Opublikowano 7 października 20222 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Skromna wrzuta do ogrywania na bieżąco. Story of Seasons mega odpręża. Mineral Town to remake tego PSXowego - cudo.
Opublikowano 11 października 20222 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Skromnie. Spontaniczny zakup. Trochę dziwnie w 2022 rozfoliowywać grę na PS3. W dniu 7.10.2022 o 17:05, ping napisał: Story of Seasons mega odpręża. Mineral Town to remake tego PSXowego - cudo. Fajnie by było mieć pudło, ale ja te części będę wolał ograć na PC przy okazji promocji. Jednak patrząc na te okładki obok siebie zaciekawiło mnie, że FoMT ma kategorię Pegi 12, a PoOT Pegi 3. Co tam niby takiego było? Jedna babka chyba w barze, albo innej winnicy pracowała, jeśli dobrze pamiętam, więc alkohol. Ale coś jeszcze? Czyżby w kolejnych odsłonach aż tak grę ugrzecznili?
Opublikowano 11 października 20222 l 57 minut temu, Suavek napisał: Skończyłem w zeszłym roku i wciąż trzyma się świetnie - jest humor, jest różnorodny gameplay, jest dusza i pieprz konsolowy. Winszuję zakupu.
Opublikowano 11 października 20222 l zagraloby się, ale nigdzie się nie da tego kupić za normalne pieniądze
Opublikowano 11 października 20222 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. NieR Replicant do postawienia na półeczce:
Opublikowano 12 października 20222 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Tormented Sztos ograny i wymaxowany w cyfrze na premierę, a pudełeczko prawilnie powędruje na półkę by wesprzeć ten wspaniały kawałek softu. W dodatku ma niemałą szansę nabrać wartości jako instant klasyk gatunku. W tym roku jego miejsce zajmie Song of Horror, inna perełka tego gatunku, o której wielu nie słyszało - tym razem w klimatach Lovecrafto'wych. Będzie grane jesiennymi wieczorami w pampersie. Ostatnio najszło mnie trochę na gierki w stylu hentai dla zboczków anime dla koneserów, więc wleciało kilka zacnych tytułów, w dobrej cenie i niskim nakładzie. Przejdźmy do konkretów Piękne są te dwustronne okładki Spoiler Edytowane 12 października 20222 l przez smoo
Opublikowano 13 października 20222 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Nowa konsolka Edytowane 13 października 20222 l przez tjery
Opublikowano 13 października 20222 l 4 minutes ago, Anal Wake said: Na bogato. Ile za tego bydlaka? w XKOM jest za 9699zł
Opublikowano 13 października 20222 l 8 minut temu, Czoperrr napisał: w XKOM jest za 9699zł Ten w XKOM to jest ten zwykły, bez OC. Tego zwykłego właśnie chciałem kupić, bo był za 10K, ale wszystko zeszło w sekundę, udało mi się przypadkowo znaleźć sklep stacjonarny, co sprzedawał na swojej stronie, ale mieli tylko wariant OC za 10999, więc wziąłem póki był. Bez sensu tysiak za OC, które bym zrobił sobie sam na tym bez OC, no ale stwierdziłem, że kolejna okazja nie wiadomo kiedy będzie, żeby nie kupować potem od janków z allegro za 13K, więc wziąłem
Opublikowano 13 października 20222 l tjery, ale widziałeś że DLSS3 gorszy obraz niż dwójka, jeszcze DF mówi o artefaktach? Mam nadzieję, że tak i nie zleszczyłeś się na B Y D L A K A. ;/
Opublikowano 13 października 20222 l 16 minut temu, Paolo de Vesir napisał: tjery, ale widziałeś że DLSS3 gorszy obraz niż dwójka, jeszcze DF mówi o artefaktach? Mam nadzieję, że tak i nie zleszczyłeś się na B Y D L A K A. ;/ To tak nie działa dwójka upscaluje, trójka generuje klatki dodatkowe, działa to niezależnie od siebie. Możesz sobie włączyć tylko 2, a jak chcesz dorzucić trójkę. Ale biorąc pod uwagę, że ten potworek w natywnym 4K idzie w +120 fps, a w grach z RT w 4K z DLSS 2 na quality też zbliża się do 120 to DLSS 3 nie jest zbyt konieczny C1 ma 120 Hz, więc w moim przypadku nie ma co się pchać do tych +200 fps z DLSS3 Co do samej jakości DLSS3 to w ruchu jest bardzo dobrze, bo te generowane klatki (mimo, że nie idealne) są na ekranie przez kilka milisekund i pomiedzy dwoma normalnymi klatakami, więc te artefakty są niezauważalne. Widać to dopiero jak się taką klatkę wyciągnie na statyczny obraz. Jedynie muszą popracować nad tymi artefaktami, które widać w ruchu, o których wspomniało DF w swoim materiale. No ale to dopiero start tej technologii, z DLSS 2 na starcie też nie było idealnie. Edytowane 13 października 20222 l przez tjery
Opublikowano 13 października 20222 l 1 minutę temu, tjery napisał: To tak nie działa dwójka upscaluje, trójka generuje klatki dodatkowe, działa to niezależnie od siebie. Możesz sobie włączyć tylko 2, a jak chcesz dorzucić trójkę. Ale biorąc pod uwagę, że ten potworek w natywnym 4K idzie w +120 fps, a w grach z RT w 4K z DLSS 2 na quality też zbliża się do 120 to DLSS 3 nie jest zbyt konieczny C1 ma 120 Hz, więc nie ma co się pchać do tych 200 fps z DLSS3 Co do samej jakości DLSS3 to w ruchu jest bardzo dobrze, bo te generowane klatki (mimo, że nie idealne) są na ekranie przez kilka milisekund i pomiedzy dwoma normalnymi klatakami, więc te artefakty są niezauważalne. Widać to dopiero jak się taką klatkę wyciągnie na statyczny obraz. Jedynie muszą popracować nad tymi artefaktami, które widać w ruchu, o których wspomniało DF w swoim materiale. No ale to dopiero start tej technologii, z DLSS 2 na starcie też nie było idealnie. no ale sam pisałeś, że DLSS lepszy obraz niż natywny (a to nieprawda) skąd mam mieć pewność, że teraz też mnie nie oszukujesz?
Opublikowano 13 października 20222 l 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: no ale sam pisałeś, że DLSS lepszy obraz niż natywny (a to nieprawda) skąd mam mieć pewność, że teraz też mnie nie oszukujesz? A właśnie, że prawda ale tylko w 4K na ustawieniu quality i o tym tylko pisałem. Nie chcę mi się teraz szukać, zobacz sobie materiały DF, w większości gier DLSS 4K quality finalnie daje lepszy (w najgorszym przypadku porównywalny) obraz niż natywka.
Opublikowano 13 października 20222 l Tylko w rozdzielczości 4K, a dodatkowo na statycznych obrazkach widać przekłamania obrazu tam gdzie jest dużo, drobnych szczegółów (jak siano czy trawa). Szkoda, myślałem, że gamechanger, a trochę papka marketingowa.
Opublikowano 13 października 20222 l Jedno jest pewne, będzie wspaniało się grać w gry cross genowe wydawane wciąż na PS4
Opublikowano 13 października 20222 l 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Tylko w rozdzielczości 4K, a dodatkowo na statycznych obrazkach widać przekłamania obrazu tam gdzie jest dużo, drobnych szczegółów (jak siano czy trawa). Szkoda, myślałem, że gamechanger, a trochę papka marketingowa. Hehe, nie o tym temat, ale jeszcze odpiszę. Właśnie jest zupełnie odwrotnie niż piszesz, DLSS radzi sobie o wiele lepiej ze szczegółami niż natywna, tam gdzie w natywnej masz zamiast siatki jakieś strzępki, z DLSS2 masz to ładnie zrekonstruowane i widać wszystkie oczka. Zobacz materiał DF z porównaniem DLSS i tego XESS od Intela w Tomb Raiderze. Co do DLSS3 z tego co widziałem póki co jest bardzo dobrze, a może być tylko lepiej, więc jestem dobrej myśli
Opublikowano 13 października 20222 l Paolo chyba boli ,że ktoś ma 11 kafli na kartę graficzną Spoiler Też mnie piecze
Opublikowano 13 października 20222 l 2 minuty temu, Ukukuki napisał: Paolo chyba boli ,że ktoś ma 11 kafli na kartę graficzną Pokaż ukrytą zawartość Też mnie piecze Sprzedam starą kartę i jakoś to lepiej cenowo będzie wyglądało
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.