Opublikowano 4 grudnia 20244 gru 13 minut temu, creatinfreak napisał(a): W star wars czy teraz indianie nie można Dać obowiązkowy rt, żeby zmusić ludzi do kupowania kart nvidii. Jensen geniusz
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru Cooooo? Nie można wyłączyć? A co z użytkownikami Radeonów? Będą grać w 20 fps?
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru Czy nam się podoba czy nie tak wygląda przyszłość grafiki. To samo było za czasów pierwszych kart nvidi z T&L czy potem z obsługą shaderów. Ale pisanie że po co to RT to przejaw ignorancji. Oczywiście wolałbym aby wprowadzali to wtedy jak hardware będzie gotowy a do tego bardziej dopracowane gry, ciekawsze pomysły itd ale co poradzisz. Tak naprawdę to zawsze można będzie iść dalej z nowościami - więcej odbić światła i tego typu ficzery.
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru 18 minut temu, Czoperrr napisał(a): Cooooo? Nie można wyłączyć? A co z użytkownikami Radeonów? Będą grać w 20 fps? To nie jest aż tak obciążający RT. Fakt RT to jest przyszłość jak shadery kiedyś które zastąpiły średnio udane T&L. Ale czy na tej generacji? Wątpię.
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru Dobra - pytanie dla zasięgów: znajdzie się jakiś odważny na zakup Battlemage'a od Intela? Korzystał ktoś z tych kart?
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru Jak gra jest multiplatformą która musi też działać na Series S to nie przejmował bym się wymuszonym RT bo to może być mniej obciążający efekt (AO czy GI w stylu Lumena) a nie odbicia o path tracingu nie mówiąc. Z resztą to nie czasy Crysisa 1 gdzie dev mógł sobie pozwolić na olanie 80% rynku dla ładnej graficzki bo koszty produkcji AAA są za wysokie na takie akcje. A co do samego RT to za parę lat to będzie standard bo mocno przyspiesza produkcję gier (tak jak zautomatyzowane LODy czy teraz Nanite) tylko wiążę się to ze zwiększonymi wymaganiami więc dopiero w połowie przyszłej generacji będzie w powszechnym użyciu. Gorzej jeśli teraz jest pakowany nie tam gdzie trzeba własnie po to żeby zaoszczędzić czas/pieniądze kosząc mocno wydajność a następnie polegając na upscalerach/frame generation z za niskiej rozdzielczości/klatkarzu bazowego.
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru 8 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dobra - pytanie dla zasięgów: znajdzie się jakiś odważny na zakup Battlemage'a od Intela? Korzystał ktoś z tych kart? Najmocniejsza karta to pewnie będzie poziom 4060 TI tyle ,że w dobrej cenie i zapasem pamięci. Raczej wiele osób ten poziom z tego forum nie interesuje.
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru 56 minut temu, Ukukuki napisał(a): Najmocniejsza karta to pewnie będzie poziom 4060 TI tyle ,że w dobrej cenie i zapasem pamięci. Raczej wiele osób ten poziom z tego forum nie interesuje. Przecież to idealna karta dla Wezyra, który trolluje swoim potężnym 3060 Ti xd
Opublikowano 4 grudnia 20244 gru 3 godziny temu, mozi napisał(a): Czy nam się podoba czy nie tak wygląda przyszłość grafiki. To samo było za czasów pierwszych kart nvidi z T&L czy potem z obsługą shaderów. Ale pisanie że po co to RT to przejaw ignorancji. Oczywiście wolałbym aby wprowadzali to wtedy jak hardware będzie gotowy a do tego bardziej dopracowane gry, ciekawsze pomysły itd ale co poradzisz. Tak naprawdę to zawsze można będzie iść dalej z nowościami - więcej odbić światła i tego typu ficzery. Dużo ludzi nie lubi rt i słusznie bo w większości gier różnica jest tak mała, że nie jest to żadnym wypadku warte poświęconych klatek. Sama technologia jest super ale jest to dobrze zaimplementowane w 3 grach na krzyż.
Opublikowano 12 grudnia 202412 gru https://www.purepc.pl/test-kart-graficznych-intel-arc-b580-vs-geforce-rtx-4060-vs-radeon-rx-7600 Żadnych wymówek dla AMD w kwestii RT, jeśli w nowej serii nie będzie solidnego przyrostu wydajności to beka wnusiu.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru https://www.purepc.pl/nvidia-geforce-rtx-5070-ti-poznalismy-nowe-szczegoly-specyfikacji-karty-graficznej-blackwell Jeśli plotki się potwierdzą to ta 5080 wygląda co raz mniej sensownie a w to celowałem xd Mam na kartę przygotowane 6500, jak 5090 będzie kosztować 8000-9000 zł to nie ma sensu kupować za ~6000 zł RTX5080 tylko dołożyć.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru Wiem że jestem bardzo late to the party, ale dopiero zacząłem testować DLSS w Space Marine 2 natywnie mam jakieś 45-55 fps, po włączeniu DLSS płynność mam 100-120fps, przy w zasadzie niezauważalnym dropie w grafice. Dla mnie to jest jakaś czarna magia co się tu dzieje. Z kolei testowałem też Helldivers 2, tam też jest upscaler ale nie DLSS, bodajże FSR? poprawcie jeśli się mylę, ale jak ustawiam jakiś tryb płynności to drop w rozdzielczości jest ewidentny i czuje się jakbym grał na konsoli. DLSS natomiast jest niezauważalny.
Opublikowano 15 grudnia 202415 gru @MaZZeo no tak to wygląda, dlss to sprzętowe rozwiązanie używające hardware nvidii i dlatego to tak dobrze działa. Nie idealnie ale najlpiejej na rynku. Wszystko zależy od bazowej rozdziałki bo jak ustawisz dlss na jakość przy wyjsciowej 4k to masz 1440p ale jak dasz performance to leci to juz z 1080p więc dużo zależy od trybu. FSR ma duże problemy w ruchu i co ważne bazuje na rozwiązaniu softwareowym. Na statycznych obrazach może to wyglądać ok ale w ruchu to jest lipa wg mnie (chociaż tutaj nie mam doświadczenia bo zawsze używam dlss). Poniżej tabelka z info odnośnie rozdziałek:
Opublikowano 16 grudnia 202416 gru W dniu 15.12.2024 o 08:36, Ukukuki napisał(a): https://www.purepc.pl/nvidia-geforce-rtx-5070-ti-poznalismy-nowe-szczegoly-specyfikacji-karty-graficznej-blackwell Jeśli plotki się potwierdzą to ta 5080 wygląda co raz mniej sensownie a w to celowałem xd Mam na kartę przygotowane 6500, jak 5090 będzie kosztować 8000-9000 zł to nie ma sensu kupować za ~6000 zł RTX5080 tylko dołożyć. Pamiętaj
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru Korzysta(ł) ktoś z GeForce Now? Wykupiłem sobie na próbę wersję Ultimate i jestem lekko zniesmaczony. O ile gry są płynne, tak rozdzielczość jest nieakceptowalna dla mnie, wszystko rozmyte mocno i za chu nie jest to nawet 1080, a to niby ma działać w 4K XD Na początku myślałem, że może to wina mojego starszego modelu tv 55" i kwestia przyzwyczajenia do nowego, ale odpaliłem dziś na dużo mniejszym monitorze i jakość też dupy nie urywa. W jakieś nowe gry z ładną grafiką nawet nie ma co grać, bo tylko się człowiek wkurwia wiedząc, że to powinno wyglądać lepiej ;/ I nie, nie wina słabego neta
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru Że takie dorosłe chłopy grające więcej jak pół życia nie odpalają gier natywnie tylko jakieś chmury. No to nie jest idealne i długo nie będzie.
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru dzięki za gówno wnoszący post. a dorosły chłop odpalił chmurę na wyjeździe, żeby konsoli nie pakować do plecaka. widziałem dużo opinii o tym, że to działa dobrze, więc to może problem po mojej stronie, dlatego pytam. ale nie takich mądrych inaczej jak Ty
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru Ja swojego czasu sporo grałem w Anno 1800 i u mnie nie dało się zauważyć czy gram natywnie czy w chmurze, także nie wiem co jest nie halo u Ciebie.
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru 4 minuty temu, Wooyek napisał(a): Ja swojego czasu sporo grałem w Anno 1800 i u mnie nie dało się zauważyć czy gram natywnie czy w chmurze, także nie wiem co jest nie halo u Ciebie. na reddicie znalazłem podobne przypadki i tam ludzie piszą, że pomaga np wyłączenie vsync, ustawienie tej samej rozdzielczości w systemie/apce/monitorze albo zwiększenie przepustowości neta. Jak wszedłem w customowe ustawienia, to tam defaultowo było tylko 34mb, może o to chodzi, później sprawdzę
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru Kurcze dawno to było, nie pamiętam jak ja to tam ustawiałem, ale byłem mega zadowolony i w szoku jak chmura może działać. Grałem po kablu na 1Mb łączu.
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru 9 minut temu, number_nine napisał(a): dzięki za gówno wnoszący post. a dorosły chłop odpalił chmurę na wyjeździe, żeby konsoli nie pakować do plecaka. widziałem dużo opinii o tym, że to działa dobrze, więc to może problem po mojej stronie, dlatego pytam. ale nie takich mądrych inaczej jak Ty Wiesz jest pełno ludzi co im niska rozdzielczość czy klatkarz nie przeszkadza, a inny nie odpali gry poniżej 1440p i 60 klatek. Owszem też da się grać w 720p i 30 klatkach ( ograłem tak zelde). Testowałem xcloud i GF now (co prawda ten darmowy) no i to czasem jest loteria. Raz działało to znośnie i dało się pograć w jakieś mniejsze tytuły (nawet sporą część Hadesa tak skończyłem) a na drugi dzień mimo tego samego dobrego neta przycinało i było pełno artefaktów. I się tu nie obrażaj, może z lekkim przekąsem ale chodziło mi o sam fakt, że chmura nie zastąpi natywnego grania na konsoli/pc przynajmniej na razie.
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru 2 godziny temu, Wooyek napisał(a): Kurcze dawno to było, nie pamiętam jak ja to tam ustawiałem, ale byłem mega zadowolony i w szoku jak chmura może działać. Grałem po kablu na 1Mb łączu. chyba jednak dużo zależy od gry. odpaliłem dla porównania coś starszego czyli Starcraft 2 i przy ustawieniach ultra zero problemów z rozdzielczością
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru 2 godziny temu, number_nine napisał(a): na reddicie znalazłem podobne przypadki i tam ludzie piszą, że pomaga np wyłączenie vsync, ustawienie tej samej rozdzielczości w systemie/apce/monitorze albo zwiększenie przepustowości neta. Jak wszedłem w customowe ustawienia, to tam defaultowo było tylko 34mb, może o to chodzi, później sprawdzę Spróbuj możliwe że zadziała ja jestem mega zadowolony no ale grałem na monitorku to nie mogę się wypowiedzieć czy na tv byłyby takie same wrażenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.