Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, KrYcHu_89 napisał:

Z tym, że na R 7xxx jest też AFMF, który jest lepszy niż FG i nie wymaga nawet włączenia FSR, do tego nie wymaga nawet upscalingu FSR (można włączyć z TAA i XESS), no ale oficjalnie to jeszcze nie wyszło, więc najpierw portale się skupiły na FSR3. 

 

Że co? Przecież to ma jakość jak interpolator z TV i się wyłącza jak coś się dzieje na ekranie, masz 90 fps, za sekundę 40. Zwykła ciekawostka.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, tjery napisał:

 

Że co? Przecież to ma jakość jak interpolator z TV i się wyłącza jak coś się dzieje na ekranie, masz 90 fps, za sekundę 40. Zwykła ciekawostka.

Nope, to nie jest żaden interpolator, nie wpływa na jakość i wyłącza się tylko w grach bez antilaga+ i z fast camera movement. W W3 i BG3 ani razu nie miałem laga i to Ci lockuje na 144 fps. Bardzo ciekawa technologia i żadna ciekawostka, dużo ludzi już korzysta i testuje. 

 

Największym plusem jest to, że możesz to sobie włączyć w KAŻDEJ grze. 

Minimum fps na 1440p to 70, im wyższe fpsy, tym lepiej chodzi. 

btw taka ciekawostka, można teoretycznie xD: 

 

FSR3 + AMFM = x4 (oczywiście to wszystko jeszcze w preview, ale jednak, niesamowite)

 

 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Nope, to nie jest żaden interpolator, nie wpływa na jakość i wyłącza się tylko w grach bez antilaga+ i z fast camera movement. W W3 i BG3 ani razu nie miałem laga i to Ci lockuje na 144 fps. Bardzo ciekawa technologia i żadna ciekawostka, dużo ludzi już korzysta i testuje. 

 

Największym plusem jest to, że możesz to sobie włączyć w KAŻDEJ grze. 

Minimum fps na 1440p to 70, im wyższe fpsy, tym lepiej chodzi. 

 

Działa dokładnie jak interpolator z TV i ma podobną jakość, bo nie ma wektorów ruchu jak FG.

 

 

Od 4:35 - z ponad 160 do 77 przy zwykłej walce, bez żadnych szybkich ruchów kamery. To się wyłącza jak czuje, że nie wyrabia z frametimem.

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, tjery napisał:

 

Działa dokładnie jak interpolator z TV i ma podobną jakość, bo nie ma wektorów ruchu jak FG.

 

 

Od 4:35 - z ponad 160 do 77 przy zwykłej walce, bez żadnych szybkich ruchów kamery. To się wyłącza jak czuje, że nie wyrabia z frametimem.

Jedi to dobry do testowania jest, najbardziej zjebany port ever :D. 

 

Ale tak jak mowilem, w W3 i BG3, czy ST śmiga znakomicie. W3 i ST mają antilag+, natomiast BG3 jest totalnie pozbawiony Fast Camera movement. Wrzucałem nawet swoje "impressions". W CP2077 działa najgorzej. 

Jestem też ciekaw, na ile to wyłączanie jest inteligentne, tzn. musi tam być jakaś logika, że framerate jakieś ratio przekracza i wtedy, żeby nie było rwania obrazu to się wyłącza, jak bazowy masz duży, to pewnie nawet nie jest to widoczne. Np. na 120 fps jak chcesz do 144 itp. 

WoW też śmiga pięknie :D 

 

 

 

Jak ktoś grał to wie, co się dzieje w miastach z FPS

 

 

 

 

 

--------

FG nie dostanie każda gra ani od NVidii, ani od AMD, tutaj jest główne zastosowanie AFMF

 

btw @tjery czy DLSS FG mozna wlaczysz bez scalerów on? 

Zastanawiające jest, to, że AMD nie daje takiej możliwości, teoretycznie powinna być możliwość włączenia DLSS scalera z FG dla RTX 3xxx i 2xxx, albo 4xxx jak nie ma wsparcia FG od Nvidii, dla wielu userów to byłoby najlepsza opcja :D. Może własnie dlatego zablokowali. 

 

myślę, że z czasem dojrzeją do tej decyzji, jak się nic z FSR nie ruszy w quality, bo np. XESS jest wyraźnie lepszy i posiadacze AMD też z niego korzystają. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, tjery napisał:

Ale póki co ten UE 5 to porażka, wymagania prawie takie same jak CP2077 z pathtracingiem, a te gierki graficznie to koło CP z PT nawet nie stały. Grałem w to Immortals, wygląda dobrze, ale tylko tyle, teraz patrzę na gameplaye z Lordsów, no nic szczególnego. Oby przejście Redów z REDengine nie było błędem.

Fakt, ale inna sprawa, że żadne poważne studio jeszcze gry na UE5 nie zrobiło. 

Odnośnik do komentarza

Znajomy mówił, że YT blokuje mu adblocka po trzech obejrzanych filmach, jak się jest zalogowanym. Po wylogowaniu działa 'normalnie'.

 

Ja w domu używam FF z uBlock i jak do tej pory wszystko działało ok. Ale ja oglądam bez logowania się na konto google. W robocie na Edge też jak na razie działa z ublockiem, bez logowania. Może faktycznie ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
W dniu 17.10.2023 o 20:02, iluck85 napisał:

:obama:

 

Nie jest tak źle. Po zdjęciu limitów widziałem max 370 w Cinebench. Tyle, że trafiłem walniętą sztukę i wróciła do sklepu bo waliła błędami.

W dniu 17.10.2023 o 22:37, Shankor napisał:

Do nowych inteli chłodzenie azotem.

Wystarczy aio 360.

W dniu 17.10.2023 o 21:54, krzysiek923 napisał:

nie pobierajcie najnowszych sterów nvidii, jakieś lewe są, masakryczne spadki klatek. instalowałem dwa razy, na czysto, taka sama tragedia. wróciłem do starszych i działa jak złoto (rtx 4070)

U mnie 0 problemów.

Edytowane przez PiPoLiNiO
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

U mnie 0 problemów.

U mnie tragedia z tymi sterownikami, ale próbowałem tylko eFootball i EAFC24, po czym wróciłem do poprzednich. Te nowe instalowałem dwa razy, oczywiście z zaznaczeniem opcji "czysta instalacja". Myślałem, że nowe shadery się generują, ale nie. Miałem w tych grach spadki poniżej 60 klatek nawet, a na starszych to nie ma tematu nawet, duży zapas.

Odnośnik do komentarza

Kurcze no, nie żebym narzekał, ale jeszcze ani razu mi się nie trafiła nawet informacja o blokadzie, ani żadne ostrzeżenie.

 

W domu korzystam z FireFox +uBlock Origin bez logowania się na konto google. Oglądam kilka filmów dziennie i na razie żadnych blokad.

 

W robocie różnie. Edge + uBlock Origin wylogowany i działa, ale tu tyle nie oglądam... :D

 

Ogólnie YT chyba nie może przyblokować nic, jak się jest wylogowanym? Może warto spróbować np. link filmiku przekopiować do przeglądania prywatnego i sprawdzić, czy się odpali?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...