Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Sam bym raczej unikał niemieckich aut premium innych niż nowych albo świeżych używek od dilera. Ewentualnie jeszcze jak ktoś szuka modeli powyżej 200 koni, to popularne alternatywy zaczynają się kończyć, ale płacić za "prestiż" w aucie z 1.9 TDI z przebiegiem pod 300k? Zdecydowanie brałbym jakiegoś Opla czy Forda czy coś w tym stylu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, krupek napisał:

Takie używane auto niemieckie klasy premium może być zakupem życia, jeśli mamy je z dobrego źródła i ktoś na przykład, bardzo długo nim jeździł i o nie dbał. No, ale nie oszukujmy się. Ile jest takich aut na rynku?

Ja się zastanawiam czy moje będzie dobrą używką. Z jednej strony super zadbane czyste wnętrze, na razie jak nowe po 1,5 roku, podobnie blachy bez rys i w miarę często myte. 

 

Z drugiej strony olej zmieniany zgodnie z zaleceniami producenta co 30k km, a samochód regularnie jeżdżony na wysokich obrotach, żeby wykrzesać moc z tego diesla 1.6. Zabawa biegami, częste redukcje, korzystanie z dobrego zawieszenia na krętych szosach... Chociaż pewnie większość aut w leasingu tak ma.

Odnośnik do komentarza

No ale co to szkodzi? W niczym nie przeszkadza, a pewnie uznają ze to najwygodniejsza lokalizacja.

W sumie jak  są te giętkie ekrany teraz to powinni dac mozliwośc niektorym  złozenia na pół ekranu ;]

Nie da się ukryć że deska rozdzielcza w wiekszosci im wyzej tym dalej od palca, więc chyba wygoda = bezpieczenstwo.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, milan napisał:

No ale co to szkodzi? W niczym nie przeszkadza, a pewnie uznają ze to najwygodniejsza lokalizacja.

W sumie jak  są te giętkie ekrany teraz to powinni dac mozliwośc niektorym  złozenia na pół ekranu ;]

Nie da się ukryć że deska rozdzielcza w wiekszosci im wyzej tym dalej od palca, więc chyba wygoda = bezpieczenstwo.

 

Nie szkodzi niczemu, po prostu kompletnie mi się nie podoba, tylko tyle. 

 

To jest dla mnie zaj.ebisty kokpit. Niestety już sama polówka średnio, wole Fieste lub nowe Clio, no nie dogodzisz.:P

65e54c640a2e2c97med.jpg

 

 

Edytowane przez Wooyek
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Mustang napisał:

Z drugiej strony olej zmieniany zgodnie z zaleceniami producenta co 30k km, a samochód regularnie jeżdżony na wysokich obrotach, żeby wykrzesać moc z tego diesla 1.6. Zabawa biegami, częste redukcje, korzystanie z dobrego zawieszenia na krętych szosach... Chociaż pewnie większość aut w leasingu tak ma.

Imo to największa głupota - ten olej po 30k wyglada jak kupa + zalecenie wymiany filtra powietrza co 2 przegląd? Nie wiem czemu to służy poza zwiększeniem awaryjności silnika (szczególnie turbiny). Ja mam np wg zaleceń co 20k wymianę oleju a robię to co 10-15k. 

Acha i jeszcze warto zerknąć na rekomendację lepkości oleju bo 5W20 to jakiś żart a często takie są zalecane. 

Edytowane przez mozi
Odnośnik do komentarza

W nowym aucie po 2-3k trzeba zmienic olej. I nie daj sobie wmowic ,ze jest inaczej. No chyba ,ze masz zamiar nim zrobic 100k i sprzedac. ( tak jak robia to floty) 

Prywatny uzytkownik powinien wymienic. Ja w Tiguanie mam 2900km i wlasnie w poniedzialek jade na wymiane oleju i filtrów poza " wytycznymi serwisu"

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...