Opublikowano 9 grudnia 20168 l Ta tempo w wer pal takie slow mo, że można było usnąć. Jeszcze w instrukcji bodaj jest błąd przy imieniu Jina jest zdj Jun.
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Każda bijatyka 3D w 50 klatkach to zbrodnia. O tej akcji z japońcem nie wiedziałem. Teraz mam dylemat, bo miałem brać wersję jp, ponieważ amerykaniec ma lipną okładkę. Edytowane 9 grudnia 20168 l przez ciwa22
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Może ktoś wytłumaczyć mechanizm przez który te PALowskie wersje były do du.py? Dlaczego NTSC potrafiły wyciągać 60 klatek?
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Może ktoś wytłumaczyć mechanizm przez który te PALowskie wersje były do du.py? Dlaczego NTSC potrafiły wyciągać 60 klatek? Standard TV w USA: 60Hz czyli 60 odświeżeń obrazu na sekundę. Standard TV w Europie: 50Hz czyli 50 odświeżeń obrazu na sekundę. Gierki najpierw dewelopowano na rynek JP/USA, więc docelowo dopasowane do działania w 60Hz. Na rynek europejski trzeba je było dostosowywać, czyli dopasować się do zmniejszonej częstotliwości odświeżania obrazu. Najłatwiej było po prostu zwolnić grę o ~17%. I dlatego retro tylko w NTSC.
Opublikowano 9 grudnia 20168 l no ale jak sie miało pirata ntsc tekkena 3 to działał na polskich tv szybciej niz palowski Edytowane 9 grudnia 20168 l przez milan
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Każda bijatyka 3D w 50 klatkach to zbrodnia. O tej akcji z japońcem nie wiedziałem. Teraz mam dylemat, bo miałem brać wersję jp, ponieważ amerykaniec ma lipną okładkę. Usa najlepsza super wygladzona natomiast Jap jest tak zabkowaty ze mozna sie skaleczyc. Owa wersja wyszla pierwsza i jeszcze nie wrzucili AA.
Opublikowano 9 grudnia 20168 l no ale jak sie miało pirata ntsc tekkena 3 to działał na polskich tv szybciej niz palowski Bo większość TV w Europie w czasach PS2 obsługiwała 60Hz. Edytowane 9 grudnia 20168 l przez chmurqab
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Jak już jesteśmy w temacie retro. NTSC to jedyna prawilna opcja dla starych gierek
Opublikowano 9 grudnia 20168 l BTW My Life In Gaming wypuściło wczoraj epizod o Gameboyach. Jak zwykle fantastyczny materiał - dopiero dzisiaj się dowiedziałem, że w JP wyszedł Super Gameboy 2 i że na pierwszym gierki chodziły.. szybciej niż na oryginalnym GB.
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Może ktoś wytłumaczyć mechanizm przez który te PALowskie wersje były do du.py? Dlaczego NTSC potrafiły wyciągać 60 klatek? Standard TV w USA: 60Hz czyli 60 odświeżeń obrazu na sekundę. Standard TV w Europie: 50Hz czyli 50 odświeżeń obrazu na sekundę. Gierki najpierw dewelopowano na rynek JP/USA, więc docelowo dopasowane do działania w 60Hz. Na rynek europejski trzeba je było dostosowywać, czyli dopasować się do zmniejszonej częstotliwości odświeżania obrazu. Najłatwiej było po prostu zwolnić grę o ~17%. I dlatego retro tylko w NTSC. Z tym że PAL ma chyba nieco lepszą grafikę
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Wersje PAL Street Fighterów na PS2 działają w 60hz. Jest też masa innych gier na PS2 w PAL 60HZ.
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Z tym że PAL ma chyba nieco lepszą grafikę Tak, odrobinę większą rozdzielczość. No ale sorki, jeżeli ktoś z tego powodu woli grać jak inwalida w grę o 17% wolniejszą to Wersje PAL Street Fighterów na PS2 działają w 60hz. Jest też masa innych gier na PS2 w PAL 60HZ. Tak, w generacji PS2 dużo gier wspierało PAL60 - ale niestety nie wszystkie. Edytowane 9 grudnia 20168 l przez chmurqab
Opublikowano 9 grudnia 20168 l BTW My Life In Gaming wypuściło wczoraj epizod o Gameboyach. Jak zwykle fantastyczny materiał - dopiero dzisiaj się dowiedziałem, że w JP wyszedł Super Gameboy 2 i że na pierwszym gierki chodziły.. szybciej niż na oryginalnym GB. Też widziałem ten odcinek. Jak dla mnie SGB2 nie jest warty swojej ceny, te 2% różnicy to nic w porówaniu do np. PAL vs NTSC
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Też widziałem ten odcinek. Jak dla mnie SGB2 nie jest warty swojej ceny, te 2% różnicy to nic w porówaniu do np. PAL vs NTSC Jasne, zgadzam się, ale IMO fajna ciekawostka
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Z tym że PAL ma chyba nieco lepszą grafikę Tak, odrobinę większą rozdzielczość. No ale sorki, jeżeli ktoś z tego powodu woli grać jak inwalida w grę o 17% wolniejszą to Wersje PAL Street Fighterów na PS2 działają w 60hz. Jest też masa innych gier na PS2 w PAL 60HZ. Tak, w generacji PS2 dużo gier wspierało PAL60 - ale niestety nie wszystkie. made my day. Łap plusika.
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. polska instrukacja TTT<3 http://www.honmaru.pl/7936,zaskakujace-profile-postaci-tekken-tag-tego-sie-nie-spodziewacie/ Yoshimitsu: MECHANICZNY NINJA KOSMOSU Eddy Gordo: MŚCICIEL Z JASKINI Gun Jack: NIEPOHAMOWANY POTWÓR RZEŹNIK
Opublikowano 9 grudnia 20168 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Strażnik kupiony parę dni temu to przydałaby się w końcu konsola, która go odpali Plus kolejny ex do kolekcji Ze starszym rodzeństwem
Opublikowano 10 grudnia 20168 l Pięknie cacy, ale psp i ps2 tam nie widzę. Dziadki już na zasłużonej emeryturze?
Opublikowano 10 grudnia 20168 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Ostatnie brakujące GTA na PS2 zdobyte.
Opublikowano 10 grudnia 20168 l no ale jak sie miało pirata ntsc tekkena 3 to działał na polskich tv szybciej niz palowski Ale kolory trzeba bylo sobie wyobrazac jak sie nie mialo kabla rgb.
Opublikowano 10 grudnia 20168 l no ale jak sie miało pirata ntsc tekkena 3 to działał na polskich tv szybciej niz palowski Ale kolory trzeba bylo sobie wyobrazac jak sie nie mialo kabla rgb. Ja miałem composite do kosnol Sony i na moim wiekowym funaiu wszystko działało ok. Gorzej było z Dreamcastem. Gry ntsc miały lipne kolory (np. niebieski był fioletowym). Mnie większość retro gierek jak najbardziej pasi w Palu, ale nie bijatyki 3D. Za dużo ich ogrywałem za czasów PSXa i widziałem różnicę w prędkości, która w niektórych tytułach była wręcz druzgocąca na niekorzyść PAL ( Street Fighter EX 2 to najlepszy przykład). Z odsieczą przyszedł Dreamcast, na którego lwia część oferty posiadała opcję PAL 60 ( z bijatyk tylko vf3:tb jej nie miała) . Kilka miechów temu, opierając się na przykładzie DeCeka przejrzałem listę gier PAL 60 na PS2 sądząc przez lata że to naturalne, iż podobnie jak w przypadku Segi, większość tytułów będzie zaopatrzona w tę opcję. Niestety okazało się, że Sony pokpiło sprawę i sporo gierek kuleje pod tym względem. Bijatyk na szczęście w tym przypadku niewiele, między innymi wspomniany TTT oraz Street Fighter EX3. Edytowane 10 grudnia 20168 l przez ciwa22
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.