Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

No ja do pracy mam kilometr. Na działke 3km. Na wypoczynek nie musze jechac 1000km a juz napewno nie autem. Starzy na miejscu.

 

 

Auto w sumie potrzebne mi tylko jak jade zrobic jakies zakupy wieksze albo jest mega chujowa pogoda. 

 

Takze dobrze ze zaznaczaja te kilometry co przeglad bo jak bede sprzedawal merca za 10 lat jako klasyk to by mowili ze na bank kręcony, bo to przeciez niemozliwe ze ktos malo jezdzi :nosacz2:

 

W sumie to taka sama zaleznosc jak dyskutowali o studiowaniu w innym temacie. Jak ktos mieszka np w warszawie od dziecka to inaczej wygladaja darmowe studia niz "darmowe" u kogos kto jest ze wsi 100km od szkoly

Odnośnik do komentarza

Mamy tu speca od BMW?

 

powoli (bardzo powoli) interesuje sie czyms kolejnym, na moje "MITASUBISZI" nie mogę juz patrzeć.

 

Podoba mi sie bmw 1 coupe, tylko pojęcia nie mam co i jak.

Na rynku mało ofert, większość to diesel 2.0

 

Jedyne co wyczytałem do tej pory, to lepsze przedlift gdyż łatwiej rozrząd ogarnąć, polifty maja silnik bliżej centrum pojazdu i by wymienić rozrząd trzeba wszystko wyjmować.

 

diesel/benzyna , manual / automat - bez róznicy dla mnie. 

 

Jeśli nie 1, to moze trójka?

 

20-35k taki budżet.

 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-coupe-120d-skory-navi-m-pakiet-xenon-lift-ID6EIyIl.html

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-123d-e82-msport-ID6EHHWL.html

Odnośnik do komentarza

Stary psujący się szrot niewarty swojej ceny. Mam nadzieję, że pomogłem.

To jest zwykły kompakt. Nie wiem no dla mnie BMW kupujesz dla "BMW", czyli fajny sportowy sedan/coupe z napędem na tył. Zamiast 1-ki to lepiej po prostu kupić inne auto mniej awaryjne i kosztujące mniej w serwisie.

Pozdrawiam stary właściciel BMW i od 12 lat członek BMW Klub Szczecin.

O cię (pipi) nie klikałem w linki a ty masz na myśli 1-ke, że jedynkę w coupe, a nie tego kompakta śmierdzącego. W sumie bez różnicy rada ta sama tylko, że ten wygląda ładnie i może trochę przyjemności dostarczyć wizualnie i z jazdy, choć poniżej 200 koni to tak średnio.

Odnośnik do komentarza

Ale jedynka przynajmniej przez dwie pierwsze generacje miała napęd na tył, więc jednak pasuje do klasycznego podejścia BMW. 
 

W swoim czasie mogłem wziąć F20 z podstawowym dieslem, ale nawet po jeździe próbnej niezbyt mnie przekonało, nie poczułem jakiejś szczególnie większej radości z jazdy, a wnętrze było nudne i przestarzałe. Ostatecznie wolałem V40, a wybrałem A3.

 

 

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, mcp napisał:

korzystaliście z usług jakiejś firmy sprawdzającej auta? Autotesto mają słabe opinie akurat, ale pytanie czy w ogóle warto się bawić w coś takiego?

tak, szczerze polecam: https://wybierzauto.pl/

Gosc spedzi pol dnia sprawdzajac fure centymetr po centymetrze: lakier, elektronike, zawieszenie, silnik, etc.

W trakcie otrzymasz kilkaset filmikow, zdjec, notatek glosowych.

Autotesto omijaj szerokim lukiem - ich raport nie zgadzal sie z historia samochodu, ktory mnie interesowal (akurat krecony i bity).

Zanim wyslesz rzeczoznawce sprawdz vin na autodna - zaoszczedzisz czas i hajs, bo w ten sposob odrzucisz 90% samochodow xd

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, WisnieR napisał:

Stary psujący się szrot niewarty swojej ceny. Mam nadzieję, że pomogłem.

To jest zwykły kompakt. Nie wiem no dla mnie BMW kupujesz dla "BMW", czyli fajny sportowy sedan/coupe z napędem na tył. Zamiast 1-ki to lepiej po prostu kupić inne auto mniej awaryjne i kosztujące mniej w serwisie.

Pozdrawiam stary właściciel BMW i od 12 lat członek BMW Klub Szczecin.

O cię (pipi) nie klikałem w linki a ty masz na myśli 1-ke, że jedynkę w coupe, a nie tego kompakta śmierdzącego. W sumie bez różnicy rada ta sama tylko, że ten wygląda ładnie i może trochę przyjemności dostarczyć wizualnie i z jazdy, choć poniżej 200 koni to tak średnio.

 

 

No właśnie mi się 1 podoba w coupe, nie te hatchbacki.

 

image.thumb.png.a2b7528d5c8baf0cde30ed19046b9e27.png

 

Taki weekendowy wózek, bo na codzień mamy inny a poza tym więcej na rowerze śmigam.

 

-

Pewnie mi przejdzie, bo teraz inne wydatki, ale kurde, fajne autko.

Nie mam pojęcia co do silników, skrzyń etc - nie czytałem za wiele. Na rynku najwięcej ofert 2.0 diesel + manual. Dla mnie byłoby spoko, choć chyba nie jest to najbezpieczniejsza opcja.

 

 

 

To całe obejrzałem no i facet był zadowolony.

 

Pytanie czy 35k starczy na coś takiego.

 

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, WisnieR napisał:

to nie lepiej E92? jakieś 330d/i poszukać? Ale z tym budżetem to nie poszalejesz bo coś ich popierdoliło z tymi BMW ostatnią i myślą chyba, że 12 letnie E90 to szczyt techniki i mega klasyk więc wołają po 50k xDDDDDDDDDDDD

 

e92 też parę widziałem, więcej tego na rynku na pewno. Tyle, że to juz większe auto, a ta 1 wyglada tak fajnie bo jest taka malutka ;D 

 

 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Mustang napisał:

Ale 2.0 diesel jako weekendowa zabawka? 

Na co dzień mam Infiniti ex z 3.5 V6 benzyna z napędem AWD z preferencją tylnej osi.Jak chcę sobie sprawić przyjemność z jazdy to biorę Alfę GT 1.9 w kopciuchu na przód pędzoną, którą trzymam  u teścia w garażu-cudowne auto :)

 

Edytowane przez adi
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...