Skocz do zawartości

Star Wars: Battlefront


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

 

trailer tak jak przypuszczałem, nie przedstawia ani poziomu grafiki i ani nawet zarysu gameplaya, tylko to cgi/render. Dobrze że jest EA Access to sie obada przed premierą, ale czuję że będą cyrki.

Chyba zartujesz sobie z tym CGI. Slepy na jedno oko stwierdzi ze to jest trailer prerenderowany na silniku gry. Szkoda tylko ze naciagany bullshot ktory nijak bedzie sie mial do koncowej wersji.

 

 

dokładnie tak jak piszesz Voytec

 

IGN oglądało 7min gameplay i rozmawiają o tym

http://uk.ign.com/articles/2015/04/17/weve-seen-7-minutes-of-star-wars-battlefront-gameplay?abthid=55312c96adf8e2721000001c

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Chociaż i tak cały czas mi się marzy SW: TFU III. :D

 

O ja pier.dole serio?

 

najlepsze gry ze swiata z sw to byly dwa kotory. end of story..

No i Jedi Knight i Jedi Academy oraz Republic Commando.

 

 

Suteq zamiast czekać na tego crapa weź sobie ogarnij Jedi Academy ta gra to nadal :fsg:

Odnośnik do komentarza

Czyli już wiem na czyją recenzję liczę najbardziej :)

 

What we know so far about DICE Star Wars Battlefront:

Planets (At least 3+ maps on each planet):

  • Endor
  • Tatooine
  • Hoth
  • Sullust
  • Jakku (Available through DLC December 1st)

​Release:

  • The game will be released November 17th in North America and November 19th in Europe.
  • Released for PS4, PC & Xbox One.
  • The game will be available in a standard & deluxe edition.

​General Game Aspects:

  • Splitscreen on consoles.
  • Offline modes
  • Coop missions (Both offline splitscreen & Online)
  • Bots will be available in certain modes
  • The game will focus on the original trilogy & not the prequel era. The sequel era will be introduced in the first DLC "Battle of Jakku".
  • The game will run in 60 FPS on all platforms.
  • There will be no traditional campaign but instead Battlefront missions to mimic iconic battles.
  • The game focuses on surface warfare including dog fights with spacefighters.
  • The game uses a buddy system where 2 people form a group, can spawn on eachother & also share unlocks.
  • The game will contain plenty of stuff to unlock, achieve & collect.
  • You will have great freedom customizing your playstyle.

​Game mechanics:

  • Powerups available for both teams such as the shield shown in the trailer & various explosives.
  • The missile launcher is a map pick-up. (Likely in the same category as the ones above)
  • You can switch between the 1st and 3rd person at any time.
  • Jetpacks are available.
  • No ammo for laser weapons in the game, they have a cooldown mechanic instead that allows the weapon to be overheated.

​Vehicles:

  • AT-ST
  • AT-AT
  • Speeder bikes
  • Snowspeeder
  • X-wing
  • Tie Fighter
  • Y-wings

​Weapons (A lot more to come):

  • Misc blasters such as Han Solos DL44 (More details to be revealed)
  • Sniper Rifle
  • Missile Launcher
  • Thermal detonator (grenade)
  • ION Grenade
  • ION Torpedo

Playable Iconic Characters:

  • Darth Vader
  • Boba Fett
  • R2D2
  • C3PO
  • Han Solo (unconfirmed but very likely)
  • Chewbacca (unconfirmed but very likely)
  • Luke Skywalker (unconfirmed but very likely)
  • Leia (unconfirmed but very likely)
Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

 

Chociaż i tak cały czas mi się marzy SW: TFU III. :D

 

O ja pier.dole serio?

 

najlepsze gry ze swiata z sw to byly dwa kotory. end of story..

No i Jedi Knight i Jedi Academy oraz Republic Commando.

 

 

Suteq zamiast czekać na tego crapa weź sobie ogarnij Jedi Academy ta gra to nadal :fsg:

 

Ale wy mielicie ozorami. Dlaczego tak wszyscy jarają się uniwersum SW nawet, jeżeli ktoś nie jest fanem SW ? (szczerze ja chyba do nich należe) Kotory były genialne, Dark Forces, Jedi Knighty, Republic Commando, Empire At War, Battlefronty, The Force Unleashed - Za dużo tego wymieniać. To uniwersum zawsze miało podejrzanie bardzo dobre gry, rzadko która była naprawde zła. Jednakże coś czuje że tym razem EA naprawde zaczyna naginać tą marke i skończy się ta dobra passa (tak samo z filmem).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

 

Czyli już wiem na czyją recenzję liczę najbardziej :)

 

What we know so far about DICE Star Wars Battlefront:

 

Nie wierzę, szczególnie przez 60fps i to, że jakieś tam itemy będą do zebrania tylko na mapie. Współczesny gracz zbyt tasuje się expieniem i unlockami żeby szukać itemu na mapie. Gdzie te czasy gdzie odpalało się Day of Defeat, które nie miało żadnego rozwoju postaci, żadnych unlocków i sama gra była na tyle dobra, że chciało się grać? :(

Odnośnik do komentarza

czuje ze gra nie będzie takim hitem jak niektórzy przypuszczają, nawet mając za sobą logo star wars. Fani gwiezdnych wojen raczej nie będą się zabijać o grę wideo, a  szczególnie o grę nastawioną tylko na multiplayer, a fani Halo/BF/CoD nie rzucą się też na gierkę bo ci wolą strzelanie ołowiem niż laserami. No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to.

DICE i Lucas opracowują na potrzeby gameplayu rzeczy, które są zgodne z uniwersum - m.in. ta bańka ze zwiastuna.

 

 

Patrick Bach, general manager at DICE, said that Lucasfilm has been helpful in working with the studio when it has gameplay needs that don't necessarily line up with the movies.

 

"One of the big reasons we took on the project was that we had access not only to the archives, but also we had access to the knowledge that the Lucasfilm people have," Bach said. "They have been working with us to create a game, not a movie. They are extremely competent and brilliant at what they do [and] if we say we have a need from a gameplay perspective — 'This is what we want to do, how do we get it right?' — they help. We work it out."

Edytowane przez wrog
Odnośnik do komentarza

 

No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to.

DICE i Lucas opracowują na potrzeby gameplayu rzeczy, które są zgodne z uniwersum - m.in. ta bańka ze zwiastuna.

 

 

Patrick Bach, general manager at DICE, said that Lucasfilm has been helpful in working with the studio when it has gameplay needs that don't necessarily line up with the movies.

 

"One of the big reasons we took on the project was that we had access not only to the archives, but also we had access to the knowledge that the Lucasfilm people have," Bach said. "They have been working with us to create a game, not a movie. They are extremely competent and brilliant at what they do [and] if we say we have a need from a gameplay perspective — 'This is what we want to do, how do we get it right?' — they help. We work it out."

 

 

mnie bardziej chodzi o rodzaje pukawek, w cod czy BF masz po kilka/kilkanaście wariantów strzelb/snajperek/karabinów/karabinów maszynowych a w takim star wars co? nie ma takiego wachlarzu. IMO z tego powodu ludzie odbiją się od gry.

Odnośnik do komentarza

I tak szczerze korzystasz z tego szerokiego wachlarza? Ja w BFie miałem swoje ulubione pukawki i korzystałem z nich naprzemiennie. Niektórych w ogólne nie sprawdziłem i mię było mi z tym źle. Fajnie mieć wybór ale nie zawsze się z niego korzysta. Mniej wcale nie znaczy gorzej.

Odnośnik do komentarza

 

 

No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to.

DICE i Lucas opracowują na potrzeby gameplayu rzeczy, które są zgodne z uniwersum - m.in. ta bańka ze zwiastuna.

 

 

Patrick Bach, general manager at DICE, said that Lucasfilm has been helpful in working with the studio when it has gameplay needs that don't necessarily line up with the movies.

 

"One of the big reasons we took on the project was that we had access not only to the archives, but also we had access to the knowledge that the Lucasfilm people have," Bach said. "They have been working with us to create a game, not a movie. They are extremely competent and brilliant at what they do [and] if we say we have a need from a gameplay perspective — 'This is what we want to do, how do we get it right?' — they help. We work it out."

 

 

mnie bardziej chodzi o rodzaje pukawek, w cod czy BF masz po kilka/kilkanaście wariantów strzelb/snajperek/karabinów/karabinów maszynowych a w takim star wars co? nie ma takiego wachlarzu. IMO z tego powodu ludzie odbiją się od gry.

 

 

W BF tak naprawdę jest tylko parę broni: pistolet, strzelba, karabin szturmowy, snajperski, coś wybuchowego (no i chyba jakieś kusze dodali ostatnio, nie wiem), to że każda z tych broni ma po kilkadziesiąt skinów + kolejne kilkadziesiąt w płatnym dlc nic nie zmienia. :reggie:

 

 

To czego oczekiwałbym od battlefronta jeśli wierzyłbym, że będzie dobrą grą, to to, żeby były trzy kategorie broni:

 

1) Hitscany 

2) wolne projectiles

3) miecze świetlne

 

No krótko mówiąc chciałbym gre z movementem i gunplayem z quake live + miecze świetlne + jakieś tam x-wingi.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...