieś 40 godzin).

 

Z uwag od siebie mogę powiedzieć:

- na pewno jedną z najważniejszy rzeczy przy robieniu tego trofeum są ostatnie umiejętności Rise dzięki którym zawsze jej dialog o słabym punkcie któregoś z ceni pojawia się na początku walki.

- zrobienie wszystkich dungeonów drugim, słabszym zespołem, żeby dostać przynajmniej jakieś teksty o nich.

- spamowanie "L", "O" gdy więcej niż jeden z członków drużyny ma na sobie np. jakiś negatywny status, ponieważ Rise co któreś wyjście z analizy przeciwnika wypowie się ona na temat kogoś innego, nie tylko o postaci na którą akurat teraz ma kaprys.

- usłyszenie wszystkich unikalnych dialogów podczas starć z bossami, tu przydatny był FAQ.

 

Dużo ostrzeżeń, uwag się naczytałem o tym trofeum i myślałem, że nie uda się zdobyć bez specjalnego grindowania tekstów, ale okazało się, że jest znacznie łatwiejsze niż się wszystkim wydaje.

Albo miałem duże szczęście.

 

 

Odnośnik do komentarza

Dobra obejrzałem jeszcze drugi raz ten materiał i w sumie jakby się zastanowić to nawet ten głos pasuje do charakteru Rise. Może pierwsze wrażenie nie było najlepsze ale pewnie po kilku godzinach grania zapewne bym przywyknął.

Ale i tak trzeba przyznać,że ang wersja stoi na bardzo dobrym poziomie. Co też nie jest normą jeśli chodzi o jrpg.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Personowy DDR nikogo.

 

Głos do Rise pasuje, bo postać robiona była na typowego japońskiego pop-idola. Tym bardziej cieszy mnie, że w wersji angielskiej brzmiała bardziej "ludzko".

 

Ja wreszcie mam warunki do grania, to może nadrobię zaległości SMT4 i Persona Q. Ciągle w tym drugim nie spotkałem drugiej ekipy, a mam już prawie 10h na liczniku...

 

tumblr_n6eo8vXPlf1rcdvg5o1_500.gif

 

Odnośnik do komentarza

Po blisko 10 godzinach Persona Q wreszcie spotkałem drugą ekipę (Yukiko! :3 ) i muszę przyznać, że dopiero teraz gra zaczęła się rozkręcać. Doszło więcej opcji i konfiguracji, sidequesty, a także możliwość obejrzenia opcjonalnych, luźnych rozmów między postaciami w głównym hubie. Fanservice pełną gębą, ale wreszcie zrobiło się ciekawiej.

 

Btw. Poison jest OP. Nie dość, że działa na bossów, to jeszcze zadaje olbrzymie obrażenia. Nie wiem czy to coś, co się przybłąkało z Etrian Odyssey, czy też zwykły bug, ale w życiu bym się nie spodziewał, że negatywne statusy będą tak kluczowe w walce. Czasem nawet bardziej niż wszelkie żywioły i (de)buffy.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe na jak długo starczy główny wątek w tej PQ. 

Tak z ciekawości to poza mc z obu gier,reszta ekipy nadal ma przypisane swoje persony czy też również mogą mieć inne na "wyposażeniu"?

 

A z tym poisonem to niezły numer,żeby na bossów takie coś działało to bug albo twórcy świadomie tak to rozwiązali.

Odnośnik do komentarza

Po trochę ponad 10 godzinach przeszedłem pierwszy z przynajmniej czterech głównych lochów. Nie wiem jak długie są następne, ale pewnie można liczyć 30-40 godzin na całość. Dodam, że nie rysuję map, tylko łażę "na oślep".*

 

Wszyscy bohaterowie mają swoje główne Persony, które zdobywają określone zdolności + mają sloty na nauczenie się nowych, wybranych z jakichś kart, a do tego każda postać może używać jednocześnie drugiej Persony, co działa w głównej mierze jak w dotychczasowych Personach. Coś tam biadolą o tym w fabule, ale zakładam, że uzasadnienie będzie równie bzdurne, co cała reszta historyjki.

 

Poison jest OP, jak i sporo zdolności je zadających jest OP. Dla przykładu, dość wcześnie dostajemy umiejętność, która aktywuje Poison w formie AOE (wszyscy wrogowie) automatycznie co turę przez trzy tury... Jakby tego było mało, tak jak powiedzmy przeciętny atak czy czar zadaje 50 DMG, tak Poison zadaje 150 i więcej, co na bossów jest wręcz przegięciem. W ogóle w przeciwieństwie do wielu innych RPG bossowie są podatni na wszelkie statusy, typu Curse czy Sleep, ale akurat tego wcale nie uważam za wadę jako ogół.

 

 

 

* - pomysł rysowania mapy w tak rozległym dungeon crawlerze nadal uważam za poroniony.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

(...)

 

 

 

* - pomysł rysowania mapy w tak rozległym dungeon crawlerze nadal uważam za poroniony.

Ale przecież w ustawieniach jest automapa.I nie jest tak jak wcześniej pisałeś, że ściany się nie rysują (no chyba, że sobie w ustawieniach nie włączyłeś). Ja tylko dodaje sobie do mapy ręcznie - drzwi, oznaczenia skrótów, power pointy, schody i czasem znak zapytania do eventów - a to akurat już żaden wysiłek nie jest.

Edytowane przez Kris Blake
Odnośnik do komentarza

Wiem, że jest automapa, ale to nadal tylko zarys korytarzy, bez drzwi, przejść, pułapek, eventów itp. I tu nie chodzi o "wysiłek" - zwyczajnie nie widzę sensu w sięganiu po stylus celem mazania po ekranie tylko po to, żeby zaznaczyć sobie lokalizację czegoś, co w innych grach tego pokroju wypełniane jest automatycznie. Jest to zwyczajnie zbędne, co by nie powiedzieć bezsensowne, nic nie wnosi do zabawy i tylko wydłuża mozolne łażenie po lochach.

Odnośnik do komentarza

Rano przeczytałem, w sumie specjalnie nowych wiadomości nie ma, no ale to nie było celem wywiadu.  Ktoś pisał w tym temacie już, że dotychczasowy materiał pochodził z Ps3? Jakoś z 2 tygodnie temu doprecyzowano to w Famitsu, albo Dengeki, wszystkie multimedia dotychczas widziane były właśnie z 3-ki, a przynajmniej tak twierdzi Atlus :) (a propos P5)

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...