Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

No teraz niestety dostępne nie są.. a ceny tez poszły nieźle do góry.

2 godziny temu, MaZZeo napisał:

90k za dacie xD

 Już tutaj była na ten temat dyskusja, zawsze można za 90k kupić wypierdzianego 7 letniego cukiereczka od Niemca. Tutaj mam 5 lat pełnej gwarancji i pełne serwisowanie w cenie. Jak widać wielu ludzi się na te samochody decyduje nie z miłości do marki a z racjonalnego podejścia do wydawanych pieniędzy. Chciałbym Toyote CHR ale cenowo inni producenci odpłynęli zdecydowanie bardziej niż Dacia.

Odnośnik do komentarza

Chodzi bardziej o to, że za te 60-65k Duster jest bardzo spoko wyborem, racjonalnym i praktycznym, ale za 90k to już tak średnio bym powiedział. No, ale to można chyba dziś o każdym aucie powiedzieć po tym wzroście cen.

 

Co dostępności, Otomoto pokazuje bardzo dużo ofert Dustera dostępnych od ręki w całym kraju.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, krupek napisał:

 

Co dostępności, Otomoto pokazuje bardzo dużo ofert Dustera dostępnych od ręki w całym kraju.

Przerabiałem oferty z otomoto i olx. Jak zadzwonisz okazuje się, że auto sprzedane ale możesz zamówić do produkcji albo „dopiero co się przed chwila sprzedało ale za to mamy dla pana…” typowe fejkowe oferty żeby tylko ktoś zadzwonił i a nóż się mu sprzeda coś innego. Dotyczy to 99% wystawionych nowych aut każdej marki. Szczególnie oferty od AAA auto itp.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, krupek napisał:

Już są takie, w jakiejś tam wersji Extreme 4WD i najbogatszym wyposażeniem.

No tak, da się bez problemu Dusterem przekroczyć kwotę 100k. Z drugiej strony jak ostatnio konfigurowalem Skodę Fabie z silnikiem 1.0 MPI o mocy 80 koni cena full opcji oscylowała wokół 107k, co według mnie jest totalną abstrakcją.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

W piątek byłem w Toyocie i przejechałem się Yaris Cross w najbogatszej wersji, kurde fajne auto brałbym tylko ze kwiecień / maj xd od ręki mógłbym mieć yarisa w automacie 1.5 w wersji na Comfort + jakieś dwa pakiety 

 

znajomy namawia mnie na dustera ale Dacia jak Skoda bez rewelacji imo, ale jestem z nim umówiony żeby dał mi się przejechać dusterem

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, Mani napisał:

brzydki ten yaris. Co ludzie w tym widzą i to jeszcze w takich cenach. No ale Toyota to Toyota Panie. A potem to się okazuje, ze to trzeszczy, że wygłuszenie nie takie, że multimedia jakościowo to 15 lat za murzynami. No ale japoniec.

No bo tak jest, trzeszczy, wygłuszenie nie takie, multimedia to skansen ale zrobi 300-400-500k i więcej bez większej awarii i o to chodzi w toyotach :) Mam przykłady w rodzinie i bliskich znajomych, gdzie corolle z lat 90tych maja po 700k przebiegu i silnikowo żyleta. 
 

Edit: Ok skonfigurowałem sobie i faktycznie, Yaris Cross 116 koników to koszt w fajnej wersji od 139k. W takim razie wole swojego Dustera :)

Edytowane przez Smiti
Odnośnik do komentarza

Tak, silnikowo (choć nie ma rzeczy które się nie psują i Toyota nie jest wyjątkiem) są ok. Ale bazując na statystykach mam uwierzyć, że ktoś Yaris cross będzie jeździł przez 40 lat by zrobić te 500k? Statystycznioe robimy (prywatnie) między 10 a 15 tys km rocznie. Statystycznie jeździmy samochodami max 10 lat. No nie ma bata by ta toja tyle wytrzymała. To nie beczka od merola co jest nieśmiertelna.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Mani napisał:

że multimedia jakościowo to 15 lat za murzynami.

O K U R L A.

Miałem przez jakiś miesiąc Camry w 2019, faktycznie te multimedia to jakiś dramat był. W takim Das Auto to różnica generacji.

Zresztą fotele i wygłuszenie też bardzo średnie jak na segment D/D+. 
 

 

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, Smiti napisał:

No bo tak jest, trzeszczy, wygłuszenie nie takie, multimedia to skansen ale zrobi 300-400-500k i więcej bez większej awarii i o to chodzi w toyotach :) Mam przykłady w rodzinie i bliskich znajomych, gdzie corolle z lat 90tych maja po 700k przebiegu i silnikowo żyleta. 
 

Edit: Ok skonfigurowałem sobie i faktycznie, Yaris Cross 116 koników to koszt w fajnej wersji od 139k. W takim razie wole swojego Dustera :)

 

W latach 90 auta się produkowało, żeby służyły i były trwałe. Producenci się prześcigali w bezawaryjności. Dziś mają pojeździć kilka lat i być na śmietnik, a klient po zakupie ma być dojony na serwisie potem.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, krupek napisał:

 

W latach 90 auta się produkowało, żeby służyły i były trwałe. Producenci się prześcigali w bezawaryjności. Dziś mają pojeździć kilka lat i być na śmietnik, a klient po zakupie ma być dojony na serwisie potem.

Dokładnie nawet to samo powiedział mi koleś z serwisu Skody/VW jak robiłem u niego rozrząd w Polo. Swoją drogą rozrząd na łańcuchu a przy 100tyś strach że łańcuch przeskoczy i trzeba wymieniać :yao:. Jak jeszcze z nim pogadałem to się okazało, że ten mój silnik to taka jednorazówka jak coś poważniejszego walnie to nawet producent nie przewidział naprawy i niektóre elementy nie są nawet rozbieralne.

Edytowane przez BRY@N
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...